Regulacja zaworów
Tak jak w każdym z poniższych przypadków, chodzi po prostu o czas poświęcony na pracę. Trwa to długo, efekt jest niezauważalny lub trudny do zauważenia, więc klienci narzekają na ceny. Należy zrozumieć, że wiele warsztatów bazuje na stawce godzinowej, a nie na efekcie "wow". Dlatego regulacja zawrotów to jedna z tych niewdzięcznych czynności, za które trzeba trochę zapłacić, a efekt rzadko widać. Auto w niektórych przypadkach musi odstać, by silnik się ostudził. Czasami sama kontrola zaworów wymaga rozebrania sporej części osprzętu. Jeszcze gorzej, kiedy dostęp do zaworów jest trudny albo kiedy chodzi o regulację płytkami dystansowymi. Trzeba mieć komplet nowych lub szlifować oryginalne na specjalnej szlifierce. Dlatego regulacja zaworów na śrubę może kosztować np. 300 zł, a płytkami dwa lub trzy razy więcej. Problemem klientów często jednak nie są ceny, lecz znalezienie mechanika, który chce się tego podjąć.