BMW X4 xDrive35d

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 19Garbaty sprinter

Obraz
© Piotr Mokwiński

Garbata sylwetka, ponad 300 koni mechanicznych mocy, napęd na cztery koła i cena, jak za nowoczesną kawalerkę w centrum Warszawy. Tak w skrócie można scharakteryzować X4, mniejszego brata X6. Osiągami dorównuje znacznie mniejszemu i lżejszemu Golfowi R, a masą własną Mercedesowi Klasy S. Czy takie połączenie ma sens? Europa z entuzjazmem przyjęła ten model, więc jak widać, diabeł musi tkwić w szczegółach.

Fenomen SUV-ów o sylwetce coupe zapoczątkował model X6. Wprowadzenie mniejszego auta wydawało się więc być jedynie kwestią czasu. BMW stało się prekursorem, ale w tym roku dominacja została zagrożona przez wyraźnie spóźnioną konkurencję. Mercedes zaoferował GLE, a Audi już w przyszłym roku planuje rozpocząć produkcję Q4. Coraz popularniejsza nisza nieco dziwi, bo widoczne na zdjęciach X4 nie ujmuje ani praktycznością, ani ceną. Jest jednak bardzo wyraziste, zwłaszcza w czerwonym kolorze, a także na 19 lub 20-calowych obręczach ze stopów lekkich. Nadwozie mierzy 467-centymetrów długości, 188 szerokości i 162,5 wysokości. Można je wzbogacić w pełni LED-owymi światłami, M-Pakietem oraz czarnymi listwami wokół okien. Potężnych rozmiarów nerki utrzymane w srebrnym kolorze dodają temu SUV-owi dynamiki.

/ 19Garbaty sprinter

Obraz
© Piotr Mokwiński

Garbata sylwetka, ponad 300 koni mechanicznych mocy, napęd na cztery koła i cena, jak za nowoczesną kawalerkę w centrum Warszawy. Tak w skrócie można scharakteryzować X4, mniejszego brata X6. Osiągami dorównuje znacznie mniejszemu i lżejszemu Golfowi R, a masą własną Mercedesowi Klasy S. Czy takie połączenie ma sens? Europa z entuzjazmem przyjęła ten model, więc jak widać, diabeł musi tkwić w szczegółach.

Fenomen SUV-ów o sylwetce coupe zapoczątkował model X6. Wprowadzenie mniejszego auta wydawało się więc być jedynie kwestią czasu. BMW stało się prekursorem, ale w tym roku dominacja została zagrożona przez wyraźnie spóźnioną konkurencję. Mercedes zaoferował GLE, a Audi już w przyszłym roku planuje rozpocząć produkcję Q4. Coraz popularniejsza nisza nieco dziwi, bo widoczne na zdjęciach X4 nie ujmuje ani praktycznością, ani ceną. Jest jednak bardzo wyraziste, zwłaszcza w czerwonym kolorze, a także na 19 lub 20-calowych obręczach ze stopów lekkich. Nadwozie mierzy 467-centymetrów długości, 188 szerokości i 162,5 wysokości. Można je wzbogacić w pełni LED-owymi światłami, M-Pakietem oraz czarnymi listwami wokół okien. Potężnych rozmiarów nerki utrzymane w srebrnym kolorze dodają temu SUV-owi dynamiki.

/ 19Garbaty sprinter

Obraz
© Piotr Mokwiński

Garbata sylwetka, ponad 300 koni mechanicznych mocy, napęd na cztery koła i cena, jak za nowoczesną kawalerkę w centrum Warszawy. Tak w skrócie można scharakteryzować X4, mniejszego brata X6. Osiągami dorównuje znacznie mniejszemu i lżejszemu Golfowi R, a masą własną Mercedesowi Klasy S. Czy takie połączenie ma sens? Europa z entuzjazmem przyjęła ten model, więc jak widać, diabeł musi tkwić w szczegółach.

Fenomen SUV-ów o sylwetce coupe zapoczątkował model X6. Wprowadzenie mniejszego auta wydawało się więc być jedynie kwestią czasu. BMW stało się prekursorem, ale w tym roku dominacja została zagrożona przez wyraźnie spóźnioną konkurencję. Mercedes zaoferował GLE, a Audi już w przyszłym roku planuje rozpocząć produkcję Q4. Coraz popularniejsza nisza nieco dziwi, bo widoczne na zdjęciach X4 nie ujmuje ani praktycznością, ani ceną. Jest jednak bardzo wyraziste, zwłaszcza w czerwonym kolorze, a także na 19 lub 20-calowych obręczach ze stopów lekkich. Nadwozie mierzy 467-centymetrów długości, 188 szerokości i 162,5 wysokości. Można je wzbogacić w pełni LED-owymi światłami, M-Pakietem oraz czarnymi listwami wokół okien. Potężnych rozmiarów nerki utrzymane w srebrnym kolorze dodają temu SUV-owi dynamiki.

/ 19Garbaty sprinter

Obraz
© Piotr Mokwiński

Garbata sylwetka, ponad 300 koni mechanicznych mocy, napęd na cztery koła i cena, jak za nowoczesną kawalerkę w centrum Warszawy. Tak w skrócie można scharakteryzować X4, mniejszego brata X6. Osiągami dorównuje znacznie mniejszemu i lżejszemu Golfowi R, a masą własną Mercedesowi Klasy S. Czy takie połączenie ma sens? Europa z entuzjazmem przyjęła ten model, więc jak widać, diabeł musi tkwić w szczegółach.

Fenomen SUV-ów o sylwetce coupe zapoczątkował model X6. Wprowadzenie mniejszego auta wydawało się więc być jedynie kwestią czasu. BMW stało się prekursorem, ale w tym roku dominacja została zagrożona przez wyraźnie spóźnioną konkurencję. Mercedes zaoferował GLE, a Audi już w przyszłym roku planuje rozpocząć produkcję Q4. Coraz popularniejsza nisza nieco dziwi, bo widoczne na zdjęciach X4 nie ujmuje ani praktycznością, ani ceną. Jest jednak bardzo wyraziste, zwłaszcza w czerwonym kolorze, a także na 19 lub 20-calowych obręczach ze stopów lekkich. Nadwozie mierzy 467-centymetrów długości, 188 szerokości i 162,5 wysokości. Można je wzbogacić w pełni LED-owymi światłami, M-Pakietem oraz czarnymi listwami wokół okien. Potężnych rozmiarów nerki utrzymane w srebrnym kolorze dodają temu SUV-owi dynamiki.

/ 19Garbaty sprinter

Obraz
© Piotr Mokwiński

Garbata sylwetka, ponad 300 koni mechanicznych mocy, napęd na cztery koła i cena, jak za nowoczesną kawalerkę w centrum Warszawy. Tak w skrócie można scharakteryzować X4, mniejszego brata X6. Osiągami dorównuje znacznie mniejszemu i lżejszemu Golfowi R, a masą własną Mercedesowi Klasy S. Czy takie połączenie ma sens? Europa z entuzjazmem przyjęła ten model, więc jak widać, diabeł musi tkwić w szczegółach.

Fenomen SUV-ów o sylwetce coupe zapoczątkował model X6. Wprowadzenie mniejszego auta wydawało się więc być jedynie kwestią czasu. BMW stało się prekursorem, ale w tym roku dominacja została zagrożona przez wyraźnie spóźnioną konkurencję. Mercedes zaoferował GLE, a Audi już w przyszłym roku planuje rozpocząć produkcję Q4. Coraz popularniejsza nisza nieco dziwi, bo widoczne na zdjęciach X4 nie ujmuje ani praktycznością, ani ceną. Jest jednak bardzo wyraziste, zwłaszcza w czerwonym kolorze, a także na 19 lub 20-calowych obręczach ze stopów lekkich. Nadwozie mierzy 467-centymetrów długości, 188 szerokości i 162,5 wysokości. Można je wzbogacić w pełni LED-owymi światłami, M-Pakietem oraz czarnymi listwami wokół okien. Potężnych rozmiarów nerki utrzymane w srebrnym kolorze dodają temu SUV-owi dynamiki.

/ 19Garbaty sprinter

Obraz
© Piotr Mokwiński

Garbata sylwetka, ponad 300 koni mechanicznych mocy, napęd na cztery koła i cena, jak za nowoczesną kawalerkę w centrum Warszawy. Tak w skrócie można scharakteryzować X4, mniejszego brata X6. Osiągami dorównuje znacznie mniejszemu i lżejszemu Golfowi R, a masą własną Mercedesowi Klasy S. Czy takie połączenie ma sens? Europa z entuzjazmem przyjęła ten model, więc jak widać, diabeł musi tkwić w szczegółach.

Fenomen SUV-ów o sylwetce coupe zapoczątkował model X6. Wprowadzenie mniejszego auta wydawało się więc być jedynie kwestią czasu. BMW stało się prekursorem, ale w tym roku dominacja została zagrożona przez wyraźnie spóźnioną konkurencję. Mercedes zaoferował GLE, a Audi już w przyszłym roku planuje rozpocząć produkcję Q4. Coraz popularniejsza nisza nieco dziwi, bo widoczne na zdjęciach X4 nie ujmuje ani praktycznością, ani ceną. Jest jednak bardzo wyraziste, zwłaszcza w czerwonym kolorze, a także na 19 lub 20-calowych obręczach ze stopów lekkich. Nadwozie mierzy 467-centymetrów długości, 188 szerokości i 162,5 wysokości. Można je wzbogacić w pełni LED-owymi światłami, M-Pakietem oraz czarnymi listwami wokół okien. Potężnych rozmiarów nerki utrzymane w srebrnym kolorze dodają temu SUV-owi dynamiki.

/ 19Garbaty sprinter

Obraz
© Piotr Mokwiński

Garbata sylwetka, ponad 300 koni mechanicznych mocy, napęd na cztery koła i cena, jak za nowoczesną kawalerkę w centrum Warszawy. Tak w skrócie można scharakteryzować X4, mniejszego brata X6. Osiągami dorównuje znacznie mniejszemu i lżejszemu Golfowi R, a masą własną Mercedesowi Klasy S. Czy takie połączenie ma sens? Europa z entuzjazmem przyjęła ten model, więc jak widać, diabeł musi tkwić w szczegółach.

Fenomen SUV-ów o sylwetce coupe zapoczątkował model X6. Wprowadzenie mniejszego auta wydawało się więc być jedynie kwestią czasu. BMW stało się prekursorem, ale w tym roku dominacja została zagrożona przez wyraźnie spóźnioną konkurencję. Mercedes zaoferował GLE, a Audi już w przyszłym roku planuje rozpocząć produkcję Q4. Coraz popularniejsza nisza nieco dziwi, bo widoczne na zdjęciach X4 nie ujmuje ani praktycznością, ani ceną. Jest jednak bardzo wyraziste, zwłaszcza w czerwonym kolorze, a także na 19 lub 20-calowych obręczach ze stopów lekkich. Nadwozie mierzy 467-centymetrów długości, 188 szerokości i 162,5 wysokości. Można je wzbogacić w pełni LED-owymi światłami, M-Pakietem oraz czarnymi listwami wokół okien. Potężnych rozmiarów nerki utrzymane w srebrnym kolorze dodają temu SUV-owi dynamiki.

/ 19Garbaty sprinter

Obraz
© Piotr Mokwiński

Garbata sylwetka, ponad 300 koni mechanicznych mocy, napęd na cztery koła i cena, jak za nowoczesną kawalerkę w centrum Warszawy. Tak w skrócie można scharakteryzować X4, mniejszego brata X6. Osiągami dorównuje znacznie mniejszemu i lżejszemu Golfowi R, a masą własną Mercedesowi Klasy S. Czy takie połączenie ma sens? Europa z entuzjazmem przyjęła ten model, więc jak widać, diabeł musi tkwić w szczegółach.

Fenomen SUV-ów o sylwetce coupe zapoczątkował model X6. Wprowadzenie mniejszego auta wydawało się więc być jedynie kwestią czasu. BMW stało się prekursorem, ale w tym roku dominacja została zagrożona przez wyraźnie spóźnioną konkurencję. Mercedes zaoferował GLE, a Audi już w przyszłym roku planuje rozpocząć produkcję Q4. Coraz popularniejsza nisza nieco dziwi, bo widoczne na zdjęciach X4 nie ujmuje ani praktycznością, ani ceną. Jest jednak bardzo wyraziste, zwłaszcza w czerwonym kolorze, a także na 19 lub 20-calowych obręczach ze stopów lekkich. Nadwozie mierzy 467-centymetrów długości, 188 szerokości i 162,5 wysokości. Można je wzbogacić w pełni LED-owymi światłami, M-Pakietem oraz czarnymi listwami wokół okien. Potężnych rozmiarów nerki utrzymane w srebrnym kolorze dodają temu SUV-owi dynamiki.

/ 19Garbaty sprinter

Obraz
© Piotr Mokwiński

Garbata sylwetka, ponad 300 koni mechanicznych mocy, napęd na cztery koła i cena, jak za nowoczesną kawalerkę w centrum Warszawy. Tak w skrócie można scharakteryzować X4, mniejszego brata X6. Osiągami dorównuje znacznie mniejszemu i lżejszemu Golfowi R, a masą własną Mercedesowi Klasy S. Czy takie połączenie ma sens? Europa z entuzjazmem przyjęła ten model, więc jak widać, diabeł musi tkwić w szczegółach.

Fenomen SUV-ów o sylwetce coupe zapoczątkował model X6. Wprowadzenie mniejszego auta wydawało się więc być jedynie kwestią czasu. BMW stało się prekursorem, ale w tym roku dominacja została zagrożona przez wyraźnie spóźnioną konkurencję. Mercedes zaoferował GLE, a Audi już w przyszłym roku planuje rozpocząć produkcję Q4. Coraz popularniejsza nisza nieco dziwi, bo widoczne na zdjęciach X4 nie ujmuje ani praktycznością, ani ceną. Jest jednak bardzo wyraziste, zwłaszcza w czerwonym kolorze, a także na 19 lub 20-calowych obręczach ze stopów lekkich. Nadwozie mierzy 467-centymetrów długości, 188 szerokości i 162,5 wysokości. Można je wzbogacić w pełni LED-owymi światłami, M-Pakietem oraz czarnymi listwami wokół okien. Potężnych rozmiarów nerki utrzymane w srebrnym kolorze dodają temu SUV-owi dynamiki.

10 / 19Garbaty sprinter

Obraz
© Piotr Mokwiński

Garbata sylwetka, ponad 300 koni mechanicznych mocy, napęd na cztery koła i cena, jak za nowoczesną kawalerkę w centrum Warszawy. Tak w skrócie można scharakteryzować X4, mniejszego brata X6. Osiągami dorównuje znacznie mniejszemu i lżejszemu Golfowi R, a masą własną Mercedesowi Klasy S. Czy takie połączenie ma sens? Europa z entuzjazmem przyjęła ten model, więc jak widać, diabeł musi tkwić w szczegółach.

Fenomen SUV-ów o sylwetce coupe zapoczątkował model X6. Wprowadzenie mniejszego auta wydawało się więc być jedynie kwestią czasu. BMW stało się prekursorem, ale w tym roku dominacja została zagrożona przez wyraźnie spóźnioną konkurencję. Mercedes zaoferował GLE, a Audi już w przyszłym roku planuje rozpocząć produkcję Q4. Coraz popularniejsza nisza nieco dziwi, bo widoczne na zdjęciach X4 nie ujmuje ani praktycznością, ani ceną. Jest jednak bardzo wyraziste, zwłaszcza w czerwonym kolorze, a także na 19 lub 20-calowych obręczach ze stopów lekkich. Nadwozie mierzy 467-centymetrów długości, 188 szerokości i 162,5 wysokości. Można je wzbogacić w pełni LED-owymi światłami, M-Pakietem oraz czarnymi listwami wokół okien. Potężnych rozmiarów nerki utrzymane w srebrnym kolorze dodają temu SUV-owi dynamiki.

11 / 19Garbaty sprinter

Obraz
© Piotr Mokwiński

Garbata sylwetka, ponad 300 koni mechanicznych mocy, napęd na cztery koła i cena, jak za nowoczesną kawalerkę w centrum Warszawy. Tak w skrócie można scharakteryzować X4, mniejszego brata X6. Osiągami dorównuje znacznie mniejszemu i lżejszemu Golfowi R, a masą własną Mercedesowi Klasy S. Czy takie połączenie ma sens? Europa z entuzjazmem przyjęła ten model, więc jak widać, diabeł musi tkwić w szczegółach.

Fenomen SUV-ów o sylwetce coupe zapoczątkował model X6. Wprowadzenie mniejszego auta wydawało się więc być jedynie kwestią czasu. BMW stało się prekursorem, ale w tym roku dominacja została zagrożona przez wyraźnie spóźnioną konkurencję. Mercedes zaoferował GLE, a Audi już w przyszłym roku planuje rozpocząć produkcję Q4. Coraz popularniejsza nisza nieco dziwi, bo widoczne na zdjęciach X4 nie ujmuje ani praktycznością, ani ceną. Jest jednak bardzo wyraziste, zwłaszcza w czerwonym kolorze, a także na 19 lub 20-calowych obręczach ze stopów lekkich. Nadwozie mierzy 467-centymetrów długości, 188 szerokości i 162,5 wysokości. Można je wzbogacić w pełni LED-owymi światłami, M-Pakietem oraz czarnymi listwami wokół okien. Potężnych rozmiarów nerki utrzymane w srebrnym kolorze dodają temu SUV-owi dynamiki.

12 / 19Garbaty sprinter

Obraz
© Piotr Mokwiński

Garbata sylwetka, ponad 300 koni mechanicznych mocy, napęd na cztery koła i cena, jak za nowoczesną kawalerkę w centrum Warszawy. Tak w skrócie można scharakteryzować X4, mniejszego brata X6. Osiągami dorównuje znacznie mniejszemu i lżejszemu Golfowi R, a masą własną Mercedesowi Klasy S. Czy takie połączenie ma sens? Europa z entuzjazmem przyjęła ten model, więc jak widać, diabeł musi tkwić w szczegółach.

Fenomen SUV-ów o sylwetce coupe zapoczątkował model X6. Wprowadzenie mniejszego auta wydawało się więc być jedynie kwestią czasu. BMW stało się prekursorem, ale w tym roku dominacja została zagrożona przez wyraźnie spóźnioną konkurencję. Mercedes zaoferował GLE, a Audi już w przyszłym roku planuje rozpocząć produkcję Q4. Coraz popularniejsza nisza nieco dziwi, bo widoczne na zdjęciach X4 nie ujmuje ani praktycznością, ani ceną. Jest jednak bardzo wyraziste, zwłaszcza w czerwonym kolorze, a także na 19 lub 20-calowych obręczach ze stopów lekkich. Nadwozie mierzy 467-centymetrów długości, 188 szerokości i 162,5 wysokości. Można je wzbogacić w pełni LED-owymi światłami, M-Pakietem oraz czarnymi listwami wokół okien. Potężnych rozmiarów nerki utrzymane w srebrnym kolorze dodają temu SUV-owi dynamiki.

13 / 19Garbaty sprinter

Obraz
© Piotr Mokwiński

Garbata sylwetka, ponad 300 koni mechanicznych mocy, napęd na cztery koła i cena, jak za nowoczesną kawalerkę w centrum Warszawy. Tak w skrócie można scharakteryzować X4, mniejszego brata X6. Osiągami dorównuje znacznie mniejszemu i lżejszemu Golfowi R, a masą własną Mercedesowi Klasy S. Czy takie połączenie ma sens? Europa z entuzjazmem przyjęła ten model, więc jak widać, diabeł musi tkwić w szczegółach.

Fenomen SUV-ów o sylwetce coupe zapoczątkował model X6. Wprowadzenie mniejszego auta wydawało się więc być jedynie kwestią czasu. BMW stało się prekursorem, ale w tym roku dominacja została zagrożona przez wyraźnie spóźnioną konkurencję. Mercedes zaoferował GLE, a Audi już w przyszłym roku planuje rozpocząć produkcję Q4. Coraz popularniejsza nisza nieco dziwi, bo widoczne na zdjęciach X4 nie ujmuje ani praktycznością, ani ceną. Jest jednak bardzo wyraziste, zwłaszcza w czerwonym kolorze, a także na 19 lub 20-calowych obręczach ze stopów lekkich. Nadwozie mierzy 467-centymetrów długości, 188 szerokości i 162,5 wysokości. Można je wzbogacić w pełni LED-owymi światłami, M-Pakietem oraz czarnymi listwami wokół okien. Potężnych rozmiarów nerki utrzymane w srebrnym kolorze dodają temu SUV-owi dynamiki.

14 / 19Garbaty sprinter

Obraz
© Piotr Mokwiński

Garbata sylwetka, ponad 300 koni mechanicznych mocy, napęd na cztery koła i cena, jak za nowoczesną kawalerkę w centrum Warszawy. Tak w skrócie można scharakteryzować X4, mniejszego brata X6. Osiągami dorównuje znacznie mniejszemu i lżejszemu Golfowi R, a masą własną Mercedesowi Klasy S. Czy takie połączenie ma sens? Europa z entuzjazmem przyjęła ten model, więc jak widać, diabeł musi tkwić w szczegółach.

Fenomen SUV-ów o sylwetce coupe zapoczątkował model X6. Wprowadzenie mniejszego auta wydawało się więc być jedynie kwestią czasu. BMW stało się prekursorem, ale w tym roku dominacja została zagrożona przez wyraźnie spóźnioną konkurencję. Mercedes zaoferował GLE, a Audi już w przyszłym roku planuje rozpocząć produkcję Q4. Coraz popularniejsza nisza nieco dziwi, bo widoczne na zdjęciach X4 nie ujmuje ani praktycznością, ani ceną. Jest jednak bardzo wyraziste, zwłaszcza w czerwonym kolorze, a także na 19 lub 20-calowych obręczach ze stopów lekkich. Nadwozie mierzy 467-centymetrów długości, 188 szerokości i 162,5 wysokości. Można je wzbogacić w pełni LED-owymi światłami, M-Pakietem oraz czarnymi listwami wokół okien. Potężnych rozmiarów nerki utrzymane w srebrnym kolorze dodają temu SUV-owi dynamiki.

15 / 19Garbaty sprinter

Obraz
© Piotr Mokwiński

Garbata sylwetka, ponad 300 koni mechanicznych mocy, napęd na cztery koła i cena, jak za nowoczesną kawalerkę w centrum Warszawy. Tak w skrócie można scharakteryzować X4, mniejszego brata X6. Osiągami dorównuje znacznie mniejszemu i lżejszemu Golfowi R, a masą własną Mercedesowi Klasy S. Czy takie połączenie ma sens? Europa z entuzjazmem przyjęła ten model, więc jak widać, diabeł musi tkwić w szczegółach.

Fenomen SUV-ów o sylwetce coupe zapoczątkował model X6. Wprowadzenie mniejszego auta wydawało się więc być jedynie kwestią czasu. BMW stało się prekursorem, ale w tym roku dominacja została zagrożona przez wyraźnie spóźnioną konkurencję. Mercedes zaoferował GLE, a Audi już w przyszłym roku planuje rozpocząć produkcję Q4. Coraz popularniejsza nisza nieco dziwi, bo widoczne na zdjęciach X4 nie ujmuje ani praktycznością, ani ceną. Jest jednak bardzo wyraziste, zwłaszcza w czerwonym kolorze, a także na 19 lub 20-calowych obręczach ze stopów lekkich. Nadwozie mierzy 467-centymetrów długości, 188 szerokości i 162,5 wysokości. Można je wzbogacić w pełni LED-owymi światłami, M-Pakietem oraz czarnymi listwami wokół okien. Potężnych rozmiarów nerki utrzymane w srebrnym kolorze dodają temu SUV-owi dynamiki.

16 / 19Garbaty sprinter

Obraz
© Piotr Mokwiński

Garbata sylwetka, ponad 300 koni mechanicznych mocy, napęd na cztery koła i cena, jak za nowoczesną kawalerkę w centrum Warszawy. Tak w skrócie można scharakteryzować X4, mniejszego brata X6. Osiągami dorównuje znacznie mniejszemu i lżejszemu Golfowi R, a masą własną Mercedesowi Klasy S. Czy takie połączenie ma sens? Europa z entuzjazmem przyjęła ten model, więc jak widać, diabeł musi tkwić w szczegółach.

Fenomen SUV-ów o sylwetce coupe zapoczątkował model X6. Wprowadzenie mniejszego auta wydawało się więc być jedynie kwestią czasu. BMW stało się prekursorem, ale w tym roku dominacja została zagrożona przez wyraźnie spóźnioną konkurencję. Mercedes zaoferował GLE, a Audi już w przyszłym roku planuje rozpocząć produkcję Q4. Coraz popularniejsza nisza nieco dziwi, bo widoczne na zdjęciach X4 nie ujmuje ani praktycznością, ani ceną. Jest jednak bardzo wyraziste, zwłaszcza w czerwonym kolorze, a także na 19 lub 20-calowych obręczach ze stopów lekkich. Nadwozie mierzy 467-centymetrów długości, 188 szerokości i 162,5 wysokości. Można je wzbogacić w pełni LED-owymi światłami, M-Pakietem oraz czarnymi listwami wokół okien. Potężnych rozmiarów nerki utrzymane w srebrnym kolorze dodają temu SUV-owi dynamiki.

17 / 19Garbaty sprinter

Obraz
© Piotr Mokwiński

Garbata sylwetka, ponad 300 koni mechanicznych mocy, napęd na cztery koła i cena, jak za nowoczesną kawalerkę w centrum Warszawy. Tak w skrócie można scharakteryzować X4, mniejszego brata X6. Osiągami dorównuje znacznie mniejszemu i lżejszemu Golfowi R, a masą własną Mercedesowi Klasy S. Czy takie połączenie ma sens? Europa z entuzjazmem przyjęła ten model, więc jak widać, diabeł musi tkwić w szczegółach.

Fenomen SUV-ów o sylwetce coupe zapoczątkował model X6. Wprowadzenie mniejszego auta wydawało się więc być jedynie kwestią czasu. BMW stało się prekursorem, ale w tym roku dominacja została zagrożona przez wyraźnie spóźnioną konkurencję. Mercedes zaoferował GLE, a Audi już w przyszłym roku planuje rozpocząć produkcję Q4. Coraz popularniejsza nisza nieco dziwi, bo widoczne na zdjęciach X4 nie ujmuje ani praktycznością, ani ceną. Jest jednak bardzo wyraziste, zwłaszcza w czerwonym kolorze, a także na 19 lub 20-calowych obręczach ze stopów lekkich. Nadwozie mierzy 467-centymetrów długości, 188 szerokości i 162,5 wysokości. Można je wzbogacić w pełni LED-owymi światłami, M-Pakietem oraz czarnymi listwami wokół okien. Potężnych rozmiarów nerki utrzymane w srebrnym kolorze dodają temu SUV-owi dynamiki.

18 / 19Garbaty sprinter

Obraz
© Piotr Mokwiński

Garbata sylwetka, ponad 300 koni mechanicznych mocy, napęd na cztery koła i cena, jak za nowoczesną kawalerkę w centrum Warszawy. Tak w skrócie można scharakteryzować X4, mniejszego brata X6. Osiągami dorównuje znacznie mniejszemu i lżejszemu Golfowi R, a masą własną Mercedesowi Klasy S. Czy takie połączenie ma sens? Europa z entuzjazmem przyjęła ten model, więc jak widać, diabeł musi tkwić w szczegółach.

Fenomen SUV-ów o sylwetce coupe zapoczątkował model X6. Wprowadzenie mniejszego auta wydawało się więc być jedynie kwestią czasu. BMW stało się prekursorem, ale w tym roku dominacja została zagrożona przez wyraźnie spóźnioną konkurencję. Mercedes zaoferował GLE, a Audi już w przyszłym roku planuje rozpocząć produkcję Q4. Coraz popularniejsza nisza nieco dziwi, bo widoczne na zdjęciach X4 nie ujmuje ani praktycznością, ani ceną. Jest jednak bardzo wyraziste, zwłaszcza w czerwonym kolorze, a także na 19 lub 20-calowych obręczach ze stopów lekkich. Nadwozie mierzy 467-centymetrów długości, 188 szerokości i 162,5 wysokości. Można je wzbogacić w pełni LED-owymi światłami, M-Pakietem oraz czarnymi listwami wokół okien. Potężnych rozmiarów nerki utrzymane w srebrnym kolorze dodają temu SUV-owi dynamiki.

19 / 19Garbaty sprinter

Obraz
© Piotr Mokwiński

Garbata sylwetka, ponad 300 koni mechanicznych mocy, napęd na cztery koła i cena, jak za nowoczesną kawalerkę w centrum Warszawy. Tak w skrócie można scharakteryzować X4, mniejszego brata X6. Osiągami dorównuje znacznie mniejszemu i lżejszemu Golfowi R, a masą własną Mercedesowi Klasy S. Czy takie połączenie ma sens? Europa z entuzjazmem przyjęła ten model, więc jak widać, diabeł musi tkwić w szczegółach.

Fenomen SUV-ów o sylwetce coupe zapoczątkował model X6. Wprowadzenie mniejszego auta wydawało się więc być jedynie kwestią czasu. BMW stało się prekursorem, ale w tym roku dominacja została zagrożona przez wyraźnie spóźnioną konkurencję. Mercedes zaoferował GLE, a Audi już w przyszłym roku planuje rozpocząć produkcję Q4. Coraz popularniejsza nisza nieco dziwi, bo widoczne na zdjęciach X4 nie ujmuje ani praktycznością, ani ceną. Jest jednak bardzo wyraziste, zwłaszcza w czerwonym kolorze, a także na 19 lub 20-calowych obręczach ze stopów lekkich. Nadwozie mierzy 467-centymetrów długości, 188 szerokości i 162,5 wysokości. Można je wzbogacić w pełni LED-owymi światłami, M-Pakietem oraz czarnymi listwami wokół okien. Potężnych rozmiarów nerki utrzymane w srebrnym kolorze dodają temu SUV-owi dynamiki.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka