Chevrolet Corvette Stingray

Corvette Stingray wyróżnia się charakterystycznym profilem z długą maską silnika, dużą powierzchnią szyb i dwuelementowymi lampami tylnymi

Obraz
Źródło zdjęć: © Tomasz Budzik

/ 11Amerykańska moc

Obraz
© Tomasz Budzik

Salon Samochodowy w Genewie jest miejscem premiery długo oczekiwanego Chevroleta Corvette Stingray w wersji cabrio. Jest to najmocniejsza odmiana w historii modelu - 6,2-litrowy silnik V8 generuje moc 450 KM.

Wersja cabrio miała swoją premierę światową, zaś coupe - europejską. Obie różnią się jedynie zmianami strukturalnymi, umożliwiającymi zastosowanie składanego dachu oraz w punktach mocowania pasów bezpieczeństwa. Jednostka napędowa z bezpośrednim wtryskiem, układem zmiennych faz rozrządu, zaawansowanym układem spalania oraz funkcją aktywnego zarządzania paliwem pozwala na rozwinięcie "setki" w ok. 4 s.

Corvette Stingray wyróżnia się charakterystycznym profilem z długą maską silnika, dużą powierzchnią szyb i dwuelementowymi lampami tylnymi. Wersję cabrio wyposażono w nowy, sterowany elektrycznie dach, który może zostać opuszczony lub podniesiony zdalnie za pomocą pilota.

/ 11Amerykańska moc

Obraz
© Tomasz Budzik

Salon Samochodowy w Genewie jest miejscem premiery długo oczekiwanego Chevroleta Corvette Stingray w wersji cabrio. Jest to najmocniejsza odmiana w historii modelu - 6,2-litrowy silnik V8 generuje moc 450 KM.

Wersja cabrio miała swoją premierę światową, zaś coupe - europejską. Obie różnią się jedynie zmianami strukturalnymi, umożliwiającymi zastosowanie składanego dachu oraz w punktach mocowania pasów bezpieczeństwa. Jednostka napędowa z bezpośrednim wtryskiem, układem zmiennych faz rozrządu, zaawansowanym układem spalania oraz funkcją aktywnego zarządzania paliwem pozwala na rozwinięcie "setki" w ok. 4 s.

Corvette Stingray wyróżnia się charakterystycznym profilem z długą maską silnika, dużą powierzchnią szyb i dwuelementowymi lampami tylnymi. Wersję cabrio wyposażono w nowy, sterowany elektrycznie dach, który może zostać opuszczony lub podniesiony zdalnie za pomocą pilota.

/ 11Amerykańska moc

Obraz
© Tomasz Budzik

Salon Samochodowy w Genewie jest miejscem premiery długo oczekiwanego Chevroleta Corvette Stingray w wersji cabrio. Jest to najmocniejsza odmiana w historii modelu - 6,2-litrowy silnik V8 generuje moc 450 KM.

Wersja cabrio miała swoją premierę światową, zaś coupe - europejską. Obie różnią się jedynie zmianami strukturalnymi, umożliwiającymi zastosowanie składanego dachu oraz w punktach mocowania pasów bezpieczeństwa. Jednostka napędowa z bezpośrednim wtryskiem, układem zmiennych faz rozrządu, zaawansowanym układem spalania oraz funkcją aktywnego zarządzania paliwem pozwala na rozwinięcie "setki" w ok. 4 s.

Corvette Stingray wyróżnia się charakterystycznym profilem z długą maską silnika, dużą powierzchnią szyb i dwuelementowymi lampami tylnymi. Wersję cabrio wyposażono w nowy, sterowany elektrycznie dach, który może zostać opuszczony lub podniesiony zdalnie za pomocą pilota.

/ 11Amerykańska moc

Obraz
© Tomasz Budzik

Salon Samochodowy w Genewie jest miejscem premiery długo oczekiwanego Chevroleta Corvette Stingray w wersji cabrio. Jest to najmocniejsza odmiana w historii modelu - 6,2-litrowy silnik V8 generuje moc 450 KM.

Wersja cabrio miała swoją premierę światową, zaś coupe - europejską. Obie różnią się jedynie zmianami strukturalnymi, umożliwiającymi zastosowanie składanego dachu oraz w punktach mocowania pasów bezpieczeństwa. Jednostka napędowa z bezpośrednim wtryskiem, układem zmiennych faz rozrządu, zaawansowanym układem spalania oraz funkcją aktywnego zarządzania paliwem pozwala na rozwinięcie "setki" w ok. 4 s.

Corvette Stingray wyróżnia się charakterystycznym profilem z długą maską silnika, dużą powierzchnią szyb i dwuelementowymi lampami tylnymi. Wersję cabrio wyposażono w nowy, sterowany elektrycznie dach, który może zostać opuszczony lub podniesiony zdalnie za pomocą pilota.

/ 11Amerykańska moc

Obraz
© Tomasz Budzik

Salon Samochodowy w Genewie jest miejscem premiery długo oczekiwanego Chevroleta Corvette Stingray w wersji cabrio. Jest to najmocniejsza odmiana w historii modelu - 6,2-litrowy silnik V8 generuje moc 450 KM.

Wersja cabrio miała swoją premierę światową, zaś coupe - europejską. Obie różnią się jedynie zmianami strukturalnymi, umożliwiającymi zastosowanie składanego dachu oraz w punktach mocowania pasów bezpieczeństwa. Jednostka napędowa z bezpośrednim wtryskiem, układem zmiennych faz rozrządu, zaawansowanym układem spalania oraz funkcją aktywnego zarządzania paliwem pozwala na rozwinięcie "setki" w ok. 4 s.

Corvette Stingray wyróżnia się charakterystycznym profilem z długą maską silnika, dużą powierzchnią szyb i dwuelementowymi lampami tylnymi. Wersję cabrio wyposażono w nowy, sterowany elektrycznie dach, który może zostać opuszczony lub podniesiony zdalnie za pomocą pilota.

/ 11Amerykańska moc

Obraz
© Tomasz Budzik

Salon Samochodowy w Genewie jest miejscem premiery długo oczekiwanego Chevroleta Corvette Stingray w wersji cabrio. Jest to najmocniejsza odmiana w historii modelu - 6,2-litrowy silnik V8 generuje moc 450 KM.

Wersja cabrio miała swoją premierę światową, zaś coupe - europejską. Obie różnią się jedynie zmianami strukturalnymi, umożliwiającymi zastosowanie składanego dachu oraz w punktach mocowania pasów bezpieczeństwa. Jednostka napędowa z bezpośrednim wtryskiem, układem zmiennych faz rozrządu, zaawansowanym układem spalania oraz funkcją aktywnego zarządzania paliwem pozwala na rozwinięcie "setki" w ok. 4 s.

Corvette Stingray wyróżnia się charakterystycznym profilem z długą maską silnika, dużą powierzchnią szyb i dwuelementowymi lampami tylnymi. Wersję cabrio wyposażono w nowy, sterowany elektrycznie dach, który może zostać opuszczony lub podniesiony zdalnie za pomocą pilota.

/ 11Amerykańska moc

Obraz
© Tomasz Budzik

Salon Samochodowy w Genewie jest miejscem premiery długo oczekiwanego Chevroleta Corvette Stingray w wersji cabrio. Jest to najmocniejsza odmiana w historii modelu - 6,2-litrowy silnik V8 generuje moc 450 KM.

Wersja cabrio miała swoją premierę światową, zaś coupe - europejską. Obie różnią się jedynie zmianami strukturalnymi, umożliwiającymi zastosowanie składanego dachu oraz w punktach mocowania pasów bezpieczeństwa. Jednostka napędowa z bezpośrednim wtryskiem, układem zmiennych faz rozrządu, zaawansowanym układem spalania oraz funkcją aktywnego zarządzania paliwem pozwala na rozwinięcie "setki" w ok. 4 s.

Corvette Stingray wyróżnia się charakterystycznym profilem z długą maską silnika, dużą powierzchnią szyb i dwuelementowymi lampami tylnymi. Wersję cabrio wyposażono w nowy, sterowany elektrycznie dach, który może zostać opuszczony lub podniesiony zdalnie za pomocą pilota.

/ 11Amerykańska moc

Obraz
© Tomasz Budzik

Salon Samochodowy w Genewie jest miejscem premiery długo oczekiwanego Chevroleta Corvette Stingray w wersji cabrio. Jest to najmocniejsza odmiana w historii modelu - 6,2-litrowy silnik V8 generuje moc 450 KM.

Wersja cabrio miała swoją premierę światową, zaś coupe - europejską. Obie różnią się jedynie zmianami strukturalnymi, umożliwiającymi zastosowanie składanego dachu oraz w punktach mocowania pasów bezpieczeństwa. Jednostka napędowa z bezpośrednim wtryskiem, układem zmiennych faz rozrządu, zaawansowanym układem spalania oraz funkcją aktywnego zarządzania paliwem pozwala na rozwinięcie "setki" w ok. 4 s.

Corvette Stingray wyróżnia się charakterystycznym profilem z długą maską silnika, dużą powierzchnią szyb i dwuelementowymi lampami tylnymi. Wersję cabrio wyposażono w nowy, sterowany elektrycznie dach, który może zostać opuszczony lub podniesiony zdalnie za pomocą pilota.

/ 11Amerykańska moc

Obraz
© Tomasz Budzik

Salon Samochodowy w Genewie jest miejscem premiery długo oczekiwanego Chevroleta Corvette Stingray w wersji cabrio. Jest to najmocniejsza odmiana w historii modelu - 6,2-litrowy silnik V8 generuje moc 450 KM.

Wersja cabrio miała swoją premierę światową, zaś coupe - europejską. Obie różnią się jedynie zmianami strukturalnymi, umożliwiającymi zastosowanie składanego dachu oraz w punktach mocowania pasów bezpieczeństwa. Jednostka napędowa z bezpośrednim wtryskiem, układem zmiennych faz rozrządu, zaawansowanym układem spalania oraz funkcją aktywnego zarządzania paliwem pozwala na rozwinięcie "setki" w ok. 4 s.

Corvette Stingray wyróżnia się charakterystycznym profilem z długą maską silnika, dużą powierzchnią szyb i dwuelementowymi lampami tylnymi. Wersję cabrio wyposażono w nowy, sterowany elektrycznie dach, który może zostać opuszczony lub podniesiony zdalnie za pomocą pilota.

10 / 11Amerykańska moc

Obraz
© Tomasz Budzik

Salon Samochodowy w Genewie jest miejscem premiery długo oczekiwanego Chevroleta Corvette Stingray w wersji cabrio. Jest to najmocniejsza odmiana w historii modelu - 6,2-litrowy silnik V8 generuje moc 450 KM.

Wersja cabrio miała swoją premierę światową, zaś coupe - europejską. Obie różnią się jedynie zmianami strukturalnymi, umożliwiającymi zastosowanie składanego dachu oraz w punktach mocowania pasów bezpieczeństwa. Jednostka napędowa z bezpośrednim wtryskiem, układem zmiennych faz rozrządu, zaawansowanym układem spalania oraz funkcją aktywnego zarządzania paliwem pozwala na rozwinięcie "setki" w ok. 4 s.

Corvette Stingray wyróżnia się charakterystycznym profilem z długą maską silnika, dużą powierzchnią szyb i dwuelementowymi lampami tylnymi. Wersję cabrio wyposażono w nowy, sterowany elektrycznie dach, który może zostać opuszczony lub podniesiony zdalnie za pomocą pilota.

11 / 11Amerykańska moc

Obraz
© Tomasz Budzik

Salon Samochodowy w Genewie jest miejscem premiery długo oczekiwanego Chevroleta Corvette Stingray w wersji cabrio. Jest to najmocniejsza odmiana w historii modelu - 6,2-litrowy silnik V8 generuje moc 450 KM.

Wersja cabrio miała swoją premierę światową, zaś coupe - europejską. Obie różnią się jedynie zmianami strukturalnymi, umożliwiającymi zastosowanie składanego dachu oraz w punktach mocowania pasów bezpieczeństwa. Jednostka napędowa z bezpośrednim wtryskiem, układem zmiennych faz rozrządu, zaawansowanym układem spalania oraz funkcją aktywnego zarządzania paliwem pozwala na rozwinięcie "setki" w ok. 4 s.

Corvette Stingray wyróżnia się charakterystycznym profilem z długą maską silnika, dużą powierzchnią szyb i dwuelementowymi lampami tylnymi. Wersję cabrio wyposażono w nowy, sterowany elektrycznie dach, który może zostać opuszczony lub podniesiony zdalnie za pomocą pilota.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro