Trwa ładowanie...
mercedes
27 marca 2006, 09:09

Coca Cola, Nokia i Mercedes-Benz

Coca Cola, Nokia i Mercedes-Benz
d4dp8d5
d4dp8d5

W polskiej edycji międzynarodowego konkursu „Superbrands” Mercedes-Benz zdobył trzecią pozycję w klasyfikacji generalnej i pierwszą, wśród marek samochodowych.

Supermarki wybierane były przez 26 członków tzw. Rady Marek, którą stanowią eksperci w dziedzinie marketingu, reklamy i brandingu. Ocenie poddano ponad 1.500 marek konsumenckich. Konkurs „Superbrands” powstał w połowie lat 90, a jego celem jest promowanie znaczenia silnej i rozpoznawalnej marki. Pierwsza edycja „Superbrands” odbyła się w roku 1994, a dziś organizacja która ją organizuje jest aktywna w 46 krajach.


d4dp8d5
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4dp8d5
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj