Bugatti Veyron
None
Bugatti Veyron
Veyron był bardzo długo testowany. Problemy stwarzały hamulce. Brakowało też stateczności przy wysokich prędkościach.
Bugatti Veyron
Bokiem? Mając do dyspozycji 1250 Nm oraz blokady mechanizmów różnicowych można ślizgać się bez większych trudności.
Bugatti Veyron
Veyron wzbudza zainteresowanie niezależnie od tego, gdzie się pojawi.
Bugatti Veyron
Potężny, 8-litrowy silnik nie jest w żaden sposób osłonięty od góry ze względu na ilości ciepła, jakie produkuje.
Bugatti Veyron
Węglowo-ceramiczne tarcze o średnicy 400 mm są spowalniane przez 8-tłoczkowe zaciski Brembo.
Bugatti Veyron
W pasie przednim znalazły się aż trzy chłodnice centralnie umieszczonego silnika.
Bugatti Veyron
Wentylowane tarcze hamulcowe mają 38 cm średnicy, a zaciski otrzymały 6-tłoczków.
Bugatti Veyron
W tylnej części nadwozia znalazło się miejsce dla... czterech rur wydechowych.
Bugatti Veyron
Groźne spojrzenie... Żaden z seryjnie produkowanych pojazdów nie jest w stanie wyprzedzić Veyrona.
Bugatti Veyron
Wielkie wloty powietrza pozwalają chłodzić węglowo-ceramiczne hamulce.
Bugatti Veyron
Aerodynamika przede wszystkim. Ktokolwiek myśli o stworzeniu bolidu bijącego rekordy prędkości, myśli o oporze powierza. Nie inaczej było z Bugatti.
Bugatti Veyron
Liczne wloty powietrza zostały zręcznie wkomponowane w karoserię.
Bugatti Veyron
Bezpośrednio za plecami podróżnych znajduje się silnik. Wlew paliwa będzie często otwierany, ponieważ spalanie może przekroczyć nawet 120l/100km!
Bugatti Veyron
Dwumetrowa szerokość nadwozia, wielkie koła i dwukolorowe lakierowanie sprawiają, że Veyron prezentuje się dostojnie, a zarazem dynamicznie.
Bugatti Veyron
Widok do tyłu umożliwia niewielka szybka. Za nią mruczy 16 cylindrów w układzie "W".
Bugatti Veyron
Prześwit zmienia się wraz z aktualną prędkością. Na prostej auto może pędzić do 407 km/h!
Bugatti Veyron
Pod karoserią festiwal najnowocześniejszych technologii, we wnętrzu stonowany wystrój - Veyron zaskakuje pod każdym względem.
Bugatti Veyron
7-biegowa, skrzynia DSG jest w pełni zautomatyzowana, jednak biegi można zmieniać również ręcznie.
Bugatti Veyron
Jak przystało na sportowy bolid - dominuje obrotomierz. Po lewej stronie znajduje się wskaźnik mocy produkowanej w danej chwili przez silnik. Wduszenie gazu w podłogę katapultuje wskazówkę na wartość 1001.
Bugatti Veyron
Ksenonowe reflektory osadzono w karoserii wytłoczonej z aluminium i włókien węglowych.
Bugatti Veyron
Dwukolorowa karoseria nawiązuje do klasycznych Bugatti z początku ubiegłego wieku.
Bugatti Veyron
Dzieło sztuki inżynierskiej. Ważąca 400 kg jednostka została wykonana z najnowocześniejszych materiałów i na długo wyznaczy standardy w dziedzinie projektowania silników.
Bugatti Veyron
Silnik na kołach... Dopiero przekrój Veyrona pokazuje, jak dużą ilość miejsca zajmuje silnik i układ napędowy.