Brabus B50

None

Obraz

/ 8Pakiety dla Mercedesa CL 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Brabus przygotował dwa nowe pakiety dla modelu CL 500. Pierwszy z nich "Brabus B50 - 490" korzysta z modułu BRABUS PowerXtra typu plug-and-play, który podłączony do komputera sterującego pracą silnika poprawiając jego osiągi. Dzięki zmianom sinik V8 o pojemności 4,7 l osiąga 490 KM (zamiast oryginalnych 435 KM), a jego maksymalny moment obrotowy wzrósł z 700 do 780 Nm.

Drugi pakiet "Brabus B50 - 520" podnosi moc tego auta do 520 KM, a moment obrotowy do imponujących 820 Nm. Tak zmodyfikowane auto osiąga 100 km/h w 4,5 s i po zdjęciu ogranicznika osiąga 300 km/h. Wraz z poprawą osiągów pakiety obejmują 22-calowe felgi, dodatkowe elementy stylistyczne na zewnątrz i we wnętrzu auta.

Oba pakiety dostępne są też dla Mercedesa S 500.

/ 8Pakiety dla Mercedesa CL 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Brabus przygotował dwa nowe pakiety dla modelu CL 500. Pierwszy z nich "Brabus B50 - 490" korzysta z modułu BRABUS PowerXtra typu plug-and-play, który podłączony do komputera sterującego pracą silnika poprawiając jego osiągi. Dzięki zmianom sinik V8 o pojemności 4,7 l osiąga 490 KM (zamiast oryginalnych 435 KM), a jego maksymalny moment obrotowy wzrósł z 700 do 780 Nm.

Drugi pakiet "Brabus B50 - 520" podnosi moc tego auta do 520 KM, a moment obrotowy do imponujących 820 Nm. Tak zmodyfikowane auto osiąga 100 km/h w 4,5 s i po zdjęciu ogranicznika osiąga 300 km/h. Wraz z poprawą osiągów pakiety obejmują 22-calowe felgi, dodatkowe elementy stylistyczne na zewnątrz i we wnętrzu auta.

Oba pakiety dostępne są też dla Mercedesa S 500.

/ 8Pakiety dla Mercedesa CL 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Brabus przygotował dwa nowe pakiety dla modelu CL 500. Pierwszy z nich "Brabus B50 - 490" korzysta z modułu BRABUS PowerXtra typu plug-and-play, który podłączony do komputera sterującego pracą silnika poprawiając jego osiągi. Dzięki zmianom sinik V8 o pojemności 4,7 l osiąga 490 KM (zamiast oryginalnych 435 KM), a jego maksymalny moment obrotowy wzrósł z 700 do 780 Nm.

Drugi pakiet "Brabus B50 - 520" podnosi moc tego auta do 520 KM, a moment obrotowy do imponujących 820 Nm. Tak zmodyfikowane auto osiąga 100 km/h w 4,5 s i po zdjęciu ogranicznika osiąga 300 km/h. Wraz z poprawą osiągów pakiety obejmują 22-calowe felgi, dodatkowe elementy stylistyczne na zewnątrz i we wnętrzu auta.

Oba pakiety dostępne są też dla Mercedesa S 500.

/ 8Pakiety dla Mercedesa CL 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Brabus przygotował dwa nowe pakiety dla modelu CL 500. Pierwszy z nich "Brabus B50 - 490" korzysta z modułu BRABUS PowerXtra typu plug-and-play, który podłączony do komputera sterującego pracą silnika poprawiając jego osiągi. Dzięki zmianom sinik V8 o pojemności 4,7 l osiąga 490 KM (zamiast oryginalnych 435 KM), a jego maksymalny moment obrotowy wzrósł z 700 do 780 Nm.

Drugi pakiet "Brabus B50 - 520" podnosi moc tego auta do 520 KM, a moment obrotowy do imponujących 820 Nm. Tak zmodyfikowane auto osiąga 100 km/h w 4,5 s i po zdjęciu ogranicznika osiąga 300 km/h. Wraz z poprawą osiągów pakiety obejmują 22-calowe felgi, dodatkowe elementy stylistyczne na zewnątrz i we wnętrzu auta.

Oba pakiety dostępne są też dla Mercedesa S 500.

/ 8Pakiety dla Mercedesa CL 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Brabus przygotował dwa nowe pakiety dla modelu CL 500. Pierwszy z nich "Brabus B50 - 490" korzysta z modułu BRABUS PowerXtra typu plug-and-play, który podłączony do komputera sterującego pracą silnika poprawiając jego osiągi. Dzięki zmianom sinik V8 o pojemności 4,7 l osiąga 490 KM (zamiast oryginalnych 435 KM), a jego maksymalny moment obrotowy wzrósł z 700 do 780 Nm.

Drugi pakiet "Brabus B50 - 520" podnosi moc tego auta do 520 KM, a moment obrotowy do imponujących 820 Nm. Tak zmodyfikowane auto osiąga 100 km/h w 4,5 s i po zdjęciu ogranicznika osiąga 300 km/h. Wraz z poprawą osiągów pakiety obejmują 22-calowe felgi, dodatkowe elementy stylistyczne na zewnątrz i we wnętrzu auta.

Oba pakiety dostępne są też dla Mercedesa S 500.

/ 8Pakiety dla Mercedesa CL 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Brabus przygotował dwa nowe pakiety dla modelu CL 500. Pierwszy z nich "Brabus B50 - 490" korzysta z modułu BRABUS PowerXtra typu plug-and-play, który podłączony do komputera sterującego pracą silnika poprawiając jego osiągi. Dzięki zmianom sinik V8 o pojemności 4,7 l osiąga 490 KM (zamiast oryginalnych 435 KM), a jego maksymalny moment obrotowy wzrósł z 700 do 780 Nm.

Drugi pakiet "Brabus B50 - 520" podnosi moc tego auta do 520 KM, a moment obrotowy do imponujących 820 Nm. Tak zmodyfikowane auto osiąga 100 km/h w 4,5 s i po zdjęciu ogranicznika osiąga 300 km/h. Wraz z poprawą osiągów pakiety obejmują 22-calowe felgi, dodatkowe elementy stylistyczne na zewnątrz i we wnętrzu auta.

Oba pakiety dostępne są też dla Mercedesa S 500.

/ 8Pakiety dla Mercedesa CL 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Brabus przygotował dwa nowe pakiety dla modelu CL 500. Pierwszy z nich "Brabus B50 - 490" korzysta z modułu BRABUS PowerXtra typu plug-and-play, który podłączony do komputera sterującego pracą silnika poprawiając jego osiągi. Dzięki zmianom sinik V8 o pojemności 4,7 l osiąga 490 KM (zamiast oryginalnych 435 KM), a jego maksymalny moment obrotowy wzrósł z 700 do 780 Nm.

Drugi pakiet "Brabus B50 - 520" podnosi moc tego auta do 520 KM, a moment obrotowy do imponujących 820 Nm. Tak zmodyfikowane auto osiąga 100 km/h w 4,5 s i po zdjęciu ogranicznika osiąga 300 km/h. Wraz z poprawą osiągów pakiety obejmują 22-calowe felgi, dodatkowe elementy stylistyczne na zewnątrz i we wnętrzu auta.

Oba pakiety dostępne są też dla Mercedesa S 500.

/ 8Pakiety dla Mercedesa CL 500

Obraz
© zdjęcie producenta

Brabus przygotował dwa nowe pakiety dla modelu CL 500. Pierwszy z nich "Brabus B50 - 490" korzysta z modułu BRABUS PowerXtra typu plug-and-play, który podłączony do komputera sterującego pracą silnika poprawiając jego osiągi. Dzięki zmianom sinik V8 o pojemności 4,7 l osiąga 490 KM (zamiast oryginalnych 435 KM), a jego maksymalny moment obrotowy wzrósł z 700 do 780 Nm.

Drugi pakiet "Brabus B50 - 520" podnosi moc tego auta do 520 KM, a moment obrotowy do imponujących 820 Nm. Tak zmodyfikowane auto osiąga 100 km/h w 4,5 s i po zdjęciu ogranicznika osiąga 300 km/h. Wraz z poprawą osiągów pakiety obejmują 22-calowe felgi, dodatkowe elementy stylistyczne na zewnątrz i we wnętrzu auta.

Oba pakiety dostępne są też dla Mercedesa S 500.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy