BMW X1 

Segment SUV-ów i crossoverów od lat zadziwia dynamiką wzrostu. Do takich aut przekonali się nie tylko ci, którzy rzadko zjeżdżają z asfaltu, ale też ci, którzy prawie wcale nie opuszczają miasta. Szukają oni luksusowych, ale nie za dużych samochodów, które będą świadczyć o osiągniętym przez nich statusie. Takie właśnie jest nowe BMW X1.

Obraz
Źródło zdjęć: © Tomasz Budzik, moto.wp.pl

/ 11Nowe wcielenie miejskiego crossovera

Obraz
© Tomasz Budzik, moto.wp.pl

Segment SUV-ów i crossoverów od lat zadziwia dynamiką wzrostu. Do takich aut przekonali się nie tylko ci, którzy rzadko zjeżdżają z asfaltu, ale też ci, którzy prawie wcale nie opuszczają miasta. Szukają oni luksusowych, ale nie za dużych samochodów, które będą świadczyć o osiągniętym przez nich statusie. Takie właśnie jest nowe BMW X1.

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie BMW zaprezentowało nowe wcielenie swojego najmniejszego crossovera - X1. Spore zmiany zaszły w sylwetce tego samochodu. Choć przód samochodu nazwać można rozwinięciem koncepcji znanej z poprzedniego modelu, to całość jest wyższa aż o 53 mm. Dzięki temu nowe X1 wygląda jak rasowy SUV, a nie jak nieco podwyższone kombi. Samochód jest jednocześnie odrobinę krótszy i szerszy. Nowe BMW zyskało na charakterze za sprawą bardziej zdecydowanych przetłoczeń i mocniej zaznaczonych osłon wlotów powietrza.

We wnętrzu odświeżonego modelu znajdziemy więcej miejsca dla pasażerów. Osobom jadącym z tyłu wygodę na dłuższych trasach zapewnić ma możliwość odsunięcia kanapy o 13 cm, dzięki czemu łatwo uzyska się więcej miejsca na nogi. W standardowym położeniu bagażnik X1 ma pojemność 505 l. Gdy złożymy oparcia kanapy, wartość ta rośnie do 1550 l. Do dyspozycji kierowcy pozostaje centralny wyświetlacz o przekątnej 6,5 cala.

Pod maską nowego BMW X1 pracować będą silniki o trzech lub czterech cylindrach. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać motor o poj. 2,0 l występujący w trzech wersjach mocy i momentu obrotowego (321 KM i 450 Nm, 190 KM i 400 Nm lub 150 KM i 330 Nm). Dostępne będą również dwie jednostki benzynowa: 2,0 l w dwóch wariantach (231 KM i 350 Nm lub 192 KM i 280 Nm) oraz 1,5 l (136 KM i 220 Nm). Samochód można zamówić z napędem na cztery koła. W nowym napędzie xDrive w normalnych warunkach efekty pracy silnika przenoszone są na przednią oś. Napęd tylnej włączany jest automatycznie,a w razie potrzeby może ona przejąć cały ciężar napędzania BMW X1.

/ 11Nowe wcielenie miejskiego crossovera

Obraz
© Tomasz Budzik

Segment SUV-ów i crossoverów od lat zadziwia dynamiką wzrostu. Do takich aut przekonali się nie tylko ci, którzy rzadko zjeżdżają z asfaltu, ale też ci, którzy prawie wcale nie opuszczają miasta. Szukają oni luksusowych, ale nie za dużych samochodów, które będą świadczyć o osiągniętym przez nich statusie. Takie właśnie jest nowe BMW X1.

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie BMW zaprezentowało nowe wcielenie swojego najmniejszego crossovera - X1. Spore zmiany zaszły w sylwetce tego samochodu. Choć przód samochodu nazwać można rozwinięciem koncepcji znanej z poprzedniego modelu, to całość jest wyższa aż o 53 mm. Dzięki temu nowe X1 wygląda jak rasowy SUV, a nie jak nieco podwyższone kombi. Samochód jest jednocześnie odrobinę krótszy i szerszy. Nowe BMW zyskało na charakterze za sprawą bardziej zdecydowanych przetłoczeń i mocniej zaznaczonych osłon wlotów powietrza.

We wnętrzu odświeżonego modelu znajdziemy więcej miejsca dla pasażerów. Osobom jadącym z tyłu wygodę na dłuższych trasach zapewnić ma możliwość odsunięcia kanapy o 13 cm, dzięki czemu łatwo uzyska się więcej miejsca na nogi. W standardowym położeniu bagażnik X1 ma pojemność 505 l. Gdy złożymy oparcia kanapy, wartość ta rośnie do 1550 l. Do dyspozycji kierowcy pozostaje centralny wyświetlacz o przekątnej 6,5 cala.

Pod maską nowego BMW X1 pracować będą silniki o trzech lub czterech cylindrach. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać motor o poj. 2,0 l występujący w trzech wersjach mocy i momentu obrotowego (321 KM i 450 Nm, 190 KM i 400 Nm lub 150 KM i 330 Nm). Dostępne będą również dwie jednostki benzynowa: 2,0 l w dwóch wariantach (231 KM i 350 Nm lub 192 KM i 280 Nm) oraz 1,5 l (136 KM i 220 Nm). Samochód można zamówić z napędem na cztery koła. W nowym napędzie xDrive w normalnych warunkach efekty pracy silnika przenoszone są na przednią oś. Napęd tylnej włączany jest automatycznie,a w razie potrzeby może ona przejąć cały ciężar napędzania BMW X1.

/ 11Nowe wcielenie miejskiego crossovera

Obraz
© Tomasz Budzik

Segment SUV-ów i crossoverów od lat zadziwia dynamiką wzrostu. Do takich aut przekonali się nie tylko ci, którzy rzadko zjeżdżają z asfaltu, ale też ci, którzy prawie wcale nie opuszczają miasta. Szukają oni luksusowych, ale nie za dużych samochodów, które będą świadczyć o osiągniętym przez nich statusie. Takie właśnie jest nowe BMW X1.

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie BMW zaprezentowało nowe wcielenie swojego najmniejszego crossovera - X1. Spore zmiany zaszły w sylwetce tego samochodu. Choć przód samochodu nazwać można rozwinięciem koncepcji znanej z poprzedniego modelu, to całość jest wyższa aż o 53 mm. Dzięki temu nowe X1 wygląda jak rasowy SUV, a nie jak nieco podwyższone kombi. Samochód jest jednocześnie odrobinę krótszy i szerszy. Nowe BMW zyskało na charakterze za sprawą bardziej zdecydowanych przetłoczeń i mocniej zaznaczonych osłon wlotów powietrza.

We wnętrzu odświeżonego modelu znajdziemy więcej miejsca dla pasażerów. Osobom jadącym z tyłu wygodę na dłuższych trasach zapewnić ma możliwość odsunięcia kanapy o 13 cm, dzięki czemu łatwo uzyska się więcej miejsca na nogi. W standardowym położeniu bagażnik X1 ma pojemność 505 l. Gdy złożymy oparcia kanapy, wartość ta rośnie do 1550 l. Do dyspozycji kierowcy pozostaje centralny wyświetlacz o przekątnej 6,5 cala.

Pod maską nowego BMW X1 pracować będą silniki o trzech lub czterech cylindrach. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać motor o poj. 2,0 l występujący w trzech wersjach mocy i momentu obrotowego (321 KM i 450 Nm, 190 KM i 400 Nm lub 150 KM i 330 Nm). Dostępne będą również dwie jednostki benzynowa: 2,0 l w dwóch wariantach (231 KM i 350 Nm lub 192 KM i 280 Nm) oraz 1,5 l (136 KM i 220 Nm). Samochód można zamówić z napędem na cztery koła. W nowym napędzie xDrive w normalnych warunkach efekty pracy silnika przenoszone są na przednią oś. Napęd tylnej włączany jest automatycznie,a w razie potrzeby może ona przejąć cały ciężar napędzania BMW X1.

/ 11Nowe wcielenie miejskiego crossovera

Obraz
© Tomasz Budzik

Segment SUV-ów i crossoverów od lat zadziwia dynamiką wzrostu. Do takich aut przekonali się nie tylko ci, którzy rzadko zjeżdżają z asfaltu, ale też ci, którzy prawie wcale nie opuszczają miasta. Szukają oni luksusowych, ale nie za dużych samochodów, które będą świadczyć o osiągniętym przez nich statusie. Takie właśnie jest nowe BMW X1.

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie BMW zaprezentowało nowe wcielenie swojego najmniejszego crossovera - X1. Spore zmiany zaszły w sylwetce tego samochodu. Choć przód samochodu nazwać można rozwinięciem koncepcji znanej z poprzedniego modelu, to całość jest wyższa aż o 53 mm. Dzięki temu nowe X1 wygląda jak rasowy SUV, a nie jak nieco podwyższone kombi. Samochód jest jednocześnie odrobinę krótszy i szerszy. Nowe BMW zyskało na charakterze za sprawą bardziej zdecydowanych przetłoczeń i mocniej zaznaczonych osłon wlotów powietrza.

We wnętrzu odświeżonego modelu znajdziemy więcej miejsca dla pasażerów. Osobom jadącym z tyłu wygodę na dłuższych trasach zapewnić ma możliwość odsunięcia kanapy o 13 cm, dzięki czemu łatwo uzyska się więcej miejsca na nogi. W standardowym położeniu bagażnik X1 ma pojemność 505 l. Gdy złożymy oparcia kanapy, wartość ta rośnie do 1550 l. Do dyspozycji kierowcy pozostaje centralny wyświetlacz o przekątnej 6,5 cala.

Pod maską nowego BMW X1 pracować będą silniki o trzech lub czterech cylindrach. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać motor o poj. 2,0 l występujący w trzech wersjach mocy i momentu obrotowego (321 KM i 450 Nm, 190 KM i 400 Nm lub 150 KM i 330 Nm). Dostępne będą również dwie jednostki benzynowa: 2,0 l w dwóch wariantach (231 KM i 350 Nm lub 192 KM i 280 Nm) oraz 1,5 l (136 KM i 220 Nm). Samochód można zamówić z napędem na cztery koła. W nowym napędzie xDrive w normalnych warunkach efekty pracy silnika przenoszone są na przednią oś. Napęd tylnej włączany jest automatycznie,a w razie potrzeby może ona przejąć cały ciężar napędzania BMW X1.

/ 11Nowe wcielenie miejskiego crossovera

Obraz
© Tomasz Budzik

Segment SUV-ów i crossoverów od lat zadziwia dynamiką wzrostu. Do takich aut przekonali się nie tylko ci, którzy rzadko zjeżdżają z asfaltu, ale też ci, którzy prawie wcale nie opuszczają miasta. Szukają oni luksusowych, ale nie za dużych samochodów, które będą świadczyć o osiągniętym przez nich statusie. Takie właśnie jest nowe BMW X1.

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie BMW zaprezentowało nowe wcielenie swojego najmniejszego crossovera - X1. Spore zmiany zaszły w sylwetce tego samochodu. Choć przód samochodu nazwać można rozwinięciem koncepcji znanej z poprzedniego modelu, to całość jest wyższa aż o 53 mm. Dzięki temu nowe X1 wygląda jak rasowy SUV, a nie jak nieco podwyższone kombi. Samochód jest jednocześnie odrobinę krótszy i szerszy. Nowe BMW zyskało na charakterze za sprawą bardziej zdecydowanych przetłoczeń i mocniej zaznaczonych osłon wlotów powietrza.

We wnętrzu odświeżonego modelu znajdziemy więcej miejsca dla pasażerów. Osobom jadącym z tyłu wygodę na dłuższych trasach zapewnić ma możliwość odsunięcia kanapy o 13 cm, dzięki czemu łatwo uzyska się więcej miejsca na nogi. W standardowym położeniu bagażnik X1 ma pojemność 505 l. Gdy złożymy oparcia kanapy, wartość ta rośnie do 1550 l. Do dyspozycji kierowcy pozostaje centralny wyświetlacz o przekątnej 6,5 cala.

Pod maską nowego BMW X1 pracować będą silniki o trzech lub czterech cylindrach. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać motor o poj. 2,0 l występujący w trzech wersjach mocy i momentu obrotowego (321 KM i 450 Nm, 190 KM i 400 Nm lub 150 KM i 330 Nm). Dostępne będą również dwie jednostki benzynowa: 2,0 l w dwóch wariantach (231 KM i 350 Nm lub 192 KM i 280 Nm) oraz 1,5 l (136 KM i 220 Nm). Samochód można zamówić z napędem na cztery koła. W nowym napędzie xDrive w normalnych warunkach efekty pracy silnika przenoszone są na przednią oś. Napęd tylnej włączany jest automatycznie,a w razie potrzeby może ona przejąć cały ciężar napędzania BMW X1.

/ 11Nowe wcielenie miejskiego crossovera

Obraz
© Tomasz Budzik

Segment SUV-ów i crossoverów od lat zadziwia dynamiką wzrostu. Do takich aut przekonali się nie tylko ci, którzy rzadko zjeżdżają z asfaltu, ale też ci, którzy prawie wcale nie opuszczają miasta. Szukają oni luksusowych, ale nie za dużych samochodów, które będą świadczyć o osiągniętym przez nich statusie. Takie właśnie jest nowe BMW X1.

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie BMW zaprezentowało nowe wcielenie swojego najmniejszego crossovera - X1. Spore zmiany zaszły w sylwetce tego samochodu. Choć przód samochodu nazwać można rozwinięciem koncepcji znanej z poprzedniego modelu, to całość jest wyższa aż o 53 mm. Dzięki temu nowe X1 wygląda jak rasowy SUV, a nie jak nieco podwyższone kombi. Samochód jest jednocześnie odrobinę krótszy i szerszy. Nowe BMW zyskało na charakterze za sprawą bardziej zdecydowanych przetłoczeń i mocniej zaznaczonych osłon wlotów powietrza.

We wnętrzu odświeżonego modelu znajdziemy więcej miejsca dla pasażerów. Osobom jadącym z tyłu wygodę na dłuższych trasach zapewnić ma możliwość odsunięcia kanapy o 13 cm, dzięki czemu łatwo uzyska się więcej miejsca na nogi. W standardowym położeniu bagażnik X1 ma pojemność 505 l. Gdy złożymy oparcia kanapy, wartość ta rośnie do 1550 l. Do dyspozycji kierowcy pozostaje centralny wyświetlacz o przekątnej 6,5 cala.

Pod maską nowego BMW X1 pracować będą silniki o trzech lub czterech cylindrach. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać motor o poj. 2,0 l występujący w trzech wersjach mocy i momentu obrotowego (321 KM i 450 Nm, 190 KM i 400 Nm lub 150 KM i 330 Nm). Dostępne będą również dwie jednostki benzynowa: 2,0 l w dwóch wariantach (231 KM i 350 Nm lub 192 KM i 280 Nm) oraz 1,5 l (136 KM i 220 Nm). Samochód można zamówić z napędem na cztery koła. W nowym napędzie xDrive w normalnych warunkach efekty pracy silnika przenoszone są na przednią oś. Napęd tylnej włączany jest automatycznie,a w razie potrzeby może ona przejąć cały ciężar napędzania BMW X1.

/ 11Nowe wcielenie miejskiego crossovera

Obraz
© Tomasz Budzik

Segment SUV-ów i crossoverów od lat zadziwia dynamiką wzrostu. Do takich aut przekonali się nie tylko ci, którzy rzadko zjeżdżają z asfaltu, ale też ci, którzy prawie wcale nie opuszczają miasta. Szukają oni luksusowych, ale nie za dużych samochodów, które będą świadczyć o osiągniętym przez nich statusie. Takie właśnie jest nowe BMW X1.

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie BMW zaprezentowało nowe wcielenie swojego najmniejszego crossovera - X1. Spore zmiany zaszły w sylwetce tego samochodu. Choć przód samochodu nazwać można rozwinięciem koncepcji znanej z poprzedniego modelu, to całość jest wyższa aż o 53 mm. Dzięki temu nowe X1 wygląda jak rasowy SUV, a nie jak nieco podwyższone kombi. Samochód jest jednocześnie odrobinę krótszy i szerszy. Nowe BMW zyskało na charakterze za sprawą bardziej zdecydowanych przetłoczeń i mocniej zaznaczonych osłon wlotów powietrza.

We wnętrzu odświeżonego modelu znajdziemy więcej miejsca dla pasażerów. Osobom jadącym z tyłu wygodę na dłuższych trasach zapewnić ma możliwość odsunięcia kanapy o 13 cm, dzięki czemu łatwo uzyska się więcej miejsca na nogi. W standardowym położeniu bagażnik X1 ma pojemność 505 l. Gdy złożymy oparcia kanapy, wartość ta rośnie do 1550 l. Do dyspozycji kierowcy pozostaje centralny wyświetlacz o przekątnej 6,5 cala.

Pod maską nowego BMW X1 pracować będą silniki o trzech lub czterech cylindrach. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać motor o poj. 2,0 l występujący w trzech wersjach mocy i momentu obrotowego (321 KM i 450 Nm, 190 KM i 400 Nm lub 150 KM i 330 Nm). Dostępne będą również dwie jednostki benzynowa: 2,0 l w dwóch wariantach (231 KM i 350 Nm lub 192 KM i 280 Nm) oraz 1,5 l (136 KM i 220 Nm). Samochód można zamówić z napędem na cztery koła. W nowym napędzie xDrive w normalnych warunkach efekty pracy silnika przenoszone są na przednią oś. Napęd tylnej włączany jest automatycznie,a w razie potrzeby może ona przejąć cały ciężar napędzania BMW X1.

/ 11Nowe wcielenie miejskiego crossovera

Obraz
© Tomasz Budzik

Segment SUV-ów i crossoverów od lat zadziwia dynamiką wzrostu. Do takich aut przekonali się nie tylko ci, którzy rzadko zjeżdżają z asfaltu, ale też ci, którzy prawie wcale nie opuszczają miasta. Szukają oni luksusowych, ale nie za dużych samochodów, które będą świadczyć o osiągniętym przez nich statusie. Takie właśnie jest nowe BMW X1.

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie BMW zaprezentowało nowe wcielenie swojego najmniejszego crossovera - X1. Spore zmiany zaszły w sylwetce tego samochodu. Choć przód samochodu nazwać można rozwinięciem koncepcji znanej z poprzedniego modelu, to całość jest wyższa aż o 53 mm. Dzięki temu nowe X1 wygląda jak rasowy SUV, a nie jak nieco podwyższone kombi. Samochód jest jednocześnie odrobinę krótszy i szerszy. Nowe BMW zyskało na charakterze za sprawą bardziej zdecydowanych przetłoczeń i mocniej zaznaczonych osłon wlotów powietrza.

We wnętrzu odświeżonego modelu znajdziemy więcej miejsca dla pasażerów. Osobom jadącym z tyłu wygodę na dłuższych trasach zapewnić ma możliwość odsunięcia kanapy o 13 cm, dzięki czemu łatwo uzyska się więcej miejsca na nogi. W standardowym położeniu bagażnik X1 ma pojemność 505 l. Gdy złożymy oparcia kanapy, wartość ta rośnie do 1550 l. Do dyspozycji kierowcy pozostaje centralny wyświetlacz o przekątnej 6,5 cala.

Pod maską nowego BMW X1 pracować będą silniki o trzech lub czterech cylindrach. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać motor o poj. 2,0 l występujący w trzech wersjach mocy i momentu obrotowego (321 KM i 450 Nm, 190 KM i 400 Nm lub 150 KM i 330 Nm). Dostępne będą również dwie jednostki benzynowa: 2,0 l w dwóch wariantach (231 KM i 350 Nm lub 192 KM i 280 Nm) oraz 1,5 l (136 KM i 220 Nm). Samochód można zamówić z napędem na cztery koła. W nowym napędzie xDrive w normalnych warunkach efekty pracy silnika przenoszone są na przednią oś. Napęd tylnej włączany jest automatycznie,a w razie potrzeby może ona przejąć cały ciężar napędzania BMW X1.

/ 11Nowe wcielenie miejskiego crossovera

Obraz
© Tomasz Budzik

Segment SUV-ów i crossoverów od lat zadziwia dynamiką wzrostu. Do takich aut przekonali się nie tylko ci, którzy rzadko zjeżdżają z asfaltu, ale też ci, którzy prawie wcale nie opuszczają miasta. Szukają oni luksusowych, ale nie za dużych samochodów, które będą świadczyć o osiągniętym przez nich statusie. Takie właśnie jest nowe BMW X1.

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie BMW zaprezentowało nowe wcielenie swojego najmniejszego crossovera - X1. Spore zmiany zaszły w sylwetce tego samochodu. Choć przód samochodu nazwać można rozwinięciem koncepcji znanej z poprzedniego modelu, to całość jest wyższa aż o 53 mm. Dzięki temu nowe X1 wygląda jak rasowy SUV, a nie jak nieco podwyższone kombi. Samochód jest jednocześnie odrobinę krótszy i szerszy. Nowe BMW zyskało na charakterze za sprawą bardziej zdecydowanych przetłoczeń i mocniej zaznaczonych osłon wlotów powietrza.

We wnętrzu odświeżonego modelu znajdziemy więcej miejsca dla pasażerów. Osobom jadącym z tyłu wygodę na dłuższych trasach zapewnić ma możliwość odsunięcia kanapy o 13 cm, dzięki czemu łatwo uzyska się więcej miejsca na nogi. W standardowym położeniu bagażnik X1 ma pojemność 505 l. Gdy złożymy oparcia kanapy, wartość ta rośnie do 1550 l. Do dyspozycji kierowcy pozostaje centralny wyświetlacz o przekątnej 6,5 cala.

Pod maską nowego BMW X1 pracować będą silniki o trzech lub czterech cylindrach. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać motor o poj. 2,0 l występujący w trzech wersjach mocy i momentu obrotowego (321 KM i 450 Nm, 190 KM i 400 Nm lub 150 KM i 330 Nm). Dostępne będą również dwie jednostki benzynowa: 2,0 l w dwóch wariantach (231 KM i 350 Nm lub 192 KM i 280 Nm) oraz 1,5 l (136 KM i 220 Nm). Samochód można zamówić z napędem na cztery koła. W nowym napędzie xDrive w normalnych warunkach efekty pracy silnika przenoszone są na przednią oś. Napęd tylnej włączany jest automatycznie,a w razie potrzeby może ona przejąć cały ciężar napędzania BMW X1.

10 / 11Nowe wcielenie miejskiego crossovera

Obraz
© Tomasz Budzik

Segment SUV-ów i crossoverów od lat zadziwia dynamiką wzrostu. Do takich aut przekonali się nie tylko ci, którzy rzadko zjeżdżają z asfaltu, ale też ci, którzy prawie wcale nie opuszczają miasta. Szukają oni luksusowych, ale nie za dużych samochodów, które będą świadczyć o osiągniętym przez nich statusie. Takie właśnie jest nowe BMW X1.

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie BMW zaprezentowało nowe wcielenie swojego najmniejszego crossovera - X1. Spore zmiany zaszły w sylwetce tego samochodu. Choć przód samochodu nazwać można rozwinięciem koncepcji znanej z poprzedniego modelu, to całość jest wyższa aż o 53 mm. Dzięki temu nowe X1 wygląda jak rasowy SUV, a nie jak nieco podwyższone kombi. Samochód jest jednocześnie odrobinę krótszy i szerszy. Nowe BMW zyskało na charakterze za sprawą bardziej zdecydowanych przetłoczeń i mocniej zaznaczonych osłon wlotów powietrza.

We wnętrzu odświeżonego modelu znajdziemy więcej miejsca dla pasażerów. Osobom jadącym z tyłu wygodę na dłuższych trasach zapewnić ma możliwość odsunięcia kanapy o 13 cm, dzięki czemu łatwo uzyska się więcej miejsca na nogi. W standardowym położeniu bagażnik X1 ma pojemność 505 l. Gdy złożymy oparcia kanapy, wartość ta rośnie do 1550 l. Do dyspozycji kierowcy pozostaje centralny wyświetlacz o przekątnej 6,5 cala.

Pod maską nowego BMW X1 pracować będą silniki o trzech lub czterech cylindrach. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać motor o poj. 2,0 l występujący w trzech wersjach mocy i momentu obrotowego (321 KM i 450 Nm, 190 KM i 400 Nm lub 150 KM i 330 Nm). Dostępne będą również dwie jednostki benzynowa: 2,0 l w dwóch wariantach (231 KM i 350 Nm lub 192 KM i 280 Nm) oraz 1,5 l (136 KM i 220 Nm). Samochód można zamówić z napędem na cztery koła. W nowym napędzie xDrive w normalnych warunkach efekty pracy silnika przenoszone są na przednią oś. Napęd tylnej włączany jest automatycznie,a w razie potrzeby może ona przejąć cały ciężar napędzania BMW X1.

11 / 11Nowe wcielenie miejskiego crossovera

Obraz
© Tomasz Budzik

Segment SUV-ów i crossoverów od lat zadziwia dynamiką wzrostu. Do takich aut przekonali się nie tylko ci, którzy rzadko zjeżdżają z asfaltu, ale też ci, którzy prawie wcale nie opuszczają miasta. Szukają oni luksusowych, ale nie za dużych samochodów, które będą świadczyć o osiągniętym przez nich statusie. Takie właśnie jest nowe BMW X1.

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie BMW zaprezentowało nowe wcielenie swojego najmniejszego crossovera - X1. Spore zmiany zaszły w sylwetce tego samochodu. Choć przód samochodu nazwać można rozwinięciem koncepcji znanej z poprzedniego modelu, to całość jest wyższa aż o 53 mm. Dzięki temu nowe X1 wygląda jak rasowy SUV, a nie jak nieco podwyższone kombi. Samochód jest jednocześnie odrobinę krótszy i szerszy. Nowe BMW zyskało na charakterze za sprawą bardziej zdecydowanych przetłoczeń i mocniej zaznaczonych osłon wlotów powietrza.

We wnętrzu odświeżonego modelu znajdziemy więcej miejsca dla pasażerów. Osobom jadącym z tyłu wygodę na dłuższych trasach zapewnić ma możliwość odsunięcia kanapy o 13 cm, dzięki czemu łatwo uzyska się więcej miejsca na nogi. W standardowym położeniu bagażnik X1 ma pojemność 505 l. Gdy złożymy oparcia kanapy, wartość ta rośnie do 1550 l. Do dyspozycji kierowcy pozostaje centralny wyświetlacz o przekątnej 6,5 cala.

Pod maską nowego BMW X1 pracować będą silniki o trzech lub czterech cylindrach. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać motor o poj. 2,0 l występujący w trzech wersjach mocy i momentu obrotowego (321 KM i 450 Nm, 190 KM i 400 Nm lub 150 KM i 330 Nm). Dostępne będą również dwie jednostki benzynowa: 2,0 l w dwóch wariantach (231 KM i 350 Nm lub 192 KM i 280 Nm) oraz 1,5 l (136 KM i 220 Nm). Samochód można zamówić z napędem na cztery koła. W nowym napędzie xDrive w normalnych warunkach efekty pracy silnika przenoszone są na przednią oś. Napęd tylnej włączany jest automatycznie,a w razie potrzeby może ona przejąć cały ciężar napędzania BMW X1.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka