BMW Z4 M Coupe

None

Obraz

/ 14BMW Z4 M Coupe

Obraz

Poprzednie BMW serii "M" były ulubieńcami firm tuningowych. Poprawki w M Coupe będą bardzo trudne do wprowadzenia.

/ 14BMW Z4 M Coupe

Obraz

Poprzednik nie stał się rynkowym hitem. Najnowsze M Coupe ma wszystko, co potrzebne, by odnieść sukces w świecie motoryzacji - osiągi, prezencję i prestiż.

/ 14BMW Z4 M Coupe

Obraz

Karoseria stanowi ogniwo łączące hatchbacki oraz coupe - tylna klapa stromo opada, jednak jej otwarcie umożliwia również dostęp do kabiny pasażerskiej. Poprzednika określano mianem combi-coupe.

/ 14BMW Z4 M Coupe

Obraz

Cztery rury wydechowe i zmodyfikowane tłumiki są gwarancją rasowego dźwięku.

/ 14BMW Z4 M Coupe

Obraz

Przestrzeń pod maską została szczelnie wypełniona. Choć silnik nie wygląda wyjątkowo efektownie, produkuje 343 KM!

/ 14BMW Z4 M Coupe

Obraz

BMW pozostało wierne klasycznemu układowi napędowemu, dzięki czemu samochód prowadzi się niemal idealnie. Przed uślizgami tylnej osi zabezpiecza specjalny mechanizm różnicowy oraz elektroniczne systemy kontroli trakcji.

/ 14BMW Z4 M Coupe

Obraz

Skóra, chrom, karbon oraz duża ilość elektronicznego osprzętu uprzyjemni najdłuższą nawet podróż.

/ 14BMW Z4 M Coupe

Obraz

Znaczek tunera co prawda nie jest wielki, ale oznacza, że charakter samochodu został diametralnie odmieniony.

/ 14BMW Z4 M Coupe

Obraz

Niezwykle skuteczne hamulce pochodzą z BMW M3 CSL. Droga hamowania niewiele przekracza 30 metrów!

10 / 14BMW Z4 M Coupe

Obraz

Ewolucja wciąż trwa... W ciągu kilku lat combi-coupe stało się czymś pomiędzy hatchbackiem i coupe.

11 / 14BMW Z4 M Coupe

Obraz

Prześwit został zmniejszony oraz zastosowano większe koła. Celem była oczywiście poprawa zachowania się auta podczas szybkiej jazdy.

12 / 14BMW Z4 M Coupe

Obraz

Klasyczna sylwetka auta wyjaśnia, czemu BMW opisuje je jako "Kieszonkowe GT".

13 / 14BMW Z4 M Coupe

Obraz

Tuning w M Gmbh objął nie tylko silnik. Duży nacisk położono na dopracowanie zawieszenia.

14 / 14BMW Z4 M Coupe

Obraz

Pod ciekawie ukształtowaną maską czai się rzędowy silnik o pojemności 3.2 litra.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka