Chevrolet Cruze kombi

Dotychczas w ofercie tego modelu znajdował się hatchback i sedan. Za kilka tygodni w salonach pojawi się bardziej praktyczna odmiana kombi

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 16Przepis na sukces

Obraz
© Piotr Mokwiński

Kompaktowy Cruze to najchętniej wybierany model tego amerykańskiego koncernu na świecie. W ciągu trzech lat od debiutu, znalazł ponad 1,3 mln nabywców. Dotychczas w ofercie znajdował się hatchback i sedan. Za kilka tygodni w salonach pojawi się bardziej praktyczna odmiana kombi. Przepisem na sukces ma stać się rozszerzona gama silników, funkcjonalne wnętrze i atrakcyjna na tle konkurencji cena.

Stylizacja Chevroleta przypomina bratniego Opla Astrę. Auto ma wymiary zbliżone do przedstawicieli klasy średniej sprzed 10-15 lat, zatem możemy spodziewać się obszernego przedziału pasażerskiego. Wnętrze jest takie samo jak w przypadku hatchbacka i sedana. Panuje w nim uporządkowany wystrój typowy dla niemieckich pojazdów. Niestety, zdecydowana większość plastików jest twarda.

Wraz z wprowadzeniem najnowszej odmiany nadwoziowej, pod maskę Cruze’a trafiły dwie nowe jednostki napędowe. Teraz klienci mogą wybierać nie tylko między wcześniejszymi 1,6 i 1,8 l zasilanymi benzyną oraz wysokoprężną 2,0, ale też turbodoładowanym silnikami o pojemności 1,4 i 1,7 l.

/ 16Przepis na sukces

Obraz
© Piotr Mokwiński

Kompaktowy Cruze to najchętniej wybierany model tego amerykańskiego koncernu na świecie. W ciągu trzech lat od debiutu, znalazł ponad 1,3 mln nabywców. Dotychczas w ofercie znajdował się hatchback i sedan. Za kilka tygodni w salonach pojawi się bardziej praktyczna odmiana kombi. Przepisem na sukces ma stać się rozszerzona gama silników, funkcjonalne wnętrze i atrakcyjna na tle konkurencji cena.

Stylizacja Chevroleta przypomina bratniego Opla Astrę. Auto ma wymiary zbliżone do przedstawicieli klasy średniej sprzed 10-15 lat, zatem możemy spodziewać się obszernego przedziału pasażerskiego. Wnętrze jest takie samo jak w przypadku hatchbacka i sedana. Panuje w nim uporządkowany wystrój typowy dla niemieckich pojazdów. Niestety, zdecydowana większość plastików jest twarda.

Wraz z wprowadzeniem najnowszej odmiany nadwoziowej, pod maskę Cruze’a trafiły dwie nowe jednostki napędowe. Teraz klienci mogą wybierać nie tylko między wcześniejszymi 1,6 i 1,8 l zasilanymi benzyną oraz wysokoprężną 2,0, ale też turbodoładowanym silnikami o pojemności 1,4 i 1,7 l.

/ 16Przepis na sukces

Obraz
© Piotr Mokwiński

Kompaktowy Cruze to najchętniej wybierany model tego amerykańskiego koncernu na świecie. W ciągu trzech lat od debiutu, znalazł ponad 1,3 mln nabywców. Dotychczas w ofercie znajdował się hatchback i sedan. Za kilka tygodni w salonach pojawi się bardziej praktyczna odmiana kombi. Przepisem na sukces ma stać się rozszerzona gama silników, funkcjonalne wnętrze i atrakcyjna na tle konkurencji cena.

Stylizacja Chevroleta przypomina bratniego Opla Astrę. Auto ma wymiary zbliżone do przedstawicieli klasy średniej sprzed 10-15 lat, zatem możemy spodziewać się obszernego przedziału pasażerskiego. Wnętrze jest takie samo jak w przypadku hatchbacka i sedana. Panuje w nim uporządkowany wystrój typowy dla niemieckich pojazdów. Niestety, zdecydowana większość plastików jest twarda.

Wraz z wprowadzeniem najnowszej odmiany nadwoziowej, pod maskę Cruze’a trafiły dwie nowe jednostki napędowe. Teraz klienci mogą wybierać nie tylko między wcześniejszymi 1,6 i 1,8 l zasilanymi benzyną oraz wysokoprężną 2,0, ale też turbodoładowanym silnikami o pojemności 1,4 i 1,7 l.

/ 16Przepis na sukces

Obraz
© Piotr Mokwiński

Kompaktowy Cruze to najchętniej wybierany model tego amerykańskiego koncernu na świecie. W ciągu trzech lat od debiutu, znalazł ponad 1,3 mln nabywców. Dotychczas w ofercie znajdował się hatchback i sedan. Za kilka tygodni w salonach pojawi się bardziej praktyczna odmiana kombi. Przepisem na sukces ma stać się rozszerzona gama silników, funkcjonalne wnętrze i atrakcyjna na tle konkurencji cena.

Stylizacja Chevroleta przypomina bratniego Opla Astrę. Auto ma wymiary zbliżone do przedstawicieli klasy średniej sprzed 10-15 lat, zatem możemy spodziewać się obszernego przedziału pasażerskiego. Wnętrze jest takie samo jak w przypadku hatchbacka i sedana. Panuje w nim uporządkowany wystrój typowy dla niemieckich pojazdów. Niestety, zdecydowana większość plastików jest twarda.

Wraz z wprowadzeniem najnowszej odmiany nadwoziowej, pod maskę Cruze’a trafiły dwie nowe jednostki napędowe. Teraz klienci mogą wybierać nie tylko między wcześniejszymi 1,6 i 1,8 l zasilanymi benzyną oraz wysokoprężną 2,0, ale też turbodoładowanym silnikami o pojemności 1,4 i 1,7 l.

/ 16Przepis na sukces

Obraz
© Piotr Mokwiński

Kompaktowy Cruze to najchętniej wybierany model tego amerykańskiego koncernu na świecie. W ciągu trzech lat od debiutu, znalazł ponad 1,3 mln nabywców. Dotychczas w ofercie znajdował się hatchback i sedan. Za kilka tygodni w salonach pojawi się bardziej praktyczna odmiana kombi. Przepisem na sukces ma stać się rozszerzona gama silników, funkcjonalne wnętrze i atrakcyjna na tle konkurencji cena.

Stylizacja Chevroleta przypomina bratniego Opla Astrę. Auto ma wymiary zbliżone do przedstawicieli klasy średniej sprzed 10-15 lat, zatem możemy spodziewać się obszernego przedziału pasażerskiego. Wnętrze jest takie samo jak w przypadku hatchbacka i sedana. Panuje w nim uporządkowany wystrój typowy dla niemieckich pojazdów. Niestety, zdecydowana większość plastików jest twarda.

Wraz z wprowadzeniem najnowszej odmiany nadwoziowej, pod maskę Cruze’a trafiły dwie nowe jednostki napędowe. Teraz klienci mogą wybierać nie tylko między wcześniejszymi 1,6 i 1,8 l zasilanymi benzyną oraz wysokoprężną 2,0, ale też turbodoładowanym silnikami o pojemności 1,4 i 1,7 l.

/ 16Przepis na sukces

Obraz
© Piotr Mokwiński

Kompaktowy Cruze to najchętniej wybierany model tego amerykańskiego koncernu na świecie. W ciągu trzech lat od debiutu, znalazł ponad 1,3 mln nabywców. Dotychczas w ofercie znajdował się hatchback i sedan. Za kilka tygodni w salonach pojawi się bardziej praktyczna odmiana kombi. Przepisem na sukces ma stać się rozszerzona gama silników, funkcjonalne wnętrze i atrakcyjna na tle konkurencji cena.

Stylizacja Chevroleta przypomina bratniego Opla Astrę. Auto ma wymiary zbliżone do przedstawicieli klasy średniej sprzed 10-15 lat, zatem możemy spodziewać się obszernego przedziału pasażerskiego. Wnętrze jest takie samo jak w przypadku hatchbacka i sedana. Panuje w nim uporządkowany wystrój typowy dla niemieckich pojazdów. Niestety, zdecydowana większość plastików jest twarda.

Wraz z wprowadzeniem najnowszej odmiany nadwoziowej, pod maskę Cruze’a trafiły dwie nowe jednostki napędowe. Teraz klienci mogą wybierać nie tylko między wcześniejszymi 1,6 i 1,8 l zasilanymi benzyną oraz wysokoprężną 2,0, ale też turbodoładowanym silnikami o pojemności 1,4 i 1,7 l.

/ 16Przepis na sukces

Obraz
© Piotr Mokwiński

Kompaktowy Cruze to najchętniej wybierany model tego amerykańskiego koncernu na świecie. W ciągu trzech lat od debiutu, znalazł ponad 1,3 mln nabywców. Dotychczas w ofercie znajdował się hatchback i sedan. Za kilka tygodni w salonach pojawi się bardziej praktyczna odmiana kombi. Przepisem na sukces ma stać się rozszerzona gama silników, funkcjonalne wnętrze i atrakcyjna na tle konkurencji cena.

Stylizacja Chevroleta przypomina bratniego Opla Astrę. Auto ma wymiary zbliżone do przedstawicieli klasy średniej sprzed 10-15 lat, zatem możemy spodziewać się obszernego przedziału pasażerskiego. Wnętrze jest takie samo jak w przypadku hatchbacka i sedana. Panuje w nim uporządkowany wystrój typowy dla niemieckich pojazdów. Niestety, zdecydowana większość plastików jest twarda.

Wraz z wprowadzeniem najnowszej odmiany nadwoziowej, pod maskę Cruze’a trafiły dwie nowe jednostki napędowe. Teraz klienci mogą wybierać nie tylko między wcześniejszymi 1,6 i 1,8 l zasilanymi benzyną oraz wysokoprężną 2,0, ale też turbodoładowanym silnikami o pojemności 1,4 i 1,7 l.

/ 16Przepis na sukces

Obraz
© Piotr Mokwiński

Kompaktowy Cruze to najchętniej wybierany model tego amerykańskiego koncernu na świecie. W ciągu trzech lat od debiutu, znalazł ponad 1,3 mln nabywców. Dotychczas w ofercie znajdował się hatchback i sedan. Za kilka tygodni w salonach pojawi się bardziej praktyczna odmiana kombi. Przepisem na sukces ma stać się rozszerzona gama silników, funkcjonalne wnętrze i atrakcyjna na tle konkurencji cena.

Stylizacja Chevroleta przypomina bratniego Opla Astrę. Auto ma wymiary zbliżone do przedstawicieli klasy średniej sprzed 10-15 lat, zatem możemy spodziewać się obszernego przedziału pasażerskiego. Wnętrze jest takie samo jak w przypadku hatchbacka i sedana. Panuje w nim uporządkowany wystrój typowy dla niemieckich pojazdów. Niestety, zdecydowana większość plastików jest twarda.

Wraz z wprowadzeniem najnowszej odmiany nadwoziowej, pod maskę Cruze’a trafiły dwie nowe jednostki napędowe. Teraz klienci mogą wybierać nie tylko między wcześniejszymi 1,6 i 1,8 l zasilanymi benzyną oraz wysokoprężną 2,0, ale też turbodoładowanym silnikami o pojemności 1,4 i 1,7 l.

/ 16Przepis na sukces

Obraz
© Piotr Mokwiński

Kompaktowy Cruze to najchętniej wybierany model tego amerykańskiego koncernu na świecie. W ciągu trzech lat od debiutu, znalazł ponad 1,3 mln nabywców. Dotychczas w ofercie znajdował się hatchback i sedan. Za kilka tygodni w salonach pojawi się bardziej praktyczna odmiana kombi. Przepisem na sukces ma stać się rozszerzona gama silników, funkcjonalne wnętrze i atrakcyjna na tle konkurencji cena.

Stylizacja Chevroleta przypomina bratniego Opla Astrę. Auto ma wymiary zbliżone do przedstawicieli klasy średniej sprzed 10-15 lat, zatem możemy spodziewać się obszernego przedziału pasażerskiego. Wnętrze jest takie samo jak w przypadku hatchbacka i sedana. Panuje w nim uporządkowany wystrój typowy dla niemieckich pojazdów. Niestety, zdecydowana większość plastików jest twarda.

Wraz z wprowadzeniem najnowszej odmiany nadwoziowej, pod maskę Cruze’a trafiły dwie nowe jednostki napędowe. Teraz klienci mogą wybierać nie tylko między wcześniejszymi 1,6 i 1,8 l zasilanymi benzyną oraz wysokoprężną 2,0, ale też turbodoładowanym silnikami o pojemności 1,4 i 1,7 l.

10 / 16Przepis na sukces

Obraz
© Piotr Mokwiński

Kompaktowy Cruze to najchętniej wybierany model tego amerykańskiego koncernu na świecie. W ciągu trzech lat od debiutu, znalazł ponad 1,3 mln nabywców. Dotychczas w ofercie znajdował się hatchback i sedan. Za kilka tygodni w salonach pojawi się bardziej praktyczna odmiana kombi. Przepisem na sukces ma stać się rozszerzona gama silników, funkcjonalne wnętrze i atrakcyjna na tle konkurencji cena.

Stylizacja Chevroleta przypomina bratniego Opla Astrę. Auto ma wymiary zbliżone do przedstawicieli klasy średniej sprzed 10-15 lat, zatem możemy spodziewać się obszernego przedziału pasażerskiego. Wnętrze jest takie samo jak w przypadku hatchbacka i sedana. Panuje w nim uporządkowany wystrój typowy dla niemieckich pojazdów. Niestety, zdecydowana większość plastików jest twarda.

Wraz z wprowadzeniem najnowszej odmiany nadwoziowej, pod maskę Cruze’a trafiły dwie nowe jednostki napędowe. Teraz klienci mogą wybierać nie tylko między wcześniejszymi 1,6 i 1,8 l zasilanymi benzyną oraz wysokoprężną 2,0, ale też turbodoładowanym silnikami o pojemności 1,4 i 1,7 l.

11 / 16Przepis na sukces

Obraz
© Piotr Mokwiński

Kompaktowy Cruze to najchętniej wybierany model tego amerykańskiego koncernu na świecie. W ciągu trzech lat od debiutu, znalazł ponad 1,3 mln nabywców. Dotychczas w ofercie znajdował się hatchback i sedan. Za kilka tygodni w salonach pojawi się bardziej praktyczna odmiana kombi. Przepisem na sukces ma stać się rozszerzona gama silników, funkcjonalne wnętrze i atrakcyjna na tle konkurencji cena.

Stylizacja Chevroleta przypomina bratniego Opla Astrę. Auto ma wymiary zbliżone do przedstawicieli klasy średniej sprzed 10-15 lat, zatem możemy spodziewać się obszernego przedziału pasażerskiego. Wnętrze jest takie samo jak w przypadku hatchbacka i sedana. Panuje w nim uporządkowany wystrój typowy dla niemieckich pojazdów. Niestety, zdecydowana większość plastików jest twarda.

Wraz z wprowadzeniem najnowszej odmiany nadwoziowej, pod maskę Cruze’a trafiły dwie nowe jednostki napędowe. Teraz klienci mogą wybierać nie tylko między wcześniejszymi 1,6 i 1,8 l zasilanymi benzyną oraz wysokoprężną 2,0, ale też turbodoładowanym silnikami o pojemności 1,4 i 1,7 l.

12 / 16Przepis na sukces

Obraz
© Piotr Mokwiński

Kompaktowy Cruze to najchętniej wybierany model tego amerykańskiego koncernu na świecie. W ciągu trzech lat od debiutu, znalazł ponad 1,3 mln nabywców. Dotychczas w ofercie znajdował się hatchback i sedan. Za kilka tygodni w salonach pojawi się bardziej praktyczna odmiana kombi. Przepisem na sukces ma stać się rozszerzona gama silników, funkcjonalne wnętrze i atrakcyjna na tle konkurencji cena.

Stylizacja Chevroleta przypomina bratniego Opla Astrę. Auto ma wymiary zbliżone do przedstawicieli klasy średniej sprzed 10-15 lat, zatem możemy spodziewać się obszernego przedziału pasażerskiego. Wnętrze jest takie samo jak w przypadku hatchbacka i sedana. Panuje w nim uporządkowany wystrój typowy dla niemieckich pojazdów. Niestety, zdecydowana większość plastików jest twarda.

Wraz z wprowadzeniem najnowszej odmiany nadwoziowej, pod maskę Cruze’a trafiły dwie nowe jednostki napędowe. Teraz klienci mogą wybierać nie tylko między wcześniejszymi 1,6 i 1,8 l zasilanymi benzyną oraz wysokoprężną 2,0, ale też turbodoładowanym silnikami o pojemności 1,4 i 1,7 l.

13 / 16Przepis na sukces

Obraz
© Piotr Mokwiński

Kompaktowy Cruze to najchętniej wybierany model tego amerykańskiego koncernu na świecie. W ciągu trzech lat od debiutu, znalazł ponad 1,3 mln nabywców. Dotychczas w ofercie znajdował się hatchback i sedan. Za kilka tygodni w salonach pojawi się bardziej praktyczna odmiana kombi. Przepisem na sukces ma stać się rozszerzona gama silników, funkcjonalne wnętrze i atrakcyjna na tle konkurencji cena.

Stylizacja Chevroleta przypomina bratniego Opla Astrę. Auto ma wymiary zbliżone do przedstawicieli klasy średniej sprzed 10-15 lat, zatem możemy spodziewać się obszernego przedziału pasażerskiego. Wnętrze jest takie samo jak w przypadku hatchbacka i sedana. Panuje w nim uporządkowany wystrój typowy dla niemieckich pojazdów. Niestety, zdecydowana większość plastików jest twarda.

Wraz z wprowadzeniem najnowszej odmiany nadwoziowej, pod maskę Cruze’a trafiły dwie nowe jednostki napędowe. Teraz klienci mogą wybierać nie tylko między wcześniejszymi 1,6 i 1,8 l zasilanymi benzyną oraz wysokoprężną 2,0, ale też turbodoładowanym silnikami o pojemności 1,4 i 1,7 l.

14 / 16Przepis na sukces

Obraz
© Piotr Mokwiński

Kompaktowy Cruze to najchętniej wybierany model tego amerykańskiego koncernu na świecie. W ciągu trzech lat od debiutu, znalazł ponad 1,3 mln nabywców. Dotychczas w ofercie znajdował się hatchback i sedan. Za kilka tygodni w salonach pojawi się bardziej praktyczna odmiana kombi. Przepisem na sukces ma stać się rozszerzona gama silników, funkcjonalne wnętrze i atrakcyjna na tle konkurencji cena.

Stylizacja Chevroleta przypomina bratniego Opla Astrę. Auto ma wymiary zbliżone do przedstawicieli klasy średniej sprzed 10-15 lat, zatem możemy spodziewać się obszernego przedziału pasażerskiego. Wnętrze jest takie samo jak w przypadku hatchbacka i sedana. Panuje w nim uporządkowany wystrój typowy dla niemieckich pojazdów. Niestety, zdecydowana większość plastików jest twarda.

Wraz z wprowadzeniem najnowszej odmiany nadwoziowej, pod maskę Cruze’a trafiły dwie nowe jednostki napędowe. Teraz klienci mogą wybierać nie tylko między wcześniejszymi 1,6 i 1,8 l zasilanymi benzyną oraz wysokoprężną 2,0, ale też turbodoładowanym silnikami o pojemności 1,4 i 1,7 l.

15 / 16Przepis na sukces

Obraz
© Piotr Mokwiński

Kompaktowy Cruze to najchętniej wybierany model tego amerykańskiego koncernu na świecie. W ciągu trzech lat od debiutu, znalazł ponad 1,3 mln nabywców. Dotychczas w ofercie znajdował się hatchback i sedan. Za kilka tygodni w salonach pojawi się bardziej praktyczna odmiana kombi. Przepisem na sukces ma stać się rozszerzona gama silników, funkcjonalne wnętrze i atrakcyjna na tle konkurencji cena.

Stylizacja Chevroleta przypomina bratniego Opla Astrę. Auto ma wymiary zbliżone do przedstawicieli klasy średniej sprzed 10-15 lat, zatem możemy spodziewać się obszernego przedziału pasażerskiego. Wnętrze jest takie samo jak w przypadku hatchbacka i sedana. Panuje w nim uporządkowany wystrój typowy dla niemieckich pojazdów. Niestety, zdecydowana większość plastików jest twarda.

Wraz z wprowadzeniem najnowszej odmiany nadwoziowej, pod maskę Cruze’a trafiły dwie nowe jednostki napędowe. Teraz klienci mogą wybierać nie tylko między wcześniejszymi 1,6 i 1,8 l zasilanymi benzyną oraz wysokoprężną 2,0, ale też turbodoładowanym silnikami o pojemności 1,4 i 1,7 l.

16 / 16Przepis na sukces

Obraz
© Piotr Mokwiński

Kompaktowy Cruze to najchętniej wybierany model tego amerykańskiego koncernu na świecie. W ciągu trzech lat od debiutu, znalazł ponad 1,3 mln nabywców. Dotychczas w ofercie znajdował się hatchback i sedan. Za kilka tygodni w salonach pojawi się bardziej praktyczna odmiana kombi. Przepisem na sukces ma stać się rozszerzona gama silników, funkcjonalne wnętrze i atrakcyjna na tle konkurencji cena.

Stylizacja Chevroleta przypomina bratniego Opla Astrę. Auto ma wymiary zbliżone do przedstawicieli klasy średniej sprzed 10-15 lat, zatem możemy spodziewać się obszernego przedziału pasażerskiego. Wnętrze jest takie samo jak w przypadku hatchbacka i sedana. Panuje w nim uporządkowany wystrój typowy dla niemieckich pojazdów. Niestety, zdecydowana większość plastików jest twarda.

Wraz z wprowadzeniem najnowszej odmiany nadwoziowej, pod maskę Cruze’a trafiły dwie nowe jednostki napędowe. Teraz klienci mogą wybierać nie tylko między wcześniejszymi 1,6 i 1,8 l zasilanymi benzyną oraz wysokoprężną 2,0, ale też turbodoładowanym silnikami o pojemności 1,4 i 1,7 l.

Wybrane dla Ciebie
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne