Dacia Logan MCV 1.5 dCi

None

Obraz

/ 23Dacia Logan MCV 1.5 dCi

Obraz

Producent deklaruje, że w trasie z baku będzie ubywać średnio 4,8 l/100 km. W większości przypadków informacje publikowane w katalogu powstają w trakcie testów na hamowni i są niezwykle ciężkie do powielenia w rzeczywistości. Stawiamy więc Logana przed trudnym zadaniem – ma udowodnić, że siedmiomiejscowe auto jest w stanie rzeczywiście spalić tak niewiele paliwa. Tankujemy do pełna i wyruszamy z Katowic do Gdańska, utrzymując przepisową prędkość. Wynik przeszedł najśmielsze oczekiwania. Silnik 1.5 dCi zadowolił się zaledwie 3,8 l ropy na każde 100 km! Oznacza to, że tankując „pod korek”, czyli pobierając z dystrybutora niemal 60 litrów, można wybrać się w podróż do Paryża i nie szukać po drodze stacji paliw.

/ 23Dacia Logan MCV 1.5 dCi

Obraz

Producent deklaruje, że w trasie z baku będzie ubywać średnio 4,8 l/100 km. W większości przypadków informacje publikowane w katalogu powstają w trakcie testów na hamowni i są niezwykle ciężkie do powielenia w rzeczywistości. Stawiamy więc Logana przed trudnym zadaniem – ma udowodnić, że siedmiomiejscowe auto jest w stanie rzeczywiście spalić tak niewiele paliwa. Tankujemy do pełna i wyruszamy z Katowic do Gdańska, utrzymując przepisową prędkość. Wynik przeszedł najśmielsze oczekiwania. Silnik 1.5 dCi zadowolił się zaledwie 3,8 l ropy na każde 100 km! Oznacza to, że tankując „pod korek”, czyli pobierając z dystrybutora niemal 60 litrów, można wybrać się w podróż do Paryża i nie szukać po drodze stacji paliw.

/ 23Dacia Logan MCV 1.5 dCi

Obraz

Producent deklaruje, że w trasie z baku będzie ubywać średnio 4,8 l/100 km. W większości przypadków informacje publikowane w katalogu powstają w trakcie testów na hamowni i są niezwykle ciężkie do powielenia w rzeczywistości. Stawiamy więc Logana przed trudnym zadaniem – ma udowodnić, że siedmiomiejscowe auto jest w stanie rzeczywiście spalić tak niewiele paliwa. Tankujemy do pełna i wyruszamy z Katowic do Gdańska, utrzymując przepisową prędkość. Wynik przeszedł najśmielsze oczekiwania. Silnik 1.5 dCi zadowolił się zaledwie 3,8 l ropy na każde 100 km! Oznacza to, że tankując „pod korek”, czyli pobierając z dystrybutora niemal 60 litrów, można wybrać się w podróż do Paryża i nie szukać po drodze stacji paliw.

/ 23Dacia Logan MCV 1.5 dCi

Obraz

Producent deklaruje, że w trasie z baku będzie ubywać średnio 4,8 l/100 km. W większości przypadków informacje publikowane w katalogu powstają w trakcie testów na hamowni i są niezwykle ciężkie do powielenia w rzeczywistości. Stawiamy więc Logana przed trudnym zadaniem – ma udowodnić, że siedmiomiejscowe auto jest w stanie rzeczywiście spalić tak niewiele paliwa. Tankujemy do pełna i wyruszamy z Katowic do Gdańska, utrzymując przepisową prędkość. Wynik przeszedł najśmielsze oczekiwania. Silnik 1.5 dCi zadowolił się zaledwie 3,8 l ropy na każde 100 km! Oznacza to, że tankując „pod korek”, czyli pobierając z dystrybutora niemal 60 litrów, można wybrać się w podróż do Paryża i nie szukać po drodze stacji paliw.

/ 23Dacia Logan MCV 1.5 dCi

Obraz

Producent deklaruje, że w trasie z baku będzie ubywać średnio 4,8 l/100 km. W większości przypadków informacje publikowane w katalogu powstają w trakcie testów na hamowni i są niezwykle ciężkie do powielenia w rzeczywistości. Stawiamy więc Logana przed trudnym zadaniem – ma udowodnić, że siedmiomiejscowe auto jest w stanie rzeczywiście spalić tak niewiele paliwa. Tankujemy do pełna i wyruszamy z Katowic do Gdańska, utrzymując przepisową prędkość. Wynik przeszedł najśmielsze oczekiwania. Silnik 1.5 dCi zadowolił się zaledwie 3,8 l ropy na każde 100 km! Oznacza to, że tankując „pod korek”, czyli pobierając z dystrybutora niemal 60 litrów, można wybrać się w podróż do Paryża i nie szukać po drodze stacji paliw.

/ 23Dacia Logan MCV 1.5 dCi

Obraz

Producent deklaruje, że w trasie z baku będzie ubywać średnio 4,8 l/100 km. W większości przypadków informacje publikowane w katalogu powstają w trakcie testów na hamowni i są niezwykle ciężkie do powielenia w rzeczywistości. Stawiamy więc Logana przed trudnym zadaniem – ma udowodnić, że siedmiomiejscowe auto jest w stanie rzeczywiście spalić tak niewiele paliwa. Tankujemy do pełna i wyruszamy z Katowic do Gdańska, utrzymując przepisową prędkość. Wynik przeszedł najśmielsze oczekiwania. Silnik 1.5 dCi zadowolił się zaledwie 3,8 l ropy na każde 100 km! Oznacza to, że tankując „pod korek”, czyli pobierając z dystrybutora niemal 60 litrów, można wybrać się w podróż do Paryża i nie szukać po drodze stacji paliw.

/ 23Dacia Logan MCV 1.5 dCi

Obraz

Producent deklaruje, że w trasie z baku będzie ubywać średnio 4,8 l/100 km. W większości przypadków informacje publikowane w katalogu powstają w trakcie testów na hamowni i są niezwykle ciężkie do powielenia w rzeczywistości. Stawiamy więc Logana przed trudnym zadaniem – ma udowodnić, że siedmiomiejscowe auto jest w stanie rzeczywiście spalić tak niewiele paliwa. Tankujemy do pełna i wyruszamy z Katowic do Gdańska, utrzymując przepisową prędkość. Wynik przeszedł najśmielsze oczekiwania. Silnik 1.5 dCi zadowolił się zaledwie 3,8 l ropy na każde 100 km! Oznacza to, że tankując „pod korek”, czyli pobierając z dystrybutora niemal 60 litrów, można wybrać się w podróż do Paryża i nie szukać po drodze stacji paliw.

/ 23Dacia Logan MCV 1.5 dCi

Obraz

Producent deklaruje, że w trasie z baku będzie ubywać średnio 4,8 l/100 km. W większości przypadków informacje publikowane w katalogu powstają w trakcie testów na hamowni i są niezwykle ciężkie do powielenia w rzeczywistości. Stawiamy więc Logana przed trudnym zadaniem – ma udowodnić, że siedmiomiejscowe auto jest w stanie rzeczywiście spalić tak niewiele paliwa. Tankujemy do pełna i wyruszamy z Katowic do Gdańska, utrzymując przepisową prędkość. Wynik przeszedł najśmielsze oczekiwania. Silnik 1.5 dCi zadowolił się zaledwie 3,8 l ropy na każde 100 km! Oznacza to, że tankując „pod korek”, czyli pobierając z dystrybutora niemal 60 litrów, można wybrać się w podróż do Paryża i nie szukać po drodze stacji paliw.

/ 23Dacia Logan MCV 1.5 dCi

Obraz

Producent deklaruje, że w trasie z baku będzie ubywać średnio 4,8 l/100 km. W większości przypadków informacje publikowane w katalogu powstają w trakcie testów na hamowni i są niezwykle ciężkie do powielenia w rzeczywistości. Stawiamy więc Logana przed trudnym zadaniem – ma udowodnić, że siedmiomiejscowe auto jest w stanie rzeczywiście spalić tak niewiele paliwa. Tankujemy do pełna i wyruszamy z Katowic do Gdańska, utrzymując przepisową prędkość. Wynik przeszedł najśmielsze oczekiwania. Silnik 1.5 dCi zadowolił się zaledwie 3,8 l ropy na każde 100 km! Oznacza to, że tankując „pod korek”, czyli pobierając z dystrybutora niemal 60 litrów, można wybrać się w podróż do Paryża i nie szukać po drodze stacji paliw.

10 / 23Dacia Logan MCV 1.5 dCi

Obraz

Producent deklaruje, że w trasie z baku będzie ubywać średnio 4,8 l/100 km. W większości przypadków informacje publikowane w katalogu powstają w trakcie testów na hamowni i są niezwykle ciężkie do powielenia w rzeczywistości. Stawiamy więc Logana przed trudnym zadaniem – ma udowodnić, że siedmiomiejscowe auto jest w stanie rzeczywiście spalić tak niewiele paliwa. Tankujemy do pełna i wyruszamy z Katowic do Gdańska, utrzymując przepisową prędkość. Wynik przeszedł najśmielsze oczekiwania. Silnik 1.5 dCi zadowolił się zaledwie 3,8 l ropy na każde 100 km! Oznacza to, że tankując „pod korek”, czyli pobierając z dystrybutora niemal 60 litrów, można wybrać się w podróż do Paryża i nie szukać po drodze stacji paliw.

11 / 23Dacia Logan MCV 1.5 dCi

Obraz

Producent deklaruje, że w trasie z baku będzie ubywać średnio 4,8 l/100 km. W większości przypadków informacje publikowane w katalogu powstają w trakcie testów na hamowni i są niezwykle ciężkie do powielenia w rzeczywistości. Stawiamy więc Logana przed trudnym zadaniem – ma udowodnić, że siedmiomiejscowe auto jest w stanie rzeczywiście spalić tak niewiele paliwa. Tankujemy do pełna i wyruszamy z Katowic do Gdańska, utrzymując przepisową prędkość. Wynik przeszedł najśmielsze oczekiwania. Silnik 1.5 dCi zadowolił się zaledwie 3,8 l ropy na każde 100 km! Oznacza to, że tankując „pod korek”, czyli pobierając z dystrybutora niemal 60 litrów, można wybrać się w podróż do Paryża i nie szukać po drodze stacji paliw.

12 / 23Dacia Logan MCV 1.5 dCi

Obraz

Producent deklaruje, że w trasie z baku będzie ubywać średnio 4,8 l/100 km. W większości przypadków informacje publikowane w katalogu powstają w trakcie testów na hamowni i są niezwykle ciężkie do powielenia w rzeczywistości. Stawiamy więc Logana przed trudnym zadaniem – ma udowodnić, że siedmiomiejscowe auto jest w stanie rzeczywiście spalić tak niewiele paliwa. Tankujemy do pełna i wyruszamy z Katowic do Gdańska, utrzymując przepisową prędkość. Wynik przeszedł najśmielsze oczekiwania. Silnik 1.5 dCi zadowolił się zaledwie 3,8 l ropy na każde 100 km! Oznacza to, że tankując „pod korek”, czyli pobierając z dystrybutora niemal 60 litrów, można wybrać się w podróż do Paryża i nie szukać po drodze stacji paliw.

13 / 23Dacia Logan MCV 1.5 dCi

Obraz

Producent deklaruje, że w trasie z baku będzie ubywać średnio 4,8 l/100 km. W większości przypadków informacje publikowane w katalogu powstają w trakcie testów na hamowni i są niezwykle ciężkie do powielenia w rzeczywistości. Stawiamy więc Logana przed trudnym zadaniem – ma udowodnić, że siedmiomiejscowe auto jest w stanie rzeczywiście spalić tak niewiele paliwa. Tankujemy do pełna i wyruszamy z Katowic do Gdańska, utrzymując przepisową prędkość. Wynik przeszedł najśmielsze oczekiwania. Silnik 1.5 dCi zadowolił się zaledwie 3,8 l ropy na każde 100 km! Oznacza to, że tankując „pod korek”, czyli pobierając z dystrybutora niemal 60 litrów, można wybrać się w podróż do Paryża i nie szukać po drodze stacji paliw.

14 / 23Dacia Logan MCV 1.5 dCi

Obraz

Producent deklaruje, że w trasie z baku będzie ubywać średnio 4,8 l/100 km. W większości przypadków informacje publikowane w katalogu powstają w trakcie testów na hamowni i są niezwykle ciężkie do powielenia w rzeczywistości. Stawiamy więc Logana przed trudnym zadaniem – ma udowodnić, że siedmiomiejscowe auto jest w stanie rzeczywiście spalić tak niewiele paliwa. Tankujemy do pełna i wyruszamy z Katowic do Gdańska, utrzymując przepisową prędkość. Wynik przeszedł najśmielsze oczekiwania. Silnik 1.5 dCi zadowolił się zaledwie 3,8 l ropy na każde 100 km! Oznacza to, że tankując „pod korek”, czyli pobierając z dystrybutora niemal 60 litrów, można wybrać się w podróż do Paryża i nie szukać po drodze stacji paliw.

15 / 23Dacia Logan MCV 1.5 dCi

Obraz

Producent deklaruje, że w trasie z baku będzie ubywać średnio 4,8 l/100 km. W większości przypadków informacje publikowane w katalogu powstają w trakcie testów na hamowni i są niezwykle ciężkie do powielenia w rzeczywistości. Stawiamy więc Logana przed trudnym zadaniem – ma udowodnić, że siedmiomiejscowe auto jest w stanie rzeczywiście spalić tak niewiele paliwa. Tankujemy do pełna i wyruszamy z Katowic do Gdańska, utrzymując przepisową prędkość. Wynik przeszedł najśmielsze oczekiwania. Silnik 1.5 dCi zadowolił się zaledwie 3,8 l ropy na każde 100 km! Oznacza to, że tankując „pod korek”, czyli pobierając z dystrybutora niemal 60 litrów, można wybrać się w podróż do Paryża i nie szukać po drodze stacji paliw.

16 / 23Dacia Logan MCV 1.5 dCi

Obraz

Producent deklaruje, że w trasie z baku będzie ubywać średnio 4,8 l/100 km. W większości przypadków informacje publikowane w katalogu powstają w trakcie testów na hamowni i są niezwykle ciężkie do powielenia w rzeczywistości. Stawiamy więc Logana przed trudnym zadaniem – ma udowodnić, że siedmiomiejscowe auto jest w stanie rzeczywiście spalić tak niewiele paliwa. Tankujemy do pełna i wyruszamy z Katowic do Gdańska, utrzymując przepisową prędkość. Wynik przeszedł najśmielsze oczekiwania. Silnik 1.5 dCi zadowolił się zaledwie 3,8 l ropy na każde 100 km! Oznacza to, że tankując „pod korek”, czyli pobierając z dystrybutora niemal 60 litrów, można wybrać się w podróż do Paryża i nie szukać po drodze stacji paliw.

17 / 23Dacia Logan MCV 1.5 dCi

Obraz

Producent deklaruje, że w trasie z baku będzie ubywać średnio 4,8 l/100 km. W większości przypadków informacje publikowane w katalogu powstają w trakcie testów na hamowni i są niezwykle ciężkie do powielenia w rzeczywistości. Stawiamy więc Logana przed trudnym zadaniem – ma udowodnić, że siedmiomiejscowe auto jest w stanie rzeczywiście spalić tak niewiele paliwa. Tankujemy do pełna i wyruszamy z Katowic do Gdańska, utrzymując przepisową prędkość. Wynik przeszedł najśmielsze oczekiwania. Silnik 1.5 dCi zadowolił się zaledwie 3,8 l ropy na każde 100 km! Oznacza to, że tankując „pod korek”, czyli pobierając z dystrybutora niemal 60 litrów, można wybrać się w podróż do Paryża i nie szukać po drodze stacji paliw.

18 / 23Dacia Logan MCV 1.5 dCi

Obraz

Producent deklaruje, że w trasie z baku będzie ubywać średnio 4,8 l/100 km. W większości przypadków informacje publikowane w katalogu powstają w trakcie testów na hamowni i są niezwykle ciężkie do powielenia w rzeczywistości. Stawiamy więc Logana przed trudnym zadaniem – ma udowodnić, że siedmiomiejscowe auto jest w stanie rzeczywiście spalić tak niewiele paliwa. Tankujemy do pełna i wyruszamy z Katowic do Gdańska, utrzymując przepisową prędkość. Wynik przeszedł najśmielsze oczekiwania. Silnik 1.5 dCi zadowolił się zaledwie 3,8 l ropy na każde 100 km! Oznacza to, że tankując „pod korek”, czyli pobierając z dystrybutora niemal 60 litrów, można wybrać się w podróż do Paryża i nie szukać po drodze stacji paliw.

19 / 23Dacia Logan MCV 1.5 dCi

Obraz

Producent deklaruje, że w trasie z baku będzie ubywać średnio 4,8 l/100 km. W większości przypadków informacje publikowane w katalogu powstają w trakcie testów na hamowni i są niezwykle ciężkie do powielenia w rzeczywistości. Stawiamy więc Logana przed trudnym zadaniem – ma udowodnić, że siedmiomiejscowe auto jest w stanie rzeczywiście spalić tak niewiele paliwa. Tankujemy do pełna i wyruszamy z Katowic do Gdańska, utrzymując przepisową prędkość. Wynik przeszedł najśmielsze oczekiwania. Silnik 1.5 dCi zadowolił się zaledwie 3,8 l ropy na każde 100 km! Oznacza to, że tankując „pod korek”, czyli pobierając z dystrybutora niemal 60 litrów, można wybrać się w podróż do Paryża i nie szukać po drodze stacji paliw.

20 / 23Dacia Logan MCV 1.5 dCi

Obraz

Producent deklaruje, że w trasie z baku będzie ubywać średnio 4,8 l/100 km. W większości przypadków informacje publikowane w katalogu powstają w trakcie testów na hamowni i są niezwykle ciężkie do powielenia w rzeczywistości. Stawiamy więc Logana przed trudnym zadaniem – ma udowodnić, że siedmiomiejscowe auto jest w stanie rzeczywiście spalić tak niewiele paliwa. Tankujemy do pełna i wyruszamy z Katowic do Gdańska, utrzymując przepisową prędkość. Wynik przeszedł najśmielsze oczekiwania. Silnik 1.5 dCi zadowolił się zaledwie 3,8 l ropy na każde 100 km! Oznacza to, że tankując „pod korek”, czyli pobierając z dystrybutora niemal 60 litrów, można wybrać się w podróż do Paryża i nie szukać po drodze stacji paliw.

21 / 23Dacia Logan MCV 1.5 dCi

Obraz

Producent deklaruje, że w trasie z baku będzie ubywać średnio 4,8 l/100 km. W większości przypadków informacje publikowane w katalogu powstają w trakcie testów na hamowni i są niezwykle ciężkie do powielenia w rzeczywistości. Stawiamy więc Logana przed trudnym zadaniem – ma udowodnić, że siedmiomiejscowe auto jest w stanie rzeczywiście spalić tak niewiele paliwa. Tankujemy do pełna i wyruszamy z Katowic do Gdańska, utrzymując przepisową prędkość. Wynik przeszedł najśmielsze oczekiwania. Silnik 1.5 dCi zadowolił się zaledwie 3,8 l ropy na każde 100 km! Oznacza to, że tankując „pod korek”, czyli pobierając z dystrybutora niemal 60 litrów, można wybrać się w podróż do Paryża i nie szukać po drodze stacji paliw.

22 / 23Dacia Logan MCV 1.5 dCi

Obraz

Producent deklaruje, że w trasie z baku będzie ubywać średnio 4,8 l/100 km. W większości przypadków informacje publikowane w katalogu powstają w trakcie testów na hamowni i są niezwykle ciężkie do powielenia w rzeczywistości. Stawiamy więc Logana przed trudnym zadaniem – ma udowodnić, że siedmiomiejscowe auto jest w stanie rzeczywiście spalić tak niewiele paliwa. Tankujemy do pełna i wyruszamy z Katowic do Gdańska, utrzymując przepisową prędkość. Wynik przeszedł najśmielsze oczekiwania. Silnik 1.5 dCi zadowolił się zaledwie 3,8 l ropy na każde 100 km! Oznacza to, że tankując „pod korek”, czyli pobierając z dystrybutora niemal 60 litrów, można wybrać się w podróż do Paryża i nie szukać po drodze stacji paliw.

23 / 23Dacia Logan MCV 1.5 dCi

Obraz

Producent deklaruje, że w trasie z baku będzie ubywać średnio 4,8 l/100 km. W większości przypadków informacje publikowane w katalogu powstają w trakcie testów na hamowni i są niezwykle ciężkie do powielenia w rzeczywistości. Stawiamy więc Logana przed trudnym zadaniem – ma udowodnić, że siedmiomiejscowe auto jest w stanie rzeczywiście spalić tak niewiele paliwa. Tankujemy do pełna i wyruszamy z Katowic do Gdańska, utrzymując przepisową prędkość. Wynik przeszedł najśmielsze oczekiwania. Silnik 1.5 dCi zadowolił się zaledwie 3,8 l ropy na każde 100 km! Oznacza to, że tankując „pod korek”, czyli pobierając z dystrybutora niemal 60 litrów, można wybrać się w podróż do Paryża i nie szukać po drodze stacji paliw.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka