Chevrolet Camaro Z/28

Amerykańskie muscle cary to przejaw pierwotnego zamysłu motoryzacji, w którym przede wszystkim liczy się moc

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 7Mocniejsza odmiana amerykańskiej legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Jeśli chodzi o samochody sportowe w Europie, prym wiodą marki niemieckie i włoskie. Nie oznacza to jednak, że pojazdy zza oceanu są mniej interesujące. Amerykańskie muscle cary to przejaw pierwotnego zamysłu motoryzacji, w którym przede wszystkim liczy się moc. Choć wielu stwierdzi teraz, że tak naprawdę w aucie sportowym najważniejsza jest trakcja, to i tak niektórym spośród kontynuatorów tej tradycji nie można odmówić uroku. Tak właśnie jest z Chevroletem Camaro, który podczas nowojorskich targów motoryzacyjnych został zaprezentowany w nowej wersji - Z/28.

Na amerykańskim rynku Camaro uważane jest za auto dla młodych, lubiących sportową zabawę. Jest tak dlatego, że za oceanem Chevrolet oferuje kilka wersji swojego samochodu, przy czym najsłabsza i jednocześnie najtańsza kosztuje nieco ponad 23 tys. dolarów. W Europie amerykańska firma zaproponowała tylko jedną wersję, za to posiadającą moc 405 KM. Taki wynik plasuje Chevroleta na górnej półce aut sportowych - przynajmniej pod względem osiągów. Podczas New International York Auto Show zaprezentowano Camaro w wersji Z/28.

Samochód zyskał nowy pakiet aerodynamiczny, który ma zapewnić Camaro lepszą trakcję, a także hamulce Brembo z węglowo-ceramicznymi tarczami. Przede wszystkim jednak podniesiono moc silnika i obniżono wagę samochodu. Jak podaje producent, Z/28 waży o 136 kg mniej niż Camaro ZL1 z doładowaną jednostką.

Sercem Camaro Z28 jest silnik V8 o pojemności 7.0 l. Rozwija on moc 500 KM i oferuje moment obrotowy 637 Nm. Efekty pracy silnika są przenoszone na koła za pomocą manualnej, sześcioprzełożeniowej skrzyni, przy czym już na czwartym biegu prędkość obrotowa silnika jest równa prędkości kół. Jakie dokładnie są parametry Camaro Z/28? Producent ich nie podaje, ale walka o ułamki sekundy podczas przyspieszania do 100 km/h nie jest tu najważniejsza. Liczy się przede wszystkim to, jak szybko samochód ten może pojechać na torze, a jeśli o to chodzi, Chevrolet zapewnia, że to najlepsze Camaro w historii.

/ 7Mocniejsza odmiana amerykańskiej legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Jeśli chodzi o samochody sportowe w Europie, prym wiodą marki niemieckie i włoskie. Nie oznacza to jednak, że pojazdy zza oceanu są mniej interesujące. Amerykańskie muscle cary to przejaw pierwotnego zamysłu motoryzacji, w którym przede wszystkim liczy się moc. Choć wielu stwierdzi teraz, że tak naprawdę w aucie sportowym najważniejsza jest trakcja, to i tak niektórym spośród kontynuatorów tej tradycji nie można odmówić uroku. Tak właśnie jest z Chevroletem Camaro, który podczas nowojorskich targów motoryzacyjnych został zaprezentowany w nowej wersji - Z/28.

Na amerykańskim rynku Camaro uważane jest za auto dla młodych, lubiących sportową zabawę. Jest tak dlatego, że za oceanem Chevrolet oferuje kilka wersji swojego samochodu, przy czym najsłabsza i jednocześnie najtańsza kosztuje nieco ponad 23 tys. dolarów. W Europie amerykańska firma zaproponowała tylko jedną wersję, za to posiadającą moc 405 KM. Taki wynik plasuje Chevroleta na górnej półce aut sportowych - przynajmniej pod względem osiągów. Podczas New International York Auto Show zaprezentowano Camaro w wersji Z/28.

Samochód zyskał nowy pakiet aerodynamiczny, który ma zapewnić Camaro lepszą trakcję, a także hamulce Brembo z węglowo-ceramicznymi tarczami. Przede wszystkim jednak podniesiono moc silnika i obniżono wagę samochodu. Jak podaje producent, Z/28 waży o 136 kg mniej niż Camaro ZL1 z doładowaną jednostką.

Sercem Camaro Z28 jest silnik V8 o pojemności 7.0 l. Rozwija on moc 500 KM i oferuje moment obrotowy 637 Nm. Efekty pracy silnika są przenoszone na koła za pomocą manualnej, sześcioprzełożeniowej skrzyni, przy czym już na czwartym biegu prędkość obrotowa silnika jest równa prędkości kół. Jakie dokładnie są parametry Camaro Z/28? Producent ich nie podaje, ale walka o ułamki sekundy podczas przyspieszania do 100 km/h nie jest tu najważniejsza. Liczy się przede wszystkim to, jak szybko samochód ten może pojechać na torze, a jeśli o to chodzi, Chevrolet zapewnia, że to najlepsze Camaro w historii.

/ 7Mocniejsza odmiana amerykańskiej legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Jeśli chodzi o samochody sportowe w Europie, prym wiodą marki niemieckie i włoskie. Nie oznacza to jednak, że pojazdy zza oceanu są mniej interesujące. Amerykańskie muscle cary to przejaw pierwotnego zamysłu motoryzacji, w którym przede wszystkim liczy się moc. Choć wielu stwierdzi teraz, że tak naprawdę w aucie sportowym najważniejsza jest trakcja, to i tak niektórym spośród kontynuatorów tej tradycji nie można odmówić uroku. Tak właśnie jest z Chevroletem Camaro, który podczas nowojorskich targów motoryzacyjnych został zaprezentowany w nowej wersji - Z/28.

Na amerykańskim rynku Camaro uważane jest za auto dla młodych, lubiących sportową zabawę. Jest tak dlatego, że za oceanem Chevrolet oferuje kilka wersji swojego samochodu, przy czym najsłabsza i jednocześnie najtańsza kosztuje nieco ponad 23 tys. dolarów. W Europie amerykańska firma zaproponowała tylko jedną wersję, za to posiadającą moc 405 KM. Taki wynik plasuje Chevroleta na górnej półce aut sportowych - przynajmniej pod względem osiągów. Podczas New International York Auto Show zaprezentowano Camaro w wersji Z/28.

Samochód zyskał nowy pakiet aerodynamiczny, który ma zapewnić Camaro lepszą trakcję, a także hamulce Brembo z węglowo-ceramicznymi tarczami. Przede wszystkim jednak podniesiono moc silnika i obniżono wagę samochodu. Jak podaje producent, Z/28 waży o 136 kg mniej niż Camaro ZL1 z doładowaną jednostką.

Sercem Camaro Z28 jest silnik V8 o pojemności 7.0 l. Rozwija on moc 500 KM i oferuje moment obrotowy 637 Nm. Efekty pracy silnika są przenoszone na koła za pomocą manualnej, sześcioprzełożeniowej skrzyni, przy czym już na czwartym biegu prędkość obrotowa silnika jest równa prędkości kół. Jakie dokładnie są parametry Camaro Z/28? Producent ich nie podaje, ale walka o ułamki sekundy podczas przyspieszania do 100 km/h nie jest tu najważniejsza. Liczy się przede wszystkim to, jak szybko samochód ten może pojechać na torze, a jeśli o to chodzi, Chevrolet zapewnia, że to najlepsze Camaro w historii.

/ 7Mocniejsza odmiana amerykańskiej legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Jeśli chodzi o samochody sportowe w Europie, prym wiodą marki niemieckie i włoskie. Nie oznacza to jednak, że pojazdy zza oceanu są mniej interesujące. Amerykańskie muscle cary to przejaw pierwotnego zamysłu motoryzacji, w którym przede wszystkim liczy się moc. Choć wielu stwierdzi teraz, że tak naprawdę w aucie sportowym najważniejsza jest trakcja, to i tak niektórym spośród kontynuatorów tej tradycji nie można odmówić uroku. Tak właśnie jest z Chevroletem Camaro, który podczas nowojorskich targów motoryzacyjnych został zaprezentowany w nowej wersji - Z/28.

Na amerykańskim rynku Camaro uważane jest za auto dla młodych, lubiących sportową zabawę. Jest tak dlatego, że za oceanem Chevrolet oferuje kilka wersji swojego samochodu, przy czym najsłabsza i jednocześnie najtańsza kosztuje nieco ponad 23 tys. dolarów. W Europie amerykańska firma zaproponowała tylko jedną wersję, za to posiadającą moc 405 KM. Taki wynik plasuje Chevroleta na górnej półce aut sportowych - przynajmniej pod względem osiągów. Podczas New International York Auto Show zaprezentowano Camaro w wersji Z/28.

Samochód zyskał nowy pakiet aerodynamiczny, który ma zapewnić Camaro lepszą trakcję, a także hamulce Brembo z węglowo-ceramicznymi tarczami. Przede wszystkim jednak podniesiono moc silnika i obniżono wagę samochodu. Jak podaje producent, Z/28 waży o 136 kg mniej niż Camaro ZL1 z doładowaną jednostką.

Sercem Camaro Z28 jest silnik V8 o pojemności 7.0 l. Rozwija on moc 500 KM i oferuje moment obrotowy 637 Nm. Efekty pracy silnika są przenoszone na koła za pomocą manualnej, sześcioprzełożeniowej skrzyni, przy czym już na czwartym biegu prędkość obrotowa silnika jest równa prędkości kół. Jakie dokładnie są parametry Camaro Z/28? Producent ich nie podaje, ale walka o ułamki sekundy podczas przyspieszania do 100 km/h nie jest tu najważniejsza. Liczy się przede wszystkim to, jak szybko samochód ten może pojechać na torze, a jeśli o to chodzi, Chevrolet zapewnia, że to najlepsze Camaro w historii.

/ 7Mocniejsza odmiana amerykańskiej legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Jeśli chodzi o samochody sportowe w Europie, prym wiodą marki niemieckie i włoskie. Nie oznacza to jednak, że pojazdy zza oceanu są mniej interesujące. Amerykańskie muscle cary to przejaw pierwotnego zamysłu motoryzacji, w którym przede wszystkim liczy się moc. Choć wielu stwierdzi teraz, że tak naprawdę w aucie sportowym najważniejsza jest trakcja, to i tak niektórym spośród kontynuatorów tej tradycji nie można odmówić uroku. Tak właśnie jest z Chevroletem Camaro, który podczas nowojorskich targów motoryzacyjnych został zaprezentowany w nowej wersji - Z/28.

Na amerykańskim rynku Camaro uważane jest za auto dla młodych, lubiących sportową zabawę. Jest tak dlatego, że za oceanem Chevrolet oferuje kilka wersji swojego samochodu, przy czym najsłabsza i jednocześnie najtańsza kosztuje nieco ponad 23 tys. dolarów. W Europie amerykańska firma zaproponowała tylko jedną wersję, za to posiadającą moc 405 KM. Taki wynik plasuje Chevroleta na górnej półce aut sportowych - przynajmniej pod względem osiągów. Podczas New International York Auto Show zaprezentowano Camaro w wersji Z/28.

Samochód zyskał nowy pakiet aerodynamiczny, który ma zapewnić Camaro lepszą trakcję, a także hamulce Brembo z węglowo-ceramicznymi tarczami. Przede wszystkim jednak podniesiono moc silnika i obniżono wagę samochodu. Jak podaje producent, Z/28 waży o 136 kg mniej niż Camaro ZL1 z doładowaną jednostką.

Sercem Camaro Z28 jest silnik V8 o pojemności 7.0 l. Rozwija on moc 500 KM i oferuje moment obrotowy 637 Nm. Efekty pracy silnika są przenoszone na koła za pomocą manualnej, sześcioprzełożeniowej skrzyni, przy czym już na czwartym biegu prędkość obrotowa silnika jest równa prędkości kół. Jakie dokładnie są parametry Camaro Z/28? Producent ich nie podaje, ale walka o ułamki sekundy podczas przyspieszania do 100 km/h nie jest tu najważniejsza. Liczy się przede wszystkim to, jak szybko samochód ten może pojechać na torze, a jeśli o to chodzi, Chevrolet zapewnia, że to najlepsze Camaro w historii.

/ 7Mocniejsza odmiana amerykańskiej legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Jeśli chodzi o samochody sportowe w Europie, prym wiodą marki niemieckie i włoskie. Nie oznacza to jednak, że pojazdy zza oceanu są mniej interesujące. Amerykańskie muscle cary to przejaw pierwotnego zamysłu motoryzacji, w którym przede wszystkim liczy się moc. Choć wielu stwierdzi teraz, że tak naprawdę w aucie sportowym najważniejsza jest trakcja, to i tak niektórym spośród kontynuatorów tej tradycji nie można odmówić uroku. Tak właśnie jest z Chevroletem Camaro, który podczas nowojorskich targów motoryzacyjnych został zaprezentowany w nowej wersji - Z/28.

Na amerykańskim rynku Camaro uważane jest za auto dla młodych, lubiących sportową zabawę. Jest tak dlatego, że za oceanem Chevrolet oferuje kilka wersji swojego samochodu, przy czym najsłabsza i jednocześnie najtańsza kosztuje nieco ponad 23 tys. dolarów. W Europie amerykańska firma zaproponowała tylko jedną wersję, za to posiadającą moc 405 KM. Taki wynik plasuje Chevroleta na górnej półce aut sportowych - przynajmniej pod względem osiągów. Podczas New International York Auto Show zaprezentowano Camaro w wersji Z/28.

Samochód zyskał nowy pakiet aerodynamiczny, który ma zapewnić Camaro lepszą trakcję, a także hamulce Brembo z węglowo-ceramicznymi tarczami. Przede wszystkim jednak podniesiono moc silnika i obniżono wagę samochodu. Jak podaje producent, Z/28 waży o 136 kg mniej niż Camaro ZL1 z doładowaną jednostką.

Sercem Camaro Z28 jest silnik V8 o pojemności 7.0 l. Rozwija on moc 500 KM i oferuje moment obrotowy 637 Nm. Efekty pracy silnika są przenoszone na koła za pomocą manualnej, sześcioprzełożeniowej skrzyni, przy czym już na czwartym biegu prędkość obrotowa silnika jest równa prędkości kół. Jakie dokładnie są parametry Camaro Z/28? Producent ich nie podaje, ale walka o ułamki sekundy podczas przyspieszania do 100 km/h nie jest tu najważniejsza. Liczy się przede wszystkim to, jak szybko samochód ten może pojechać na torze, a jeśli o to chodzi, Chevrolet zapewnia, że to najlepsze Camaro w historii.

/ 7Mocniejsza odmiana amerykańskiej legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Jeśli chodzi o samochody sportowe w Europie, prym wiodą marki niemieckie i włoskie. Nie oznacza to jednak, że pojazdy zza oceanu są mniej interesujące. Amerykańskie muscle cary to przejaw pierwotnego zamysłu motoryzacji, w którym przede wszystkim liczy się moc. Choć wielu stwierdzi teraz, że tak naprawdę w aucie sportowym najważniejsza jest trakcja, to i tak niektórym spośród kontynuatorów tej tradycji nie można odmówić uroku. Tak właśnie jest z Chevroletem Camaro, który podczas nowojorskich targów motoryzacyjnych został zaprezentowany w nowej wersji - Z/28.

Na amerykańskim rynku Camaro uważane jest za auto dla młodych, lubiących sportową zabawę. Jest tak dlatego, że za oceanem Chevrolet oferuje kilka wersji swojego samochodu, przy czym najsłabsza i jednocześnie najtańsza kosztuje nieco ponad 23 tys. dolarów. W Europie amerykańska firma zaproponowała tylko jedną wersję, za to posiadającą moc 405 KM. Taki wynik plasuje Chevroleta na górnej półce aut sportowych - przynajmniej pod względem osiągów. Podczas New International York Auto Show zaprezentowano Camaro w wersji Z/28.

Samochód zyskał nowy pakiet aerodynamiczny, który ma zapewnić Camaro lepszą trakcję, a także hamulce Brembo z węglowo-ceramicznymi tarczami. Przede wszystkim jednak podniesiono moc silnika i obniżono wagę samochodu. Jak podaje producent, Z/28 waży o 136 kg mniej niż Camaro ZL1 z doładowaną jednostką.

Sercem Camaro Z28 jest silnik V8 o pojemności 7.0 l. Rozwija on moc 500 KM i oferuje moment obrotowy 637 Nm. Efekty pracy silnika są przenoszone na koła za pomocą manualnej, sześcioprzełożeniowej skrzyni, przy czym już na czwartym biegu prędkość obrotowa silnika jest równa prędkości kół. Jakie dokładnie są parametry Camaro Z/28? Producent ich nie podaje, ale walka o ułamki sekundy podczas przyspieszania do 100 km/h nie jest tu najważniejsza. Liczy się przede wszystkim to, jak szybko samochód ten może pojechać na torze, a jeśli o to chodzi, Chevrolet zapewnia, że to najlepsze Camaro w historii.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro