BMW X4 30d

Ten model powstał na kanwie sukcesu większego X6. Starszy brat cieszy się ogromnym powodzeniem w Stanach Zjednoczonych i na Starym Kontynencie. Czemu więc nie stworzyć mniejszego i tańszego odpowiednika?

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL/Piotr Mokwiński

/ 18X6 w wersji mini

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Według założeń marketingowych, pomysł wydaje się być strzałem w dziesiątkę. I tak zapewne się stanie, bo preferencje nabywców od kilku lat są skierowane na wszelkiej maści crossovery. BMW oferuje szeroką paletę mocnych silników, napęd na cztery koła, zwiększony prześwit i atrakcyjny wygląd, który dla wielu stanowi główną kartę przetargową.

Debiutujące w tym roku X4 ma trudniejszy żywot od większego brata z uwagi na konkurencję. Na rynku jest bowiem Porsche Macan występujący w zbliżonej cenie i z konkurencyjnymi silnikami oraz wyposażeniem. Ceny BMW zaczynają się od 187 700 złotych. Widoczny na zdjęciach egzemplarz z trzylitrowym dieslem i bogatą konfiguracją to już wydatek zbliżony do 350 tysięcy. W tej samej cenie kupimy 306-konną turbobenzynę o jeszcze lepszych osiągach. Czy ten model odniesie sukces? Patrząc na rozchwytywanego i znacznie cięższego optycznie X6, z pewnością przyciągnie do siebie klientów z zasobnym portfelem.

/ 18X6 w wersji mini

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Według założeń marketingowych, pomysł wydaje się być strzałem w dziesiątkę. I tak zapewne się stanie, bo preferencje nabywców od kilku lat są skierowane na wszelkiej maści crossovery. BMW oferuje szeroką paletę mocnych silników, napęd na cztery koła, zwiększony prześwit i atrakcyjny wygląd, który dla wielu stanowi główną kartę przetargową.

Debiutujące w tym roku X4 ma trudniejszy żywot od większego brata z uwagi na konkurencję. Na rynku jest bowiem Porsche Macan występujący w zbliżonej cenie i z konkurencyjnymi silnikami oraz wyposażeniem. Ceny BMW zaczynają się od 187 700 złotych. Widoczny na zdjęciach egzemplarz z trzylitrowym dieslem i bogatą konfiguracją to już wydatek zbliżony do 350 tysięcy. W tej samej cenie kupimy 306-konną turbobenzynę o jeszcze lepszych osiągach. Czy ten model odniesie sukces? Patrząc na rozchwytywanego i znacznie cięższego optycznie X6, z pewnością przyciągnie do siebie klientów z zasobnym portfelem.

/ 18X6 w wersji mini

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Według założeń marketingowych, pomysł wydaje się być strzałem w dziesiątkę. I tak zapewne się stanie, bo preferencje nabywców od kilku lat są skierowane na wszelkiej maści crossovery. BMW oferuje szeroką paletę mocnych silników, napęd na cztery koła, zwiększony prześwit i atrakcyjny wygląd, który dla wielu stanowi główną kartę przetargową.

Debiutujące w tym roku X4 ma trudniejszy żywot od większego brata z uwagi na konkurencję. Na rynku jest bowiem Porsche Macan występujący w zbliżonej cenie i z konkurencyjnymi silnikami oraz wyposażeniem. Ceny BMW zaczynają się od 187 700 złotych. Widoczny na zdjęciach egzemplarz z trzylitrowym dieslem i bogatą konfiguracją to już wydatek zbliżony do 350 tysięcy. W tej samej cenie kupimy 306-konną turbobenzynę o jeszcze lepszych osiągach. Czy ten model odniesie sukces? Patrząc na rozchwytywanego i znacznie cięższego optycznie X6, z pewnością przyciągnie do siebie klientów z zasobnym portfelem.

/ 18X6 w wersji mini

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Według założeń marketingowych, pomysł wydaje się być strzałem w dziesiątkę. I tak zapewne się stanie, bo preferencje nabywców od kilku lat są skierowane na wszelkiej maści crossovery. BMW oferuje szeroką paletę mocnych silników, napęd na cztery koła, zwiększony prześwit i atrakcyjny wygląd, który dla wielu stanowi główną kartę przetargową.

Debiutujące w tym roku X4 ma trudniejszy żywot od większego brata z uwagi na konkurencję. Na rynku jest bowiem Porsche Macan występujący w zbliżonej cenie i z konkurencyjnymi silnikami oraz wyposażeniem. Ceny BMW zaczynają się od 187 700 złotych. Widoczny na zdjęciach egzemplarz z trzylitrowym dieslem i bogatą konfiguracją to już wydatek zbliżony do 350 tysięcy. W tej samej cenie kupimy 306-konną turbobenzynę o jeszcze lepszych osiągach. Czy ten model odniesie sukces? Patrząc na rozchwytywanego i znacznie cięższego optycznie X6, z pewnością przyciągnie do siebie klientów z zasobnym portfelem.

/ 18X6 w wersji mini

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Według założeń marketingowych, pomysł wydaje się być strzałem w dziesiątkę. I tak zapewne się stanie, bo preferencje nabywców od kilku lat są skierowane na wszelkiej maści crossovery. BMW oferuje szeroką paletę mocnych silników, napęd na cztery koła, zwiększony prześwit i atrakcyjny wygląd, który dla wielu stanowi główną kartę przetargową.

Debiutujące w tym roku X4 ma trudniejszy żywot od większego brata z uwagi na konkurencję. Na rynku jest bowiem Porsche Macan występujący w zbliżonej cenie i z konkurencyjnymi silnikami oraz wyposażeniem. Ceny BMW zaczynają się od 187 700 złotych. Widoczny na zdjęciach egzemplarz z trzylitrowym dieslem i bogatą konfiguracją to już wydatek zbliżony do 350 tysięcy. W tej samej cenie kupimy 306-konną turbobenzynę o jeszcze lepszych osiągach. Czy ten model odniesie sukces? Patrząc na rozchwytywanego i znacznie cięższego optycznie X6, z pewnością przyciągnie do siebie klientów z zasobnym portfelem.

/ 18X6 w wersji mini

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Według założeń marketingowych, pomysł wydaje się być strzałem w dziesiątkę. I tak zapewne się stanie, bo preferencje nabywców od kilku lat są skierowane na wszelkiej maści crossovery. BMW oferuje szeroką paletę mocnych silników, napęd na cztery koła, zwiększony prześwit i atrakcyjny wygląd, który dla wielu stanowi główną kartę przetargową.

Debiutujące w tym roku X4 ma trudniejszy żywot od większego brata z uwagi na konkurencję. Na rynku jest bowiem Porsche Macan występujący w zbliżonej cenie i z konkurencyjnymi silnikami oraz wyposażeniem. Ceny BMW zaczynają się od 187 700 złotych. Widoczny na zdjęciach egzemplarz z trzylitrowym dieslem i bogatą konfiguracją to już wydatek zbliżony do 350 tysięcy. W tej samej cenie kupimy 306-konną turbobenzynę o jeszcze lepszych osiągach. Czy ten model odniesie sukces? Patrząc na rozchwytywanego i znacznie cięższego optycznie X6, z pewnością przyciągnie do siebie klientów z zasobnym portfelem.

/ 18X6 w wersji mini

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Według założeń marketingowych, pomysł wydaje się być strzałem w dziesiątkę. I tak zapewne się stanie, bo preferencje nabywców od kilku lat są skierowane na wszelkiej maści crossovery. BMW oferuje szeroką paletę mocnych silników, napęd na cztery koła, zwiększony prześwit i atrakcyjny wygląd, który dla wielu stanowi główną kartę przetargową.

Debiutujące w tym roku X4 ma trudniejszy żywot od większego brata z uwagi na konkurencję. Na rynku jest bowiem Porsche Macan występujący w zbliżonej cenie i z konkurencyjnymi silnikami oraz wyposażeniem. Ceny BMW zaczynają się od 187 700 złotych. Widoczny na zdjęciach egzemplarz z trzylitrowym dieslem i bogatą konfiguracją to już wydatek zbliżony do 350 tysięcy. W tej samej cenie kupimy 306-konną turbobenzynę o jeszcze lepszych osiągach. Czy ten model odniesie sukces? Patrząc na rozchwytywanego i znacznie cięższego optycznie X6, z pewnością przyciągnie do siebie klientów z zasobnym portfelem.

/ 18X6 w wersji mini

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Według założeń marketingowych, pomysł wydaje się być strzałem w dziesiątkę. I tak zapewne się stanie, bo preferencje nabywców od kilku lat są skierowane na wszelkiej maści crossovery. BMW oferuje szeroką paletę mocnych silników, napęd na cztery koła, zwiększony prześwit i atrakcyjny wygląd, który dla wielu stanowi główną kartę przetargową.

Debiutujące w tym roku X4 ma trudniejszy żywot od większego brata z uwagi na konkurencję. Na rynku jest bowiem Porsche Macan występujący w zbliżonej cenie i z konkurencyjnymi silnikami oraz wyposażeniem. Ceny BMW zaczynają się od 187 700 złotych. Widoczny na zdjęciach egzemplarz z trzylitrowym dieslem i bogatą konfiguracją to już wydatek zbliżony do 350 tysięcy. W tej samej cenie kupimy 306-konną turbobenzynę o jeszcze lepszych osiągach. Czy ten model odniesie sukces? Patrząc na rozchwytywanego i znacznie cięższego optycznie X6, z pewnością przyciągnie do siebie klientów z zasobnym portfelem.

/ 18X6 w wersji mini

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Według założeń marketingowych, pomysł wydaje się być strzałem w dziesiątkę. I tak zapewne się stanie, bo preferencje nabywców od kilku lat są skierowane na wszelkiej maści crossovery. BMW oferuje szeroką paletę mocnych silników, napęd na cztery koła, zwiększony prześwit i atrakcyjny wygląd, który dla wielu stanowi główną kartę przetargową.

Debiutujące w tym roku X4 ma trudniejszy żywot od większego brata z uwagi na konkurencję. Na rynku jest bowiem Porsche Macan występujący w zbliżonej cenie i z konkurencyjnymi silnikami oraz wyposażeniem. Ceny BMW zaczynają się od 187 700 złotych. Widoczny na zdjęciach egzemplarz z trzylitrowym dieslem i bogatą konfiguracją to już wydatek zbliżony do 350 tysięcy. W tej samej cenie kupimy 306-konną turbobenzynę o jeszcze lepszych osiągach. Czy ten model odniesie sukces? Patrząc na rozchwytywanego i znacznie cięższego optycznie X6, z pewnością przyciągnie do siebie klientów z zasobnym portfelem.

10 / 18X6 w wersji mini

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Według założeń marketingowych, pomysł wydaje się być strzałem w dziesiątkę. I tak zapewne się stanie, bo preferencje nabywców od kilku lat są skierowane na wszelkiej maści crossovery. BMW oferuje szeroką paletę mocnych silników, napęd na cztery koła, zwiększony prześwit i atrakcyjny wygląd, który dla wielu stanowi główną kartę przetargową.

Debiutujące w tym roku X4 ma trudniejszy żywot od większego brata z uwagi na konkurencję. Na rynku jest bowiem Porsche Macan występujący w zbliżonej cenie i z konkurencyjnymi silnikami oraz wyposażeniem. Ceny BMW zaczynają się od 187 700 złotych. Widoczny na zdjęciach egzemplarz z trzylitrowym dieslem i bogatą konfiguracją to już wydatek zbliżony do 350 tysięcy. W tej samej cenie kupimy 306-konną turbobenzynę o jeszcze lepszych osiągach. Czy ten model odniesie sukces? Patrząc na rozchwytywanego i znacznie cięższego optycznie X6, z pewnością przyciągnie do siebie klientów z zasobnym portfelem.

11 / 18X6 w wersji mini

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Według założeń marketingowych, pomysł wydaje się być strzałem w dziesiątkę. I tak zapewne się stanie, bo preferencje nabywców od kilku lat są skierowane na wszelkiej maści crossovery. BMW oferuje szeroką paletę mocnych silników, napęd na cztery koła, zwiększony prześwit i atrakcyjny wygląd, który dla wielu stanowi główną kartę przetargową.

Debiutujące w tym roku X4 ma trudniejszy żywot od większego brata z uwagi na konkurencję. Na rynku jest bowiem Porsche Macan występujący w zbliżonej cenie i z konkurencyjnymi silnikami oraz wyposażeniem. Ceny BMW zaczynają się od 187 700 złotych. Widoczny na zdjęciach egzemplarz z trzylitrowym dieslem i bogatą konfiguracją to już wydatek zbliżony do 350 tysięcy. W tej samej cenie kupimy 306-konną turbobenzynę o jeszcze lepszych osiągach. Czy ten model odniesie sukces? Patrząc na rozchwytywanego i znacznie cięższego optycznie X6, z pewnością przyciągnie do siebie klientów z zasobnym portfelem.

12 / 18X6 w wersji mini

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Według założeń marketingowych, pomysł wydaje się być strzałem w dziesiątkę. I tak zapewne się stanie, bo preferencje nabywców od kilku lat są skierowane na wszelkiej maści crossovery. BMW oferuje szeroką paletę mocnych silników, napęd na cztery koła, zwiększony prześwit i atrakcyjny wygląd, który dla wielu stanowi główną kartę przetargową.

Debiutujące w tym roku X4 ma trudniejszy żywot od większego brata z uwagi na konkurencję. Na rynku jest bowiem Porsche Macan występujący w zbliżonej cenie i z konkurencyjnymi silnikami oraz wyposażeniem. Ceny BMW zaczynają się od 187 700 złotych. Widoczny na zdjęciach egzemplarz z trzylitrowym dieslem i bogatą konfiguracją to już wydatek zbliżony do 350 tysięcy. W tej samej cenie kupimy 306-konną turbobenzynę o jeszcze lepszych osiągach. Czy ten model odniesie sukces? Patrząc na rozchwytywanego i znacznie cięższego optycznie X6, z pewnością przyciągnie do siebie klientów z zasobnym portfelem.

13 / 18X6 w wersji mini

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Według założeń marketingowych, pomysł wydaje się być strzałem w dziesiątkę. I tak zapewne się stanie, bo preferencje nabywców od kilku lat są skierowane na wszelkiej maści crossovery. BMW oferuje szeroką paletę mocnych silników, napęd na cztery koła, zwiększony prześwit i atrakcyjny wygląd, który dla wielu stanowi główną kartę przetargową.

Debiutujące w tym roku X4 ma trudniejszy żywot od większego brata z uwagi na konkurencję. Na rynku jest bowiem Porsche Macan występujący w zbliżonej cenie i z konkurencyjnymi silnikami oraz wyposażeniem. Ceny BMW zaczynają się od 187 700 złotych. Widoczny na zdjęciach egzemplarz z trzylitrowym dieslem i bogatą konfiguracją to już wydatek zbliżony do 350 tysięcy. W tej samej cenie kupimy 306-konną turbobenzynę o jeszcze lepszych osiągach. Czy ten model odniesie sukces? Patrząc na rozchwytywanego i znacznie cięższego optycznie X6, z pewnością przyciągnie do siebie klientów z zasobnym portfelem.

14 / 18X6 w wersji mini

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Według założeń marketingowych, pomysł wydaje się być strzałem w dziesiątkę. I tak zapewne się stanie, bo preferencje nabywców od kilku lat są skierowane na wszelkiej maści crossovery. BMW oferuje szeroką paletę mocnych silników, napęd na cztery koła, zwiększony prześwit i atrakcyjny wygląd, który dla wielu stanowi główną kartę przetargową.

Debiutujące w tym roku X4 ma trudniejszy żywot od większego brata z uwagi na konkurencję. Na rynku jest bowiem Porsche Macan występujący w zbliżonej cenie i z konkurencyjnymi silnikami oraz wyposażeniem. Ceny BMW zaczynają się od 187 700 złotych. Widoczny na zdjęciach egzemplarz z trzylitrowym dieslem i bogatą konfiguracją to już wydatek zbliżony do 350 tysięcy. W tej samej cenie kupimy 306-konną turbobenzynę o jeszcze lepszych osiągach. Czy ten model odniesie sukces? Patrząc na rozchwytywanego i znacznie cięższego optycznie X6, z pewnością przyciągnie do siebie klientów z zasobnym portfelem.

15 / 18X6 w wersji mini

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Według założeń marketingowych, pomysł wydaje się być strzałem w dziesiątkę. I tak zapewne się stanie, bo preferencje nabywców od kilku lat są skierowane na wszelkiej maści crossovery. BMW oferuje szeroką paletę mocnych silników, napęd na cztery koła, zwiększony prześwit i atrakcyjny wygląd, który dla wielu stanowi główną kartę przetargową.

Debiutujące w tym roku X4 ma trudniejszy żywot od większego brata z uwagi na konkurencję. Na rynku jest bowiem Porsche Macan występujący w zbliżonej cenie i z konkurencyjnymi silnikami oraz wyposażeniem. Ceny BMW zaczynają się od 187 700 złotych. Widoczny na zdjęciach egzemplarz z trzylitrowym dieslem i bogatą konfiguracją to już wydatek zbliżony do 350 tysięcy. W tej samej cenie kupimy 306-konną turbobenzynę o jeszcze lepszych osiągach. Czy ten model odniesie sukces? Patrząc na rozchwytywanego i znacznie cięższego optycznie X6, z pewnością przyciągnie do siebie klientów z zasobnym portfelem.

16 / 18X6 w wersji mini

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Według założeń marketingowych, pomysł wydaje się być strzałem w dziesiątkę. I tak zapewne się stanie, bo preferencje nabywców od kilku lat są skierowane na wszelkiej maści crossovery. BMW oferuje szeroką paletę mocnych silników, napęd na cztery koła, zwiększony prześwit i atrakcyjny wygląd, który dla wielu stanowi główną kartę przetargową.

Debiutujące w tym roku X4 ma trudniejszy żywot od większego brata z uwagi na konkurencję. Na rynku jest bowiem Porsche Macan występujący w zbliżonej cenie i z konkurencyjnymi silnikami oraz wyposażeniem. Ceny BMW zaczynają się od 187 700 złotych. Widoczny na zdjęciach egzemplarz z trzylitrowym dieslem i bogatą konfiguracją to już wydatek zbliżony do 350 tysięcy. W tej samej cenie kupimy 306-konną turbobenzynę o jeszcze lepszych osiągach. Czy ten model odniesie sukces? Patrząc na rozchwytywanego i znacznie cięższego optycznie X6, z pewnością przyciągnie do siebie klientów z zasobnym portfelem.

17 / 18X6 w wersji mini

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Według założeń marketingowych, pomysł wydaje się być strzałem w dziesiątkę. I tak zapewne się stanie, bo preferencje nabywców od kilku lat są skierowane na wszelkiej maści crossovery. BMW oferuje szeroką paletę mocnych silników, napęd na cztery koła, zwiększony prześwit i atrakcyjny wygląd, który dla wielu stanowi główną kartę przetargową.

Debiutujące w tym roku X4 ma trudniejszy żywot od większego brata z uwagi na konkurencję. Na rynku jest bowiem Porsche Macan występujący w zbliżonej cenie i z konkurencyjnymi silnikami oraz wyposażeniem. Ceny BMW zaczynają się od 187 700 złotych. Widoczny na zdjęciach egzemplarz z trzylitrowym dieslem i bogatą konfiguracją to już wydatek zbliżony do 350 tysięcy. W tej samej cenie kupimy 306-konną turbobenzynę o jeszcze lepszych osiągach. Czy ten model odniesie sukces? Patrząc na rozchwytywanego i znacznie cięższego optycznie X6, z pewnością przyciągnie do siebie klientów z zasobnym portfelem.

18 / 18X6 w wersji mini

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Według założeń marketingowych, pomysł wydaje się być strzałem w dziesiątkę. I tak zapewne się stanie, bo preferencje nabywców od kilku lat są skierowane na wszelkiej maści crossovery. BMW oferuje szeroką paletę mocnych silników, napęd na cztery koła, zwiększony prześwit i atrakcyjny wygląd, który dla wielu stanowi główną kartę przetargową.

Debiutujące w tym roku X4 ma trudniejszy żywot od większego brata z uwagi na konkurencję. Na rynku jest bowiem Porsche Macan występujący w zbliżonej cenie i z konkurencyjnymi silnikami oraz wyposażeniem. Ceny BMW zaczynają się od 187 700 złotych. Widoczny na zdjęciach egzemplarz z trzylitrowym dieslem i bogatą konfiguracją to już wydatek zbliżony do 350 tysięcy. W tej samej cenie kupimy 306-konną turbobenzynę o jeszcze lepszych osiągach. Czy ten model odniesie sukces? Patrząc na rozchwytywanego i znacznie cięższego optycznie X6, z pewnością przyciągnie do siebie klientów z zasobnym portfelem.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła