Cadillac ATS

Podczas Detroit Auto Show 2012 Cadillac zaprezentował nowy model ATS, który ma być znaczącym krokiem naprzód dla słynnej amerykańskiej marki

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 9Amerykańska alternatywa

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Detroit Auto Show 2012 Cadillac zaprezentował nowy model ATS, który ma być znaczącym krokiem naprzód dla słynnej amerykańskiej marki. Do tej pory Cadillac nie odnosił sukcesów w segmencie D. Ostatni "mały" samochód tej marki, czyli BLS był jedynie Saabem 9-3 z nowym nadwoziem, który sprzedawał się jeszcze gorzej od swojego szwedzkiego odpowiednika. ATS ma być inny - to już koniec drogi na skróty.

Cadillac ATS to całkowicie nowa konstrukcja. Stylistyka tego samochodu nawiązuje do innych modeli marki i twórcom należą się gratulacje za połączenie klasycznego stylu z ciekawymi szczegółami. Ważniejsze jednak jest to co znajduje pod nadwoziem. Nowa platforma ma uczynić model ATS równym konkurentem dla BMW serii 3, Audi A4 i Mercedesa Klasy C.

Nowy Cadillac ma ważyć tylko 1542 kg, a prawie równy rozkład masy pomiędzy osie zapewni właściwości jezdne godne klasy premium. Podstawową jednostką napędową jest silnik o pojemności 2,5 l, który produkuje 200 KM. Dodatkowo ATS otrzyma 2-litrowy turbodoładowany silnik o mocy 270 KM i jednostkę 3,6 l V6 zapewniającą 318 KM. Wkrótce do oferty dołączy też silnik Diesla.

/ 9Amerykańska alternatywa

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Detroit Auto Show 2012 Cadillac zaprezentował nowy model ATS, który ma być znaczącym krokiem na przód dla słynnej amerykańskiej marki. Do tej pory Cadillac nie odnosił sukcesów w segmencie D. Ostatni "mały" samochód tej marki, czyli BLS był jedynie Saabem 9-3 z nowym nadwoziem, który sprzedawał się jeszcze gorzej od swojego szwedzkiego odpowiednika. ATS ma być inny - to już koniec drogi na skróty.

Cadillac ATS to całkowicie nowa konstrukcja. Stylistyka tego samochodu nawiązuje do innych modeli marki i twórcom należą się gratulacje za połączenie klasycznego stylu z ciekawymi szczegółami. Ważniejsze jednak jest to co znajduje pod nadwoziem. Nowa platforma ma uczynić model ATS równym konkurentem dla BMW serii 3, Audi A4 i Mercedesa Klasy C.

Nowy Cadillac ma ważyć tylko 1542 kg, a prawie równy rozkład masy pomiędzy osie zapewni właściwości jezdne godne klasy premium. Podstawową jednostką napędową jest silnik o pojemności 2,5 l, który produkuje 200 KM. Dodatkowo ATS otrzyma 2-litrowy turbodoładowany silnik o mocy 270 KM i jednostkę 3,6 l V6 zapewniającą 318 KM. Wkrótce do oferty dołączy też silnik Diesla.

/ 9Amerykańska alternatywa

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Detroit Auto Show 2012 Cadillac zaprezentował nowy model ATS, który ma być znaczącym krokiem na przód dla słynnej amerykańskiej marki. Do tej pory Cadillac nie odnosił sukcesów w segmencie D. Ostatni "mały" samochód tej marki, czyli BLS był jedynie Saabem 9-3 z nowym nadwoziem, który sprzedawał się jeszcze gorzej od swojego szwedzkiego odpowiednika. ATS ma być inny - to już koniec drogi na skróty.

Cadillac ATS to całkowicie nowa konstrukcja. Stylistyka tego samochodu nawiązuje do innych modeli marki i twórcom należą się gratulacje za połączenie klasycznego stylu z ciekawymi szczegółami. Ważniejsze jednak jest to co znajduje pod nadwoziem. Nowa platforma ma uczynić model ATS równym konkurentem dla BMW serii 3, Audi A4 i Mercedesa Klasy C.

Nowy Cadillac ma ważyć tylko 1542 kg, a prawie równy rozkład masy pomiędzy osie zapewni właściwości jezdne godne klasy premium. Podstawową jednostką napędową jest silnik o pojemności 2,5 l, który produkuje 200 KM. Dodatkowo ATS otrzyma 2-litrowy turbodoładowany silnik o mocy 270 KM i jednostkę 3,6 l V6 zapewniającą 318 KM. Wkrótce do oferty dołączy też silnik Diesla.

/ 9Amerykańska alternatywa

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Detroit Auto Show 2012 Cadillac zaprezentował nowy model ATS, który ma być znaczącym krokiem na przód dla słynnej amerykańskiej marki. Do tej pory Cadillac nie odnosił sukcesów w segmencie D. Ostatni "mały" samochód tej marki, czyli BLS był jedynie Saabem 9-3 z nowym nadwoziem, który sprzedawał się jeszcze gorzej od swojego szwedzkiego odpowiednika. ATS ma być inny - to już koniec drogi na skróty.

Cadillac ATS to całkowicie nowa konstrukcja. Stylistyka tego samochodu nawiązuje do innych modeli marki i twórcom należą się gratulacje za połączenie klasycznego stylu z ciekawymi szczegółami. Ważniejsze jednak jest to co znajduje pod nadwoziem. Nowa platforma ma uczynić model ATS równym konkurentem dla BMW serii 3, Audi A4 i Mercedesa Klasy C.

Nowy Cadillac ma ważyć tylko 1542 kg, a prawie równy rozkład masy pomiędzy osie zapewni właściwości jezdne godne klasy premium. Podstawową jednostką napędową jest silnik o pojemności 2,5 l, który produkuje 200 KM. Dodatkowo ATS otrzyma 2-litrowy turbodoładowany silnik o mocy 270 KM i jednostkę 3,6 l V6 zapewniającą 318 KM. Wkrótce do oferty dołączy też silnik Diesla.

/ 9Amerykańska alternatywa

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Detroit Auto Show 2012 Cadillac zaprezentował nowy model ATS, który ma być znaczącym krokiem na przód dla słynnej amerykańskiej marki. Do tej pory Cadillac nie odnosił sukcesów w segmencie D. Ostatni "mały" samochód tej marki, czyli BLS był jedynie Saabem 9-3 z nowym nadwoziem, który sprzedawał się jeszcze gorzej od swojego szwedzkiego odpowiednika. ATS ma być inny - to już koniec drogi na skróty.

Cadillac ATS to całkowicie nowa konstrukcja. Stylistyka tego samochodu nawiązuje do innych modeli marki i twórcom należą się gratulacje za połączenie klasycznego stylu z ciekawymi szczegółami. Ważniejsze jednak jest to co znajduje pod nadwoziem. Nowa platforma ma uczynić model ATS równym konkurentem dla BMW serii 3, Audi A4 i Mercedesa Klasy C.

Nowy Cadillac ma ważyć tylko 1542 kg, a prawie równy rozkład masy pomiędzy osie zapewni właściwości jezdne godne klasy premium. Podstawową jednostką napędową jest silnik o pojemności 2,5 l, który produkuje 200 KM. Dodatkowo ATS otrzyma 2-litrowy turbodoładowany silnik o mocy 270 KM i jednostkę 3,6 l V6 zapewniającą 318 KM. Wkrótce do oferty dołączy też silnik Diesla.

/ 9Amerykańska alternatywa

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Detroit Auto Show 2012 Cadillac zaprezentował nowy model ATS, który ma być znaczącym krokiem na przód dla słynnej amerykańskiej marki. Do tej pory Cadillac nie odnosił sukcesów w segmencie D. Ostatni "mały" samochód tej marki, czyli BLS był jedynie Saabem 9-3 z nowym nadwoziem, który sprzedawał się jeszcze gorzej od swojego szwedzkiego odpowiednika. ATS ma być inny - to już koniec drogi na skróty.

Cadillac ATS to całkowicie nowa konstrukcja. Stylistyka tego samochodu nawiązuje do innych modeli marki i twórcom należą się gratulacje za połączenie klasycznego stylu z ciekawymi szczegółami. Ważniejsze jednak jest to co znajduje pod nadwoziem. Nowa platforma ma uczynić model ATS równym konkurentem dla BMW serii 3, Audi A4 i Mercedesa Klasy C.

Nowy Cadillac ma ważyć tylko 1542 kg, a prawie równy rozkład masy pomiędzy osie zapewni właściwości jezdne godne klasy premium. Podstawową jednostką napędową jest silnik o pojemności 2,5 l, który produkuje 200 KM. Dodatkowo ATS otrzyma 2-litrowy turbodoładowany silnik o mocy 270 KM i jednostkę 3,6 l V6 zapewniającą 318 KM. Wkrótce do oferty dołączy też silnik Diesla.

/ 9Amerykańska alternatywa

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Detroit Auto Show 2012 Cadillac zaprezentował nowy model ATS, który ma być znaczącym krokiem na przód dla słynnej amerykańskiej marki. Do tej pory Cadillac nie odnosił sukcesów w segmencie D. Ostatni "mały" samochód tej marki, czyli BLS był jedynie Saabem 9-3 z nowym nadwoziem, który sprzedawał się jeszcze gorzej od swojego szwedzkiego odpowiednika. ATS ma być inny - to już koniec drogi na skróty.

Cadillac ATS to całkowicie nowa konstrukcja. Stylistyka tego samochodu nawiązuje do innych modeli marki i twórcom należą się gratulacje za połączenie klasycznego stylu z ciekawymi szczegółami. Ważniejsze jednak jest to co znajduje pod nadwoziem. Nowa platforma ma uczynić model ATS równym konkurentem dla BMW serii 3, Audi A4 i Mercedesa Klasy C.

Nowy Cadillac ma ważyć tylko 1542 kg, a prawie równy rozkład masy pomiędzy osie zapewni właściwości jezdne godne klasy premium. Podstawową jednostką napędową jest silnik o pojemności 2,5 l, który produkuje 200 KM. Dodatkowo ATS otrzyma 2-litrowy turbodoładowany silnik o mocy 270 KM i jednostkę 3,6 l V6 zapewniającą 318 KM. Wkrótce do oferty dołączy też silnik Diesla.

/ 9Amerykańska alternatywa

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Detroit Auto Show 2012 Cadillac zaprezentował nowy model ATS, który ma być znaczącym krokiem na przód dla słynnej amerykańskiej marki. Do tej pory Cadillac nie odnosił sukcesów w segmencie D. Ostatni "mały" samochód tej marki, czyli BLS był jedynie Saabem 9-3 z nowym nadwoziem, który sprzedawał się jeszcze gorzej od swojego szwedzkiego odpowiednika. ATS ma być inny - to już koniec drogi na skróty.

Cadillac ATS to całkowicie nowa konstrukcja. Stylistyka tego samochodu nawiązuje do innych modeli marki i twórcom należą się gratulacje za połączenie klasycznego stylu z ciekawymi szczegółami. Ważniejsze jednak jest to co znajduje pod nadwoziem. Nowa platforma ma uczynić model ATS równym konkurentem dla BMW serii 3, Audi A4 i Mercedesa Klasy C.

Nowy Cadillac ma ważyć tylko 1542 kg, a prawie równy rozkład masy pomiędzy osie zapewni właściwości jezdne godne klasy premium. Podstawową jednostką napędową jest silnik o pojemności 2,5 l, który produkuje 200 KM. Dodatkowo ATS otrzyma 2-litrowy turbodoładowany silnik o mocy 270 KM i jednostkę 3,6 l V6 zapewniającą 318 KM. Wkrótce do oferty dołączy też silnik Diesla.

/ 9Amerykańska alternatywa

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Detroit Auto Show 2012 Cadillac zaprezentował nowy model ATS, który ma być znaczącym krokiem na przód dla słynnej amerykańskiej marki. Do tej pory Cadillac nie odnosił sukcesów w segmencie D. Ostatni "mały" samochód tej marki, czyli BLS był jedynie Saabem 9-3 z nowym nadwoziem, który sprzedawał się jeszcze gorzej od swojego szwedzkiego odpowiednika. ATS ma być inny - to już koniec drogi na skróty.

Cadillac ATS to całkowicie nowa konstrukcja. Stylistyka tego samochodu nawiązuje do innych modeli marki i twórcom należą się gratulacje za połączenie klasycznego stylu z ciekawymi szczegółami. Ważniejsze jednak jest to co znajduje pod nadwoziem. Nowa platforma ma uczynić model ATS równym konkurentem dla BMW serii 3, Audi A4 i Mercedesa Klasy C.

Nowy Cadillac ma ważyć tylko 1542 kg, a prawie równy rozkład masy pomiędzy osie zapewni właściwości jezdne godne klasy premium. Podstawową jednostką napędową jest silnik o pojemności 2,5 l, który produkuje 200 KM. Dodatkowo ATS otrzyma 2-litrowy turbodoładowany silnik o mocy 270 KM i jednostkę 3,6 l V6 zapewniającą 318 KM. Wkrótce do oferty dołączy też silnik Diesla.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka