Dacia Logan I 

None

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 17Kosztuje grosze, ale czy jest coś warta?

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy, rodzinny sedan w cenie auta używanego – oto co zadecydowało o popularności Logana. Pytanie, czy dzisiaj warto zainteresować się autem, które już w momencie premiery, 11 lat temu, było przestarzałe?

Recepta na wskrzeszenie marki Dacia była prosta – podzespoły z tanich modeli Renault (zwykle nie najmłodszych), a nadwozie i projekt wnętrza tak proste, jak to tylko możliwe. W przypadku Logana jedynym priorytetem były jak najniższe koszty produkcji.

Płyta podłogowa została przejęta z Modusa, podobnie jak tylne zawieszenie (belka), natomiast przednie pochodziło z Clio II, tak samo jak silniki. W stylistyce z kolei dało się dojrzeć nieco dziedzictwa Dacii Solenzy, ale na szczęście niezbyt dużo, ponieważ był to pojazd wyjątkowo szpetny.

/ 17Kosztuje grosze, ale czy jest coś warta?

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy, rodzinny sedan w cenie auta używanego – oto co zadecydowało o popularności Logana. Pytanie, czy dzisiaj warto zainteresować się autem, które już w momencie premiery, 11 lat temu, było przestarzałe?

Recepta na wskrzeszenie marki Dacia była prosta – podzespoły z tanich modeli Renault (zwykle nie najmłodszych), a nadwozie i projekt wnętrza tak proste, jak to tylko możliwe. W przypadku Logana jedynym priorytetem były jak najniższe koszty produkcji.

Płyta podłogowa została przejęta z Modusa, podobnie jak tylne zawieszenie (belka), natomiast przednie pochodziło z Clio II, tak samo jak silniki. W stylistyce z kolei dało się dojrzeć nieco dziedzictwa Dacii Solenzy, ale na szczęście niezbyt dużo, ponieważ był to pojazd wyjątkowo szpetny.

/ 17Kosztuje grosze, ale czy jest coś warta?

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy, rodzinny sedan w cenie auta używanego – oto co zadecydowało o popularności Logana. Pytanie, czy dzisiaj warto zainteresować się autem, które już w momencie premiery, 11 lat temu, było przestarzałe?

Recepta na wskrzeszenie marki Dacia była prosta – podzespoły z tanich modeli Renault (zwykle nie najmłodszych), a nadwozie i projekt wnętrza tak proste, jak to tylko możliwe. W przypadku Logana jedynym priorytetem były jak najniższe koszty produkcji.

Płyta podłogowa została przejęta z Modusa, podobnie jak tylne zawieszenie (belka), natomiast przednie pochodziło z Clio II, tak samo jak silniki. W stylistyce z kolei dało się dojrzeć nieco dziedzictwa Dacii Solenzy, ale na szczęście niezbyt dużo, ponieważ był to pojazd wyjątkowo szpetny.

/ 17Kosztuje grosze, ale czy jest coś warta?

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy, rodzinny sedan w cenie auta używanego – oto co zadecydowało o popularności Logana. Pytanie, czy dzisiaj warto zainteresować się autem, które już w momencie premiery, 11 lat temu, było przestarzałe?

Recepta na wskrzeszenie marki Dacia była prosta – podzespoły z tanich modeli Renault (zwykle nie najmłodszych), a nadwozie i projekt wnętrza tak proste, jak to tylko możliwe. W przypadku Logana jedynym priorytetem były jak najniższe koszty produkcji.

Płyta podłogowa została przejęta z Modusa, podobnie jak tylne zawieszenie (belka), natomiast przednie pochodziło z Clio II, tak samo jak silniki. W stylistyce z kolei dało się dojrzeć nieco dziedzictwa Dacii Solenzy, ale na szczęście niezbyt dużo, ponieważ był to pojazd wyjątkowo szpetny.

/ 17Kosztuje grosze, ale czy jest coś warta?

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy, rodzinny sedan w cenie auta używanego – oto co zadecydowało o popularności Logana. Pytanie, czy dzisiaj warto zainteresować się autem, które już w momencie premiery, 11 lat temu, było przestarzałe?

Recepta na wskrzeszenie marki Dacia była prosta – podzespoły z tanich modeli Renault (zwykle nie najmłodszych), a nadwozie i projekt wnętrza tak proste, jak to tylko możliwe. W przypadku Logana jedynym priorytetem były jak najniższe koszty produkcji.

Płyta podłogowa została przejęta z Modusa, podobnie jak tylne zawieszenie (belka), natomiast przednie pochodziło z Clio II, tak samo jak silniki. W stylistyce z kolei dało się dojrzeć nieco dziedzictwa Dacii Solenzy, ale na szczęście niezbyt dużo, ponieważ był to pojazd wyjątkowo szpetny.

/ 17Kosztuje grosze, ale czy jest coś warta?

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy, rodzinny sedan w cenie auta używanego – oto co zadecydowało o popularności Logana. Pytanie, czy dzisiaj warto zainteresować się autem, które już w momencie premiery, 11 lat temu, było przestarzałe?

Recepta na wskrzeszenie marki Dacia była prosta – podzespoły z tanich modeli Renault (zwykle nie najmłodszych), a nadwozie i projekt wnętrza tak proste, jak to tylko możliwe. W przypadku Logana jedynym priorytetem były jak najniższe koszty produkcji.

Płyta podłogowa została przejęta z Modusa, podobnie jak tylne zawieszenie (belka), natomiast przednie pochodziło z Clio II, tak samo jak silniki. W stylistyce z kolei dało się dojrzeć nieco dziedzictwa Dacii Solenzy, ale na szczęście niezbyt dużo, ponieważ był to pojazd wyjątkowo szpetny.

/ 17Kosztuje grosze, ale czy jest coś warta?

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy, rodzinny sedan w cenie auta używanego – oto co zadecydowało o popularności Logana. Pytanie, czy dzisiaj warto zainteresować się autem, które już w momencie premiery, 11 lat temu, było przestarzałe?

Recepta na wskrzeszenie marki Dacia była prosta – podzespoły z tanich modeli Renault (zwykle nie najmłodszych), a nadwozie i projekt wnętrza tak proste, jak to tylko możliwe. W przypadku Logana jedynym priorytetem były jak najniższe koszty produkcji.

Płyta podłogowa została przejęta z Modusa, podobnie jak tylne zawieszenie (belka), natomiast przednie pochodziło z Clio II, tak samo jak silniki. W stylistyce z kolei dało się dojrzeć nieco dziedzictwa Dacii Solenzy, ale na szczęście niezbyt dużo, ponieważ był to pojazd wyjątkowo szpetny.

/ 17Kosztuje grosze, ale czy jest coś warta?

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy, rodzinny sedan w cenie auta używanego – oto co zadecydowało o popularności Logana. Pytanie, czy dzisiaj warto zainteresować się autem, które już w momencie premiery, 11 lat temu, było przestarzałe?

Recepta na wskrzeszenie marki Dacia była prosta – podzespoły z tanich modeli Renault (zwykle nie najmłodszych), a nadwozie i projekt wnętrza tak proste, jak to tylko możliwe. W przypadku Logana jedynym priorytetem były jak najniższe koszty produkcji.

Płyta podłogowa została przejęta z Modusa, podobnie jak tylne zawieszenie (belka), natomiast przednie pochodziło z Clio II, tak samo jak silniki. W stylistyce z kolei dało się dojrzeć nieco dziedzictwa Dacii Solenzy, ale na szczęście niezbyt dużo, ponieważ był to pojazd wyjątkowo szpetny.

/ 17Kosztuje grosze, ale czy jest coś warta?

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy, rodzinny sedan w cenie auta używanego – oto co zadecydowało o popularności Logana. Pytanie, czy dzisiaj warto zainteresować się autem, które już w momencie premiery, 11 lat temu, było przestarzałe?

Recepta na wskrzeszenie marki Dacia była prosta – podzespoły z tanich modeli Renault (zwykle nie najmłodszych), a nadwozie i projekt wnętrza tak proste, jak to tylko możliwe. W przypadku Logana jedynym priorytetem były jak najniższe koszty produkcji.

Płyta podłogowa została przejęta z Modusa, podobnie jak tylne zawieszenie (belka), natomiast przednie pochodziło z Clio II, tak samo jak silniki. W stylistyce z kolei dało się dojrzeć nieco dziedzictwa Dacii Solenzy, ale na szczęście niezbyt dużo, ponieważ był to pojazd wyjątkowo szpetny.

10 / 17Kosztuje grosze, ale czy jest coś warta?

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy, rodzinny sedan w cenie auta używanego – oto co zadecydowało o popularności Logana. Pytanie, czy dzisiaj warto zainteresować się autem, które już w momencie premiery, 11 lat temu, było przestarzałe?

Recepta na wskrzeszenie marki Dacia była prosta – podzespoły z tanich modeli Renault (zwykle nie najmłodszych), a nadwozie i projekt wnętrza tak proste, jak to tylko możliwe. W przypadku Logana jedynym priorytetem były jak najniższe koszty produkcji.

Płyta podłogowa została przejęta z Modusa, podobnie jak tylne zawieszenie (belka), natomiast przednie pochodziło z Clio II, tak samo jak silniki. W stylistyce z kolei dało się dojrzeć nieco dziedzictwa Dacii Solenzy, ale na szczęście niezbyt dużo, ponieważ był to pojazd wyjątkowo szpetny.

11 / 17Kosztuje grosze, ale czy jest coś warta?

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy, rodzinny sedan w cenie auta używanego – oto co zadecydowało o popularności Logana. Pytanie, czy dzisiaj warto zainteresować się autem, które już w momencie premiery, 11 lat temu, było przestarzałe?

Recepta na wskrzeszenie marki Dacia była prosta – podzespoły z tanich modeli Renault (zwykle nie najmłodszych), a nadwozie i projekt wnętrza tak proste, jak to tylko możliwe. W przypadku Logana jedynym priorytetem były jak najniższe koszty produkcji.

Płyta podłogowa została przejęta z Modusa, podobnie jak tylne zawieszenie (belka), natomiast przednie pochodziło z Clio II, tak samo jak silniki. W stylistyce z kolei dało się dojrzeć nieco dziedzictwa Dacii Solenzy, ale na szczęście niezbyt dużo, ponieważ był to pojazd wyjątkowo szpetny.

12 / 17Kosztuje grosze, ale czy jest coś warta?

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy, rodzinny sedan w cenie auta używanego – oto co zadecydowało o popularności Logana. Pytanie, czy dzisiaj warto zainteresować się autem, które już w momencie premiery, 11 lat temu, było przestarzałe?

Recepta na wskrzeszenie marki Dacia była prosta – podzespoły z tanich modeli Renault (zwykle nie najmłodszych), a nadwozie i projekt wnętrza tak proste, jak to tylko możliwe. W przypadku Logana jedynym priorytetem były jak najniższe koszty produkcji.

Płyta podłogowa została przejęta z Modusa, podobnie jak tylne zawieszenie (belka), natomiast przednie pochodziło z Clio II, tak samo jak silniki. W stylistyce z kolei dało się dojrzeć nieco dziedzictwa Dacii Solenzy, ale na szczęście niezbyt dużo, ponieważ był to pojazd wyjątkowo szpetny.

13 / 17Kosztuje grosze, ale czy jest coś warta?

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy, rodzinny sedan w cenie auta używanego – oto co zadecydowało o popularności Logana. Pytanie, czy dzisiaj warto zainteresować się autem, które już w momencie premiery, 11 lat temu, było przestarzałe?

Recepta na wskrzeszenie marki Dacia była prosta – podzespoły z tanich modeli Renault (zwykle nie najmłodszych), a nadwozie i projekt wnętrza tak proste, jak to tylko możliwe. W przypadku Logana jedynym priorytetem były jak najniższe koszty produkcji.

Płyta podłogowa została przejęta z Modusa, podobnie jak tylne zawieszenie (belka), natomiast przednie pochodziło z Clio II, tak samo jak silniki. W stylistyce z kolei dało się dojrzeć nieco dziedzictwa Dacii Solenzy, ale na szczęście niezbyt dużo, ponieważ był to pojazd wyjątkowo szpetny.

14 / 17Kosztuje grosze, ale czy jest coś warta?

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy, rodzinny sedan w cenie auta używanego – oto co zadecydowało o popularności Logana. Pytanie, czy dzisiaj warto zainteresować się autem, które już w momencie premiery, 11 lat temu, było przestarzałe?

Recepta na wskrzeszenie marki Dacia była prosta – podzespoły z tanich modeli Renault (zwykle nie najmłodszych), a nadwozie i projekt wnętrza tak proste, jak to tylko możliwe. W przypadku Logana jedynym priorytetem były jak najniższe koszty produkcji.

Płyta podłogowa została przejęta z Modusa, podobnie jak tylne zawieszenie (belka), natomiast przednie pochodziło z Clio II, tak samo jak silniki. W stylistyce z kolei dało się dojrzeć nieco dziedzictwa Dacii Solenzy, ale na szczęście niezbyt dużo, ponieważ był to pojazd wyjątkowo szpetny.

15 / 17Kosztuje grosze, ale czy jest coś warta?

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy, rodzinny sedan w cenie auta używanego – oto co zadecydowało o popularności Logana. Pytanie, czy dzisiaj warto zainteresować się autem, które już w momencie premiery, 11 lat temu, było przestarzałe?

Recepta na wskrzeszenie marki Dacia była prosta – podzespoły z tanich modeli Renault (zwykle nie najmłodszych), a nadwozie i projekt wnętrza tak proste, jak to tylko możliwe. W przypadku Logana jedynym priorytetem były jak najniższe koszty produkcji.

Płyta podłogowa została przejęta z Modusa, podobnie jak tylne zawieszenie (belka), natomiast przednie pochodziło z Clio II, tak samo jak silniki. W stylistyce z kolei dało się dojrzeć nieco dziedzictwa Dacii Solenzy, ale na szczęście niezbyt dużo, ponieważ był to pojazd wyjątkowo szpetny.

16 / 17Kosztuje grosze, ale czy jest coś warta?

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy, rodzinny sedan w cenie auta używanego – oto co zadecydowało o popularności Logana. Pytanie, czy dzisiaj warto zainteresować się autem, które już w momencie premiery, 11 lat temu, było przestarzałe?

Recepta na wskrzeszenie marki Dacia była prosta – podzespoły z tanich modeli Renault (zwykle nie najmłodszych), a nadwozie i projekt wnętrza tak proste, jak to tylko możliwe. W przypadku Logana jedynym priorytetem były jak najniższe koszty produkcji.

Płyta podłogowa została przejęta z Modusa, podobnie jak tylne zawieszenie (belka), natomiast przednie pochodziło z Clio II, tak samo jak silniki. W stylistyce z kolei dało się dojrzeć nieco dziedzictwa Dacii Solenzy, ale na szczęście niezbyt dużo, ponieważ był to pojazd wyjątkowo szpetny.

17 / 17Kosztuje grosze, ale czy jest coś warta?

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy, rodzinny sedan w cenie auta używanego – oto co zadecydowało o popularności Logana. Pytanie, czy dzisiaj warto zainteresować się autem, które już w momencie premiery, 11 lat temu, było przestarzałe?

Recepta na wskrzeszenie marki Dacia była prosta – podzespoły z tanich modeli Renault (zwykle nie najmłodszych), a nadwozie i projekt wnętrza tak proste, jak to tylko możliwe. W przypadku Logana jedynym priorytetem były jak najniższe koszty produkcji.

Płyta podłogowa została przejęta z Modusa, podobnie jak tylne zawieszenie (belka), natomiast przednie pochodziło z Clio II, tak samo jak silniki. W stylistyce z kolei dało się dojrzeć nieco dziedzictwa Dacii Solenzy, ale na szczęście niezbyt dużo, ponieważ był to pojazd wyjątkowo szpetny.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025