Cadillac CTS

Stylistyka nowego modelu jest jeszcze ciekawsza dzięki elementom pochodzącym z koncepcyjnego modelu Ciel

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 12Limuzyna po amerykańsku

Obraz
© zdjęcie producenta

Poza USA Cadillac nadal nie cieszy się dużą popularnością, ale na rodzimym rynku ta marka premium przeżywa renesans. Najważniejszym modelem, który na nowo zachęcił klientów do tej marki był CTS drugiej generacji łączący luksus i nowoczesność ze sportowym stylem. Teraz zaprezentowano następcę tego modelu.

Nowy CTS zachowuje wyrazistą stylistykę z prostymi liniami i ostrymi kątami. Cadillac wie, że to właśnie ten nowoczesny styl stał za sukcesem poprzedniej generacji. Nowy model został jednak mocno zmieniony. Stylistyka jest jeszcze ciekawsza dzięki elementom pochodzącym z koncepcyjnego modelu Ciel.

Podstawową jednostką napędową nowego Cadillaca jest 2-litrowy silnik z turbodoładowaniem o mocy 276 KM i maksymalnym momencie równym 400 Nm. Mocniejsza alternatywa to silnik V6 o pojemności 3,6 l, który dostarcza 325 KM i 373 Nm. Obie te jednostki dostępne są z napędem na tylną oś lub wszystkie cztery koła. Nowością w ofercie będzie jednostka 3,6 l V6 z podwójnym doładowaniem. Silnik ten zaoferuje 426 KM i 583 Nm.

/ 12Limuzyna po amerykańsku

Obraz
© zdjęcie producenta

Poza USA Cadillac nadal nie cieszy się dużą popularnością, ale na rodzimym rynku ta marka premium przeżywa renesans. Najważniejszym modelem, który na nowo zachęcił klientów do tej marki był CTS drugiej generacji łączący luksus i nowoczesność ze sportowym stylem. Teraz zaprezentowano następcę tego modelu.

Nowy CTS zachowuje wyrazistą stylistykę z prostymi liniami i ostrymi kątami. Cadillac wie, że to właśnie ten nowoczesny styl stał za sukcesem poprzedniej generacji. Nowy model został jednak mocno zmieniony. Stylistyka jest jeszcze ciekawsza dzięki elementom pochodzącym z koncepcyjnego modelu Ciel.

Podstawową jednostką napędową nowego Cadillaca jest 2-litrowy silnik z turbodoładowaniem o mocy 276 KM i maksymalnym momencie równym 400 Nm. Mocniejsza alternatywa to silnik V6 o pojemności 3,6 l, który dostarcza 325 KM i 373 Nm. Obie te jednostki dostępne są z napędem na tylną oś lub wszystkie cztery koła. Nowością w ofercie będzie jednostka 3,6 l V6 z podwójnym doładowaniem. Silnik ten zaoferuje 426 KM i 583 Nm.

/ 12Limuzyna po amerykańsku

Obraz
© zdjęcie producenta

Poza USA Cadillac nadal nie cieszy się dużą popularnością, ale na rodzimym rynku ta marka premium przeżywa renesans. Najważniejszym modelem, który na nowo zachęcił klientów do tej marki był CTS drugiej generacji łączący luksus i nowoczesność ze sportowym stylem. Teraz zaprezentowano następcę tego modelu.

Nowy CTS zachowuje wyrazistą stylistykę z prostymi liniami i ostrymi kątami. Cadillac wie, że to właśnie ten nowoczesny styl stał za sukcesem poprzedniej generacji. Nowy model został jednak mocno zmieniony. Stylistyka jest jeszcze ciekawsza dzięki elementom pochodzącym z koncepcyjnego modelu Ciel.

Podstawową jednostką napędową nowego Cadillaca jest 2-litrowy silnik z turbodoładowaniem o mocy 276 KM i maksymalnym momencie równym 400 Nm. Mocniejsza alternatywa to silnik V6 o pojemności 3,6 l, który dostarcza 325 KM i 373 Nm. Obie te jednostki dostępne są z napędem na tylną oś lub wszystkie cztery koła. Nowością w ofercie będzie jednostka 3,6 l V6 z podwójnym doładowaniem. Silnik ten zaoferuje 426 KM i 583 Nm.

/ 12Limuzyna po amerykańsku

Obraz
© zdjęcie producenta

Poza USA Cadillac nadal nie cieszy się dużą popularnością, ale na rodzimym rynku ta marka premium przeżywa renesans. Najważniejszym modelem, który na nowo zachęcił klientów do tej marki był CTS drugiej generacji łączący luksus i nowoczesność ze sportowym stylem. Teraz zaprezentowano następcę tego modelu.

Nowy CTS zachowuje wyrazistą stylistykę z prostymi liniami i ostrymi kątami. Cadillac wie, że to właśnie ten nowoczesny styl stał za sukcesem poprzedniej generacji. Nowy model został jednak mocno zmieniony. Stylistyka jest jeszcze ciekawsza dzięki elementom pochodzącym z koncepcyjnego modelu Ciel.

Podstawową jednostką napędową nowego Cadillaca jest 2-litrowy silnik z turbodoładowaniem o mocy 276 KM i maksymalnym momencie równym 400 Nm. Mocniejsza alternatywa to silnik V6 o pojemności 3,6 l, który dostarcza 325 KM i 373 Nm. Obie te jednostki dostępne są z napędem na tylną oś lub wszystkie cztery koła. Nowością w ofercie będzie jednostka 3,6 l V6 z podwójnym doładowaniem. Silnik ten zaoferuje 426 KM i 583 Nm.

/ 12Limuzyna po amerykańsku

Obraz
© zdjęcie producenta

Poza USA Cadillac nadal nie cieszy się dużą popularnością, ale na rodzimym rynku ta marka premium przeżywa renesans. Najważniejszym modelem, który na nowo zachęcił klientów do tej marki był CTS drugiej generacji łączący luksus i nowoczesność ze sportowym stylem. Teraz zaprezentowano następcę tego modelu.

Nowy CTS zachowuje wyrazistą stylistykę z prostymi liniami i ostrymi kątami. Cadillac wie, że to właśnie ten nowoczesny styl stał za sukcesem poprzedniej generacji. Nowy model został jednak mocno zmieniony. Stylistyka jest jeszcze ciekawsza dzięki elementom pochodzącym z koncepcyjnego modelu Ciel.

Podstawową jednostką napędową nowego Cadillaca jest 2-litrowy silnik z turbodoładowaniem o mocy 276 KM i maksymalnym momencie równym 400 Nm. Mocniejsza alternatywa to silnik V6 o pojemności 3,6 l, który dostarcza 325 KM i 373 Nm. Obie te jednostki dostępne są z napędem na tylną oś lub wszystkie cztery koła. Nowością w ofercie będzie jednostka 3,6 l V6 z podwójnym doładowaniem. Silnik ten zaoferuje 426 KM i 583 Nm.

/ 12Limuzyna po amerykańsku

Obraz
© zdjęcie producenta

Poza USA Cadillac nadal nie cieszy się dużą popularnością, ale na rodzimym rynku ta marka premium przeżywa renesans. Najważniejszym modelem, który na nowo zachęcił klientów do tej marki był CTS drugiej generacji łączący luksus i nowoczesność ze sportowym stylem. Teraz zaprezentowano następcę tego modelu.

Nowy CTS zachowuje wyrazistą stylistykę z prostymi liniami i ostrymi kątami. Cadillac wie, że to właśnie ten nowoczesny styl stał za sukcesem poprzedniej generacji. Nowy model został jednak mocno zmieniony. Stylistyka jest jeszcze ciekawsza dzięki elementom pochodzącym z koncepcyjnego modelu Ciel.

Podstawową jednostką napędową nowego Cadillaca jest 2-litrowy silnik z turbodoładowaniem o mocy 276 KM i maksymalnym momencie równym 400 Nm. Mocniejsza alternatywa to silnik V6 o pojemności 3,6 l, który dostarcza 325 KM i 373 Nm. Obie te jednostki dostępne są z napędem na tylną oś lub wszystkie cztery koła. Nowością w ofercie będzie jednostka 3,6 l V6 z podwójnym doładowaniem. Silnik ten zaoferuje 426 KM i 583 Nm.

/ 12Limuzyna po amerykańsku

Obraz
© zdjęcie producenta

Poza USA Cadillac nadal nie cieszy się dużą popularnością, ale na rodzimym rynku ta marka premium przeżywa renesans. Najważniejszym modelem, który na nowo zachęcił klientów do tej marki był CTS drugiej generacji łączący luksus i nowoczesność ze sportowym stylem. Teraz zaprezentowano następcę tego modelu.

Nowy CTS zachowuje wyrazistą stylistykę z prostymi liniami i ostrymi kątami. Cadillac wie, że to właśnie ten nowoczesny styl stał za sukcesem poprzedniej generacji. Nowy model został jednak mocno zmieniony. Stylistyka jest jeszcze ciekawsza dzięki elementom pochodzącym z koncepcyjnego modelu Ciel.

Podstawową jednostką napędową nowego Cadillaca jest 2-litrowy silnik z turbodoładowaniem o mocy 276 KM i maksymalnym momencie równym 400 Nm. Mocniejsza alternatywa to silnik V6 o pojemności 3,6 l, który dostarcza 325 KM i 373 Nm. Obie te jednostki dostępne są z napędem na tylną oś lub wszystkie cztery koła. Nowością w ofercie będzie jednostka 3,6 l V6 z podwójnym doładowaniem. Silnik ten zaoferuje 426 KM i 583 Nm.

/ 12Limuzyna po amerykańsku

Obraz
© zdjęcie producenta

Poza USA Cadillac nadal nie cieszy się dużą popularnością, ale na rodzimym rynku ta marka premium przeżywa renesans. Najważniejszym modelem, który na nowo zachęcił klientów do tej marki był CTS drugiej generacji łączący luksus i nowoczesność ze sportowym stylem. Teraz zaprezentowano następcę tego modelu.

Nowy CTS zachowuje wyrazistą stylistykę z prostymi liniami i ostrymi kątami. Cadillac wie, że to właśnie ten nowoczesny styl stał za sukcesem poprzedniej generacji. Nowy model został jednak mocno zmieniony. Stylistyka jest jeszcze ciekawsza dzięki elementom pochodzącym z koncepcyjnego modelu Ciel.

Podstawową jednostką napędową nowego Cadillaca jest 2-litrowy silnik z turbodoładowaniem o mocy 276 KM i maksymalnym momencie równym 400 Nm. Mocniejsza alternatywa to silnik V6 o pojemności 3,6 l, który dostarcza 325 KM i 373 Nm. Obie te jednostki dostępne są z napędem na tylną oś lub wszystkie cztery koła. Nowością w ofercie będzie jednostka 3,6 l V6 z podwójnym doładowaniem. Silnik ten zaoferuje 426 KM i 583 Nm.

/ 12Limuzyna po amerykańsku

Obraz
© zdjęcie producenta

Poza USA Cadillac nadal nie cieszy się dużą popularnością, ale na rodzimym rynku ta marka premium przeżywa renesans. Najważniejszym modelem, który na nowo zachęcił klientów do tej marki był CTS drugiej generacji łączący luksus i nowoczesność ze sportowym stylem. Teraz zaprezentowano następcę tego modelu.

Nowy CTS zachowuje wyrazistą stylistykę z prostymi liniami i ostrymi kątami. Cadillac wie, że to właśnie ten nowoczesny styl stał za sukcesem poprzedniej generacji. Nowy model został jednak mocno zmieniony. Stylistyka jest jeszcze ciekawsza dzięki elementom pochodzącym z koncepcyjnego modelu Ciel.

Podstawową jednostką napędową nowego Cadillaca jest 2-litrowy silnik z turbodoładowaniem o mocy 276 KM i maksymalnym momencie równym 400 Nm. Mocniejsza alternatywa to silnik V6 o pojemności 3,6 l, który dostarcza 325 KM i 373 Nm. Obie te jednostki dostępne są z napędem na tylną oś lub wszystkie cztery koła. Nowością w ofercie będzie jednostka 3,6 l V6 z podwójnym doładowaniem. Silnik ten zaoferuje 426 KM i 583 Nm.

10 / 12Limuzyna po amerykańsku

Obraz
© zdjęcie producenta

Poza USA Cadillac nadal nie cieszy się dużą popularnością, ale na rodzimym rynku ta marka premium przeżywa renesans. Najważniejszym modelem, który na nowo zachęcił klientów do tej marki był CTS drugiej generacji łączący luksus i nowoczesność ze sportowym stylem. Teraz zaprezentowano następcę tego modelu.

Nowy CTS zachowuje wyrazistą stylistykę z prostymi liniami i ostrymi kątami. Cadillac wie, że to właśnie ten nowoczesny styl stał za sukcesem poprzedniej generacji. Nowy model został jednak mocno zmieniony. Stylistyka jest jeszcze ciekawsza dzięki elementom pochodzącym z koncepcyjnego modelu Ciel.

Podstawową jednostką napędową nowego Cadillaca jest 2-litrowy silnik z turbodoładowaniem o mocy 276 KM i maksymalnym momencie równym 400 Nm. Mocniejsza alternatywa to silnik V6 o pojemności 3,6 l, który dostarcza 325 KM i 373 Nm. Obie te jednostki dostępne są z napędem na tylną oś lub wszystkie cztery koła. Nowością w ofercie będzie jednostka 3,6 l V6 z podwójnym doładowaniem. Silnik ten zaoferuje 426 KM i 583 Nm.

11 / 12Limuzyna po amerykańsku

Obraz
© zdjęcie producenta

Poza USA Cadillac nadal nie cieszy się dużą popularnością, ale na rodzimym rynku ta marka premium przeżywa renesans. Najważniejszym modelem, który na nowo zachęcił klientów do tej marki był CTS drugiej generacji łączący luksus i nowoczesność ze sportowym stylem. Teraz zaprezentowano następcę tego modelu.

Nowy CTS zachowuje wyrazistą stylistykę z prostymi liniami i ostrymi kątami. Cadillac wie, że to właśnie ten nowoczesny styl stał za sukcesem poprzedniej generacji. Nowy model został jednak mocno zmieniony. Stylistyka jest jeszcze ciekawsza dzięki elementom pochodzącym z koncepcyjnego modelu Ciel.

Podstawową jednostką napędową nowego Cadillaca jest 2-litrowy silnik z turbodoładowaniem o mocy 276 KM i maksymalnym momencie równym 400 Nm. Mocniejsza alternatywa to silnik V6 o pojemności 3,6 l, który dostarcza 325 KM i 373 Nm. Obie te jednostki dostępne są z napędem na tylną oś lub wszystkie cztery koła. Nowością w ofercie będzie jednostka 3,6 l V6 z podwójnym doładowaniem. Silnik ten zaoferuje 426 KM i 583 Nm.

12 / 12Limuzyna po amerykańsku

Obraz
© zdjęcie producenta

Poza USA Cadillac nadal nie cieszy się dużą popularnością, ale na rodzimym rynku ta marka premium przeżywa renesans. Najważniejszym modelem, który na nowo zachęcił klientów do tej marki był CTS drugiej generacji łączący luksus i nowoczesność ze sportowym stylem. Teraz zaprezentowano następcę tego modelu.

Nowy CTS zachowuje wyrazistą stylistykę z prostymi liniami i ostrymi kątami. Cadillac wie, że to właśnie ten nowoczesny styl stał za sukcesem poprzedniej generacji. Nowy model został jednak mocno zmieniony. Stylistyka jest jeszcze ciekawsza dzięki elementom pochodzącym z koncepcyjnego modelu Ciel.

Podstawową jednostką napędową nowego Cadillaca jest 2-litrowy silnik z turbodoładowaniem o mocy 276 KM i maksymalnym momencie równym 400 Nm. Mocniejsza alternatywa to silnik V6 o pojemności 3,6 l, który dostarcza 325 KM i 373 Nm. Obie te jednostki dostępne są z napędem na tylną oś lub wszystkie cztery koła. Nowością w ofercie będzie jednostka 3,6 l V6 z podwójnym doładowaniem. Silnik ten zaoferuje 426 KM i 583 Nm.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka