Caterham AeroSeven

Teraz Caterham chce zaproponować coś nowego, model bardziej obudowany, z lepszą aerodynamiką, który zachowa ducha modelu Seven

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 8Czas na nowoczesność

Obraz
© zdjęcie producenta

Caterham Seven to wyjątkowy samochód, którego korzenie sięgają 1957 roku, gdy zadebiutowała "siódemka" Lotusa. Teraz Caterham chce zaproponować coś nowego, model bardziej obudowany, z lepszą aerodynamiką, który zachowa ducha modelu Seven. Model koncepcyjny zaprezentowany w Singapurze otrzymał nadwozie z włókna węglowego i jako pierwszy samochód w historii marki – kontrolę trakcji.

Za napęd Caterhama AeroSeven odpowiada tradycyjny już u brytyjskiej marki 2-litrowy silnik Forda, który po kilku poprawkach oferuje 240 KM. Moc ta pozwala, aby mały samochód osiągnął 100 km/h w czasie poniżej 4 sekund. Napęd tradycyjnie przekazywany jest na tylną oś za pomocą przekładni manualnej, w tym przypadku 6-biegowej, a zastosowane zawieszenie garściami czerpie z rozwiązań znanych z bolidów Formuły 1.

AeroSeven to samochód, który ma pokazać, że Caterham chce się rozwijać i już niedługo wprowadzi do oferty nowe modele. Ma też prezentować stylistykę przyszłych samochodów brytyjskiej marki.

/ 8Czas na nowoczesność

Obraz
© zdjęcie producenta

Caterham Seven to wyjątkowy samochód, którego korzenie sięgają 1957 roku, gdy zadebiutowała "siódemka" Lotusa. Teraz Caterham chce zaproponować coś nowego, model bardziej obudowany, z lepszą aerodynamiką, który zachowa ducha modelu Seven. Model koncepcyjny zaprezentowany w Singapurze otrzymał nadwozie z włókna węglowego i jako pierwszy samochód w historii marki – kontrolę trakcji.

Za napęd Caterhama AeroSeven odpowiada tradycyjny już u brytyjskiej marki 2-litrowy silnik Forda, który po kilku poprawkach oferuje 240 KM. Moc ta pozwala, aby mały samochód osiągnął 100 km/h w czasie poniżej 4 sekund. Napęd tradycyjnie przekazywany jest na tylną oś za pomocą przekładni manualnej, w tym przypadku 6-biegowej, a zastosowane zawieszenie garściami czerpie z rozwiązań znanych z bolidów Formuły 1.

AeroSeven to samochód, który ma pokazać, że Caterham chce się rozwijać i już niedługo wprowadzi do oferty nowe modele. Ma też prezentować stylistykę przyszłych samochodów brytyjskiej marki.

/ 8Czas na nowoczesność

Obraz
© zdjęcie producenta

Caterham Seven to wyjątkowy samochód, którego korzenie sięgają 1957 roku, gdy zadebiutowała "siódemka" Lotusa. Teraz Caterham chce zaproponować coś nowego, model bardziej obudowany, z lepszą aerodynamiką, który zachowa ducha modelu Seven. Model koncepcyjny zaprezentowany w Singapurze otrzymał nadwozie z włókna węglowego i jako pierwszy samochód w historii marki – kontrolę trakcji.

Za napęd Caterhama AeroSeven odpowiada tradycyjny już u brytyjskiej marki 2-litrowy silnik Forda, który po kilku poprawkach oferuje 240 KM. Moc ta pozwala, aby mały samochód osiągnął 100 km/h w czasie poniżej 4 sekund. Napęd tradycyjnie przekazywany jest na tylną oś za pomocą przekładni manualnej, w tym przypadku 6-biegowej, a zastosowane zawieszenie garściami czerpie z rozwiązań znanych z bolidów Formuły 1.

AeroSeven to samochód, który ma pokazać, że Caterham chce się rozwijać i już niedługo wprowadzi do oferty nowe modele. Ma też prezentować stylistykę przyszłych samochodów brytyjskiej marki.

/ 8Czas na nowoczesność

Obraz
© zdjęcie producenta

Caterham Seven to wyjątkowy samochód, którego korzenie sięgają 1957 roku, gdy zadebiutowała "siódemka" Lotusa. Teraz Caterham chce zaproponować coś nowego, model bardziej obudowany, z lepszą aerodynamiką, który zachowa ducha modelu Seven. Model koncepcyjny zaprezentowany w Singapurze otrzymał nadwozie z włókna węglowego i jako pierwszy samochód w historii marki – kontrolę trakcji.

Za napęd Caterhama AeroSeven odpowiada tradycyjny już u brytyjskiej marki 2-litrowy silnik Forda, który po kilku poprawkach oferuje 240 KM. Moc ta pozwala, aby mały samochód osiągnął 100 km/h w czasie poniżej 4 sekund. Napęd tradycyjnie przekazywany jest na tylną oś za pomocą przekładni manualnej, w tym przypadku 6-biegowej, a zastosowane zawieszenie garściami czerpie z rozwiązań znanych z bolidów Formuły 1.

AeroSeven to samochód, który ma pokazać, że Caterham chce się rozwijać i już niedługo wprowadzi do oferty nowe modele. Ma też prezentować stylistykę przyszłych samochodów brytyjskiej marki.

/ 8Czas na nowoczesność

Obraz
© zdjęcie producenta

Caterham Seven to wyjątkowy samochód, którego korzenie sięgają 1957 roku, gdy zadebiutowała "siódemka" Lotusa. Teraz Caterham chce zaproponować coś nowego, model bardziej obudowany, z lepszą aerodynamiką, który zachowa ducha modelu Seven. Model koncepcyjny zaprezentowany w Singapurze otrzymał nadwozie z włókna węglowego i jako pierwszy samochód w historii marki – kontrolę trakcji.

Za napęd Caterhama AeroSeven odpowiada tradycyjny już u brytyjskiej marki 2-litrowy silnik Forda, który po kilku poprawkach oferuje 240 KM. Moc ta pozwala, aby mały samochód osiągnął 100 km/h w czasie poniżej 4 sekund. Napęd tradycyjnie przekazywany jest na tylną oś za pomocą przekładni manualnej, w tym przypadku 6-biegowej, a zastosowane zawieszenie garściami czerpie z rozwiązań znanych z bolidów Formuły 1.

AeroSeven to samochód, który ma pokazać, że Caterham chce się rozwijać i już niedługo wprowadzi do oferty nowe modele. Ma też prezentować stylistykę przyszłych samochodów brytyjskiej marki.

/ 8Czas na nowoczesność

Obraz
© zdjęcie producenta

Caterham Seven to wyjątkowy samochód, którego korzenie sięgają 1957 roku, gdy zadebiutowała "siódemka" Lotusa. Teraz Caterham chce zaproponować coś nowego, model bardziej obudowany, z lepszą aerodynamiką, który zachowa ducha modelu Seven. Model koncepcyjny zaprezentowany w Singapurze otrzymał nadwozie z włókna węglowego i jako pierwszy samochód w historii marki – kontrolę trakcji.

Za napęd Caterhama AeroSeven odpowiada tradycyjny już u brytyjskiej marki 2-litrowy silnik Forda, który po kilku poprawkach oferuje 240 KM. Moc ta pozwala, aby mały samochód osiągnął 100 km/h w czasie poniżej 4 sekund. Napęd tradycyjnie przekazywany jest na tylną oś za pomocą przekładni manualnej, w tym przypadku 6-biegowej, a zastosowane zawieszenie garściami czerpie z rozwiązań znanych z bolidów Formuły 1.

AeroSeven to samochód, który ma pokazać, że Caterham chce się rozwijać i już niedługo wprowadzi do oferty nowe modele. Ma też prezentować stylistykę przyszłych samochodów brytyjskiej marki.

/ 8Czas na nowoczesność

Obraz
© zdjęcie producenta

Caterham Seven to wyjątkowy samochód, którego korzenie sięgają 1957 roku, gdy zadebiutowała "siódemka" Lotusa. Teraz Caterham chce zaproponować coś nowego, model bardziej obudowany, z lepszą aerodynamiką, który zachowa ducha modelu Seven. Model koncepcyjny zaprezentowany w Singapurze otrzymał nadwozie z włókna węglowego i jako pierwszy samochód w historii marki – kontrolę trakcji.

Za napęd Caterhama AeroSeven odpowiada tradycyjny już u brytyjskiej marki 2-litrowy silnik Forda, który po kilku poprawkach oferuje 240 KM. Moc ta pozwala, aby mały samochód osiągnął 100 km/h w czasie poniżej 4 sekund. Napęd tradycyjnie przekazywany jest na tylną oś za pomocą przekładni manualnej, w tym przypadku 6-biegowej, a zastosowane zawieszenie garściami czerpie z rozwiązań znanych z bolidów Formuły 1.

AeroSeven to samochód, który ma pokazać, że Caterham chce się rozwijać i już niedługo wprowadzi do oferty nowe modele. Ma też prezentować stylistykę przyszłych samochodów brytyjskiej marki.

/ 8Czas na nowoczesność

Obraz
© zdjęcie producenta

Caterham Seven to wyjątkowy samochód, którego korzenie sięgają 1957 roku, gdy zadebiutowała "siódemka" Lotusa. Teraz Caterham chce zaproponować coś nowego, model bardziej obudowany, z lepszą aerodynamiką, który zachowa ducha modelu Seven. Model koncepcyjny zaprezentowany w Singapurze otrzymał nadwozie z włókna węglowego i jako pierwszy samochód w historii marki – kontrolę trakcji.

Za napęd Caterhama AeroSeven odpowiada tradycyjny już u brytyjskiej marki 2-litrowy silnik Forda, który po kilku poprawkach oferuje 240 KM. Moc ta pozwala, aby mały samochód osiągnął 100 km/h w czasie poniżej 4 sekund. Napęd tradycyjnie przekazywany jest na tylną oś za pomocą przekładni manualnej, w tym przypadku 6-biegowej, a zastosowane zawieszenie garściami czerpie z rozwiązań znanych z bolidów Formuły 1.

AeroSeven to samochód, który ma pokazać, że Caterham chce się rozwijać i już niedługo wprowadzi do oferty nowe modele. Ma też prezentować stylistykę przyszłych samochodów brytyjskiej marki.

Wybrane dla Ciebie

Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury