Chevrolet Corvette Stingray

Corvette Stingray wyróżnia się charakterystycznym profilem z długą maską silnika, dużą powierzchnią szyb i dwuelementowymi lampami tylnymi

Obraz
Źródło zdjęć: © Tomasz Budzik

/ 11Amerykańska moc

Obraz
© Tomasz Budzik

Salon Samochodowy w Genewie jest miejscem premiery długo oczekiwanego Chevroleta Corvette Stingray w wersji cabrio. Jest to najmocniejsza odmiana w historii modelu - 6,2-litrowy silnik V8 generuje moc 450 KM.

Wersja cabrio miała swoją premierę światową, zaś coupe - europejską. Obie różnią się jedynie zmianami strukturalnymi, umożliwiającymi zastosowanie składanego dachu oraz w punktach mocowania pasów bezpieczeństwa. Jednostka napędowa z bezpośrednim wtryskiem, układem zmiennych faz rozrządu, zaawansowanym układem spalania oraz funkcją aktywnego zarządzania paliwem pozwala na rozwinięcie "setki" w ok. 4 s.

Corvette Stingray wyróżnia się charakterystycznym profilem z długą maską silnika, dużą powierzchnią szyb i dwuelementowymi lampami tylnymi. Wersję cabrio wyposażono w nowy, sterowany elektrycznie dach, który może zostać opuszczony lub podniesiony zdalnie za pomocą pilota.

/ 11Amerykańska moc

Obraz
© Tomasz Budzik

Salon Samochodowy w Genewie jest miejscem premiery długo oczekiwanego Chevroleta Corvette Stingray w wersji cabrio. Jest to najmocniejsza odmiana w historii modelu - 6,2-litrowy silnik V8 generuje moc 450 KM.

Wersja cabrio miała swoją premierę światową, zaś coupe - europejską. Obie różnią się jedynie zmianami strukturalnymi, umożliwiającymi zastosowanie składanego dachu oraz w punktach mocowania pasów bezpieczeństwa. Jednostka napędowa z bezpośrednim wtryskiem, układem zmiennych faz rozrządu, zaawansowanym układem spalania oraz funkcją aktywnego zarządzania paliwem pozwala na rozwinięcie "setki" w ok. 4 s.

Corvette Stingray wyróżnia się charakterystycznym profilem z długą maską silnika, dużą powierzchnią szyb i dwuelementowymi lampami tylnymi. Wersję cabrio wyposażono w nowy, sterowany elektrycznie dach, który może zostać opuszczony lub podniesiony zdalnie za pomocą pilota.

/ 11Amerykańska moc

Obraz
© Tomasz Budzik

Salon Samochodowy w Genewie jest miejscem premiery długo oczekiwanego Chevroleta Corvette Stingray w wersji cabrio. Jest to najmocniejsza odmiana w historii modelu - 6,2-litrowy silnik V8 generuje moc 450 KM.

Wersja cabrio miała swoją premierę światową, zaś coupe - europejską. Obie różnią się jedynie zmianami strukturalnymi, umożliwiającymi zastosowanie składanego dachu oraz w punktach mocowania pasów bezpieczeństwa. Jednostka napędowa z bezpośrednim wtryskiem, układem zmiennych faz rozrządu, zaawansowanym układem spalania oraz funkcją aktywnego zarządzania paliwem pozwala na rozwinięcie "setki" w ok. 4 s.

Corvette Stingray wyróżnia się charakterystycznym profilem z długą maską silnika, dużą powierzchnią szyb i dwuelementowymi lampami tylnymi. Wersję cabrio wyposażono w nowy, sterowany elektrycznie dach, który może zostać opuszczony lub podniesiony zdalnie za pomocą pilota.

/ 11Amerykańska moc

Obraz
© Tomasz Budzik

Salon Samochodowy w Genewie jest miejscem premiery długo oczekiwanego Chevroleta Corvette Stingray w wersji cabrio. Jest to najmocniejsza odmiana w historii modelu - 6,2-litrowy silnik V8 generuje moc 450 KM.

Wersja cabrio miała swoją premierę światową, zaś coupe - europejską. Obie różnią się jedynie zmianami strukturalnymi, umożliwiającymi zastosowanie składanego dachu oraz w punktach mocowania pasów bezpieczeństwa. Jednostka napędowa z bezpośrednim wtryskiem, układem zmiennych faz rozrządu, zaawansowanym układem spalania oraz funkcją aktywnego zarządzania paliwem pozwala na rozwinięcie "setki" w ok. 4 s.

Corvette Stingray wyróżnia się charakterystycznym profilem z długą maską silnika, dużą powierzchnią szyb i dwuelementowymi lampami tylnymi. Wersję cabrio wyposażono w nowy, sterowany elektrycznie dach, który może zostać opuszczony lub podniesiony zdalnie za pomocą pilota.

/ 11Amerykańska moc

Obraz
© Tomasz Budzik

Salon Samochodowy w Genewie jest miejscem premiery długo oczekiwanego Chevroleta Corvette Stingray w wersji cabrio. Jest to najmocniejsza odmiana w historii modelu - 6,2-litrowy silnik V8 generuje moc 450 KM.

Wersja cabrio miała swoją premierę światową, zaś coupe - europejską. Obie różnią się jedynie zmianami strukturalnymi, umożliwiającymi zastosowanie składanego dachu oraz w punktach mocowania pasów bezpieczeństwa. Jednostka napędowa z bezpośrednim wtryskiem, układem zmiennych faz rozrządu, zaawansowanym układem spalania oraz funkcją aktywnego zarządzania paliwem pozwala na rozwinięcie "setki" w ok. 4 s.

Corvette Stingray wyróżnia się charakterystycznym profilem z długą maską silnika, dużą powierzchnią szyb i dwuelementowymi lampami tylnymi. Wersję cabrio wyposażono w nowy, sterowany elektrycznie dach, który może zostać opuszczony lub podniesiony zdalnie za pomocą pilota.

/ 11Amerykańska moc

Obraz
© Tomasz Budzik

Salon Samochodowy w Genewie jest miejscem premiery długo oczekiwanego Chevroleta Corvette Stingray w wersji cabrio. Jest to najmocniejsza odmiana w historii modelu - 6,2-litrowy silnik V8 generuje moc 450 KM.

Wersja cabrio miała swoją premierę światową, zaś coupe - europejską. Obie różnią się jedynie zmianami strukturalnymi, umożliwiającymi zastosowanie składanego dachu oraz w punktach mocowania pasów bezpieczeństwa. Jednostka napędowa z bezpośrednim wtryskiem, układem zmiennych faz rozrządu, zaawansowanym układem spalania oraz funkcją aktywnego zarządzania paliwem pozwala na rozwinięcie "setki" w ok. 4 s.

Corvette Stingray wyróżnia się charakterystycznym profilem z długą maską silnika, dużą powierzchnią szyb i dwuelementowymi lampami tylnymi. Wersję cabrio wyposażono w nowy, sterowany elektrycznie dach, który może zostać opuszczony lub podniesiony zdalnie za pomocą pilota.

/ 11Amerykańska moc

Obraz
© Tomasz Budzik

Salon Samochodowy w Genewie jest miejscem premiery długo oczekiwanego Chevroleta Corvette Stingray w wersji cabrio. Jest to najmocniejsza odmiana w historii modelu - 6,2-litrowy silnik V8 generuje moc 450 KM.

Wersja cabrio miała swoją premierę światową, zaś coupe - europejską. Obie różnią się jedynie zmianami strukturalnymi, umożliwiającymi zastosowanie składanego dachu oraz w punktach mocowania pasów bezpieczeństwa. Jednostka napędowa z bezpośrednim wtryskiem, układem zmiennych faz rozrządu, zaawansowanym układem spalania oraz funkcją aktywnego zarządzania paliwem pozwala na rozwinięcie "setki" w ok. 4 s.

Corvette Stingray wyróżnia się charakterystycznym profilem z długą maską silnika, dużą powierzchnią szyb i dwuelementowymi lampami tylnymi. Wersję cabrio wyposażono w nowy, sterowany elektrycznie dach, który może zostać opuszczony lub podniesiony zdalnie za pomocą pilota.

/ 11Amerykańska moc

Obraz
© Tomasz Budzik

Salon Samochodowy w Genewie jest miejscem premiery długo oczekiwanego Chevroleta Corvette Stingray w wersji cabrio. Jest to najmocniejsza odmiana w historii modelu - 6,2-litrowy silnik V8 generuje moc 450 KM.

Wersja cabrio miała swoją premierę światową, zaś coupe - europejską. Obie różnią się jedynie zmianami strukturalnymi, umożliwiającymi zastosowanie składanego dachu oraz w punktach mocowania pasów bezpieczeństwa. Jednostka napędowa z bezpośrednim wtryskiem, układem zmiennych faz rozrządu, zaawansowanym układem spalania oraz funkcją aktywnego zarządzania paliwem pozwala na rozwinięcie "setki" w ok. 4 s.

Corvette Stingray wyróżnia się charakterystycznym profilem z długą maską silnika, dużą powierzchnią szyb i dwuelementowymi lampami tylnymi. Wersję cabrio wyposażono w nowy, sterowany elektrycznie dach, który może zostać opuszczony lub podniesiony zdalnie za pomocą pilota.

/ 11Amerykańska moc

Obraz
© Tomasz Budzik

Salon Samochodowy w Genewie jest miejscem premiery długo oczekiwanego Chevroleta Corvette Stingray w wersji cabrio. Jest to najmocniejsza odmiana w historii modelu - 6,2-litrowy silnik V8 generuje moc 450 KM.

Wersja cabrio miała swoją premierę światową, zaś coupe - europejską. Obie różnią się jedynie zmianami strukturalnymi, umożliwiającymi zastosowanie składanego dachu oraz w punktach mocowania pasów bezpieczeństwa. Jednostka napędowa z bezpośrednim wtryskiem, układem zmiennych faz rozrządu, zaawansowanym układem spalania oraz funkcją aktywnego zarządzania paliwem pozwala na rozwinięcie "setki" w ok. 4 s.

Corvette Stingray wyróżnia się charakterystycznym profilem z długą maską silnika, dużą powierzchnią szyb i dwuelementowymi lampami tylnymi. Wersję cabrio wyposażono w nowy, sterowany elektrycznie dach, który może zostać opuszczony lub podniesiony zdalnie za pomocą pilota.

10 / 11Amerykańska moc

Obraz
© Tomasz Budzik

Salon Samochodowy w Genewie jest miejscem premiery długo oczekiwanego Chevroleta Corvette Stingray w wersji cabrio. Jest to najmocniejsza odmiana w historii modelu - 6,2-litrowy silnik V8 generuje moc 450 KM.

Wersja cabrio miała swoją premierę światową, zaś coupe - europejską. Obie różnią się jedynie zmianami strukturalnymi, umożliwiającymi zastosowanie składanego dachu oraz w punktach mocowania pasów bezpieczeństwa. Jednostka napędowa z bezpośrednim wtryskiem, układem zmiennych faz rozrządu, zaawansowanym układem spalania oraz funkcją aktywnego zarządzania paliwem pozwala na rozwinięcie "setki" w ok. 4 s.

Corvette Stingray wyróżnia się charakterystycznym profilem z długą maską silnika, dużą powierzchnią szyb i dwuelementowymi lampami tylnymi. Wersję cabrio wyposażono w nowy, sterowany elektrycznie dach, który może zostać opuszczony lub podniesiony zdalnie za pomocą pilota.

11 / 11Amerykańska moc

Obraz
© Tomasz Budzik

Salon Samochodowy w Genewie jest miejscem premiery długo oczekiwanego Chevroleta Corvette Stingray w wersji cabrio. Jest to najmocniejsza odmiana w historii modelu - 6,2-litrowy silnik V8 generuje moc 450 KM.

Wersja cabrio miała swoją premierę światową, zaś coupe - europejską. Obie różnią się jedynie zmianami strukturalnymi, umożliwiającymi zastosowanie składanego dachu oraz w punktach mocowania pasów bezpieczeństwa. Jednostka napędowa z bezpośrednim wtryskiem, układem zmiennych faz rozrządu, zaawansowanym układem spalania oraz funkcją aktywnego zarządzania paliwem pozwala na rozwinięcie "setki" w ok. 4 s.

Corvette Stingray wyróżnia się charakterystycznym profilem z długą maską silnika, dużą powierzchnią szyb i dwuelementowymi lampami tylnymi. Wersję cabrio wyposażono w nowy, sterowany elektrycznie dach, który może zostać opuszczony lub podniesiony zdalnie za pomocą pilota.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę