Donkervoort D8 GTO

Donkervoort to jeden z tych nieco szalonych producentów, którzy osiągi stawiają ponad wszystko. Praktyczność, wygoda i cena schodzą na dalszy plan.

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 10Latający Holender

Obraz
© zdjęcie producenta

Donkervoort to jeden z tych nieco szalonych producentów, którzy osiągi stawiają ponad wszystko. Praktyczność, wygoda i cena schodzą na dalszy plan. Nowy produkt tej firmy jest najszybszym samochodem, jaki Donkervoort stworzył.

D8 GTO będzie wyposażony w 2,5-litrowy silnik TFSI Audi, który po modyfikacjach stał się lżejszy o 30 kg, a jego moc to w zależności od ustawień od 340 do 400 KM. W połączeniu z maksymalnym momentem obrotowym 450 Nm dostępnym już przy 1600 obr./min i nadwoziem ważącym zaledwie 700 kg, mamy do czynienia z ekstremalnym projektem.

Niewielki ciężar to zasługa zastosowania stalowej ramy i paneli z włókna węglowego oraz spartańskich warunków panujących we wnętrzu. Jedynym problemem holenderskiej "zabawki" jest jej cena. W zależności od wersji D8 GTO będzie kosztować 100-150 tys. euro i to przed doliczeniem podatku.

/ 10Latający Holender

Obraz
© zdjęcie producenta

Donkervoort to jeden z tych nieco szalonych producentów, którzy osiągi stawiają ponad wszystko. Praktyczność, wygoda i cena schodzą na dalszy plan. Nowy produkt tej firmy jest najszybszym samochodem, jaki Donkervoort stworzył.

D8 GTO będzie wyposażony w 2,5-litrowy silnik TFSI Audi, który po modyfikacjach stał się lżejszy o 30 kg, a jego moc to w zależności od ustawień od 340 do 400 KM. W połączeniu z maksymalnym momentem obrotowym 450 Nm dostępnym już przy 1600 obr./min i nadwoziem ważącym zaledwie 700 kg, mamy do czynienia z ekstremalnym projektem.

Niewielki ciężar to zasługa zastosowania stalowej ramy i paneli z włókna węglowego oraz spartańskich warunków panujących we wnętrzu. Jedynym problemem holenderskiej "zabawki" jest jej cena. W zależności od wersji D8 GTO będzie kosztować 100-150 tys. euro i to przed doliczeniem podatku.

/ 10Latający Holender

Obraz
© zdjęcie producenta

Donkervoort to jeden z tych nieco szalonych producentów, którzy osiągi stawiają ponad wszystko. Praktyczność, wygoda i cena schodzą na dalszy plan. Nowy produkt tej firmy jest najszybszym samochodem, jaki Donkervoort stworzył.

D8 GTO będzie wyposażony w 2,5-litrowy silnik TFSI Audi, który po modyfikacjach stał się lżejszy o 30 kg, a jego moc to w zależności od ustawień od 340 do 400 KM. W połączeniu z maksymalnym momentem obrotowym 450 Nm dostępnym już przy 1600 obr./min i nadwoziem ważącym zaledwie 700 kg, mamy do czynienia z ekstremalnym projektem.

Niewielki ciężar to zasługa zastosowania stalowej ramy i paneli z włókna węglowego oraz spartańskich warunków panujących we wnętrzu. Jedynym problemem holenderskiej "zabawki" jest jej cena. W zależności od wersji D8 GTO będzie kosztować 100-150 tys. euro i to przed doliczeniem podatku.

/ 10Latający Holender

Obraz
© zdjęcie producenta

Donkervoort to jeden z tych nieco szalonych producentów, którzy osiągi stawiają ponad wszystko. Praktyczność, wygoda i cena schodzą na dalszy plan. Nowy produkt tej firmy jest najszybszym samochodem, jaki Donkervoort stworzył.

D8 GTO będzie wyposażony w 2,5-litrowy silnik TFSI Audi, który po modyfikacjach stał się lżejszy o 30 kg, a jego moc to w zależności od ustawień od 340 do 400 KM. W połączeniu z maksymalnym momentem obrotowym 450 Nm dostępnym już przy 1600 obr./min i nadwoziem ważącym zaledwie 700 kg, mamy do czynienia z ekstremalnym projektem.

Niewielki ciężar to zasługa zastosowania stalowej ramy i paneli z włókna węglowego oraz spartańskich warunków panujących we wnętrzu. Jedynym problemem holenderskiej "zabawki" jest jej cena. W zależności od wersji D8 GTO będzie kosztować 100-150 tys. euro i to przed doliczeniem podatku.

/ 10Latający Holender

Obraz
© zdjęcie producenta

Donkervoort to jeden z tych nieco szalonych producentów, którzy osiągi stawiają ponad wszystko. Praktyczność, wygoda i cena schodzą na dalszy plan. Nowy produkt tej firmy jest najszybszym samochodem, jaki Donkervoort stworzył.

D8 GTO będzie wyposażony w 2,5-litrowy silnik TFSI Audi, który po modyfikacjach stał się lżejszy o 30 kg, a jego moc to w zależności od ustawień od 340 do 400 KM. W połączeniu z maksymalnym momentem obrotowym 450 Nm dostępnym już przy 1600 obr./min i nadwoziem ważącym zaledwie 700 kg, mamy do czynienia z ekstremalnym projektem.

Niewielki ciężar to zasługa zastosowania stalowej ramy i paneli z włókna węglowego oraz spartańskich warunków panujących we wnętrzu. Jedynym problemem holenderskiej "zabawki" jest jej cena. W zależności od wersji D8 GTO będzie kosztować 100-150 tys. euro i to przed doliczeniem podatku.

/ 10Latający Holender

Obraz
© zdjęcie producenta

Donkervoort to jeden z tych nieco szalonych producentów, którzy osiągi stawiają ponad wszystko. Praktyczność, wygoda i cena schodzą na dalszy plan. Nowy produkt tej firmy jest najszybszym samochodem, jaki Donkervoort stworzył.

D8 GTO będzie wyposażony w 2,5-litrowy silnik TFSI Audi, który po modyfikacjach stał się lżejszy o 30 kg, a jego moc to w zależności od ustawień od 340 do 400 KM. W połączeniu z maksymalnym momentem obrotowym 450 Nm dostępnym już przy 1600 obr./min i nadwoziem ważącym zaledwie 700 kg, mamy do czynienia z ekstremalnym projektem.

Niewielki ciężar to zasługa zastosowania stalowej ramy i paneli z włókna węglowego oraz spartańskich warunków panujących we wnętrzu. Jedynym problemem holenderskiej "zabawki" jest jej cena. W zależności od wersji D8 GTO będzie kosztować 100-150 tys. euro i to przed doliczeniem podatku.

/ 10Latający Holender

Obraz
© zdjęcie producenta

Donkervoort to jeden z tych nieco szalonych producentów, którzy osiągi stawiają ponad wszystko. Praktyczność, wygoda i cena schodzą na dalszy plan. Nowy produkt tej firmy jest najszybszym samochodem, jaki Donkervoort stworzył.

D8 GTO będzie wyposażony w 2,5-litrowy silnik TFSI Audi, który po modyfikacjach stał się lżejszy o 30 kg, a jego moc to w zależności od ustawień od 340 do 400 KM. W połączeniu z maksymalnym momentem obrotowym 450 Nm dostępnym już przy 1600 obr./min i nadwoziem ważącym zaledwie 700 kg, mamy do czynienia z ekstremalnym projektem.

Niewielki ciężar to zasługa zastosowania stalowej ramy i paneli z włókna węglowego oraz spartańskich warunków panujących we wnętrzu. Jedynym problemem holenderskiej "zabawki" jest jej cena. W zależności od wersji D8 GTO będzie kosztować 100-150 tys. euro i to przed doliczeniem podatku.

/ 10Latający Holender

Obraz
© zdjęcie producenta

Donkervoort to jeden z tych nieco szalonych producentów, którzy osiągi stawiają ponad wszystko. Praktyczność, wygoda i cena schodzą na dalszy plan. Nowy produkt tej firmy jest najszybszym samochodem, jaki Donkervoort stworzył.

D8 GTO będzie wyposażony w 2,5-litrowy silnik TFSI Audi, który po modyfikacjach stał się lżejszy o 30 kg, a jego moc to w zależności od ustawień od 340 do 400 KM. W połączeniu z maksymalnym momentem obrotowym 450 Nm dostępnym już przy 1600 obr./min i nadwoziem ważącym zaledwie 700 kg, mamy do czynienia z ekstremalnym projektem.

Niewielki ciężar to zasługa zastosowania stalowej ramy i paneli z włókna węglowego oraz spartańskich warunków panujących we wnętrzu. Jedynym problemem holenderskiej "zabawki" jest jej cena. W zależności od wersji D8 GTO będzie kosztować 100-150 tys. euro i to przed doliczeniem podatku.

/ 10Latający Holender

Obraz
© zdjęcie producenta

Donkervoort to jeden z tych nieco szalonych producentów, którzy osiągi stawiają ponad wszystko. Praktyczność, wygoda i cena schodzą na dalszy plan. Nowy produkt tej firmy jest najszybszym samochodem, jaki Donkervoort stworzył.

D8 GTO będzie wyposażony w 2,5-litrowy silnik TFSI Audi, który po modyfikacjach stał się lżejszy o 30 kg, a jego moc to w zależności od ustawień od 340 do 400 KM. W połączeniu z maksymalnym momentem obrotowym 450 Nm dostępnym już przy 1600 obr./min i nadwoziem ważącym zaledwie 700 kg, mamy do czynienia z ekstremalnym projektem.

Niewielki ciężar to zasługa zastosowania stalowej ramy i paneli z włókna węglowego oraz spartańskich warunków panujących we wnętrzu. Jedynym problemem holenderskiej "zabawki" jest jej cena. W zależności od wersji D8 GTO będzie kosztować 100-150 tys. euro i to przed doliczeniem podatku.

10 / 10Latający Holender

Obraz
© zdjęcie producenta

Donkervoort to jeden z tych nieco szalonych producentów, którzy osiągi stawiają ponad wszystko. Praktyczność, wygoda i cena schodzą na dalszy plan. Nowy produkt tej firmy jest najszybszym samochodem, jaki Donkervoort stworzył.

D8 GTO będzie wyposażony w 2,5-litrowy silnik TFSI Audi, który po modyfikacjach stał się lżejszy o 30 kg, a jego moc to w zależności od ustawień od 340 do 400 KM. W połączeniu z maksymalnym momentem obrotowym 450 Nm dostępnym już przy 1600 obr./min i nadwoziem ważącym zaledwie 700 kg, mamy do czynienia z ekstremalnym projektem.

Niewielki ciężar to zasługa zastosowania stalowej ramy i paneli z włókna węglowego oraz spartańskich warunków panujących we wnętrzu. Jedynym problemem holenderskiej "zabawki" jest jej cena. W zależności od wersji D8 GTO będzie kosztować 100-150 tys. euro i to przed doliczeniem podatku.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka