Daewoo G2X

None

Obraz

/ 19Daewoo G2X

Obraz

Jak przystało na sportowy bolid, silnik został umieszczony możliwie blisko środka pojazdu. Co prawda maszynownia ma tylko cztery cylindry o łącznej pojemności dwóch litrów, jednak dzięki zastosowaniu turbosprężarki Twin-scroll udało się wykrzesać aż 260 KM przy 5300 obr./min! Układ zmiennych faz rozrządu oraz bezpośredni wtrysk paliwa sprawił, że motor raźno zabiera się do pracy już od najniższych obrotów. W zakresie 2500-5000 obr./min prawa stopa kierowcy zarządza 353 Nm momentu obrotowego.

/ 19Daewoo G2X

Obraz

Jak przystało na sportowy bolid, silnik został umieszczony możliwie blisko środka pojazdu. Co prawda maszynownia ma tylko cztery cylindry o łącznej pojemności dwóch litrów, jednak dzięki zastosowaniu turbosprężarki Twin-scroll udało się wykrzesać aż 260 KM przy 5300 obr./min! Układ zmiennych faz rozrządu oraz bezpośredni wtrysk paliwa sprawił, że motor raźno zabiera się do pracy już od najniższych obrotów. W zakresie 2500-5000 obr./min prawa stopa kierowcy zarządza 353 Nm momentu obrotowego.

/ 19Daewoo G2X

Obraz

Jak przystało na sportowy bolid, silnik został umieszczony możliwie blisko środka pojazdu. Co prawda maszynownia ma tylko cztery cylindry o łącznej pojemności dwóch litrów, jednak dzięki zastosowaniu turbosprężarki Twin-scroll udało się wykrzesać aż 260 KM przy 5300 obr./min! Układ zmiennych faz rozrządu oraz bezpośredni wtrysk paliwa sprawił, że motor raźno zabiera się do pracy już od najniższych obrotów. W zakresie 2500-5000 obr./min prawa stopa kierowcy zarządza 353 Nm momentu obrotowego.

/ 19Daewoo G2X

Obraz

Jak przystało na sportowy bolid, silnik został umieszczony możliwie blisko środka pojazdu. Co prawda maszynownia ma tylko cztery cylindry o łącznej pojemności dwóch litrów, jednak dzięki zastosowaniu turbosprężarki Twin-scroll udało się wykrzesać aż 260 KM przy 5300 obr./min! Układ zmiennych faz rozrządu oraz bezpośredni wtrysk paliwa sprawił, że motor raźno zabiera się do pracy już od najniższych obrotów. W zakresie 2500-5000 obr./min prawa stopa kierowcy zarządza 353 Nm momentu obrotowego.

/ 19Daewoo G2X

Obraz

Jak przystało na sportowy bolid, silnik został umieszczony możliwie blisko środka pojazdu. Co prawda maszynownia ma tylko cztery cylindry o łącznej pojemności dwóch litrów, jednak dzięki zastosowaniu turbosprężarki Twin-scroll udało się wykrzesać aż 260 KM przy 5300 obr./min! Układ zmiennych faz rozrządu oraz bezpośredni wtrysk paliwa sprawił, że motor raźno zabiera się do pracy już od najniższych obrotów. W zakresie 2500-5000 obr./min prawa stopa kierowcy zarządza 353 Nm momentu obrotowego.

/ 19Daewoo G2X

Obraz

Jak przystało na sportowy bolid, silnik został umieszczony możliwie blisko środka pojazdu. Co prawda maszynownia ma tylko cztery cylindry o łącznej pojemności dwóch litrów, jednak dzięki zastosowaniu turbosprężarki Twin-scroll udało się wykrzesać aż 260 KM przy 5300 obr./min! Układ zmiennych faz rozrządu oraz bezpośredni wtrysk paliwa sprawił, że motor raźno zabiera się do pracy już od najniższych obrotów. W zakresie 2500-5000 obr./min prawa stopa kierowcy zarządza 353 Nm momentu obrotowego.

/ 19Daewoo G2X

Obraz

Jak przystało na sportowy bolid, silnik został umieszczony możliwie blisko środka pojazdu. Co prawda maszynownia ma tylko cztery cylindry o łącznej pojemności dwóch litrów, jednak dzięki zastosowaniu turbosprężarki Twin-scroll udało się wykrzesać aż 260 KM przy 5300 obr./min! Układ zmiennych faz rozrządu oraz bezpośredni wtrysk paliwa sprawił, że motor raźno zabiera się do pracy już od najniższych obrotów. W zakresie 2500-5000 obr./min prawa stopa kierowcy zarządza 353 Nm momentu obrotowego.

/ 19Daewoo G2X

Obraz

Jak przystało na sportowy bolid, silnik został umieszczony możliwie blisko środka pojazdu. Co prawda maszynownia ma tylko cztery cylindry o łącznej pojemności dwóch litrów, jednak dzięki zastosowaniu turbosprężarki Twin-scroll udało się wykrzesać aż 260 KM przy 5300 obr./min! Układ zmiennych faz rozrządu oraz bezpośredni wtrysk paliwa sprawił, że motor raźno zabiera się do pracy już od najniższych obrotów. W zakresie 2500-5000 obr./min prawa stopa kierowcy zarządza 353 Nm momentu obrotowego.

/ 19Daewoo G2X

Obraz

Jak przystało na sportowy bolid, silnik został umieszczony możliwie blisko środka pojazdu. Co prawda maszynownia ma tylko cztery cylindry o łącznej pojemności dwóch litrów, jednak dzięki zastosowaniu turbosprężarki Twin-scroll udało się wykrzesać aż 260 KM przy 5300 obr./min! Układ zmiennych faz rozrządu oraz bezpośredni wtrysk paliwa sprawił, że motor raźno zabiera się do pracy już od najniższych obrotów. W zakresie 2500-5000 obr./min prawa stopa kierowcy zarządza 353 Nm momentu obrotowego.

10 / 19Daewoo G2X

Obraz

Jak przystało na sportowy bolid, silnik został umieszczony możliwie blisko środka pojazdu. Co prawda maszynownia ma tylko cztery cylindry o łącznej pojemności dwóch litrów, jednak dzięki zastosowaniu turbosprężarki Twin-scroll udało się wykrzesać aż 260 KM przy 5300 obr./min! Układ zmiennych faz rozrządu oraz bezpośredni wtrysk paliwa sprawił, że motor raźno zabiera się do pracy już od najniższych obrotów. W zakresie 2500-5000 obr./min prawa stopa kierowcy zarządza 353 Nm momentu obrotowego.

11 / 19Daewoo G2X

Obraz

Jak przystało na sportowy bolid, silnik został umieszczony możliwie blisko środka pojazdu. Co prawda maszynownia ma tylko cztery cylindry o łącznej pojemności dwóch litrów, jednak dzięki zastosowaniu turbosprężarki Twin-scroll udało się wykrzesać aż 260 KM przy 5300 obr./min! Układ zmiennych faz rozrządu oraz bezpośredni wtrysk paliwa sprawił, że motor raźno zabiera się do pracy już od najniższych obrotów. W zakresie 2500-5000 obr./min prawa stopa kierowcy zarządza 353 Nm momentu obrotowego.

12 / 19Daewoo G2X

Obraz

Jak przystało na sportowy bolid, silnik został umieszczony możliwie blisko środka pojazdu. Co prawda maszynownia ma tylko cztery cylindry o łącznej pojemności dwóch litrów, jednak dzięki zastosowaniu turbosprężarki Twin-scroll udało się wykrzesać aż 260 KM przy 5300 obr./min! Układ zmiennych faz rozrządu oraz bezpośredni wtrysk paliwa sprawił, że motor raźno zabiera się do pracy już od najniższych obrotów. W zakresie 2500-5000 obr./min prawa stopa kierowcy zarządza 353 Nm momentu obrotowego.

13 / 19Daewoo G2X

Obraz

Jak przystało na sportowy bolid, silnik został umieszczony możliwie blisko środka pojazdu. Co prawda maszynownia ma tylko cztery cylindry o łącznej pojemności dwóch litrów, jednak dzięki zastosowaniu turbosprężarki Twin-scroll udało się wykrzesać aż 260 KM przy 5300 obr./min! Układ zmiennych faz rozrządu oraz bezpośredni wtrysk paliwa sprawił, że motor raźno zabiera się do pracy już od najniższych obrotów. W zakresie 2500-5000 obr./min prawa stopa kierowcy zarządza 353 Nm momentu obrotowego.

14 / 19Daewoo G2X

Obraz

Jak przystało na sportowy bolid, silnik został umieszczony możliwie blisko środka pojazdu. Co prawda maszynownia ma tylko cztery cylindry o łącznej pojemności dwóch litrów, jednak dzięki zastosowaniu turbosprężarki Twin-scroll udało się wykrzesać aż 260 KM przy 5300 obr./min! Układ zmiennych faz rozrządu oraz bezpośredni wtrysk paliwa sprawił, że motor raźno zabiera się do pracy już od najniższych obrotów. W zakresie 2500-5000 obr./min prawa stopa kierowcy zarządza 353 Nm momentu obrotowego.

15 / 19Daewoo G2X

Obraz

Jak przystało na sportowy bolid, silnik został umieszczony możliwie blisko środka pojazdu. Co prawda maszynownia ma tylko cztery cylindry o łącznej pojemności dwóch litrów, jednak dzięki zastosowaniu turbosprężarki Twin-scroll udało się wykrzesać aż 260 KM przy 5300 obr./min! Układ zmiennych faz rozrządu oraz bezpośredni wtrysk paliwa sprawił, że motor raźno zabiera się do pracy już od najniższych obrotów. W zakresie 2500-5000 obr./min prawa stopa kierowcy zarządza 353 Nm momentu obrotowego.

16 / 19Daewoo G2X

Obraz

Jak przystało na sportowy bolid, silnik został umieszczony możliwie blisko środka pojazdu. Co prawda maszynownia ma tylko cztery cylindry o łącznej pojemności dwóch litrów, jednak dzięki zastosowaniu turbosprężarki Twin-scroll udało się wykrzesać aż 260 KM przy 5300 obr./min! Układ zmiennych faz rozrządu oraz bezpośredni wtrysk paliwa sprawił, że motor raźno zabiera się do pracy już od najniższych obrotów. W zakresie 2500-5000 obr./min prawa stopa kierowcy zarządza 353 Nm momentu obrotowego.

17 / 19Daewoo G2X

Obraz

Jak przystało na sportowy bolid, silnik został umieszczony możliwie blisko środka pojazdu. Co prawda maszynownia ma tylko cztery cylindry o łącznej pojemności dwóch litrów, jednak dzięki zastosowaniu turbosprężarki Twin-scroll udało się wykrzesać aż 260 KM przy 5300 obr./min! Układ zmiennych faz rozrządu oraz bezpośredni wtrysk paliwa sprawił, że motor raźno zabiera się do pracy już od najniższych obrotów. W zakresie 2500-5000 obr./min prawa stopa kierowcy zarządza 353 Nm momentu obrotowego.

18 / 19Daewoo G2X

Obraz

Jak przystało na sportowy bolid, silnik został umieszczony możliwie blisko środka pojazdu. Co prawda maszynownia ma tylko cztery cylindry o łącznej pojemności dwóch litrów, jednak dzięki zastosowaniu turbosprężarki Twin-scroll udało się wykrzesać aż 260 KM przy 5300 obr./min! Układ zmiennych faz rozrządu oraz bezpośredni wtrysk paliwa sprawił, że motor raźno zabiera się do pracy już od najniższych obrotów. W zakresie 2500-5000 obr./min prawa stopa kierowcy zarządza 353 Nm momentu obrotowego.

19 / 19Daewoo G2X

Obraz

Jak przystało na sportowy bolid, silnik został umieszczony możliwie blisko środka pojazdu. Co prawda maszynownia ma tylko cztery cylindry o łącznej pojemności dwóch litrów, jednak dzięki zastosowaniu turbosprężarki Twin-scroll udało się wykrzesać aż 260 KM przy 5300 obr./min! Układ zmiennych faz rozrządu oraz bezpośredni wtrysk paliwa sprawił, że motor raźno zabiera się do pracy już od najniższych obrotów. W zakresie 2500-5000 obr./min prawa stopa kierowcy zarządza 353 Nm momentu obrotowego.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka