Chevrolet Captiva 2,2 AWD LTZ
Chevrolet od wielu lat walczy, aby powaĆŒnie zaistnieÄ na europejskim rynku. W Stanach Zjednoczonych ma siÄ dobrze, ale klient ze Starego Kontynentu ma nieco inne wymagania wzglÄdem samochodu. Pierwsze modele tego producenta staraĆy siÄ rywalizowaÄ jedynie cenÄ gĆĂłwnie z koreaĆskimi rywalami. Ewolucja jednak poszĆa we wĆaĆciwym kierunku i teraz ten koncern spotyka siÄ z coraz wiÄkszÄ popularnoĆciÄ . Flagowa Captiva nieĆșle radzi sobie w segmencie SUV-Ăłw, przekonujÄ c nabywcĂłw przestronnym wnÄtrzem i rozsÄ dnie skalkulowanÄ cenÄ .
NajtaĆszego SUV-a ze znaczkiem Chevroleta kupimy za niewiele ponad 87 tysiÄcy zĆotych. Rabaty z zeszĆoroczny model siÄgajÄ nawet 15 tysiÄcy, co czyni CaptivÄ z silnikiem benzynowym o pojemnoĆci 2,4 litra najtaĆszÄ propozycjÄ na rynku tej wielkoĆci. Diesel z napÄdem na przedniÄ oĆ i 6-stopniowÄ przekĆadniÄ manualnÄ to wydatek niecaĆych 102 tysiÄcy. Egzemplarz widoczny na zdjÄciach w topowej konfiguracji z 19-calowymi obrÄczami ze stopĂłw lekkich obciÄ ĆŒy kieszeĆ nabywcy sumÄ 134ÄĆŒË000 zĆotych.