Specjaliści od marketingu zrobią wszystko, aby skutecznie sprzedać produkt. Przy odpowiednim wsparciu finansowym ze strony klienta mogą nawet zrzucić samochód z... pokładu samolotu!
W taki sposób Chevrolet reklamuje model Sonic (Aveo) w Stanach Zjednoczonych. Grupą docelową są młodzi ludzie w wieki od 18 do 30 lat, którzy nie boją się nowych wyzwań. W ramach kampanii "Let's Do This" producent stworzył też specjalną grę online oraz aplikację na telefony komórkowe. Celem gry, w której nagrodą główną jest Chevrolet Sonic, jest realizacja wyznaczonych zadań - od uczestnictwa w wydarzeniach sportowych do pracy w sklepie spożywczym. Uczestnicy za każde wykonane zadanie otrzymują punkty. Druga faza kampanii to bardziej tradycyjne spoty telewizyjne i reklamy w prasie.
Chevrolet Sonic oferowany w Stanach Zjednoczonych napędzany jest turbodoładowanym silnikiem benzynowym o pojemności 1,4-litra, pozwalającym osiągnąć 100 km/h ze startu zatrzymanego w czasie 8,2 sekundy. Napęd przenoszony jest poprzez 6-biegową przekładnię manualną. Ceny samochodu rozpoczynają się od $14,495.
lop/