Cadillac ATS

Podczas Detroit Auto Show 2012 Cadillac zaprezentował nowy model ATS, który ma być znaczącym krokiem naprzód dla słynnej amerykańskiej marki

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 9Amerykańska alternatywa

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Detroit Auto Show 2012 Cadillac zaprezentował nowy model ATS, który ma być znaczącym krokiem naprzód dla słynnej amerykańskiej marki. Do tej pory Cadillac nie odnosił sukcesów w segmencie D. Ostatni "mały" samochód tej marki, czyli BLS był jedynie Saabem 9-3 z nowym nadwoziem, który sprzedawał się jeszcze gorzej od swojego szwedzkiego odpowiednika. ATS ma być inny - to już koniec drogi na skróty.

Cadillac ATS to całkowicie nowa konstrukcja. Stylistyka tego samochodu nawiązuje do innych modeli marki i twórcom należą się gratulacje za połączenie klasycznego stylu z ciekawymi szczegółami. Ważniejsze jednak jest to co znajduje pod nadwoziem. Nowa platforma ma uczynić model ATS równym konkurentem dla BMW serii 3, Audi A4 i Mercedesa Klasy C.

Nowy Cadillac ma ważyć tylko 1542 kg, a prawie równy rozkład masy pomiędzy osie zapewni właściwości jezdne godne klasy premium. Podstawową jednostką napędową jest silnik o pojemności 2,5 l, który produkuje 200 KM. Dodatkowo ATS otrzyma 2-litrowy turbodoładowany silnik o mocy 270 KM i jednostkę 3,6 l V6 zapewniającą 318 KM. Wkrótce do oferty dołączy też silnik Diesla.

/ 9Amerykańska alternatywa

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Detroit Auto Show 2012 Cadillac zaprezentował nowy model ATS, który ma być znaczącym krokiem na przód dla słynnej amerykańskiej marki. Do tej pory Cadillac nie odnosił sukcesów w segmencie D. Ostatni "mały" samochód tej marki, czyli BLS był jedynie Saabem 9-3 z nowym nadwoziem, który sprzedawał się jeszcze gorzej od swojego szwedzkiego odpowiednika. ATS ma być inny - to już koniec drogi na skróty.

Cadillac ATS to całkowicie nowa konstrukcja. Stylistyka tego samochodu nawiązuje do innych modeli marki i twórcom należą się gratulacje za połączenie klasycznego stylu z ciekawymi szczegółami. Ważniejsze jednak jest to co znajduje pod nadwoziem. Nowa platforma ma uczynić model ATS równym konkurentem dla BMW serii 3, Audi A4 i Mercedesa Klasy C.

Nowy Cadillac ma ważyć tylko 1542 kg, a prawie równy rozkład masy pomiędzy osie zapewni właściwości jezdne godne klasy premium. Podstawową jednostką napędową jest silnik o pojemności 2,5 l, który produkuje 200 KM. Dodatkowo ATS otrzyma 2-litrowy turbodoładowany silnik o mocy 270 KM i jednostkę 3,6 l V6 zapewniającą 318 KM. Wkrótce do oferty dołączy też silnik Diesla.

/ 9Amerykańska alternatywa

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Detroit Auto Show 2012 Cadillac zaprezentował nowy model ATS, który ma być znaczącym krokiem na przód dla słynnej amerykańskiej marki. Do tej pory Cadillac nie odnosił sukcesów w segmencie D. Ostatni "mały" samochód tej marki, czyli BLS był jedynie Saabem 9-3 z nowym nadwoziem, który sprzedawał się jeszcze gorzej od swojego szwedzkiego odpowiednika. ATS ma być inny - to już koniec drogi na skróty.

Cadillac ATS to całkowicie nowa konstrukcja. Stylistyka tego samochodu nawiązuje do innych modeli marki i twórcom należą się gratulacje za połączenie klasycznego stylu z ciekawymi szczegółami. Ważniejsze jednak jest to co znajduje pod nadwoziem. Nowa platforma ma uczynić model ATS równym konkurentem dla BMW serii 3, Audi A4 i Mercedesa Klasy C.

Nowy Cadillac ma ważyć tylko 1542 kg, a prawie równy rozkład masy pomiędzy osie zapewni właściwości jezdne godne klasy premium. Podstawową jednostką napędową jest silnik o pojemności 2,5 l, który produkuje 200 KM. Dodatkowo ATS otrzyma 2-litrowy turbodoładowany silnik o mocy 270 KM i jednostkę 3,6 l V6 zapewniającą 318 KM. Wkrótce do oferty dołączy też silnik Diesla.

/ 9Amerykańska alternatywa

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Detroit Auto Show 2012 Cadillac zaprezentował nowy model ATS, który ma być znaczącym krokiem na przód dla słynnej amerykańskiej marki. Do tej pory Cadillac nie odnosił sukcesów w segmencie D. Ostatni "mały" samochód tej marki, czyli BLS był jedynie Saabem 9-3 z nowym nadwoziem, który sprzedawał się jeszcze gorzej od swojego szwedzkiego odpowiednika. ATS ma być inny - to już koniec drogi na skróty.

Cadillac ATS to całkowicie nowa konstrukcja. Stylistyka tego samochodu nawiązuje do innych modeli marki i twórcom należą się gratulacje za połączenie klasycznego stylu z ciekawymi szczegółami. Ważniejsze jednak jest to co znajduje pod nadwoziem. Nowa platforma ma uczynić model ATS równym konkurentem dla BMW serii 3, Audi A4 i Mercedesa Klasy C.

Nowy Cadillac ma ważyć tylko 1542 kg, a prawie równy rozkład masy pomiędzy osie zapewni właściwości jezdne godne klasy premium. Podstawową jednostką napędową jest silnik o pojemności 2,5 l, który produkuje 200 KM. Dodatkowo ATS otrzyma 2-litrowy turbodoładowany silnik o mocy 270 KM i jednostkę 3,6 l V6 zapewniającą 318 KM. Wkrótce do oferty dołączy też silnik Diesla.

/ 9Amerykańska alternatywa

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Detroit Auto Show 2012 Cadillac zaprezentował nowy model ATS, który ma być znaczącym krokiem na przód dla słynnej amerykańskiej marki. Do tej pory Cadillac nie odnosił sukcesów w segmencie D. Ostatni "mały" samochód tej marki, czyli BLS był jedynie Saabem 9-3 z nowym nadwoziem, który sprzedawał się jeszcze gorzej od swojego szwedzkiego odpowiednika. ATS ma być inny - to już koniec drogi na skróty.

Cadillac ATS to całkowicie nowa konstrukcja. Stylistyka tego samochodu nawiązuje do innych modeli marki i twórcom należą się gratulacje za połączenie klasycznego stylu z ciekawymi szczegółami. Ważniejsze jednak jest to co znajduje pod nadwoziem. Nowa platforma ma uczynić model ATS równym konkurentem dla BMW serii 3, Audi A4 i Mercedesa Klasy C.

Nowy Cadillac ma ważyć tylko 1542 kg, a prawie równy rozkład masy pomiędzy osie zapewni właściwości jezdne godne klasy premium. Podstawową jednostką napędową jest silnik o pojemności 2,5 l, który produkuje 200 KM. Dodatkowo ATS otrzyma 2-litrowy turbodoładowany silnik o mocy 270 KM i jednostkę 3,6 l V6 zapewniającą 318 KM. Wkrótce do oferty dołączy też silnik Diesla.

/ 9Amerykańska alternatywa

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Detroit Auto Show 2012 Cadillac zaprezentował nowy model ATS, który ma być znaczącym krokiem na przód dla słynnej amerykańskiej marki. Do tej pory Cadillac nie odnosił sukcesów w segmencie D. Ostatni "mały" samochód tej marki, czyli BLS był jedynie Saabem 9-3 z nowym nadwoziem, który sprzedawał się jeszcze gorzej od swojego szwedzkiego odpowiednika. ATS ma być inny - to już koniec drogi na skróty.

Cadillac ATS to całkowicie nowa konstrukcja. Stylistyka tego samochodu nawiązuje do innych modeli marki i twórcom należą się gratulacje za połączenie klasycznego stylu z ciekawymi szczegółami. Ważniejsze jednak jest to co znajduje pod nadwoziem. Nowa platforma ma uczynić model ATS równym konkurentem dla BMW serii 3, Audi A4 i Mercedesa Klasy C.

Nowy Cadillac ma ważyć tylko 1542 kg, a prawie równy rozkład masy pomiędzy osie zapewni właściwości jezdne godne klasy premium. Podstawową jednostką napędową jest silnik o pojemności 2,5 l, który produkuje 200 KM. Dodatkowo ATS otrzyma 2-litrowy turbodoładowany silnik o mocy 270 KM i jednostkę 3,6 l V6 zapewniającą 318 KM. Wkrótce do oferty dołączy też silnik Diesla.

/ 9Amerykańska alternatywa

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Detroit Auto Show 2012 Cadillac zaprezentował nowy model ATS, który ma być znaczącym krokiem na przód dla słynnej amerykańskiej marki. Do tej pory Cadillac nie odnosił sukcesów w segmencie D. Ostatni "mały" samochód tej marki, czyli BLS był jedynie Saabem 9-3 z nowym nadwoziem, który sprzedawał się jeszcze gorzej od swojego szwedzkiego odpowiednika. ATS ma być inny - to już koniec drogi na skróty.

Cadillac ATS to całkowicie nowa konstrukcja. Stylistyka tego samochodu nawiązuje do innych modeli marki i twórcom należą się gratulacje za połączenie klasycznego stylu z ciekawymi szczegółami. Ważniejsze jednak jest to co znajduje pod nadwoziem. Nowa platforma ma uczynić model ATS równym konkurentem dla BMW serii 3, Audi A4 i Mercedesa Klasy C.

Nowy Cadillac ma ważyć tylko 1542 kg, a prawie równy rozkład masy pomiędzy osie zapewni właściwości jezdne godne klasy premium. Podstawową jednostką napędową jest silnik o pojemności 2,5 l, który produkuje 200 KM. Dodatkowo ATS otrzyma 2-litrowy turbodoładowany silnik o mocy 270 KM i jednostkę 3,6 l V6 zapewniającą 318 KM. Wkrótce do oferty dołączy też silnik Diesla.

/ 9Amerykańska alternatywa

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Detroit Auto Show 2012 Cadillac zaprezentował nowy model ATS, który ma być znaczącym krokiem na przód dla słynnej amerykańskiej marki. Do tej pory Cadillac nie odnosił sukcesów w segmencie D. Ostatni "mały" samochód tej marki, czyli BLS był jedynie Saabem 9-3 z nowym nadwoziem, który sprzedawał się jeszcze gorzej od swojego szwedzkiego odpowiednika. ATS ma być inny - to już koniec drogi na skróty.

Cadillac ATS to całkowicie nowa konstrukcja. Stylistyka tego samochodu nawiązuje do innych modeli marki i twórcom należą się gratulacje za połączenie klasycznego stylu z ciekawymi szczegółami. Ważniejsze jednak jest to co znajduje pod nadwoziem. Nowa platforma ma uczynić model ATS równym konkurentem dla BMW serii 3, Audi A4 i Mercedesa Klasy C.

Nowy Cadillac ma ważyć tylko 1542 kg, a prawie równy rozkład masy pomiędzy osie zapewni właściwości jezdne godne klasy premium. Podstawową jednostką napędową jest silnik o pojemności 2,5 l, który produkuje 200 KM. Dodatkowo ATS otrzyma 2-litrowy turbodoładowany silnik o mocy 270 KM i jednostkę 3,6 l V6 zapewniającą 318 KM. Wkrótce do oferty dołączy też silnik Diesla.

/ 9Amerykańska alternatywa

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Detroit Auto Show 2012 Cadillac zaprezentował nowy model ATS, który ma być znaczącym krokiem na przód dla słynnej amerykańskiej marki. Do tej pory Cadillac nie odnosił sukcesów w segmencie D. Ostatni "mały" samochód tej marki, czyli BLS był jedynie Saabem 9-3 z nowym nadwoziem, który sprzedawał się jeszcze gorzej od swojego szwedzkiego odpowiednika. ATS ma być inny - to już koniec drogi na skróty.

Cadillac ATS to całkowicie nowa konstrukcja. Stylistyka tego samochodu nawiązuje do innych modeli marki i twórcom należą się gratulacje za połączenie klasycznego stylu z ciekawymi szczegółami. Ważniejsze jednak jest to co znajduje pod nadwoziem. Nowa platforma ma uczynić model ATS równym konkurentem dla BMW serii 3, Audi A4 i Mercedesa Klasy C.

Nowy Cadillac ma ważyć tylko 1542 kg, a prawie równy rozkład masy pomiędzy osie zapewni właściwości jezdne godne klasy premium. Podstawową jednostką napędową jest silnik o pojemności 2,5 l, który produkuje 200 KM. Dodatkowo ATS otrzyma 2-litrowy turbodoładowany silnik o mocy 270 KM i jednostkę 3,6 l V6 zapewniającą 318 KM. Wkrótce do oferty dołączy też silnik Diesla.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę