Eagle E-Type

None

Obraz

/ 11Wskrzeszenie legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Zainspirowani legendarnym modelem Jaguara konstruktorzy z niewielkiej manufaktury o nazwie Eagle przedstawili współczesną wersję E-Type’a.

Nowa wersja brytyjskiego roadstera jest napędzana sześciocylindrowym silnikiem benzynowym o pojemności 4,7 l. Jednostka dysponuje mocą 310 KM oraz maksymalnym momentem obrotowym o wartości 460 Nm. Motor, dzięki pięciostopniowej przekładni manualnej, napęd przekazuje na tylną oś. Dzięki takiej konfiguracji, ważący 1 008 kg samochód rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej pięciu sekund, zaś jego maksymalna prędkość to 258 km/h. Mimo, że dane nie są imponujące, jednak jak podaje firma w informacji prasowej współczynnik mocy do masy pojazdu jest identyczny, jak w przypadku współczesnych modeli Porsche 911.

Auto może być bardzo udaną konstrukcją, nie tylko z powodu pierwowzoru. Brytyjska firma Eagle zajmuje się renowacją wszelkiego rodzaju modeli E-Type.

Ceny oraz inne szczegóły dotyczące tego niewątpliwie ładnego pojazdu zostaną ujawnione już wkrótce.

lop/

/ 11Wskrzeszenie legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Zainspirowani legendarnym modelem Jaguara konstruktorzy z niewielkiej manufaktury o nazwie Eagle przedstawili współczesną wersję E-Type’a.

Nowa wersja brytyjskiego roadstera jest napędzana sześciocylindrowym silnikiem benzynowym o pojemności 4,7 l. Jednostka dysponuje mocą 310 KM oraz maksymalnym momentem obrotowym o wartości 460 Nm. Motor, dzięki pięciostopniowej przekładni manualnej, napęd przekazuje na tylną oś. Dzięki takiej konfiguracji, ważący 1 008 kg samochód rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej pięciu sekund, zaś jego maksymalna prędkość to 258 km/h. Mimo, że dane nie są imponujące, jednak jak podaje firma w informacji prasowej współczynnik mocy do masy pojazdu jest identyczny, jak w przypadku współczesnych modeli Porsche 911.

Auto może być bardzo udaną konstrukcją, nie tylko z powodu pierwowzoru. Brytyjska firma Eagle zajmuje się renowacją wszelkiego rodzaju modeli E-Type.

Ceny oraz inne szczegóły dotyczące tego niewątpliwie ładnego pojazdu zostaną ujawnione już wkrótce.

lop/

/ 11Wskrzeszenie legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Zainspirowani legendarnym modelem Jaguara konstruktorzy z niewielkiej manufaktury o nazwie Eagle przedstawili współczesną wersję E-Type’a.

Nowa wersja brytyjskiego roadstera jest napędzana sześciocylindrowym silnikiem benzynowym o pojemności 4,7 l. Jednostka dysponuje mocą 310 KM oraz maksymalnym momentem obrotowym o wartości 460 Nm. Motor, dzięki pięciostopniowej przekładni manualnej, napęd przekazuje na tylną oś. Dzięki takiej konfiguracji, ważący 1 008 kg samochód rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej pięciu sekund, zaś jego maksymalna prędkość to 258 km/h. Mimo, że dane nie są imponujące, jednak jak podaje firma w informacji prasowej współczynnik mocy do masy pojazdu jest identyczny, jak w przypadku współczesnych modeli Porsche 911.

Auto może być bardzo udaną konstrukcją, nie tylko z powodu pierwowzoru. Brytyjska firma Eagle zajmuje się renowacją wszelkiego rodzaju modeli E-Type.

Ceny oraz inne szczegóły dotyczące tego niewątpliwie ładnego pojazdu zostaną ujawnione już wkrótce.

lop/

/ 11Wskrzeszenie legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Zainspirowani legendarnym modelem Jaguara konstruktorzy z niewielkiej manufaktury o nazwie Eagle przedstawili współczesną wersję E-Type’a.

Nowa wersja brytyjskiego roadstera jest napędzana sześciocylindrowym silnikiem benzynowym o pojemności 4,7 l. Jednostka dysponuje mocą 310 KM oraz maksymalnym momentem obrotowym o wartości 460 Nm. Motor, dzięki pięciostopniowej przekładni manualnej, napęd przekazuje na tylną oś. Dzięki takiej konfiguracji, ważący 1 008 kg samochód rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej pięciu sekund, zaś jego maksymalna prędkość to 258 km/h. Mimo, że dane nie są imponujące, jednak jak podaje firma w informacji prasowej współczynnik mocy do masy pojazdu jest identyczny, jak w przypadku współczesnych modeli Porsche 911.

Auto może być bardzo udaną konstrukcją, nie tylko z powodu pierwowzoru. Brytyjska firma Eagle zajmuje się renowacją wszelkiego rodzaju modeli E-Type.

Ceny oraz inne szczegóły dotyczące tego niewątpliwie ładnego pojazdu zostaną ujawnione już wkrótce.

lop/

/ 11Wskrzeszenie legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Zainspirowani legendarnym modelem Jaguara konstruktorzy z niewielkiej manufaktury o nazwie Eagle przedstawili współczesną wersję E-Type’a.

Nowa wersja brytyjskiego roadstera jest napędzana sześciocylindrowym silnikiem benzynowym o pojemności 4,7 l. Jednostka dysponuje mocą 310 KM oraz maksymalnym momentem obrotowym o wartości 460 Nm. Motor, dzięki pięciostopniowej przekładni manualnej, napęd przekazuje na tylną oś. Dzięki takiej konfiguracji, ważący 1 008 kg samochód rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej pięciu sekund, zaś jego maksymalna prędkość to 258 km/h. Mimo, że dane nie są imponujące, jednak jak podaje firma w informacji prasowej współczynnik mocy do masy pojazdu jest identyczny, jak w przypadku współczesnych modeli Porsche 911.

Auto może być bardzo udaną konstrukcją, nie tylko z powodu pierwowzoru. Brytyjska firma Eagle zajmuje się renowacją wszelkiego rodzaju modeli E-Type.

Ceny oraz inne szczegóły dotyczące tego niewątpliwie ładnego pojazdu zostaną ujawnione już wkrótce.

lop/

/ 11Wskrzeszenie legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Zainspirowani legendarnym modelem Jaguara konstruktorzy z niewielkiej manufaktury o nazwie Eagle przedstawili współczesną wersję E-Type’a.

Nowa wersja brytyjskiego roadstera jest napędzana sześciocylindrowym silnikiem benzynowym o pojemności 4,7 l. Jednostka dysponuje mocą 310 KM oraz maksymalnym momentem obrotowym o wartości 460 Nm. Motor, dzięki pięciostopniowej przekładni manualnej, napęd przekazuje na tylną oś. Dzięki takiej konfiguracji, ważący 1 008 kg samochód rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej pięciu sekund, zaś jego maksymalna prędkość to 258 km/h. Mimo, że dane nie są imponujące, jednak jak podaje firma w informacji prasowej współczynnik mocy do masy pojazdu jest identyczny, jak w przypadku współczesnych modeli Porsche 911.

Auto może być bardzo udaną konstrukcją, nie tylko z powodu pierwowzoru. Brytyjska firma Eagle zajmuje się renowacją wszelkiego rodzaju modeli E-Type.

Ceny oraz inne szczegóły dotyczące tego niewątpliwie ładnego pojazdu zostaną ujawnione już wkrótce.

lop/

/ 11Wskrzeszenie legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Zainspirowani legendarnym modelem Jaguara konstruktorzy z niewielkiej manufaktury o nazwie Eagle przedstawili współczesną wersję E-Type’a.

Nowa wersja brytyjskiego roadstera jest napędzana sześciocylindrowym silnikiem benzynowym o pojemności 4,7 l. Jednostka dysponuje mocą 310 KM oraz maksymalnym momentem obrotowym o wartości 460 Nm. Motor, dzięki pięciostopniowej przekładni manualnej, napęd przekazuje na tylną oś. Dzięki takiej konfiguracji, ważący 1 008 kg samochód rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej pięciu sekund, zaś jego maksymalna prędkość to 258 km/h. Mimo, że dane nie są imponujące, jednak jak podaje firma w informacji prasowej współczynnik mocy do masy pojazdu jest identyczny, jak w przypadku współczesnych modeli Porsche 911.

Auto może być bardzo udaną konstrukcją, nie tylko z powodu pierwowzoru. Brytyjska firma Eagle zajmuje się renowacją wszelkiego rodzaju modeli E-Type.

Ceny oraz inne szczegóły dotyczące tego niewątpliwie ładnego pojazdu zostaną ujawnione już wkrótce.

lop/

/ 11Wskrzeszenie legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Zainspirowani legendarnym modelem Jaguara konstruktorzy z niewielkiej manufaktury o nazwie Eagle przedstawili współczesną wersję E-Type’a.

Nowa wersja brytyjskiego roadstera jest napędzana sześciocylindrowym silnikiem benzynowym o pojemności 4,7 l. Jednostka dysponuje mocą 310 KM oraz maksymalnym momentem obrotowym o wartości 460 Nm. Motor, dzięki pięciostopniowej przekładni manualnej, napęd przekazuje na tylną oś. Dzięki takiej konfiguracji, ważący 1 008 kg samochód rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej pięciu sekund, zaś jego maksymalna prędkość to 258 km/h. Mimo, że dane nie są imponujące, jednak jak podaje firma w informacji prasowej współczynnik mocy do masy pojazdu jest identyczny, jak w przypadku współczesnych modeli Porsche 911.

Auto może być bardzo udaną konstrukcją, nie tylko z powodu pierwowzoru. Brytyjska firma Eagle zajmuje się renowacją wszelkiego rodzaju modeli E-Type.

Ceny oraz inne szczegóły dotyczące tego niewątpliwie ładnego pojazdu zostaną ujawnione już wkrótce.

lop/

/ 11Wskrzeszenie legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Zainspirowani legendarnym modelem Jaguara konstruktorzy z niewielkiej manufaktury o nazwie Eagle przedstawili współczesną wersję E-Type’a.

Nowa wersja brytyjskiego roadstera jest napędzana sześciocylindrowym silnikiem benzynowym o pojemności 4,7 l. Jednostka dysponuje mocą 310 KM oraz maksymalnym momentem obrotowym o wartości 460 Nm. Motor, dzięki pięciostopniowej przekładni manualnej, napęd przekazuje na tylną oś. Dzięki takiej konfiguracji, ważący 1 008 kg samochód rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej pięciu sekund, zaś jego maksymalna prędkość to 258 km/h. Mimo, że dane nie są imponujące, jednak jak podaje firma w informacji prasowej współczynnik mocy do masy pojazdu jest identyczny, jak w przypadku współczesnych modeli Porsche 911.

Auto może być bardzo udaną konstrukcją, nie tylko z powodu pierwowzoru. Brytyjska firma Eagle zajmuje się renowacją wszelkiego rodzaju modeli E-Type.

Ceny oraz inne szczegóły dotyczące tego niewątpliwie ładnego pojazdu zostaną ujawnione już wkrótce.

lop/

10 / 11Wskrzeszenie legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Zainspirowani legendarnym modelem Jaguara konstruktorzy z niewielkiej manufaktury o nazwie Eagle przedstawili współczesną wersję E-Type’a.

Nowa wersja brytyjskiego roadstera jest napędzana sześciocylindrowym silnikiem benzynowym o pojemności 4,7 l. Jednostka dysponuje mocą 310 KM oraz maksymalnym momentem obrotowym o wartości 460 Nm. Motor, dzięki pięciostopniowej przekładni manualnej, napęd przekazuje na tylną oś. Dzięki takiej konfiguracji, ważący 1 008 kg samochód rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej pięciu sekund, zaś jego maksymalna prędkość to 258 km/h. Mimo, że dane nie są imponujące, jednak jak podaje firma w informacji prasowej współczynnik mocy do masy pojazdu jest identyczny, jak w przypadku współczesnych modeli Porsche 911.

Auto może być bardzo udaną konstrukcją, nie tylko z powodu pierwowzoru. Brytyjska firma Eagle zajmuje się renowacją wszelkiego rodzaju modeli E-Type.

Ceny oraz inne szczegóły dotyczące tego niewątpliwie ładnego pojazdu zostaną ujawnione już wkrótce.

lop/

11 / 11Wskrzeszenie legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Zainspirowani legendarnym modelem Jaguara konstruktorzy z niewielkiej manufaktury o nazwie Eagle przedstawili współczesną wersję E-Type’a.

Nowa wersja brytyjskiego roadstera jest napędzana sześciocylindrowym silnikiem benzynowym o pojemności 4,7 l. Jednostka dysponuje mocą 310 KM oraz maksymalnym momentem obrotowym o wartości 460 Nm. Motor, dzięki pięciostopniowej przekładni manualnej, napęd przekazuje na tylną oś. Dzięki takiej konfiguracji, ważący 1 008 kg samochód rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej pięciu sekund, zaś jego maksymalna prędkość to 258 km/h. Mimo, że dane nie są imponujące, jednak jak podaje firma w informacji prasowej współczynnik mocy do masy pojazdu jest identyczny, jak w przypadku współczesnych modeli Porsche 911.

Auto może być bardzo udaną konstrukcją, nie tylko z powodu pierwowzoru. Brytyjska firma Eagle zajmuje się renowacją wszelkiego rodzaju modeli E-Type.

Ceny oraz inne szczegóły dotyczące tego niewątpliwie ładnego pojazdu zostaną ujawnione już wkrótce.

lop/

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro