Mitsubishi Pajero Pinin
Wśród japońskich producentów niemal każdy miał w swojej ofercie rasowe auto terenowe bądź dużych rozmiarów bulwarowego SUV-a. Mitsubishi przez lata rozwijało i modernizowało model Pajero - flagową terenówkę - by w 1998 roku wprowadzić do cennika zupełnie inną odmianę. Pajero Pinin tylko z pozoru przypominało swego większego brata. W rzeczywistości było zupełnie inną konstrukcją, wykorzystującą rozwiązania i technologię z osobowych modeli marki. Pinin dostępne było jako trzy i pięciodrzwiowy SUV, tylko sprawiający wrażenie terenowego. Wewnątrz, nawet w wariancie 5d, nie znajdziemy zbyt wiele przestrzeni. Jedynie na przednich fotelach nie zabraknie nikomu miejsca. Lista wyposażenia dodatkowego jest dosyć krótka: elektrycznie sterowane szyby i lusterka, szyberdach, klimatyzacja oraz radio. Japońscy inżynierowie zdecydowali się na stały napęd na cztery koła, przekazujący skromną moc silników 1,8 i 2,0 (dysponują odpowiednio 114-120 i 129 KM).