Chrysler 300 SRT8

None

Obraz

/ 11Wyścigowa limuzyna

Obraz
© zdjęcie producenta

Na salonie samochodowym w Nowym Jorku zaprezentowano najmocniejszą wersję nowego modelu 300, czyli SRT8. Pod maską znalazła się udoskonalona wersja silnika Hemi o mocy 465 koni mechanicznym i momencie obrotowym 630 Nm. Poprawiona jednostka napędowa nieznacznie urosła i ma teraz 6,4 litra pojemności. Dodatkowo amerykanie zapewniają, że zdecydowanie korzystniej wypada rozkład momentu obrotowego, który znacząco wzrósł dla niższych obrotów. Dzięki temu pierwszą setkę na liczniku 300 SRT8 ma osiągać w czasie poniżej 5 sekund, a ćwierć mili pokonywać w około 13 sekund.

/ 11Wyścigowa limuzyna

Obraz
© zdjęcie producenta

Na salonie samochodowym w Nowym Jorku zaprezentowano najmocniejszą wersję nowego modelu 300, czyli SRT8. Pod maską znalazła się udoskonalona wersja silnika Hemi o mocy 465 koni mechanicznym i momencie obrotowym 630 Nm. Poprawiona jednostka napędowa nieznacznie urosła i ma teraz 6,4 litra pojemności. Dodatkowo amerykanie zapewniają, że zdecydowanie korzystniej wypada rozkład momentu obrotowego, który znacząco wzrósł dla niższych obrotów. Dzięki temu pierwszą setkę na liczniku 300 SRT8 ma osiągać w czasie poniżej 5 sekund, a ćwierć mili pokonywać w około 13 sekund.

/ 11Wyścigowa limuzyna

Obraz
© zdjęcie producenta

Na salonie samochodowym w Nowym Jorku zaprezentowano najmocniejszą wersję nowego modelu 300, czyli SRT8. Pod maską znalazła się udoskonalona wersja silnika Hemi o mocy 465 koni mechanicznym i momencie obrotowym 630 Nm. Poprawiona jednostka napędowa nieznacznie urosła i ma teraz 6,4 litra pojemności. Dodatkowo amerykanie zapewniają, że zdecydowanie korzystniej wypada rozkład momentu obrotowego, który znacząco wzrósł dla niższych obrotów. Dzięki temu pierwszą setkę na liczniku 300 SRT8 ma osiągać w czasie poniżej 5 sekund, a ćwierć mili pokonywać w około 13 sekund.

/ 11Wyścigowa limuzyna

Obraz
© zdjęcie producenta

Na salonie samochodowym w Nowym Jorku zaprezentowano najmocniejszą wersję nowego modelu 300, czyli SRT8. Pod maską znalazła się udoskonalona wersja silnika Hemi o mocy 465 koni mechanicznym i momencie obrotowym 630 Nm. Poprawiona jednostka napędowa nieznacznie urosła i ma teraz 6,4 litra pojemności. Dodatkowo amerykanie zapewniają, że zdecydowanie korzystniej wypada rozkład momentu obrotowego, który znacząco wzrósł dla niższych obrotów. Dzięki temu pierwszą setkę na liczniku 300 SRT8 ma osiągać w czasie poniżej 5 sekund, a ćwierć mili pokonywać w około 13 sekund.

/ 11Wyścigowa limuzyna

Obraz
© zdjęcie producenta

Na salonie samochodowym w Nowym Jorku zaprezentowano najmocniejszą wersję nowego modelu 300, czyli SRT8. Pod maską znalazła się udoskonalona wersja silnika Hemi o mocy 465 koni mechanicznym i momencie obrotowym 630 Nm. Poprawiona jednostka napędowa nieznacznie urosła i ma teraz 6,4 litra pojemności. Dodatkowo amerykanie zapewniają, że zdecydowanie korzystniej wypada rozkład momentu obrotowego, który znacząco wzrósł dla niższych obrotów. Dzięki temu pierwszą setkę na liczniku 300 SRT8 ma osiągać w czasie poniżej 5 sekund, a ćwierć mili pokonywać w około 13 sekund.

/ 11Wyścigowa limuzyna

Obraz
© zdjęcie producenta

Na salonie samochodowym w Nowym Jorku zaprezentowano najmocniejszą wersję nowego modelu 300, czyli SRT8. Pod maską znalazła się udoskonalona wersja silnika Hemi o mocy 465 koni mechanicznym i momencie obrotowym 630 Nm. Poprawiona jednostka napędowa nieznacznie urosła i ma teraz 6,4 litra pojemności. Dodatkowo amerykanie zapewniają, że zdecydowanie korzystniej wypada rozkład momentu obrotowego, który znacząco wzrósł dla niższych obrotów. Dzięki temu pierwszą setkę na liczniku 300 SRT8 ma osiągać w czasie poniżej 5 sekund, a ćwierć mili pokonywać w około 13 sekund.

/ 11Wyścigowa limuzyna

Obraz
© zdjęcie producenta

Na salonie samochodowym w Nowym Jorku zaprezentowano najmocniejszą wersję nowego modelu 300, czyli SRT8. Pod maską znalazła się udoskonalona wersja silnika Hemi o mocy 465 koni mechanicznym i momencie obrotowym 630 Nm. Poprawiona jednostka napędowa nieznacznie urosła i ma teraz 6,4 litra pojemności. Dodatkowo amerykanie zapewniają, że zdecydowanie korzystniej wypada rozkład momentu obrotowego, który znacząco wzrósł dla niższych obrotów. Dzięki temu pierwszą setkę na liczniku 300 SRT8 ma osiągać w czasie poniżej 5 sekund, a ćwierć mili pokonywać w około 13 sekund.

/ 11Wyścigowa limuzyna

Obraz
© zdjęcie producenta

Na salonie samochodowym w Nowym Jorku zaprezentowano najmocniejszą wersję nowego modelu 300, czyli SRT8. Pod maską znalazła się udoskonalona wersja silnika Hemi o mocy 465 koni mechanicznym i momencie obrotowym 630 Nm. Poprawiona jednostka napędowa nieznacznie urosła i ma teraz 6,4 litra pojemności. Dodatkowo amerykanie zapewniają, że zdecydowanie korzystniej wypada rozkład momentu obrotowego, który znacząco wzrósł dla niższych obrotów. Dzięki temu pierwszą setkę na liczniku 300 SRT8 ma osiągać w czasie poniżej 5 sekund, a ćwierć mili pokonywać w około 13 sekund.

/ 11Wyścigowa limuzyna

Obraz
© zdjęcie producenta

Na salonie samochodowym w Nowym Jorku zaprezentowano najmocniejszą wersję nowego modelu 300, czyli SRT8. Pod maską znalazła się udoskonalona wersja silnika Hemi o mocy 465 koni mechanicznym i momencie obrotowym 630 Nm. Poprawiona jednostka napędowa nieznacznie urosła i ma teraz 6,4 litra pojemności. Dodatkowo amerykanie zapewniają, że zdecydowanie korzystniej wypada rozkład momentu obrotowego, który znacząco wzrósł dla niższych obrotów. Dzięki temu pierwszą setkę na liczniku 300 SRT8 ma osiągać w czasie poniżej 5 sekund, a ćwierć mili pokonywać w około 13 sekund.

10 / 11Wyścigowa limuzyna

Obraz
© zdjęcie producenta

Na salonie samochodowym w Nowym Jorku zaprezentowano najmocniejszą wersję nowego modelu 300, czyli SRT8. Pod maską znalazła się udoskonalona wersja silnika Hemi o mocy 465 koni mechanicznym i momencie obrotowym 630 Nm. Poprawiona jednostka napędowa nieznacznie urosła i ma teraz 6,4 litra pojemności. Dodatkowo amerykanie zapewniają, że zdecydowanie korzystniej wypada rozkład momentu obrotowego, który znacząco wzrósł dla niższych obrotów. Dzięki temu pierwszą setkę na liczniku 300 SRT8 ma osiągać w czasie poniżej 5 sekund, a ćwierć mili pokonywać w około 13 sekund.

11 / 11Wyścigowa limuzyna

Obraz
© zdjęcie producenta

Na salonie samochodowym w Nowym Jorku zaprezentowano najmocniejszą wersję nowego modelu 300, czyli SRT8. Pod maską znalazła się udoskonalona wersja silnika Hemi o mocy 465 koni mechanicznym i momencie obrotowym 630 Nm. Poprawiona jednostka napędowa nieznacznie urosła i ma teraz 6,4 litra pojemności. Dodatkowo amerykanie zapewniają, że zdecydowanie korzystniej wypada rozkład momentu obrotowego, który znacząco wzrósł dla niższych obrotów. Dzięki temu pierwszą setkę na liczniku 300 SRT8 ma osiągać w czasie poniżej 5 sekund, a ćwierć mili pokonywać w około 13 sekund.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka