BMW serii 6 Gran Coupe

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 10Powiększa się liga gentlemanów

Obraz
© Piotr Mokwiński

Prekursorem klasy luksusowych i czterodrzwiowych coupe stał się Mercedes CLS. Po nim na świat przyszło Porsche Panamera i Audi A7. BMW nie mogło odstawać od najgroźniejszych rywali, zwłaszcza, że wolumen sprzedaży w tym segmencie kusił ogromnymi zyskami. W tym roku pokazano w Genewie serię 6 Gran Coupe.

Potencjalny nabywca otrzyma do wyboru trzy jednostki napędowe. Pierwsza z nich, to podwójnie doładowany silnik benzynowy o pojemności 3 litrów. 6-cylindrowiec rozwija 320 koni mechanicznych i 450 Nm momentu obrotowego. Te wartości pozwalają przyspieszyć do setki w 5,4 sekundy oraz zatrzymać wskazówkę prędkościomierza na 250 km/h. Dodajmy, że ograniczono ją elektronicznie.

Tak samo przyspiesza odmiana wysokoprężna. 313 KM uzyskiwanych dzięki dwóm turbosprężarkom i 630 Nm dostępnych już od 1500 obr./min, gwarantuje dodatkowo nieco niższe zużycie paliwa. Dla jeszcze bardziej wymagających osób, producent przewidział agregat V8 o mocy 450 KM. Osiąga on setkę w 4,6 sekundy i jako jedyny w całej gamie, występuje z napędem na obie osie.

/ 10Powiększa się liga gentlemanów

Obraz
© Piotr Mokwiński

Prekursorem klasy luksusowych i czterodrzwiowych coupe stał się Mercedes CLS. Po nim na świat przyszło Porsche Panamera i Audi A7. BMW nie mogło odstawać od najgroźniejszych rywali, zwłaszcza, że wolumen sprzedaży w tym segmencie kusił ogromnymi zyskami. W tym roku pokazano w Genewie serię 6 Gran Coupe.

Potencjalny nabywca otrzyma do wyboru trzy jednostki napędowe. Pierwsza z nich, to podwójnie doładowany silnik benzynowy o pojemności 3 litrów. 6-cylindrowiec rozwija 320 koni mechanicznych i 450 Nm momentu obrotowego. Te wartości pozwalają przyspieszyć do setki w 5,4 sekundy oraz zatrzymać wskazówkę prędkościomierza na 250 km/h. Dodajmy, że ograniczono ją elektronicznie.

Tak samo przyspiesza odmiana wysokoprężna. 313 KM uzyskiwanych dzięki dwóm turbosprężarkom i 630 Nm dostępnych już od 1500 obr./min, gwarantuje dodatkowo nieco niższe zużycie paliwa. Dla jeszcze bardziej wymagających osób, producent przewidział agregat V8 o mocy 450 KM. Osiąga on setkę w 4,6 sekundy i jako jedyny w całej gamie, występuje z napędem na obie osie.

/ 10Powiększa się liga gentlemanów

Obraz
© Piotr Mokwiński

Prekursorem klasy luksusowych i czterodrzwiowych coupe stał się Mercedes CLS. Po nim na świat przyszło Porsche Panamera i Audi A7. BMW nie mogło odstawać od najgroźniejszych rywali, zwłaszcza, że wolumen sprzedaży w tym segmencie kusił ogromnymi zyskami. W tym roku pokazano w Genewie serię 6 Gran Coupe.

Potencjalny nabywca otrzyma do wyboru trzy jednostki napędowe. Pierwsza z nich, to podwójnie doładowany silnik benzynowy o pojemności 3 litrów. 6-cylindrowiec rozwija 320 koni mechanicznych i 450 Nm momentu obrotowego. Te wartości pozwalają przyspieszyć do setki w 5,4 sekundy oraz zatrzymać wskazówkę prędkościomierza na 250 km/h. Dodajmy, że ograniczono ją elektronicznie.

Tak samo przyspiesza odmiana wysokoprężna. 313 KM uzyskiwanych dzięki dwóm turbosprężarkom i 630 Nm dostępnych już od 1500 obr./min, gwarantuje dodatkowo nieco niższe zużycie paliwa. Dla jeszcze bardziej wymagających osób, producent przewidział agregat V8 o mocy 450 KM. Osiąga on setkę w 4,6 sekundy i jako jedyny w całej gamie, występuje z napędem na obie osie.

/ 10Powiększa się liga gentlemanów

Obraz
© Piotr Mokwiński

Prekursorem klasy luksusowych i czterodrzwiowych coupe stał się Mercedes CLS. Po nim na świat przyszło Porsche Panamera i Audi A7. BMW nie mogło odstawać od najgroźniejszych rywali, zwłaszcza, że wolumen sprzedaży w tym segmencie kusił ogromnymi zyskami. W tym roku pokazano w Genewie serię 6 Gran Coupe.

Potencjalny nabywca otrzyma do wyboru trzy jednostki napędowe. Pierwsza z nich, to podwójnie doładowany silnik benzynowy o pojemności 3 litrów. 6-cylindrowiec rozwija 320 koni mechanicznych i 450 Nm momentu obrotowego. Te wartości pozwalają przyspieszyć do setki w 5,4 sekundy oraz zatrzymać wskazówkę prędkościomierza na 250 km/h. Dodajmy, że ograniczono ją elektronicznie.

Tak samo przyspiesza odmiana wysokoprężna. 313 KM uzyskiwanych dzięki dwóm turbosprężarkom i 630 Nm dostępnych już od 1500 obr./min, gwarantuje dodatkowo nieco niższe zużycie paliwa. Dla jeszcze bardziej wymagających osób, producent przewidział agregat V8 o mocy 450 KM. Osiąga on setkę w 4,6 sekundy i jako jedyny w całej gamie, występuje z napędem na obie osie.

/ 10Powiększa się liga gentlemanów

Obraz
© Piotr Mokwiński

Prekursorem klasy luksusowych i czterodrzwiowych coupe stał się Mercedes CLS. Po nim na świat przyszło Porsche Panamera i Audi A7. BMW nie mogło odstawać od najgroźniejszych rywali, zwłaszcza, że wolumen sprzedaży w tym segmencie kusił ogromnymi zyskami. W tym roku pokazano w Genewie serię 6 Gran Coupe.

Potencjalny nabywca otrzyma do wyboru trzy jednostki napędowe. Pierwsza z nich, to podwójnie doładowany silnik benzynowy o pojemności 3 litrów. 6-cylindrowiec rozwija 320 koni mechanicznych i 450 Nm momentu obrotowego. Te wartości pozwalają przyspieszyć do setki w 5,4 sekundy oraz zatrzymać wskazówkę prędkościomierza na 250 km/h. Dodajmy, że ograniczono ją elektronicznie.

Tak samo przyspiesza odmiana wysokoprężna. 313 KM uzyskiwanych dzięki dwóm turbosprężarkom i 630 Nm dostępnych już od 1500 obr./min, gwarantuje dodatkowo nieco niższe zużycie paliwa. Dla jeszcze bardziej wymagających osób, producent przewidział agregat V8 o mocy 450 KM. Osiąga on setkę w 4,6 sekundy i jako jedyny w całej gamie, występuje z napędem na obie osie.

/ 10Powiększa się liga gentlemanów

Obraz
© Piotr Mokwiński

Prekursorem klasy luksusowych i czterodrzwiowych coupe stał się Mercedes CLS. Po nim na świat przyszło Porsche Panamera i Audi A7. BMW nie mogło odstawać od najgroźniejszych rywali, zwłaszcza, że wolumen sprzedaży w tym segmencie kusił ogromnymi zyskami. W tym roku pokazano w Genewie serię 6 Gran Coupe.

Potencjalny nabywca otrzyma do wyboru trzy jednostki napędowe. Pierwsza z nich, to podwójnie doładowany silnik benzynowy o pojemności 3 litrów. 6-cylindrowiec rozwija 320 koni mechanicznych i 450 Nm momentu obrotowego. Te wartości pozwalają przyspieszyć do setki w 5,4 sekundy oraz zatrzymać wskazówkę prędkościomierza na 250 km/h. Dodajmy, że ograniczono ją elektronicznie.

Tak samo przyspiesza odmiana wysokoprężna. 313 KM uzyskiwanych dzięki dwóm turbosprężarkom i 630 Nm dostępnych już od 1500 obr./min, gwarantuje dodatkowo nieco niższe zużycie paliwa. Dla jeszcze bardziej wymagających osób, producent przewidział agregat V8 o mocy 450 KM. Osiąga on setkę w 4,6 sekundy i jako jedyny w całej gamie, występuje z napędem na obie osie.

/ 10Powiększa się liga gentlemanów

Obraz
© Piotr Mokwiński

Prekursorem klasy luksusowych i czterodrzwiowych coupe stał się Mercedes CLS. Po nim na świat przyszło Porsche Panamera i Audi A7. BMW nie mogło odstawać od najgroźniejszych rywali, zwłaszcza, że wolumen sprzedaży w tym segmencie kusił ogromnymi zyskami. W tym roku pokazano w Genewie serię 6 Gran Coupe.

Potencjalny nabywca otrzyma do wyboru trzy jednostki napędowe. Pierwsza z nich, to podwójnie doładowany silnik benzynowy o pojemności 3 litrów. 6-cylindrowiec rozwija 320 koni mechanicznych i 450 Nm momentu obrotowego. Te wartości pozwalają przyspieszyć do setki w 5,4 sekundy oraz zatrzymać wskazówkę prędkościomierza na 250 km/h. Dodajmy, że ograniczono ją elektronicznie.

Tak samo przyspiesza odmiana wysokoprężna. 313 KM uzyskiwanych dzięki dwóm turbosprężarkom i 630 Nm dostępnych już od 1500 obr./min, gwarantuje dodatkowo nieco niższe zużycie paliwa. Dla jeszcze bardziej wymagających osób, producent przewidział agregat V8 o mocy 450 KM. Osiąga on setkę w 4,6 sekundy i jako jedyny w całej gamie, występuje z napędem na obie osie.

/ 10Powiększa się liga gentlemanów

Obraz
© Piotr Mokwiński

Prekursorem klasy luksusowych i czterodrzwiowych coupe stał się Mercedes CLS. Po nim na świat przyszło Porsche Panamera i Audi A7. BMW nie mogło odstawać od najgroźniejszych rywali, zwłaszcza, że wolumen sprzedaży w tym segmencie kusił ogromnymi zyskami. W tym roku pokazano w Genewie serię 6 Gran Coupe.

Potencjalny nabywca otrzyma do wyboru trzy jednostki napędowe. Pierwsza z nich, to podwójnie doładowany silnik benzynowy o pojemności 3 litrów. 6-cylindrowiec rozwija 320 koni mechanicznych i 450 Nm momentu obrotowego. Te wartości pozwalają przyspieszyć do setki w 5,4 sekundy oraz zatrzymać wskazówkę prędkościomierza na 250 km/h. Dodajmy, że ograniczono ją elektronicznie.

Tak samo przyspiesza odmiana wysokoprężna. 313 KM uzyskiwanych dzięki dwóm turbosprężarkom i 630 Nm dostępnych już od 1500 obr./min, gwarantuje dodatkowo nieco niższe zużycie paliwa. Dla jeszcze bardziej wymagających osób, producent przewidział agregat V8 o mocy 450 KM. Osiąga on setkę w 4,6 sekundy i jako jedyny w całej gamie, występuje z napędem na obie osie.

/ 10Powiększa się liga gentlemanów

Obraz
© Piotr Mokwiński

Prekursorem klasy luksusowych i czterodrzwiowych coupe stał się Mercedes CLS. Po nim na świat przyszło Porsche Panamera i Audi A7. BMW nie mogło odstawać od najgroźniejszych rywali, zwłaszcza, że wolumen sprzedaży w tym segmencie kusił ogromnymi zyskami. W tym roku pokazano w Genewie serię 6 Gran Coupe.

Potencjalny nabywca otrzyma do wyboru trzy jednostki napędowe. Pierwsza z nich, to podwójnie doładowany silnik benzynowy o pojemności 3 litrów. 6-cylindrowiec rozwija 320 koni mechanicznych i 450 Nm momentu obrotowego. Te wartości pozwalają przyspieszyć do setki w 5,4 sekundy oraz zatrzymać wskazówkę prędkościomierza na 250 km/h. Dodajmy, że ograniczono ją elektronicznie.

Tak samo przyspiesza odmiana wysokoprężna. 313 KM uzyskiwanych dzięki dwóm turbosprężarkom i 630 Nm dostępnych już od 1500 obr./min, gwarantuje dodatkowo nieco niższe zużycie paliwa. Dla jeszcze bardziej wymagających osób, producent przewidział agregat V8 o mocy 450 KM. Osiąga on setkę w 4,6 sekundy i jako jedyny w całej gamie, występuje z napędem na obie osie.

10 / 10Powiększa się liga gentlemanów

Obraz
© Piotr Mokwiński

Prekursorem klasy luksusowych i czterodrzwiowych coupe stał się Mercedes CLS. Po nim na świat przyszło Porsche Panamera i Audi A7. BMW nie mogło odstawać od najgroźniejszych rywali, zwłaszcza, że wolumen sprzedaży w tym segmencie kusił ogromnymi zyskami. W tym roku pokazano w Genewie serię 6 Gran Coupe.

Potencjalny nabywca otrzyma do wyboru trzy jednostki napędowe. Pierwsza z nich, to podwójnie doładowany silnik benzynowy o pojemności 3 litrów. 6-cylindrowiec rozwija 320 koni mechanicznych i 450 Nm momentu obrotowego. Te wartości pozwalają przyspieszyć do setki w 5,4 sekundy oraz zatrzymać wskazówkę prędkościomierza na 250 km/h. Dodajmy, że ograniczono ją elektronicznie.

Tak samo przyspiesza odmiana wysokoprężna. 313 KM uzyskiwanych dzięki dwóm turbosprężarkom i 630 Nm dostępnych już od 1500 obr./min, gwarantuje dodatkowo nieco niższe zużycie paliwa. Dla jeszcze bardziej wymagających osób, producent przewidział agregat V8 o mocy 450 KM. Osiąga on setkę w 4,6 sekundy i jako jedyny w całej gamie, występuje z napędem na obie osie.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy