Dacia Lodgy

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 13Szykuje się bestseller

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dacia sukcesywnie rozszerza swoją paletę modelową. Po sukcesach Logana, Sandero i Dustera, nadszedł czas na rodzinnego minivana o kompaktowych rozmiarach. Najnowszy produkt marki wskrzeszonej przez Renault, od kwietnia 2012 r. jest wytwarzany w marokańskich zakładach postawionych kosztem jednego miliarda euro.

Stylistyka samochodu niczym szczególnym nie zachwyca i zadowoli jedynie najmniej wymagających klientów. Pudełkowaty kształt nadwozia ma zapewnić jak najbardziej przestronne wnętrze kosztem estetyki.

Pod maską rumuńskiego minivana, znajdą się trzy jednostki napędowe: dwie benzynowe i jedna wysokoprężna w dwóch wariantach mocy. Najsłabszy silnik zasilany benzyną dostępny będzie zapewne w podstawowej wersji i pamięta jeszcze połowę lat 90. Z pojemności 1,6 litra uzyskano 84 KM i 134 Nm. Producent zapewnia, że w połączeniu z mechaniczną przekładnią o 5 stopniach, spali średnio 7,1 litra przy emisji CO2 na poziomie 165 g/km. Zdecydowanie więcej uwagi należy poświęcić silnikowi 1.2 TCe z bezpośrednim wtryskiem paliwa wspomaganym turbodoładowaniem i 1.5 dCi o mocy 90 lub 110 koni mechanicznych.

/ 13Szykuje się bestseller

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dacia sukcesywnie rozszerza swoją paletę modelową. Po sukcesach Logana, Sandero i Dustera, nadszedł czas na rodzinnego minivana o kompaktowych rozmiarach. Najnowszy produkt marki wskrzeszonej przez Renault, od kwietnia 2012 r. jest wytwarzany w marokańskich zakładach postawionych kosztem jednego miliarda euro.

Stylistyka samochodu niczym szczególnym nie zachwyca i zadowoli jedynie najmniej wymagających klientów. Pudełkowaty kształt nadwozia ma zapewnić jak najbardziej przestronne wnętrze kosztem estetyki.

Pod maską rumuńskiego minivana, znajdą się trzy jednostki napędowe: dwie benzynowe i jedna wysokoprężna w dwóch wariantach mocy. Najsłabszy silnik zasilany benzyną dostępny będzie zapewne w podstawowej wersji i pamięta jeszcze połowę lat 90. Z pojemności 1,6 litra uzyskano 84 KM i 134 Nm. Producent zapewnia, że w połączeniu z mechaniczną przekładnią o 5 stopniach, spali średnio 7,1 litra przy emisji CO2 na poziomie 165 g/km. Zdecydowanie więcej uwagi należy poświęcić silnikowi 1.2 TCe z bezpośrednim wtryskiem paliwa wspomaganym turbodoładowaniem i 1.5 dCi o mocy 90 lub 110 koni mechanicznych.

/ 13Szykuje się bestseller

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dacia sukcesywnie rozszerza swoją paletę modelową. Po sukcesach Logana, Sandero i Dustera, nadszedł czas na rodzinnego minivana o kompaktowych rozmiarach. Najnowszy produkt marki wskrzeszonej przez Renault, od kwietnia 2012 r. jest wytwarzany w marokańskich zakładach postawionych kosztem jednego miliarda euro.

Stylistyka samochodu niczym szczególnym nie zachwyca i zadowoli jedynie najmniej wymagających klientów. Pudełkowaty kształt nadwozia ma zapewnić jak najbardziej przestronne wnętrze kosztem estetyki.

Pod maską rumuńskiego minivana, znajdą się trzy jednostki napędowe: dwie benzynowe i jedna wysokoprężna w dwóch wariantach mocy. Najsłabszy silnik zasilany benzyną dostępny będzie zapewne w podstawowej wersji i pamięta jeszcze połowę lat 90. Z pojemności 1,6 litra uzyskano 84 KM i 134 Nm. Producent zapewnia, że w połączeniu z mechaniczną przekładnią o 5 stopniach, spali średnio 7,1 litra przy emisji CO2 na poziomie 165 g/km. Zdecydowanie więcej uwagi należy poświęcić silnikowi 1.2 TCe z bezpośrednim wtryskiem paliwa wspomaganym turbodoładowaniem i 1.5 dCi o mocy 90 lub 110 koni mechanicznych.

/ 13Szykuje się bestseller

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dacia sukcesywnie rozszerza swoją paletę modelową. Po sukcesach Logana, Sandero i Dustera, nadszedł czas na rodzinnego minivana o kompaktowych rozmiarach. Najnowszy produkt marki wskrzeszonej przez Renault, od kwietnia 2012 r. jest wytwarzany w marokańskich zakładach postawionych kosztem jednego miliarda euro.

Stylistyka samochodu niczym szczególnym nie zachwyca i zadowoli jedynie najmniej wymagających klientów. Pudełkowaty kształt nadwozia ma zapewnić jak najbardziej przestronne wnętrze kosztem estetyki.

Pod maską rumuńskiego minivana, znajdą się trzy jednostki napędowe: dwie benzynowe i jedna wysokoprężna w dwóch wariantach mocy. Najsłabszy silnik zasilany benzyną dostępny będzie zapewne w podstawowej wersji i pamięta jeszcze połowę lat 90. Z pojemności 1,6 litra uzyskano 84 KM i 134 Nm. Producent zapewnia, że w połączeniu z mechaniczną przekładnią o 5 stopniach, spali średnio 7,1 litra przy emisji CO2 na poziomie 165 g/km. Zdecydowanie więcej uwagi należy poświęcić silnikowi 1.2 TCe z bezpośrednim wtryskiem paliwa wspomaganym turbodoładowaniem i 1.5 dCi o mocy 90 lub 110 koni mechanicznych.

/ 13Szykuje się bestseller

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dacia sukcesywnie rozszerza swoją paletę modelową. Po sukcesach Logana, Sandero i Dustera, nadszedł czas na rodzinnego minivana o kompaktowych rozmiarach. Najnowszy produkt marki wskrzeszonej przez Renault, od kwietnia 2012 r. jest wytwarzany w marokańskich zakładach postawionych kosztem jednego miliarda euro.

Stylistyka samochodu niczym szczególnym nie zachwyca i zadowoli jedynie najmniej wymagających klientów. Pudełkowaty kształt nadwozia ma zapewnić jak najbardziej przestronne wnętrze kosztem estetyki.

Pod maską rumuńskiego minivana, znajdą się trzy jednostki napędowe: dwie benzynowe i jedna wysokoprężna w dwóch wariantach mocy. Najsłabszy silnik zasilany benzyną dostępny będzie zapewne w podstawowej wersji i pamięta jeszcze połowę lat 90. Z pojemności 1,6 litra uzyskano 84 KM i 134 Nm. Producent zapewnia, że w połączeniu z mechaniczną przekładnią o 5 stopniach, spali średnio 7,1 litra przy emisji CO2 na poziomie 165 g/km. Zdecydowanie więcej uwagi należy poświęcić silnikowi 1.2 TCe z bezpośrednim wtryskiem paliwa wspomaganym turbodoładowaniem i 1.5 dCi o mocy 90 lub 110 koni mechanicznych.

/ 13Szykuje się bestseller

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dacia sukcesywnie rozszerza swoją paletę modelową. Po sukcesach Logana, Sandero i Dustera, nadszedł czas na rodzinnego minivana o kompaktowych rozmiarach. Najnowszy produkt marki wskrzeszonej przez Renault, od kwietnia 2012 r. jest wytwarzany w marokańskich zakładach postawionych kosztem jednego miliarda euro.

Stylistyka samochodu niczym szczególnym nie zachwyca i zadowoli jedynie najmniej wymagających klientów. Pudełkowaty kształt nadwozia ma zapewnić jak najbardziej przestronne wnętrze kosztem estetyki.

Pod maską rumuńskiego minivana, znajdą się trzy jednostki napędowe: dwie benzynowe i jedna wysokoprężna w dwóch wariantach mocy. Najsłabszy silnik zasilany benzyną dostępny będzie zapewne w podstawowej wersji i pamięta jeszcze połowę lat 90. Z pojemności 1,6 litra uzyskano 84 KM i 134 Nm. Producent zapewnia, że w połączeniu z mechaniczną przekładnią o 5 stopniach, spali średnio 7,1 litra przy emisji CO2 na poziomie 165 g/km. Zdecydowanie więcej uwagi należy poświęcić silnikowi 1.2 TCe z bezpośrednim wtryskiem paliwa wspomaganym turbodoładowaniem i 1.5 dCi o mocy 90 lub 110 koni mechanicznych.

/ 13Szykuje się bestseller

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dacia sukcesywnie rozszerza swoją paletę modelową. Po sukcesach Logana, Sandero i Dustera, nadszedł czas na rodzinnego minivana o kompaktowych rozmiarach. Najnowszy produkt marki wskrzeszonej przez Renault, od kwietnia 2012 r. jest wytwarzany w marokańskich zakładach postawionych kosztem jednego miliarda euro.

Stylistyka samochodu niczym szczególnym nie zachwyca i zadowoli jedynie najmniej wymagających klientów. Pudełkowaty kształt nadwozia ma zapewnić jak najbardziej przestronne wnętrze kosztem estetyki.

Pod maską rumuńskiego minivana, znajdą się trzy jednostki napędowe: dwie benzynowe i jedna wysokoprężna w dwóch wariantach mocy. Najsłabszy silnik zasilany benzyną dostępny będzie zapewne w podstawowej wersji i pamięta jeszcze połowę lat 90. Z pojemności 1,6 litra uzyskano 84 KM i 134 Nm. Producent zapewnia, że w połączeniu z mechaniczną przekładnią o 5 stopniach, spali średnio 7,1 litra przy emisji CO2 na poziomie 165 g/km. Zdecydowanie więcej uwagi należy poświęcić silnikowi 1.2 TCe z bezpośrednim wtryskiem paliwa wspomaganym turbodoładowaniem i 1.5 dCi o mocy 90 lub 110 koni mechanicznych.

/ 13Szykuje się bestseller

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dacia sukcesywnie rozszerza swoją paletę modelową. Po sukcesach Logana, Sandero i Dustera, nadszedł czas na rodzinnego minivana o kompaktowych rozmiarach. Najnowszy produkt marki wskrzeszonej przez Renault, od kwietnia 2012 r. jest wytwarzany w marokańskich zakładach postawionych kosztem jednego miliarda euro.

Stylistyka samochodu niczym szczególnym nie zachwyca i zadowoli jedynie najmniej wymagających klientów. Pudełkowaty kształt nadwozia ma zapewnić jak najbardziej przestronne wnętrze kosztem estetyki.

Pod maską rumuńskiego minivana, znajdą się trzy jednostki napędowe: dwie benzynowe i jedna wysokoprężna w dwóch wariantach mocy. Najsłabszy silnik zasilany benzyną dostępny będzie zapewne w podstawowej wersji i pamięta jeszcze połowę lat 90. Z pojemności 1,6 litra uzyskano 84 KM i 134 Nm. Producent zapewnia, że w połączeniu z mechaniczną przekładnią o 5 stopniach, spali średnio 7,1 litra przy emisji CO2 na poziomie 165 g/km. Zdecydowanie więcej uwagi należy poświęcić silnikowi 1.2 TCe z bezpośrednim wtryskiem paliwa wspomaganym turbodoładowaniem i 1.5 dCi o mocy 90 lub 110 koni mechanicznych.

/ 13Szykuje się bestseller

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dacia sukcesywnie rozszerza swoją paletę modelową. Po sukcesach Logana, Sandero i Dustera, nadszedł czas na rodzinnego minivana o kompaktowych rozmiarach. Najnowszy produkt marki wskrzeszonej przez Renault, od kwietnia 2012 r. jest wytwarzany w marokańskich zakładach postawionych kosztem jednego miliarda euro.

Stylistyka samochodu niczym szczególnym nie zachwyca i zadowoli jedynie najmniej wymagających klientów. Pudełkowaty kształt nadwozia ma zapewnić jak najbardziej przestronne wnętrze kosztem estetyki.

Pod maską rumuńskiego minivana, znajdą się trzy jednostki napędowe: dwie benzynowe i jedna wysokoprężna w dwóch wariantach mocy. Najsłabszy silnik zasilany benzyną dostępny będzie zapewne w podstawowej wersji i pamięta jeszcze połowę lat 90. Z pojemności 1,6 litra uzyskano 84 KM i 134 Nm. Producent zapewnia, że w połączeniu z mechaniczną przekładnią o 5 stopniach, spali średnio 7,1 litra przy emisji CO2 na poziomie 165 g/km. Zdecydowanie więcej uwagi należy poświęcić silnikowi 1.2 TCe z bezpośrednim wtryskiem paliwa wspomaganym turbodoładowaniem i 1.5 dCi o mocy 90 lub 110 koni mechanicznych.

10 / 13Szykuje się bestseller

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dacia sukcesywnie rozszerza swoją paletę modelową. Po sukcesach Logana, Sandero i Dustera, nadszedł czas na rodzinnego minivana o kompaktowych rozmiarach. Najnowszy produkt marki wskrzeszonej przez Renault, od kwietnia 2012 r. jest wytwarzany w marokańskich zakładach postawionych kosztem jednego miliarda euro.

Stylistyka samochodu niczym szczególnym nie zachwyca i zadowoli jedynie najmniej wymagających klientów. Pudełkowaty kształt nadwozia ma zapewnić jak najbardziej przestronne wnętrze kosztem estetyki.

Pod maską rumuńskiego minivana, znajdą się trzy jednostki napędowe: dwie benzynowe i jedna wysokoprężna w dwóch wariantach mocy. Najsłabszy silnik zasilany benzyną dostępny będzie zapewne w podstawowej wersji i pamięta jeszcze połowę lat 90. Z pojemności 1,6 litra uzyskano 84 KM i 134 Nm. Producent zapewnia, że w połączeniu z mechaniczną przekładnią o 5 stopniach, spali średnio 7,1 litra przy emisji CO2 na poziomie 165 g/km. Zdecydowanie więcej uwagi należy poświęcić silnikowi 1.2 TCe z bezpośrednim wtryskiem paliwa wspomaganym turbodoładowaniem i 1.5 dCi o mocy 90 lub 110 koni mechanicznych.

11 / 13Szykuje się bestseller

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dacia sukcesywnie rozszerza swoją paletę modelową. Po sukcesach Logana, Sandero i Dustera, nadszedł czas na rodzinnego minivana o kompaktowych rozmiarach. Najnowszy produkt marki wskrzeszonej przez Renault, od kwietnia 2012 r. jest wytwarzany w marokańskich zakładach postawionych kosztem jednego miliarda euro.

Stylistyka samochodu niczym szczególnym nie zachwyca i zadowoli jedynie najmniej wymagających klientów. Pudełkowaty kształt nadwozia ma zapewnić jak najbardziej przestronne wnętrze kosztem estetyki.

Pod maską rumuńskiego minivana, znajdą się trzy jednostki napędowe: dwie benzynowe i jedna wysokoprężna w dwóch wariantach mocy. Najsłabszy silnik zasilany benzyną dostępny będzie zapewne w podstawowej wersji i pamięta jeszcze połowę lat 90. Z pojemności 1,6 litra uzyskano 84 KM i 134 Nm. Producent zapewnia, że w połączeniu z mechaniczną przekładnią o 5 stopniach, spali średnio 7,1 litra przy emisji CO2 na poziomie 165 g/km. Zdecydowanie więcej uwagi należy poświęcić silnikowi 1.2 TCe z bezpośrednim wtryskiem paliwa wspomaganym turbodoładowaniem i 1.5 dCi o mocy 90 lub 110 koni mechanicznych.

12 / 13Szykuje się bestseller

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dacia sukcesywnie rozszerza swoją paletę modelową. Po sukcesach Logana, Sandero i Dustera, nadszedł czas na rodzinnego minivana o kompaktowych rozmiarach. Najnowszy produkt marki wskrzeszonej przez Renault, od kwietnia 2012 r. jest wytwarzany w marokańskich zakładach postawionych kosztem jednego miliarda euro.

Stylistyka samochodu niczym szczególnym nie zachwyca i zadowoli jedynie najmniej wymagających klientów. Pudełkowaty kształt nadwozia ma zapewnić jak najbardziej przestronne wnętrze kosztem estetyki.

Pod maską rumuńskiego minivana, znajdą się trzy jednostki napędowe: dwie benzynowe i jedna wysokoprężna w dwóch wariantach mocy. Najsłabszy silnik zasilany benzyną dostępny będzie zapewne w podstawowej wersji i pamięta jeszcze połowę lat 90. Z pojemności 1,6 litra uzyskano 84 KM i 134 Nm. Producent zapewnia, że w połączeniu z mechaniczną przekładnią o 5 stopniach, spali średnio 7,1 litra przy emisji CO2 na poziomie 165 g/km. Zdecydowanie więcej uwagi należy poświęcić silnikowi 1.2 TCe z bezpośrednim wtryskiem paliwa wspomaganym turbodoładowaniem i 1.5 dCi o mocy 90 lub 110 koni mechanicznych.

13 / 13Szykuje się bestseller

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dacia sukcesywnie rozszerza swoją paletę modelową. Po sukcesach Logana, Sandero i Dustera, nadszedł czas na rodzinnego minivana o kompaktowych rozmiarach. Najnowszy produkt marki wskrzeszonej przez Renault, od kwietnia 2012 r. jest wytwarzany w marokańskich zakładach postawionych kosztem jednego miliarda euro.

Stylistyka samochodu niczym szczególnym nie zachwyca i zadowoli jedynie najmniej wymagających klientów. Pudełkowaty kształt nadwozia ma zapewnić jak najbardziej przestronne wnętrze kosztem estetyki.

Pod maską rumuńskiego minivana, znajdą się trzy jednostki napędowe: dwie benzynowe i jedna wysokoprężna w dwóch wariantach mocy. Najsłabszy silnik zasilany benzyną dostępny będzie zapewne w podstawowej wersji i pamięta jeszcze połowę lat 90. Z pojemności 1,6 litra uzyskano 84 KM i 134 Nm. Producent zapewnia, że w połączeniu z mechaniczną przekładnią o 5 stopniach, spali średnio 7,1 litra przy emisji CO2 na poziomie 165 g/km. Zdecydowanie więcej uwagi należy poświęcić silnikowi 1.2 TCe z bezpośrednim wtryskiem paliwa wspomaganym turbodoładowaniem i 1.5 dCi o mocy 90 lub 110 koni mechanicznych.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła