WAŻNE
TERAZ

Zatrzymano mężczyznę, który groził prezydentowi Nawrockiemu

Edo Competition Porsche 996 Turbo

None

Obraz

/ 18Edo Competition Porsche 996 Turbo

Obraz

Jeden z najbardziej kultowych samochodów w dziejach doczekał się kuracji wzmacniającej w firmie Edo Competition. Zastosowanie nowej turbosprężarki wywindowało moc do 585 KM, a moment obrotowy skoczył do piekielnych 780 Nm. Dzięki temu bolid mknie do „setki” w 3,7 sekundy, a skektakl przyśpieszania kończy się przy 343 km/h... Okiełznanie potwornej maszyny ułatwiają zmodyfikowane hamulce, lepsze opony oraz sportowe zawieszenie.

/ 18Edo Competition Porsche 996 Turbo

Obraz

Jeden z najbardziej kultowych samochodów w dziejach doczekał się kuracji wzmacniającej w firmie Edo Competition. Zastosowanie nowej turbosprężarki wywindowało moc do 585 KM, a moment obrotowy skoczył do piekielnych 780 Nm. Dzięki temu bolid mknie do „setki” w 3,7 sekundy, a skektakl przyśpieszania kończy się przy 343 km/h... Okiełznanie potwornej maszyny ułatwiają zmodyfikowane hamulce, lepsze opony oraz sportowe zawieszenie.

/ 18Edo Competition Porsche 996 Turbo

Obraz

Jeden z najbardziej kultowych samochodów w dziejach doczekał się kuracji wzmacniającej w firmie Edo Competition. Zastosowanie nowej turbosprężarki wywindowało moc do 585 KM, a moment obrotowy skoczył do piekielnych 780 Nm. Dzięki temu bolid mknie do „setki” w 3,7 sekundy, a skektakl przyśpieszania kończy się przy 343 km/h... Okiełznanie potwornej maszyny ułatwiają zmodyfikowane hamulce, lepsze opony oraz sportowe zawieszenie.

/ 18Edo Competition Porsche 996 Turbo

Obraz

Jeden z najbardziej kultowych samochodów w dziejach doczekał się kuracji wzmacniającej w firmie Edo Competition. Zastosowanie nowej turbosprężarki wywindowało moc do 585 KM, a moment obrotowy skoczył do piekielnych 780 Nm. Dzięki temu bolid mknie do „setki” w 3,7 sekundy, a skektakl przyśpieszania kończy się przy 343 km/h... Okiełznanie potwornej maszyny ułatwiają zmodyfikowane hamulce, lepsze opony oraz sportowe zawieszenie.

/ 18Edo Competition Porsche 996 Turbo

Obraz

Jeden z najbardziej kultowych samochodów w dziejach doczekał się kuracji wzmacniającej w firmie Edo Competition. Zastosowanie nowej turbosprężarki wywindowało moc do 585 KM, a moment obrotowy skoczył do piekielnych 780 Nm. Dzięki temu bolid mknie do „setki” w 3,7 sekundy, a skektakl przyśpieszania kończy się przy 343 km/h... Okiełznanie potwornej maszyny ułatwiają zmodyfikowane hamulce, lepsze opony oraz sportowe zawieszenie.

/ 18Edo Competition Porsche 996 Turbo

Obraz

Jeden z najbardziej kultowych samochodów w dziejach doczekał się kuracji wzmacniającej w firmie Edo Competition. Zastosowanie nowej turbosprężarki wywindowało moc do 585 KM, a moment obrotowy skoczył do piekielnych 780 Nm. Dzięki temu bolid mknie do „setki” w 3,7 sekundy, a skektakl przyśpieszania kończy się przy 343 km/h... Okiełznanie potwornej maszyny ułatwiają zmodyfikowane hamulce, lepsze opony oraz sportowe zawieszenie.

/ 18Edo Competition Porsche 996 Turbo

Obraz

Jeden z najbardziej kultowych samochodów w dziejach doczekał się kuracji wzmacniającej w firmie Edo Competition. Zastosowanie nowej turbosprężarki wywindowało moc do 585 KM, a moment obrotowy skoczył do piekielnych 780 Nm. Dzięki temu bolid mknie do „setki” w 3,7 sekundy, a skektakl przyśpieszania kończy się przy 343 km/h... Okiełznanie potwornej maszyny ułatwiają zmodyfikowane hamulce, lepsze opony oraz sportowe zawieszenie.

/ 18Edo Competition Porsche 996 Turbo

Obraz

Jeden z najbardziej kultowych samochodów w dziejach doczekał się kuracji wzmacniającej w firmie Edo Competition. Zastosowanie nowej turbosprężarki wywindowało moc do 585 KM, a moment obrotowy skoczył do piekielnych 780 Nm. Dzięki temu bolid mknie do „setki” w 3,7 sekundy, a skektakl przyśpieszania kończy się przy 343 km/h... Okiełznanie potwornej maszyny ułatwiają zmodyfikowane hamulce, lepsze opony oraz sportowe zawieszenie.

/ 18Edo Competition Porsche 996 Turbo

Obraz

Jeden z najbardziej kultowych samochodów w dziejach doczekał się kuracji wzmacniającej w firmie Edo Competition. Zastosowanie nowej turbosprężarki wywindowało moc do 585 KM, a moment obrotowy skoczył do piekielnych 780 Nm. Dzięki temu bolid mknie do „setki” w 3,7 sekundy, a skektakl przyśpieszania kończy się przy 343 km/h... Okiełznanie potwornej maszyny ułatwiają zmodyfikowane hamulce, lepsze opony oraz sportowe zawieszenie.

10 / 18Edo Competition Porsche 996 Turbo

Obraz

Jeden z najbardziej kultowych samochodów w dziejach doczekał się kuracji wzmacniającej w firmie Edo Competition. Zastosowanie nowej turbosprężarki wywindowało moc do 585 KM, a moment obrotowy skoczył do piekielnych 780 Nm. Dzięki temu bolid mknie do „setki” w 3,7 sekundy, a skektakl przyśpieszania kończy się przy 343 km/h... Okiełznanie potwornej maszyny ułatwiają zmodyfikowane hamulce, lepsze opony oraz sportowe zawieszenie.

11 / 18Edo Competition Porsche 996 Turbo

Obraz

Jeden z najbardziej kultowych samochodów w dziejach doczekał się kuracji wzmacniającej w firmie Edo Competition. Zastosowanie nowej turbosprężarki wywindowało moc do 585 KM, a moment obrotowy skoczył do piekielnych 780 Nm. Dzięki temu bolid mknie do „setki” w 3,7 sekundy, a skektakl przyśpieszania kończy się przy 343 km/h... Okiełznanie potwornej maszyny ułatwiają zmodyfikowane hamulce, lepsze opony oraz sportowe zawieszenie.

12 / 18Edo Competition Porsche 996 Turbo

Obraz

Jeden z najbardziej kultowych samochodów w dziejach doczekał się kuracji wzmacniającej w firmie Edo Competition. Zastosowanie nowej turbosprężarki wywindowało moc do 585 KM, a moment obrotowy skoczył do piekielnych 780 Nm. Dzięki temu bolid mknie do „setki” w 3,7 sekundy, a skektakl przyśpieszania kończy się przy 343 km/h... Okiełznanie potwornej maszyny ułatwiają zmodyfikowane hamulce, lepsze opony oraz sportowe zawieszenie.

13 / 18Edo Competition Porsche 996 Turbo

Obraz

Jeden z najbardziej kultowych samochodów w dziejach doczekał się kuracji wzmacniającej w firmie Edo Competition. Zastosowanie nowej turbosprężarki wywindowało moc do 585 KM, a moment obrotowy skoczył do piekielnych 780 Nm. Dzięki temu bolid mknie do „setki” w 3,7 sekundy, a skektakl przyśpieszania kończy się przy 343 km/h... Okiełznanie potwornej maszyny ułatwiają zmodyfikowane hamulce, lepsze opony oraz sportowe zawieszenie.

14 / 18Edo Competition Porsche 996 Turbo

Obraz

Jeden z najbardziej kultowych samochodów w dziejach doczekał się kuracji wzmacniającej w firmie Edo Competition. Zastosowanie nowej turbosprężarki wywindowało moc do 585 KM, a moment obrotowy skoczył do piekielnych 780 Nm. Dzięki temu bolid mknie do „setki” w 3,7 sekundy, a skektakl przyśpieszania kończy się przy 343 km/h... Okiełznanie potwornej maszyny ułatwiają zmodyfikowane hamulce, lepsze opony oraz sportowe zawieszenie.

15 / 18Edo Competition Porsche 996 Turbo

Obraz

Jeden z najbardziej kultowych samochodów w dziejach doczekał się kuracji wzmacniającej w firmie Edo Competition. Zastosowanie nowej turbosprężarki wywindowało moc do 585 KM, a moment obrotowy skoczył do piekielnych 780 Nm. Dzięki temu bolid mknie do „setki” w 3,7 sekundy, a skektakl przyśpieszania kończy się przy 343 km/h... Okiełznanie potwornej maszyny ułatwiają zmodyfikowane hamulce, lepsze opony oraz sportowe zawieszenie.

16 / 18Edo Competition Porsche 996 Turbo

Obraz

Jeden z najbardziej kultowych samochodów w dziejach doczekał się kuracji wzmacniającej w firmie Edo Competition. Zastosowanie nowej turbosprężarki wywindowało moc do 585 KM, a moment obrotowy skoczył do piekielnych 780 Nm. Dzięki temu bolid mknie do „setki” w 3,7 sekundy, a skektakl przyśpieszania kończy się przy 343 km/h... Okiełznanie potwornej maszyny ułatwiają zmodyfikowane hamulce, lepsze opony oraz sportowe zawieszenie.

17 / 18Edo Competition Porsche 996 Turbo

Obraz

Jeden z najbardziej kultowych samochodów w dziejach doczekał się kuracji wzmacniającej w firmie Edo Competition. Zastosowanie nowej turbosprężarki wywindowało moc do 585 KM, a moment obrotowy skoczył do piekielnych 780 Nm. Dzięki temu bolid mknie do „setki” w 3,7 sekundy, a skektakl przyśpieszania kończy się przy 343 km/h... Okiełznanie potwornej maszyny ułatwiają zmodyfikowane hamulce, lepsze opony oraz sportowe zawieszenie.

18 / 18Edo Competition Porsche 996 Turbo

Obraz

Jeden z najbardziej kultowych samochodów w dziejach doczekał się kuracji wzmacniającej w firmie Edo Competition. Zastosowanie nowej turbosprężarki wywindowało moc do 585 KM, a moment obrotowy skoczył do piekielnych 780 Nm. Dzięki temu bolid mknie do „setki” w 3,7 sekundy, a skektakl przyśpieszania kończy się przy 343 km/h... Okiełznanie potwornej maszyny ułatwiają zmodyfikowane hamulce, lepsze opony oraz sportowe zawieszenie.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro