BMW X5M vs BMW X6M

None

Obraz

/ 26BMW X5M

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: benzynowy V8 o pojemności 4.395 ccm, Twin Scroll Twin Turbo, moc 555 KM przy 6.000 obr./min oraz 680 Nm w zakresie od 1.500 do 5.650 obr./min.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h w 4,7 s, 0 - 200 km/h w 16,9 s, V-max do 275 km/h (250 km/h seria).
CENA: od 469.000 zł

/ 26BMW X6M

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: benzynowy V8 o pojemności 4.395 ccm, Twin Scroll Twin Turbo, moc 555 KM przy 6.000 obr./min oraz 680 Nm w zakresie od 1.500 do 5.650 obr./min.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h w 4,7 s, 0 - 200 km/h w 16,9 s, V-max do 275 km/h (250 km/h seria).
CENA: 489.000 zł

/ 26BMW X5M

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: benzynowy V8 o pojemności 4.395 ccm, Twin Scroll Twin Turbo, moc 555 KM przy 6.000 obr./min oraz 680 Nm w zakresie od 1.500 do 5.650 obr./min.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h w 4,7 s, 0 - 200 km/h w 16,9 s, V-max do 275 km/h (250 km/h seria).
CENA: od 469.000 zł

/ 26BMW X6M

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: benzynowy V8 o pojemności 4.395 ccm, Twin Scroll Twin Turbo, moc 555 KM przy 6.000 obr./min oraz 680 Nm w zakresie od 1.500 do 5.650 obr./min.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h w 4,7 s, 0 - 200 km/h w 16,9 s, V-max do 275 km/h (250 km/h seria).
CENA: 489.000 zł

/ 26BMW X5M

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: benzynowy V8 o pojemności 4.395 ccm, Twin Scroll Twin Turbo, moc 555 KM przy 6.000 obr./min oraz 680 Nm w zakresie od 1.500 do 5.650 obr./min.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h w 4,7 s, 0 - 200 km/h w 16,9 s, V-max do 275 km/h (250 km/h seria).
CENA: od 469.000 zł

/ 26BMW X6M

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: benzynowy V8 o pojemności 4.395 ccm, Twin Scroll Twin Turbo, moc 555 KM przy 6.000 obr./min oraz 680 Nm w zakresie od 1.500 do 5.650 obr./min.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h w 4,7 s, 0 - 200 km/h w 16,9 s, V-max do 275 km/h (250 km/h seria).
CENA: 489.000 zł

/ 26BMW X5M

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: benzynowy V8 o pojemności 4.395 ccm, Twin Scroll Twin Turbo, moc 555 KM przy 6.000 obr./min oraz 680 Nm w zakresie od 1.500 do 5.650 obr./min.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h w 4,7 s, 0 - 200 km/h w 16,9 s, V-max do 275 km/h (250 km/h seria).
CENA: od 469.000 zł

/ 26BMW X6M

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: benzynowy V8 o pojemności 4.395 ccm, Twin Scroll Twin Turbo, moc 555 KM przy 6.000 obr./min oraz 680 Nm w zakresie od 1.500 do 5.650 obr./min.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h w 4,7 s, 0 - 200 km/h w 16,9 s, V-max do 275 km/h (250 km/h seria).
CENA: 489.000 zł

/ 26BMW X5M

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: benzynowy V8 o pojemności 4.395 ccm, Twin Scroll Twin Turbo, moc 555 KM przy 6.000 obr./min oraz 680 Nm w zakresie od 1.500 do 5.650 obr./min.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h w 4,7 s, 0 - 200 km/h w 16,9 s, V-max do 275 km/h (250 km/h seria).
CENA: od 469.000 zł

10 / 26BMW X6M

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: benzynowy V8 o pojemności 4.395 ccm, Twin Scroll Twin Turbo, moc 555 KM przy 6.000 obr./min oraz 680 Nm w zakresie od 1.500 do 5.650 obr./min.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h w 4,7 s, 0 - 200 km/h w 16,9 s, V-max do 275 km/h (250 km/h seria).
CENA: 489.000 zł

11 / 26BMW X6M

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: benzynowy V8 o pojemności 4.395 ccm, Twin Scroll Twin Turbo, moc 555 KM przy 6.000 obr./min oraz 680 Nm w zakresie od 1.500 do 5.650 obr./min.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h w 4,7 s, 0 - 200 km/h w 16,9 s, V-max do 275 km/h (250 km/h seria).
CENA: 489.000 zł

12 / 26BMW X5M

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: benzynowy V8 o pojemności 4.395 ccm, Twin Scroll Twin Turbo, moc 555 KM przy 6.000 obr./min oraz 680 Nm w zakresie od 1.500 do 5.650 obr./min.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h w 4,7 s, 0 - 200 km/h w 16,9 s, V-max do 275 km/h (250 km/h seria).
CENA: od 469.000 zł

13 / 26BMW X5M

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: benzynowy V8 o pojemności 4.395 ccm, Twin Scroll Twin Turbo, moc 555 KM przy 6.000 obr./min oraz 680 Nm w zakresie od 1.500 do 5.650 obr./min.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h w 4,7 s, 0 - 200 km/h w 16,9 s, V-max do 275 km/h (250 km/h seria).
CENA: od 469.000 zł

14 / 26BMW X6M

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: benzynowy V8 o pojemności 4.395 ccm, Twin Scroll Twin Turbo, moc 555 KM przy 6.000 obr./min oraz 680 Nm w zakresie od 1.500 do 5.650 obr./min.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h w 4,7 s, 0 - 200 km/h w 16,9 s, V-max do 275 km/h (250 km/h seria).
CENA: 489.000 zł

15 / 26BMW X5M

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: benzynowy V8 o pojemności 4.395 ccm, Twin Scroll Twin Turbo, moc 555 KM przy 6.000 obr./min oraz 680 Nm w zakresie od 1.500 do 5.650 obr./min.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h w 4,7 s, 0 - 200 km/h w 16,9 s, V-max do 275 km/h (250 km/h seria).
CENA: od 469.000 zł

16 / 26BMW X6M

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: benzynowy V8 o pojemności 4.395 ccm, Twin Scroll Twin Turbo, moc 555 KM przy 6.000 obr./min oraz 680 Nm w zakresie od 1.500 do 5.650 obr./min.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h w 4,7 s, 0 - 200 km/h w 16,9 s, V-max do 275 km/h (250 km/h seria).
CENA: 489.000 zł

17 / 26BMW X5M

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: benzynowy V8 o pojemności 4.395 ccm, Twin Scroll Twin Turbo, moc 555 KM przy 6.000 obr./min oraz 680 Nm w zakresie od 1.500 do 5.650 obr./min.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h w 4,7 s, 0 - 200 km/h w 16,9 s, V-max do 275 km/h (250 km/h seria).
CENA: od 469.000 zł

18 / 26BMW X6M

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: benzynowy V8 o pojemności 4.395 ccm, Twin Scroll Twin Turbo, moc 555 KM przy 6.000 obr./min oraz 680 Nm w zakresie od 1.500 do 5.650 obr./min.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h w 4,7 s, 0 - 200 km/h w 16,9 s, V-max do 275 km/h (250 km/h seria).
CENA: 489.000 zł

19 / 26BMW X5M

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: benzynowy V8 o pojemności 4.395 ccm, Twin Scroll Twin Turbo, moc 555 KM przy 6.000 obr./min oraz 680 Nm w zakresie od 1.500 do 5.650 obr./min.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h w 4,7 s, 0 - 200 km/h w 16,9 s, V-max do 275 km/h (250 km/h seria).
CENA: od 469.000 zł

20 / 26BMW X6M

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: benzynowy V8 o pojemności 4.395 ccm, Twin Scroll Twin Turbo, moc 555 KM przy 6.000 obr./min oraz 680 Nm w zakresie od 1.500 do 5.650 obr./min.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h w 4,7 s, 0 - 200 km/h w 16,9 s, V-max do 275 km/h (250 km/h seria).
CENA: 489.000 zł

21 / 26BMW X5M

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: benzynowy V8 o pojemności 4.395 ccm, Twin Scroll Twin Turbo, moc 555 KM przy 6.000 obr./min oraz 680 Nm w zakresie od 1.500 do 5.650 obr./min.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h w 4,7 s, 0 - 200 km/h w 16,9 s, V-max do 275 km/h (250 km/h seria).
CENA: od 469.000 zł

22 / 26BMW X6M

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: benzynowy V8 o pojemności 4.395 ccm, Twin Scroll Twin Turbo, moc 555 KM przy 6.000 obr./min oraz 680 Nm w zakresie od 1.500 do 5.650 obr./min.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h w 4,7 s, 0 - 200 km/h w 16,9 s, V-max do 275 km/h (250 km/h seria).
CENA: 489.000 zł

23 / 26BMW X5M

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: benzynowy V8 o pojemności 4.395 ccm, Twin Scroll Twin Turbo, moc 555 KM przy 6.000 obr./min oraz 680 Nm w zakresie od 1.500 do 5.650 obr./min.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h w 4,7 s, 0 - 200 km/h w 16,9 s, V-max do 275 km/h (250 km/h seria).
CENA: od 469.000 zł

24 / 26BMW X6M

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: benzynowy V8 o pojemności 4.395 ccm, Twin Scroll Twin Turbo, moc 555 KM przy 6.000 obr./min oraz 680 Nm w zakresie od 1.500 do 5.650 obr./min.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h w 4,7 s, 0 - 200 km/h w 16,9 s, V-max do 275 km/h (250 km/h seria).
CENA: 489.000 zł

25 / 26BMW X5M

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: benzynowy V8 o pojemności 4.395 ccm, Twin Scroll Twin Turbo, moc 555 KM przy 6.000 obr./min oraz 680 Nm w zakresie od 1.500 do 5.650 obr./min.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h w 4,7 s, 0 - 200 km/h w 16,9 s, V-max do 275 km/h (250 km/h seria).
CENA: od 469.000 zł

26 / 26BMW X6M

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK: benzynowy V8 o pojemności 4.395 ccm, Twin Scroll Twin Turbo, moc 555 KM przy 6.000 obr./min oraz 680 Nm w zakresie od 1.500 do 5.650 obr./min.
OSIĄGI: 0 - 100 km/h w 4,7 s, 0 - 200 km/h w 16,9 s, V-max do 275 km/h (250 km/h seria).
CENA: 489.000 zł

Wybrane dla Ciebie
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne