Brabus GLK

None

Obraz

/ 12Łagodny baranek

Obraz

Topowy model Mercedesa GLK 320 CDI 4MATIC przeszedł kurację wzmacniającą w firmie Brabus, która poprzez instalację modułu ECO PowerXtra D6 (III) zdołała wykrzesać z wysokoprężnej jednostki dodatkowe 48 KM oraz łącznie aż 590 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Tak wzmocniony Mercedes przyspiesza ze startu zatrzymanego do pierwszej "setki" w niespełna 7 sekund, a jego prędkość maksymalna wynosi 228 km/h. Samochód spełnia jednocześnie surowe normy emisji spalin EURO IV.

/ 12Łagodny baranek

Obraz

Topowy model Mercedesa GLK 320 CDI 4MATIC przeszedł kurację wzmacniającą w firmie Brabus, która poprzez instalację modułu ECO PowerXtra D6 (III) zdołała wykrzesać z wysokoprężnej jednostki dodatkowe 48 KM oraz łącznie aż 590 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Tak wzmocniony Mercedes przyspiesza ze startu zatrzymanego do pierwszej "setki" w niespełna 7 sekund, a jego prędkość maksymalna wynosi 228 km/h. Samochód spełnia jednocześnie surowe normy emisji spalin EURO IV.

/ 12Łagodny baranek

Obraz

Topowy model Mercedesa GLK 320 CDI 4MATIC przeszedł kurację wzmacniającą w firmie Brabus, która poprzez instalację modułu ECO PowerXtra D6 (III) zdołała wykrzesać z wysokoprężnej jednostki dodatkowe 48 KM oraz łącznie aż 590 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Tak wzmocniony Mercedes przyspiesza ze startu zatrzymanego do pierwszej "setki" w niespełna 7 sekund, a jego prędkość maksymalna wynosi 228 km/h. Samochód spełnia jednocześnie surowe normy emisji spalin EURO IV.

/ 12Łagodny baranek

Obraz

Topowy model Mercedesa GLK 320 CDI 4MATIC przeszedł kurację wzmacniającą w firmie Brabus, która poprzez instalację modułu ECO PowerXtra D6 (III) zdołała wykrzesać z wysokoprężnej jednostki dodatkowe 48 KM oraz łącznie aż 590 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Tak wzmocniony Mercedes przyspiesza ze startu zatrzymanego do pierwszej "setki" w niespełna 7 sekund, a jego prędkość maksymalna wynosi 228 km/h. Samochód spełnia jednocześnie surowe normy emisji spalin EURO IV.

/ 12Łagodny baranek

Obraz

Topowy model Mercedesa GLK 320 CDI 4MATIC przeszedł kurację wzmacniającą w firmie Brabus, która poprzez instalację modułu ECO PowerXtra D6 (III) zdołała wykrzesać z wysokoprężnej jednostki dodatkowe 48 KM oraz łącznie aż 590 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Tak wzmocniony Mercedes przyspiesza ze startu zatrzymanego do pierwszej "setki" w niespełna 7 sekund, a jego prędkość maksymalna wynosi 228 km/h. Samochód spełnia jednocześnie surowe normy emisji spalin EURO IV.

/ 12Łagodny baranek

Obraz

Topowy model Mercedesa GLK 320 CDI 4MATIC przeszedł kurację wzmacniającą w firmie Brabus, która poprzez instalację modułu ECO PowerXtra D6 (III) zdołała wykrzesać z wysokoprężnej jednostki dodatkowe 48 KM oraz łącznie aż 590 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Tak wzmocniony Mercedes przyspiesza ze startu zatrzymanego do pierwszej "setki" w niespełna 7 sekund, a jego prędkość maksymalna wynosi 228 km/h. Samochód spełnia jednocześnie surowe normy emisji spalin EURO IV.

/ 12Łagodny baranek

Obraz

Topowy model Mercedesa GLK 320 CDI 4MATIC przeszedł kurację wzmacniającą w firmie Brabus, która poprzez instalację modułu ECO PowerXtra D6 (III) zdołała wykrzesać z wysokoprężnej jednostki dodatkowe 48 KM oraz łącznie aż 590 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Tak wzmocniony Mercedes przyspiesza ze startu zatrzymanego do pierwszej "setki" w niespełna 7 sekund, a jego prędkość maksymalna wynosi 228 km/h. Samochód spełnia jednocześnie surowe normy emisji spalin EURO IV.

/ 12Łagodny baranek

Obraz

Topowy model Mercedesa GLK 320 CDI 4MATIC przeszedł kurację wzmacniającą w firmie Brabus, która poprzez instalację modułu ECO PowerXtra D6 (III) zdołała wykrzesać z wysokoprężnej jednostki dodatkowe 48 KM oraz łącznie aż 590 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Tak wzmocniony Mercedes przyspiesza ze startu zatrzymanego do pierwszej "setki" w niespełna 7 sekund, a jego prędkość maksymalna wynosi 228 km/h. Samochód spełnia jednocześnie surowe normy emisji spalin EURO IV.

/ 12Łagodny baranek

Obraz

Topowy model Mercedesa GLK 320 CDI 4MATIC przeszedł kurację wzmacniającą w firmie Brabus, która poprzez instalację modułu ECO PowerXtra D6 (III) zdołała wykrzesać z wysokoprężnej jednostki dodatkowe 48 KM oraz łącznie aż 590 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Tak wzmocniony Mercedes przyspiesza ze startu zatrzymanego do pierwszej "setki" w niespełna 7 sekund, a jego prędkość maksymalna wynosi 228 km/h. Samochód spełnia jednocześnie surowe normy emisji spalin EURO IV.

10 / 12Łagodny baranek

Obraz

Topowy model Mercedesa GLK 320 CDI 4MATIC przeszedł kurację wzmacniającą w firmie Brabus, która poprzez instalację modułu ECO PowerXtra D6 (III) zdołała wykrzesać z wysokoprężnej jednostki dodatkowe 48 KM oraz łącznie aż 590 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Tak wzmocniony Mercedes przyspiesza ze startu zatrzymanego do pierwszej "setki" w niespełna 7 sekund, a jego prędkość maksymalna wynosi 228 km/h. Samochód spełnia jednocześnie surowe normy emisji spalin EURO IV.

11 / 12Łagodny baranek

Obraz

Topowy model Mercedesa GLK 320 CDI 4MATIC przeszedł kurację wzmacniającą w firmie Brabus, która poprzez instalację modułu ECO PowerXtra D6 (III) zdołała wykrzesać z wysokoprężnej jednostki dodatkowe 48 KM oraz łącznie aż 590 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Tak wzmocniony Mercedes przyspiesza ze startu zatrzymanego do pierwszej "setki" w niespełna 7 sekund, a jego prędkość maksymalna wynosi 228 km/h. Samochód spełnia jednocześnie surowe normy emisji spalin EURO IV.

12 / 12Łagodny baranek

Obraz

Topowy model Mercedesa GLK 320 CDI 4MATIC przeszedł kurację wzmacniającą w firmie Brabus, która poprzez instalację modułu ECO PowerXtra D6 (III) zdołała wykrzesać z wysokoprężnej jednostki dodatkowe 48 KM oraz łącznie aż 590 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Tak wzmocniony Mercedes przyspiesza ze startu zatrzymanego do pierwszej "setki" w niespełna 7 sekund, a jego prędkość maksymalna wynosi 228 km/h. Samochód spełnia jednocześnie surowe normy emisji spalin EURO IV.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025