Citroen C4 Cactus: nowy kierunek marki
Citroen to marka, która przez lata kojarzyła się z odważną stylistyką i niekonwencjonalnymi rozwiązaniami. Również najnowsze samochody francuskiej marki wyróżniają się na tle konkurencji, ale brak im szaleństwa takich modeli jak DS, czy XM. Sytuację ma zmienić Citreon C4 Cactus, który zarówno na zewnątrz, jak i w środku szokuje swoim wyglądem. Model ten jest też zapowiedzią kierunku rozwoju marki, która znowu ma stać się wyrazista i wyjątkowa.
Nowy Citroen w polskich salonach pojawi się we wrześniu 2014 roku i ma być tańszy od modelu C4, co oznacza, że model podstawowy będzie kosztował około 43 tys. zł. Oprócz nietypowej stylistyki, Citroen stawia na nowoczesne technologie i komfort jazdy. Również to jest odwołaniem do długiej tradycji francuskiej marki, która nie bała się nowych rozwiązań i zapewniała wyjątkową wygodę podróżowania.