BMW E36 328i
Wśród młodych amatorów szybkiej jazdy od lat niezaprzeczalnym ulubieńcem jest BMW. Bawarski producent słynący z tylnonapędowych pojazdów zasilanych legendarnymi sześciocylindrowymi rzędówkami, na dobre wpisał się w obraz młodego, gniewnego, a czasami również odzianego w odzież sportową kierowcy. Co więcej, wytrzymała i podatna na modyfikacje zakrojone na szeroką skalę konstrukcja, pozwala na stawianie pierwszych kroków w świecie driftu, wyścigów a nawet rajdów.
Najpopularniejszym modelem niemieckiej marki od lat jest seria 3 E36. Dziś nadal topowa wersja M3 osiąga wysokie ceny, zmuszając zainteresowanych do kupowania znacznie słabszych, co nie znaczy o wiele gorszych odmian. Pośród nich zdecydowanie najciekawszą jest 328i. 2.8 l, 193 KM i 280 Nm w stosunkowo lekkim aucie skutkuje przyspieszeniem w okolicach 7,3 s do setki i 236 km/h. Tuningowi specjaliści z łatwością wydobywają z niepozornego silnika grubo ponad 200 koni i więcej, co w zestawieniu z sportowym zawieszeniem przybliża nas do zawodów sportowych. Montaż klatki bezpieczeństwa i gwintowanego zawieszenia umożliwi ekstremalnie wyczynową eksploatację.