Dodge Dart

Kompaktowy sedan Dodge'a łączy amerykański styl z włoską technologią. Czy taki zabieg jest receptą na sukces?

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 20Amerykanin włoskiego pochodzenia

Obraz
© zdjęcie producenta

Jedną z najbardziej oczekiwanych premier salonu w Detroit był Dodge Dart, kompaktowy sedan, który zastąpił niezbyt udany model Caliber. Tym razem Dodge postawił na klasyczne nadwozie, które nawet przypomina popularnego Cheryslera (i Dodge'a) Neona. Stylistyka Darta powinna przypaść do gustu amerykańskim klientom - łączy ona spokojną linię z ciekawymi detalami, takimi jak osłona chłodnicy i tylne światła.

Wraz z zupełnie nowym nadwoziem i wnętrzem klient otrzyma sprawdzoną technologię. Dart to bardzo bliski kuzyn Alfy Romeo Giulietta. Dodge otrzyma zawieszenie i silnik znany z samochodów koncernu Fiata. Podstawowa jednostka napędowa to amerykański 2-litrowy silnik o mocy 160 KM. Dla bardziej oszczędnych Dodge będzie mógł być wyposażony w jednostkę MultiAir o tej samej mocy, ale dzięki zastosowani turbiny - pojemności 1,4 l. Trzecią jednostką w ofercie będzie Tigershark MultiAir 2 o pojemności 2,4 l i mocy 184 KM.

Dodge'a i Alfę łączyć też będzie zastosowanie systemu DNA, czyli przełącznika, który pozwala zmienić charakterystykę samochodu na bardziej lub mniej agresywną.

/ 20Amerykanin włoskiego pochodzenia

Obraz
© zdjęcie producenta

Jedną z najbardziej oczekiwanych premier salonu w Detroit był Dodge Dart, kompaktowy sedan, który zastąpił niezbyt udany model Caliber. Tym razem Dodge postawił na klasyczne nadwozie, które nawet przypomina popularnego Cheryslera (i Dodge'a) Neona. Stylistyka Darta powinna przypaść do gustu amerykańskim klientom - łączy ona spokojną linię z ciekawymi detalami, takimi jak osłona chłodnicy i tylne światła.

Wraz z zupełnie nowym nadwoziem i wnętrzem klient otrzyma sprawdzoną technologię. Dart to bardzo bliski kuzyn Alfy Romeo Giulietta. Dodge otrzyma zawieszenie i silnik znany z samochodów koncernu Fiata. Podstawowa jednostka napędowa to amerykański 2-litrowy silnik o mocy 160 KM. Dla bardziej oszczędnych Dodge będzie mógł być wyposażony w jednostkę MultiAir o tej samej mocy, ale dzięki zastosowani turbiny - pojemności 1,4 l. Trzecią jednostką w ofercie będzie Tigershark MultiAir 2 o pojemności 2,4 l i mocy 184 KM.

Dodge'a i Alfę łączyć też będzie zastosowanie systemu DNA, czyli przełącznika, który pozwala zmienić charakterystykę samochodu na bardziej lub mniej agresywną.

/ 20Amerykanin włoskiego pochodzenia

Obraz
© zdjęcie producenta

Jedną z najbardziej oczekiwanych premier salonu w Detroit był Dodge Dart, kompaktowy sedan, który zastąpił niezbyt udany model Caliber. Tym razem Dodge postawił na klasyczne nadwozie, które nawet przypomina popularnego Cheryslera (i Dodge'a) Neona. Stylistyka Darta powinna przypaść do gustu amerykańskim klientom - łączy ona spokojną linię z ciekawymi detalami, takimi jak osłona chłodnicy i tylne światła.

Wraz z zupełnie nowym nadwoziem i wnętrzem klient otrzyma sprawdzoną technologię. Dart to bardzo bliski kuzyn Alfy Romeo Giulietta. Dodge otrzyma zawieszenie i silnik znany z samochodów koncernu Fiata. Podstawowa jednostka napędowa to amerykański 2-litrowy silnik o mocy 160 KM. Dla bardziej oszczędnych Dodge będzie mógł być wyposażony w jednostkę MultiAir o tej samej mocy, ale dzięki zastosowani turbiny - pojemności 1,4 l. Trzecią jednostką w ofercie będzie Tigershark MultiAir 2 o pojemności 2,4 l i mocy 184 KM.

Dodge'a i Alfę łączyć też będzie zastosowanie systemu DNA, czyli przełącznika, który pozwala zmienić charakterystykę samochodu na bardziej lub mniej agresywną.

/ 20Amerykanin włoskiego pochodzenia

Obraz
© zdjęcie producenta

Jedną z najbardziej oczekiwanych premier salonu w Detroit był Dodge Dart, kompaktowy sedan, który zastąpił niezbyt udany model Caliber. Tym razem Dodge postawił na klasyczne nadwozie, które nawet przypomina popularnego Cheryslera (i Dodge'a) Neona. Stylistyka Darta powinna przypaść do gustu amerykańskim klientom - łączy ona spokojną linię z ciekawymi detalami, takimi jak osłona chłodnicy i tylne światła.

Wraz z zupełnie nowym nadwoziem i wnętrzem klient otrzyma sprawdzoną technologię. Dart to bardzo bliski kuzyn Alfy Romeo Giulietta. Dodge otrzyma zawieszenie i silnik znany z samochodów koncernu Fiata. Podstawowa jednostka napędowa to amerykański 2-litrowy silnik o mocy 160 KM. Dla bardziej oszczędnych Dodge będzie mógł być wyposażony w jednostkę MultiAir o tej samej mocy, ale dzięki zastosowani turbiny - pojemności 1,4 l. Trzecią jednostką w ofercie będzie Tigershark MultiAir 2 o pojemności 2,4 l i mocy 184 KM.

Dodge'a i Alfę łączyć też będzie zastosowanie systemu DNA, czyli przełącznika, który pozwala zmienić charakterystykę samochodu na bardziej lub mniej agresywną.

/ 20Amerykanin włoskiego pochodzenia

Obraz
© zdjęcie producenta

Jedną z najbardziej oczekiwanych premier salonu w Detroit był Dodge Dart, kompaktowy sedan, który zastąpił niezbyt udany model Caliber. Tym razem Dodge postawił na klasyczne nadwozie, które nawet przypomina popularnego Cheryslera (i Dodge'a) Neona. Stylistyka Darta powinna przypaść do gustu amerykańskim klientom - łączy ona spokojną linię z ciekawymi detalami, takimi jak osłona chłodnicy i tylne światła.

Wraz z zupełnie nowym nadwoziem i wnętrzem klient otrzyma sprawdzoną technologię. Dart to bardzo bliski kuzyn Alfy Romeo Giulietta. Dodge otrzyma zawieszenie i silnik znany z samochodów koncernu Fiata. Podstawowa jednostka napędowa to amerykański 2-litrowy silnik o mocy 160 KM. Dla bardziej oszczędnych Dodge będzie mógł być wyposażony w jednostkę MultiAir o tej samej mocy, ale dzięki zastosowani turbiny - pojemności 1,4 l. Trzecią jednostką w ofercie będzie Tigershark MultiAir 2 o pojemności 2,4 l i mocy 184 KM.

Dodge'a i Alfę łączyć też będzie zastosowanie systemu DNA, czyli przełącznika, który pozwala zmienić charakterystykę samochodu na bardziej lub mniej agresywną.

/ 20Amerykanin włoskiego pochodzenia

Obraz
© zdjęcie producenta

Jedną z najbardziej oczekiwanych premier salonu w Detroit był Dodge Dart, kompaktowy sedan, który zastąpił niezbyt udany model Caliber. Tym razem Dodge postawił na klasyczne nadwozie, które nawet przypomina popularnego Cheryslera (i Dodge'a) Neona. Stylistyka Darta powinna przypaść do gustu amerykańskim klientom - łączy ona spokojną linię z ciekawymi detalami, takimi jak osłona chłodnicy i tylne światła.

Wraz z zupełnie nowym nadwoziem i wnętrzem klient otrzyma sprawdzoną technologię. Dart to bardzo bliski kuzyn Alfy Romeo Giulietta. Dodge otrzyma zawieszenie i silnik znany z samochodów koncernu Fiata. Podstawowa jednostka napędowa to amerykański 2-litrowy silnik o mocy 160 KM. Dla bardziej oszczędnych Dodge będzie mógł być wyposażony w jednostkę MultiAir o tej samej mocy, ale dzięki zastosowani turbiny - pojemności 1,4 l. Trzecią jednostką w ofercie będzie Tigershark MultiAir 2 o pojemności 2,4 l i mocy 184 KM.

Dodge'a i Alfę łączyć też będzie zastosowanie systemu DNA, czyli przełącznika, który pozwala zmienić charakterystykę samochodu na bardziej lub mniej agresywną.

/ 20Amerykanin włoskiego pochodzenia

Obraz
© zdjęcie producenta

Jedną z najbardziej oczekiwanych premier salonu w Detroit był Dodge Dart, kompaktowy sedan, który zastąpił niezbyt udany model Caliber. Tym razem Dodge postawił na klasyczne nadwozie, które nawet przypomina popularnego Cheryslera (i Dodge'a) Neona. Stylistyka Darta powinna przypaść do gustu amerykańskim klientom - łączy ona spokojną linię z ciekawymi detalami, takimi jak osłona chłodnicy i tylne światła.

Wraz z zupełnie nowym nadwoziem i wnętrzem klient otrzyma sprawdzoną technologię. Dart to bardzo bliski kuzyn Alfy Romeo Giulietta. Dodge otrzyma zawieszenie i silnik znany z samochodów koncernu Fiata. Podstawowa jednostka napędowa to amerykański 2-litrowy silnik o mocy 160 KM. Dla bardziej oszczędnych Dodge będzie mógł być wyposażony w jednostkę MultiAir o tej samej mocy, ale dzięki zastosowani turbiny - pojemności 1,4 l. Trzecią jednostką w ofercie będzie Tigershark MultiAir 2 o pojemności 2,4 l i mocy 184 KM.

Dodge'a i Alfę łączyć też będzie zastosowanie systemu DNA, czyli przełącznika, który pozwala zmienić charakterystykę samochodu na bardziej lub mniej agresywną.

/ 20Amerykanin włoskiego pochodzenia

Obraz
© zdjęcie producenta

Jedną z najbardziej oczekiwanych premier salonu w Detroit był Dodge Dart, kompaktowy sedan, który zastąpił niezbyt udany model Caliber. Tym razem Dodge postawił na klasyczne nadwozie, które nawet przypomina popularnego Cheryslera (i Dodge'a) Neona. Stylistyka Darta powinna przypaść do gustu amerykańskim klientom - łączy ona spokojną linię z ciekawymi detalami, takimi jak osłona chłodnicy i tylne światła.

Wraz z zupełnie nowym nadwoziem i wnętrzem klient otrzyma sprawdzoną technologię. Dart to bardzo bliski kuzyn Alfy Romeo Giulietta. Dodge otrzyma zawieszenie i silnik znany z samochodów koncernu Fiata. Podstawowa jednostka napędowa to amerykański 2-litrowy silnik o mocy 160 KM. Dla bardziej oszczędnych Dodge będzie mógł być wyposażony w jednostkę MultiAir o tej samej mocy, ale dzięki zastosowani turbiny - pojemności 1,4 l. Trzecią jednostką w ofercie będzie Tigershark MultiAir 2 o pojemności 2,4 l i mocy 184 KM.

Dodge'a i Alfę łączyć też będzie zastosowanie systemu DNA, czyli przełącznika, który pozwala zmienić charakterystykę samochodu na bardziej lub mniej agresywną.

/ 20Amerykanin włoskiego pochodzenia

Obraz
© zdjęcie producenta

Jedną z najbardziej oczekiwanych premier salonu w Detroit był Dodge Dart, kompaktowy sedan, który zastąpił niezbyt udany model Caliber. Tym razem Dodge postawił na klasyczne nadwozie, które nawet przypomina popularnego Cheryslera (i Dodge'a) Neona. Stylistyka Darta powinna przypaść do gustu amerykańskim klientom - łączy ona spokojną linię z ciekawymi detalami, takimi jak osłona chłodnicy i tylne światła.

Wraz z zupełnie nowym nadwoziem i wnętrzem klient otrzyma sprawdzoną technologię. Dart to bardzo bliski kuzyn Alfy Romeo Giulietta. Dodge otrzyma zawieszenie i silnik znany z samochodów koncernu Fiata. Podstawowa jednostka napędowa to amerykański 2-litrowy silnik o mocy 160 KM. Dla bardziej oszczędnych Dodge będzie mógł być wyposażony w jednostkę MultiAir o tej samej mocy, ale dzięki zastosowani turbiny - pojemności 1,4 l. Trzecią jednostką w ofercie będzie Tigershark MultiAir 2 o pojemności 2,4 l i mocy 184 KM.

Dodge'a i Alfę łączyć też będzie zastosowanie systemu DNA, czyli przełącznika, który pozwala zmienić charakterystykę samochodu na bardziej lub mniej agresywną.

10 / 20Amerykanin włoskiego pochodzenia

Obraz
© zdjęcie producenta

Jedną z najbardziej oczekiwanych premier salonu w Detroit był Dodge Dart, kompaktowy sedan, który zastąpił niezbyt udany model Caliber. Tym razem Dodge postawił na klasyczne nadwozie, które nawet przypomina popularnego Cheryslera (i Dodge'a) Neona. Stylistyka Darta powinna przypaść do gustu amerykańskim klientom - łączy ona spokojną linię z ciekawymi detalami, takimi jak osłona chłodnicy i tylne światła.

Wraz z zupełnie nowym nadwoziem i wnętrzem klient otrzyma sprawdzoną technologię. Dart to bardzo bliski kuzyn Alfy Romeo Giulietta. Dodge otrzyma zawieszenie i silnik znany z samochodów koncernu Fiata. Podstawowa jednostka napędowa to amerykański 2-litrowy silnik o mocy 160 KM. Dla bardziej oszczędnych Dodge będzie mógł być wyposażony w jednostkę MultiAir o tej samej mocy, ale dzięki zastosowani turbiny - pojemności 1,4 l. Trzecią jednostką w ofercie będzie Tigershark MultiAir 2 o pojemności 2,4 l i mocy 184 KM.

Dodge'a i Alfę łączyć też będzie zastosowanie systemu DNA, czyli przełącznika, który pozwala zmienić charakterystykę samochodu na bardziej lub mniej agresywną.

11 / 20Amerykanin włoskiego pochodzenia

Obraz
© zdjęcie producenta

Jedną z najbardziej oczekiwanych premier salonu w Detroit był Dodge Dart, kompaktowy sedan, który zastąpił niezbyt udany model Caliber. Tym razem Dodge postawił na klasyczne nadwozie, które nawet przypomina popularnego Cheryslera (i Dodge'a) Neona. Stylistyka Darta powinna przypaść do gustu amerykańskim klientom - łączy ona spokojną linię z ciekawymi detalami, takimi jak osłona chłodnicy i tylne światła.

Wraz z zupełnie nowym nadwoziem i wnętrzem klient otrzyma sprawdzoną technologię. Dart to bardzo bliski kuzyn Alfy Romeo Giulietta. Dodge otrzyma zawieszenie i silnik znany z samochodów koncernu Fiata. Podstawowa jednostka napędowa to amerykański 2-litrowy silnik o mocy 160 KM. Dla bardziej oszczędnych Dodge będzie mógł być wyposażony w jednostkę MultiAir o tej samej mocy, ale dzięki zastosowani turbiny - pojemności 1,4 l. Trzecią jednostką w ofercie będzie Tigershark MultiAir 2 o pojemności 2,4 l i mocy 184 KM.

Dodge'a i Alfę łączyć też będzie zastosowanie systemu DNA, czyli przełącznika, który pozwala zmienić charakterystykę samochodu na bardziej lub mniej agresywną.

12 / 20Amerykanin włoskiego pochodzenia

Obraz
© zdjęcie producenta

Jedną z najbardziej oczekiwanych premier salonu w Detroit był Dodge Dart, kompaktowy sedan, który zastąpił niezbyt udany model Caliber. Tym razem Dodge postawił na klasyczne nadwozie, które nawet przypomina popularnego Cheryslera (i Dodge'a) Neona. Stylistyka Darta powinna przypaść do gustu amerykańskim klientom - łączy ona spokojną linię z ciekawymi detalami, takimi jak osłona chłodnicy i tylne światła.

Wraz z zupełnie nowym nadwoziem i wnętrzem klient otrzyma sprawdzoną technologię. Dart to bardzo bliski kuzyn Alfy Romeo Giulietta. Dodge otrzyma zawieszenie i silnik znany z samochodów koncernu Fiata. Podstawowa jednostka napędowa to amerykański 2-litrowy silnik o mocy 160 KM. Dla bardziej oszczędnych Dodge będzie mógł być wyposażony w jednostkę MultiAir o tej samej mocy, ale dzięki zastosowani turbiny - pojemności 1,4 l. Trzecią jednostką w ofercie będzie Tigershark MultiAir 2 o pojemności 2,4 l i mocy 184 KM.

Dodge'a i Alfę łączyć też będzie zastosowanie systemu DNA, czyli przełącznika, który pozwala zmienić charakterystykę samochodu na bardziej lub mniej agresywną.

13 / 20Amerykanin włoskiego pochodzenia

Obraz
© zdjęcie producenta

Jedną z najbardziej oczekiwanych premier salonu w Detroit był Dodge Dart, kompaktowy sedan, który zastąpił niezbyt udany model Caliber. Tym razem Dodge postawił na klasyczne nadwozie, które nawet przypomina popularnego Cheryslera (i Dodge'a) Neona. Stylistyka Darta powinna przypaść do gustu amerykańskim klientom - łączy ona spokojną linię z ciekawymi detalami, takimi jak osłona chłodnicy i tylne światła.

Wraz z zupełnie nowym nadwoziem i wnętrzem klient otrzyma sprawdzoną technologię. Dart to bardzo bliski kuzyn Alfy Romeo Giulietta. Dodge otrzyma zawieszenie i silnik znany z samochodów koncernu Fiata. Podstawowa jednostka napędowa to amerykański 2-litrowy silnik o mocy 160 KM. Dla bardziej oszczędnych Dodge będzie mógł być wyposażony w jednostkę MultiAir o tej samej mocy, ale dzięki zastosowani turbiny - pojemności 1,4 l. Trzecią jednostką w ofercie będzie Tigershark MultiAir 2 o pojemności 2,4 l i mocy 184 KM.

Dodge'a i Alfę łączyć też będzie zastosowanie systemu DNA, czyli przełącznika, który pozwala zmienić charakterystykę samochodu na bardziej lub mniej agresywną.

14 / 20Amerykanin włoskiego pochodzenia

Obraz
© zdjęcie producenta

Jedną z najbardziej oczekiwanych premier salonu w Detroit był Dodge Dart, kompaktowy sedan, który zastąpił niezbyt udany model Caliber. Tym razem Dodge postawił na klasyczne nadwozie, które nawet przypomina popularnego Cheryslera (i Dodge'a) Neona. Stylistyka Darta powinna przypaść do gustu amerykańskim klientom - łączy ona spokojną linię z ciekawymi detalami, takimi jak osłona chłodnicy i tylne światła.

Wraz z zupełnie nowym nadwoziem i wnętrzem klient otrzyma sprawdzoną technologię. Dart to bardzo bliski kuzyn Alfy Romeo Giulietta. Dodge otrzyma zawieszenie i silnik znany z samochodów koncernu Fiata. Podstawowa jednostka napędowa to amerykański 2-litrowy silnik o mocy 160 KM. Dla bardziej oszczędnych Dodge będzie mógł być wyposażony w jednostkę MultiAir o tej samej mocy, ale dzięki zastosowani turbiny - pojemności 1,4 l. Trzecią jednostką w ofercie będzie Tigershark MultiAir 2 o pojemności 2,4 l i mocy 184 KM.

Dodge'a i Alfę łączyć też będzie zastosowanie systemu DNA, czyli przełącznika, który pozwala zmienić charakterystykę samochodu na bardziej lub mniej agresywną.

15 / 20Amerykanin włoskiego pochodzenia

Obraz
© zdjęcie producenta

Jedną z najbardziej oczekiwanych premier salonu w Detroit był Dodge Dart, kompaktowy sedan, który zastąpił niezbyt udany model Caliber. Tym razem Dodge postawił na klasyczne nadwozie, które nawet przypomina popularnego Cheryslera (i Dodge'a) Neona. Stylistyka Darta powinna przypaść do gustu amerykańskim klientom - łączy ona spokojną linię z ciekawymi detalami, takimi jak osłona chłodnicy i tylne światła.

Wraz z zupełnie nowym nadwoziem i wnętrzem klient otrzyma sprawdzoną technologię. Dart to bardzo bliski kuzyn Alfy Romeo Giulietta. Dodge otrzyma zawieszenie i silnik znany z samochodów koncernu Fiata. Podstawowa jednostka napędowa to amerykański 2-litrowy silnik o mocy 160 KM. Dla bardziej oszczędnych Dodge będzie mógł być wyposażony w jednostkę MultiAir o tej samej mocy, ale dzięki zastosowani turbiny - pojemności 1,4 l. Trzecią jednostką w ofercie będzie Tigershark MultiAir 2 o pojemności 2,4 l i mocy 184 KM.

Dodge'a i Alfę łączyć też będzie zastosowanie systemu DNA, czyli przełącznika, który pozwala zmienić charakterystykę samochodu na bardziej lub mniej agresywną.

16 / 20Amerykanin włoskiego pochodzenia

Obraz
© zdjęcie producenta

Jedną z najbardziej oczekiwanych premier salonu w Detroit był Dodge Dart, kompaktowy sedan, który zastąpił niezbyt udany model Caliber. Tym razem Dodge postawił na klasyczne nadwozie, które nawet przypomina popularnego Cheryslera (i Dodge'a) Neona. Stylistyka Darta powinna przypaść do gustu amerykańskim klientom - łączy ona spokojną linię z ciekawymi detalami, takimi jak osłona chłodnicy i tylne światła.

Wraz z zupełnie nowym nadwoziem i wnętrzem klient otrzyma sprawdzoną technologię. Dart to bardzo bliski kuzyn Alfy Romeo Giulietta. Dodge otrzyma zawieszenie i silnik znany z samochodów koncernu Fiata. Podstawowa jednostka napędowa to amerykański 2-litrowy silnik o mocy 160 KM. Dla bardziej oszczędnych Dodge będzie mógł być wyposażony w jednostkę MultiAir o tej samej mocy, ale dzięki zastosowani turbiny - pojemności 1,4 l. Trzecią jednostką w ofercie będzie Tigershark MultiAir 2 o pojemności 2,4 l i mocy 184 KM.

Dodge'a i Alfę łączyć też będzie zastosowanie systemu DNA, czyli przełącznika, który pozwala zmienić charakterystykę samochodu na bardziej lub mniej agresywną.

17 / 20Amerykanin włoskiego pochodzenia

Obraz
© zdjęcie producenta

Jedną z najbardziej oczekiwanych premier salonu w Detroit był Dodge Dart, kompaktowy sedan, który zastąpił niezbyt udany model Caliber. Tym razem Dodge postawił na klasyczne nadwozie, które nawet przypomina popularnego Cheryslera (i Dodge'a) Neona. Stylistyka Darta powinna przypaść do gustu amerykańskim klientom - łączy ona spokojną linię z ciekawymi detalami, takimi jak osłona chłodnicy i tylne światła.

Wraz z zupełnie nowym nadwoziem i wnętrzem klient otrzyma sprawdzoną technologię. Dart to bardzo bliski kuzyn Alfy Romeo Giulietta. Dodge otrzyma zawieszenie i silnik znany z samochodów koncernu Fiata. Podstawowa jednostka napędowa to amerykański 2-litrowy silnik o mocy 160 KM. Dla bardziej oszczędnych Dodge będzie mógł być wyposażony w jednostkę MultiAir o tej samej mocy, ale dzięki zastosowani turbiny - pojemności 1,4 l. Trzecią jednostką w ofercie będzie Tigershark MultiAir 2 o pojemności 2,4 l i mocy 184 KM.

Dodge'a i Alfę łączyć też będzie zastosowanie systemu DNA, czyli przełącznika, który pozwala zmienić charakterystykę samochodu na bardziej lub mniej agresywną.

18 / 20Amerykanin włoskiego pochodzenia

Obraz
© zdjęcie producenta

Jedną z najbardziej oczekiwanych premier salonu w Detroit był Dodge Dart, kompaktowy sedan, który zastąpił niezbyt udany model Caliber. Tym razem Dodge postawił na klasyczne nadwozie, które nawet przypomina popularnego Cheryslera (i Dodge'a) Neona. Stylistyka Darta powinna przypaść do gustu amerykańskim klientom - łączy ona spokojną linię z ciekawymi detalami, takimi jak osłona chłodnicy i tylne światła.

Wraz z zupełnie nowym nadwoziem i wnętrzem klient otrzyma sprawdzoną technologię. Dart to bardzo bliski kuzyn Alfy Romeo Giulietta. Dodge otrzyma zawieszenie i silnik znany z samochodów koncernu Fiata. Podstawowa jednostka napędowa to amerykański 2-litrowy silnik o mocy 160 KM. Dla bardziej oszczędnych Dodge będzie mógł być wyposażony w jednostkę MultiAir o tej samej mocy, ale dzięki zastosowani turbiny - pojemności 1,4 l. Trzecią jednostką w ofercie będzie Tigershark MultiAir 2 o pojemności 2,4 l i mocy 184 KM.

Dodge'a i Alfę łączyć też będzie zastosowanie systemu DNA, czyli przełącznika, który pozwala zmienić charakterystykę samochodu na bardziej lub mniej agresywną.

19 / 20Amerykanin włoskiego pochodzenia

Obraz
© zdjęcie producenta

Jedną z najbardziej oczekiwanych premier salonu w Detroit był Dodge Dart, kompaktowy sedan, który zastąpił niezbyt udany model Caliber. Tym razem Dodge postawił na klasyczne nadwozie, które nawet przypomina popularnego Cheryslera (i Dodge'a) Neona. Stylistyka Darta powinna przypaść do gustu amerykańskim klientom - łączy ona spokojną linię z ciekawymi detalami, takimi jak osłona chłodnicy i tylne światła.

Wraz z zupełnie nowym nadwoziem i wnętrzem klient otrzyma sprawdzoną technologię. Dart to bardzo bliski kuzyn Alfy Romeo Giulietta. Dodge otrzyma zawieszenie i silnik znany z samochodów koncernu Fiata. Podstawowa jednostka napędowa to amerykański 2-litrowy silnik o mocy 160 KM. Dla bardziej oszczędnych Dodge będzie mógł być wyposażony w jednostkę MultiAir o tej samej mocy, ale dzięki zastosowani turbiny - pojemności 1,4 l. Trzecią jednostką w ofercie będzie Tigershark MultiAir 2 o pojemności 2,4 l i mocy 184 KM.

Dodge'a i Alfę łączyć też będzie zastosowanie systemu DNA, czyli przełącznika, który pozwala zmienić charakterystykę samochodu na bardziej lub mniej agresywną.

20 / 20Amerykanin włoskiego pochodzenia

Obraz
© zdjęcie producenta

Jedną z najbardziej oczekiwanych premier salonu w Detroit był Dodge Dart, kompaktowy sedan, który zastąpił niezbyt udany model Caliber. Tym razem Dodge postawił na klasyczne nadwozie, które nawet przypomina popularnego Cheryslera (i Dodge'a) Neona. Stylistyka Darta powinna przypaść do gustu amerykańskim klientom - łączy ona spokojną linię z ciekawymi detalami, takimi jak osłona chłodnicy i tylne światła.

Wraz z zupełnie nowym nadwoziem i wnętrzem klient otrzyma sprawdzoną technologię. Dart to bardzo bliski kuzyn Alfy Romeo Giulietta. Dodge otrzyma zawieszenie i silnik znany z samochodów koncernu Fiata. Podstawowa jednostka napędowa to amerykański 2-litrowy silnik o mocy 160 KM. Dla bardziej oszczędnych Dodge będzie mógł być wyposażony w jednostkę MultiAir o tej samej mocy, ale dzięki zastosowani turbiny - pojemności 1,4 l. Trzecią jednostką w ofercie będzie Tigershark MultiAir 2 o pojemności 2,4 l i mocy 184 KM.

Dodge'a i Alfę łączyć też będzie zastosowanie systemu DNA, czyli przełącznika, który pozwala zmienić charakterystykę samochodu na bardziej lub mniej agresywną.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka