Caterham AeroSeven

Teraz Caterham chce zaproponować coś nowego, model bardziej obudowany, z lepszą aerodynamiką, który zachowa ducha modelu Seven

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 8Czas na nowoczesność

Obraz
© zdjęcie producenta

Caterham Seven to wyjątkowy samochód, którego korzenie sięgają 1957 roku, gdy zadebiutowała "siódemka" Lotusa. Teraz Caterham chce zaproponować coś nowego, model bardziej obudowany, z lepszą aerodynamiką, który zachowa ducha modelu Seven. Model koncepcyjny zaprezentowany w Singapurze otrzymał nadwozie z włókna węglowego i jako pierwszy samochód w historii marki – kontrolę trakcji.

Za napęd Caterhama AeroSeven odpowiada tradycyjny już u brytyjskiej marki 2-litrowy silnik Forda, który po kilku poprawkach oferuje 240 KM. Moc ta pozwala, aby mały samochód osiągnął 100 km/h w czasie poniżej 4 sekund. Napęd tradycyjnie przekazywany jest na tylną oś za pomocą przekładni manualnej, w tym przypadku 6-biegowej, a zastosowane zawieszenie garściami czerpie z rozwiązań znanych z bolidów Formuły 1.

AeroSeven to samochód, który ma pokazać, że Caterham chce się rozwijać i już niedługo wprowadzi do oferty nowe modele. Ma też prezentować stylistykę przyszłych samochodów brytyjskiej marki.

/ 8Czas na nowoczesność

Obraz
© zdjęcie producenta

Caterham Seven to wyjątkowy samochód, którego korzenie sięgają 1957 roku, gdy zadebiutowała "siódemka" Lotusa. Teraz Caterham chce zaproponować coś nowego, model bardziej obudowany, z lepszą aerodynamiką, który zachowa ducha modelu Seven. Model koncepcyjny zaprezentowany w Singapurze otrzymał nadwozie z włókna węglowego i jako pierwszy samochód w historii marki – kontrolę trakcji.

Za napęd Caterhama AeroSeven odpowiada tradycyjny już u brytyjskiej marki 2-litrowy silnik Forda, który po kilku poprawkach oferuje 240 KM. Moc ta pozwala, aby mały samochód osiągnął 100 km/h w czasie poniżej 4 sekund. Napęd tradycyjnie przekazywany jest na tylną oś za pomocą przekładni manualnej, w tym przypadku 6-biegowej, a zastosowane zawieszenie garściami czerpie z rozwiązań znanych z bolidów Formuły 1.

AeroSeven to samochód, który ma pokazać, że Caterham chce się rozwijać i już niedługo wprowadzi do oferty nowe modele. Ma też prezentować stylistykę przyszłych samochodów brytyjskiej marki.

/ 8Czas na nowoczesność

Obraz
© zdjęcie producenta

Caterham Seven to wyjątkowy samochód, którego korzenie sięgają 1957 roku, gdy zadebiutowała "siódemka" Lotusa. Teraz Caterham chce zaproponować coś nowego, model bardziej obudowany, z lepszą aerodynamiką, który zachowa ducha modelu Seven. Model koncepcyjny zaprezentowany w Singapurze otrzymał nadwozie z włókna węglowego i jako pierwszy samochód w historii marki – kontrolę trakcji.

Za napęd Caterhama AeroSeven odpowiada tradycyjny już u brytyjskiej marki 2-litrowy silnik Forda, który po kilku poprawkach oferuje 240 KM. Moc ta pozwala, aby mały samochód osiągnął 100 km/h w czasie poniżej 4 sekund. Napęd tradycyjnie przekazywany jest na tylną oś za pomocą przekładni manualnej, w tym przypadku 6-biegowej, a zastosowane zawieszenie garściami czerpie z rozwiązań znanych z bolidów Formuły 1.

AeroSeven to samochód, który ma pokazać, że Caterham chce się rozwijać i już niedługo wprowadzi do oferty nowe modele. Ma też prezentować stylistykę przyszłych samochodów brytyjskiej marki.

/ 8Czas na nowoczesność

Obraz
© zdjęcie producenta

Caterham Seven to wyjątkowy samochód, którego korzenie sięgają 1957 roku, gdy zadebiutowała "siódemka" Lotusa. Teraz Caterham chce zaproponować coś nowego, model bardziej obudowany, z lepszą aerodynamiką, który zachowa ducha modelu Seven. Model koncepcyjny zaprezentowany w Singapurze otrzymał nadwozie z włókna węglowego i jako pierwszy samochód w historii marki – kontrolę trakcji.

Za napęd Caterhama AeroSeven odpowiada tradycyjny już u brytyjskiej marki 2-litrowy silnik Forda, który po kilku poprawkach oferuje 240 KM. Moc ta pozwala, aby mały samochód osiągnął 100 km/h w czasie poniżej 4 sekund. Napęd tradycyjnie przekazywany jest na tylną oś za pomocą przekładni manualnej, w tym przypadku 6-biegowej, a zastosowane zawieszenie garściami czerpie z rozwiązań znanych z bolidów Formuły 1.

AeroSeven to samochód, który ma pokazać, że Caterham chce się rozwijać i już niedługo wprowadzi do oferty nowe modele. Ma też prezentować stylistykę przyszłych samochodów brytyjskiej marki.

/ 8Czas na nowoczesność

Obraz
© zdjęcie producenta

Caterham Seven to wyjątkowy samochód, którego korzenie sięgają 1957 roku, gdy zadebiutowała "siódemka" Lotusa. Teraz Caterham chce zaproponować coś nowego, model bardziej obudowany, z lepszą aerodynamiką, który zachowa ducha modelu Seven. Model koncepcyjny zaprezentowany w Singapurze otrzymał nadwozie z włókna węglowego i jako pierwszy samochód w historii marki – kontrolę trakcji.

Za napęd Caterhama AeroSeven odpowiada tradycyjny już u brytyjskiej marki 2-litrowy silnik Forda, który po kilku poprawkach oferuje 240 KM. Moc ta pozwala, aby mały samochód osiągnął 100 km/h w czasie poniżej 4 sekund. Napęd tradycyjnie przekazywany jest na tylną oś za pomocą przekładni manualnej, w tym przypadku 6-biegowej, a zastosowane zawieszenie garściami czerpie z rozwiązań znanych z bolidów Formuły 1.

AeroSeven to samochód, który ma pokazać, że Caterham chce się rozwijać i już niedługo wprowadzi do oferty nowe modele. Ma też prezentować stylistykę przyszłych samochodów brytyjskiej marki.

/ 8Czas na nowoczesność

Obraz
© zdjęcie producenta

Caterham Seven to wyjątkowy samochód, którego korzenie sięgają 1957 roku, gdy zadebiutowała "siódemka" Lotusa. Teraz Caterham chce zaproponować coś nowego, model bardziej obudowany, z lepszą aerodynamiką, który zachowa ducha modelu Seven. Model koncepcyjny zaprezentowany w Singapurze otrzymał nadwozie z włókna węglowego i jako pierwszy samochód w historii marki – kontrolę trakcji.

Za napęd Caterhama AeroSeven odpowiada tradycyjny już u brytyjskiej marki 2-litrowy silnik Forda, który po kilku poprawkach oferuje 240 KM. Moc ta pozwala, aby mały samochód osiągnął 100 km/h w czasie poniżej 4 sekund. Napęd tradycyjnie przekazywany jest na tylną oś za pomocą przekładni manualnej, w tym przypadku 6-biegowej, a zastosowane zawieszenie garściami czerpie z rozwiązań znanych z bolidów Formuły 1.

AeroSeven to samochód, który ma pokazać, że Caterham chce się rozwijać i już niedługo wprowadzi do oferty nowe modele. Ma też prezentować stylistykę przyszłych samochodów brytyjskiej marki.

/ 8Czas na nowoczesność

Obraz
© zdjęcie producenta

Caterham Seven to wyjątkowy samochód, którego korzenie sięgają 1957 roku, gdy zadebiutowała "siódemka" Lotusa. Teraz Caterham chce zaproponować coś nowego, model bardziej obudowany, z lepszą aerodynamiką, który zachowa ducha modelu Seven. Model koncepcyjny zaprezentowany w Singapurze otrzymał nadwozie z włókna węglowego i jako pierwszy samochód w historii marki – kontrolę trakcji.

Za napęd Caterhama AeroSeven odpowiada tradycyjny już u brytyjskiej marki 2-litrowy silnik Forda, który po kilku poprawkach oferuje 240 KM. Moc ta pozwala, aby mały samochód osiągnął 100 km/h w czasie poniżej 4 sekund. Napęd tradycyjnie przekazywany jest na tylną oś za pomocą przekładni manualnej, w tym przypadku 6-biegowej, a zastosowane zawieszenie garściami czerpie z rozwiązań znanych z bolidów Formuły 1.

AeroSeven to samochód, który ma pokazać, że Caterham chce się rozwijać i już niedługo wprowadzi do oferty nowe modele. Ma też prezentować stylistykę przyszłych samochodów brytyjskiej marki.

/ 8Czas na nowoczesność

Obraz
© zdjęcie producenta

Caterham Seven to wyjątkowy samochód, którego korzenie sięgają 1957 roku, gdy zadebiutowała "siódemka" Lotusa. Teraz Caterham chce zaproponować coś nowego, model bardziej obudowany, z lepszą aerodynamiką, który zachowa ducha modelu Seven. Model koncepcyjny zaprezentowany w Singapurze otrzymał nadwozie z włókna węglowego i jako pierwszy samochód w historii marki – kontrolę trakcji.

Za napęd Caterhama AeroSeven odpowiada tradycyjny już u brytyjskiej marki 2-litrowy silnik Forda, który po kilku poprawkach oferuje 240 KM. Moc ta pozwala, aby mały samochód osiągnął 100 km/h w czasie poniżej 4 sekund. Napęd tradycyjnie przekazywany jest na tylną oś za pomocą przekładni manualnej, w tym przypadku 6-biegowej, a zastosowane zawieszenie garściami czerpie z rozwiązań znanych z bolidów Formuły 1.

AeroSeven to samochód, który ma pokazać, że Caterham chce się rozwijać i już niedługo wprowadzi do oferty nowe modele. Ma też prezentować stylistykę przyszłych samochodów brytyjskiej marki.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro