BMW Z4 M Coupe
None
BMW Z4 M Coupe
Poprzednie BMW serii "M" były ulubieńcami firm tuningowych. Poprawki w M Coupe będą bardzo trudne do wprowadzenia.
BMW Z4 M Coupe
Poprzednik nie stał się rynkowym hitem. Najnowsze M Coupe ma wszystko, co potrzebne, by odnieść sukces w świecie motoryzacji - osiągi, prezencję i prestiż.
BMW Z4 M Coupe
Karoseria stanowi ogniwo łączące hatchbacki oraz coupe - tylna klapa stromo opada, jednak jej otwarcie umożliwia również dostęp do kabiny pasażerskiej. Poprzednika określano mianem combi-coupe.
BMW Z4 M Coupe
Cztery rury wydechowe i zmodyfikowane tłumiki są gwarancją rasowego dźwięku.
BMW Z4 M Coupe
Przestrzeń pod maską została szczelnie wypełniona. Choć silnik nie wygląda wyjątkowo efektownie, produkuje 343 KM!
BMW Z4 M Coupe
BMW pozostało wierne klasycznemu układowi napędowemu, dzięki czemu samochód prowadzi się niemal idealnie. Przed uślizgami tylnej osi zabezpiecza specjalny mechanizm różnicowy oraz elektroniczne systemy kontroli trakcji.
BMW Z4 M Coupe
Skóra, chrom, karbon oraz duża ilość elektronicznego osprzętu uprzyjemni najdłuższą nawet podróż.
BMW Z4 M Coupe
Znaczek tunera co prawda nie jest wielki, ale oznacza, że charakter samochodu został diametralnie odmieniony.
BMW Z4 M Coupe
Niezwykle skuteczne hamulce pochodzą z BMW M3 CSL. Droga hamowania niewiele przekracza 30 metrów!
BMW Z4 M Coupe
Ewolucja wciąż trwa... W ciągu kilku lat combi-coupe stało się czymś pomiędzy hatchbackiem i coupe.
BMW Z4 M Coupe
Prześwit został zmniejszony oraz zastosowano większe koła. Celem była oczywiście poprawa zachowania się auta podczas szybkiej jazdy.
BMW Z4 M Coupe
Klasyczna sylwetka auta wyjaśnia, czemu BMW opisuje je jako "Kieszonkowe GT".
BMW Z4 M Coupe
Tuning w M Gmbh objął nie tylko silnik. Duży nacisk położono na dopracowanie zawieszenia.
BMW Z4 M Coupe
Pod ciekawie ukształtowaną maską czai się rzędowy silnik o pojemności 3.2 litra.