Musi być przewiewnie, słonecznie, a z głośników ma płynąć muzyka. Tego chcą kobiety w samochodzie.
W swoich samochodach kobiety potrzebują przede wszystkim wbudowanej nawigacji satelitarnej. Elektroniczną mapę w standardzie jako priorytet wskazuje większość kobiet, co pokazują aktualne badania.
Firma GM Fleet przeprowadziła badania, z których wynika, że 30% z 1000 zapytanych kobiet chciało nawigacji satelitarnej w standardowym wyposażeniu swojego auta. 17% ankietowanych kobiet chciałoby mieć lepszy system audio z iPod-em i MP3. Aż 46% pań nie może żyć bez muzyki. Jako trzeci niezbędny element wyposażenia w samochodzie, kobiety zaznaczyły klimatyzację, na którą głosowało 15 % pań.
Kobiety nie zapomniały też o szyberdachu i czujnikach parkowania. Co ciekawe, kobiety nie są zainteresowane sprawami ochrony środowiska, bo przy wyborze nowego auta, mniej niż 10 % pań interesują koncerny stawiające na ekologię.
Źródło: Mototarget