BMW serii 4 Cabrio

Seria 4 stylistycznie mocno przypomina nową serię 3, z której się wywodzi. Styliści jednak zadbali o szczegóły, dzięki którym jest bardziej sportowo i agresywnie

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 20Zastąpić "trójkę"

Obraz
© zdjęcie producenta

Seria 4 stylistycznie mocno przypomina nową serię 3, z której się wywodzi. Styliści jednak zadbali o szczegóły, dzięki którym jest bardziej sportowo i agresywnie. Zmieniono zderzaki, a charakterystyczna osłona chłodnicy jest wyraźniej zaznaczona. Na przednich błotnikach znalazły się wloty powietrza, które dodatkowo podkreślają sportowy charakter serii 4. Nowe BMW 4 Cabrio jest większe niż stara seria 3 bez dachu. Zwiększono rozstawy kół i osi, dzięki czemu samochód jest bardziej przestronny. Kabriolet serii 4 mierzy 4638 mm długości, 1825 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2810 mm.

W dniu wprowadzenia nowego modelu do salonów dostępne będą trzy jednostki napędowe. Najmocniejsza opcja 435i zostanie wyposażony w klasyczny dla BMW 6-cylindrowy silnik rzędowy. Model ten dostarcza 306 KM, co przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w około 5,5 s. Słabszą alternatywą jest czterocylindrowy silnik modelu 428i, który na sprint do "setki" potrzebuje 6,2 s. Oszczędni kierowcy natomiast będą mogli wybrać silnik Diesla - wersja 420d oferuje 184 KM.

/ 20Zastąpić "trójkę"

Obraz
© zdjęcie producenta

Seria 4 stylistycznie mocno przypomina nową serię 3, z której się wywodzi. Styliści jednak zadbali o szczegóły, dzięki którym jest bardziej sportowo i agresywnie. Zmieniono zderzaki, a charakterystyczna osłona chłodnicy jest wyraźniej zaznaczona. Na przednich błotnikach znalazły się wloty powietrza, które dodatkowo podkreślają sportowy charakter serii 4. Nowe BMW 4 Cabrio jest większe niż stara seria 3 bez dachu. Zwiększono rozstawy kół i osi, dzięki czemu samochód jest bardziej przestronny. Kabriolet serii 4 mierzy 4638 mm długości, 1825 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2810 mm.

W dniu wprowadzenia nowego modelu do salonów dostępne będą trzy jednostki napędowe. Najmocniejsza opcja 435i zostanie wyposażony w klasyczny dla BMW 6-cylindrowy silnik rzędowy. Model ten dostarcza 306 KM, co przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w około 5,5 s. Słabszą alternatywą jest czterocylindrowy silnik modelu 428i, który na sprint do "setki" potrzebuje 6,2 s. Oszczędni kierowcy natomiast będą mogli wybrać silnik Diesla - wersja 420d oferuje 184 KM.

/ 20Zastąpić "trójkę"

Obraz
© zdjęcie producenta

Seria 4 stylistycznie mocno przypomina nową serię 3, z której się wywodzi. Styliści jednak zadbali o szczegóły, dzięki którym jest bardziej sportowo i agresywnie. Zmieniono zderzaki, a charakterystyczna osłona chłodnicy jest wyraźniej zaznaczona. Na przednich błotnikach znalazły się wloty powietrza, które dodatkowo podkreślają sportowy charakter serii 4. Nowe BMW 4 Cabrio jest większe niż stara seria 3 bez dachu. Zwiększono rozstawy kół i osi, dzięki czemu samochód jest bardziej przestronny. Kabriolet serii 4 mierzy 4638 mm długości, 1825 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2810 mm.

W dniu wprowadzenia nowego modelu do salonów dostępne będą trzy jednostki napędowe. Najmocniejsza opcja 435i zostanie wyposażony w klasyczny dla BMW 6-cylindrowy silnik rzędowy. Model ten dostarcza 306 KM, co przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w około 5,5 s. Słabszą alternatywą jest czterocylindrowy silnik modelu 428i, który na sprint do "setki" potrzebuje 6,2 s. Oszczędni kierowcy natomiast będą mogli wybrać silnik Diesla - wersja 420d oferuje 184 KM.

/ 20Zastąpić "trójkę"

Obraz
© zdjęcie producenta

Seria 4 stylistycznie mocno przypomina nową serię 3, z której się wywodzi. Styliści jednak zadbali o szczegóły, dzięki którym jest bardziej sportowo i agresywnie. Zmieniono zderzaki, a charakterystyczna osłona chłodnicy jest wyraźniej zaznaczona. Na przednich błotnikach znalazły się wloty powietrza, które dodatkowo podkreślają sportowy charakter serii 4. Nowe BMW 4 Cabrio jest większe niż stara seria 3 bez dachu. Zwiększono rozstawy kół i osi, dzięki czemu samochód jest bardziej przestronny. Kabriolet serii 4 mierzy 4638 mm długości, 1825 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2810 mm.

W dniu wprowadzenia nowego modelu do salonów dostępne będą trzy jednostki napędowe. Najmocniejsza opcja 435i zostanie wyposażony w klasyczny dla BMW 6-cylindrowy silnik rzędowy. Model ten dostarcza 306 KM, co przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w około 5,5 s. Słabszą alternatywą jest czterocylindrowy silnik modelu 428i, który na sprint do "setki" potrzebuje 6,2 s. Oszczędni kierowcy natomiast będą mogli wybrać silnik Diesla - wersja 420d oferuje 184 KM.

/ 20Zastąpić "trójkę"

Obraz
© zdjęcie producenta

Seria 4 stylistycznie mocno przypomina nową serię 3, z której się wywodzi. Styliści jednak zadbali o szczegóły, dzięki którym jest bardziej sportowo i agresywnie. Zmieniono zderzaki, a charakterystyczna osłona chłodnicy jest wyraźniej zaznaczona. Na przednich błotnikach znalazły się wloty powietrza, które dodatkowo podkreślają sportowy charakter serii 4. Nowe BMW 4 Cabrio jest większe niż stara seria 3 bez dachu. Zwiększono rozstawy kół i osi, dzięki czemu samochód jest bardziej przestronny. Kabriolet serii 4 mierzy 4638 mm długości, 1825 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2810 mm.

W dniu wprowadzenia nowego modelu do salonów dostępne będą trzy jednostki napędowe. Najmocniejsza opcja 435i zostanie wyposażony w klasyczny dla BMW 6-cylindrowy silnik rzędowy. Model ten dostarcza 306 KM, co przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w około 5,5 s. Słabszą alternatywą jest czterocylindrowy silnik modelu 428i, który na sprint do "setki" potrzebuje 6,2 s. Oszczędni kierowcy natomiast będą mogli wybrać silnik Diesla - wersja 420d oferuje 184 KM.

/ 20Zastąpić "trójkę"

Obraz
© zdjęcie producenta

Seria 4 stylistycznie mocno przypomina nową serię 3, z której się wywodzi. Styliści jednak zadbali o szczegóły, dzięki którym jest bardziej sportowo i agresywnie. Zmieniono zderzaki, a charakterystyczna osłona chłodnicy jest wyraźniej zaznaczona. Na przednich błotnikach znalazły się wloty powietrza, które dodatkowo podkreślają sportowy charakter serii 4. Nowe BMW 4 Cabrio jest większe niż stara seria 3 bez dachu. Zwiększono rozstawy kół i osi, dzięki czemu samochód jest bardziej przestronny. Kabriolet serii 4 mierzy 4638 mm długości, 1825 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2810 mm.

W dniu wprowadzenia nowego modelu do salonów dostępne będą trzy jednostki napędowe. Najmocniejsza opcja 435i zostanie wyposażony w klasyczny dla BMW 6-cylindrowy silnik rzędowy. Model ten dostarcza 306 KM, co przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w około 5,5 s. Słabszą alternatywą jest czterocylindrowy silnik modelu 428i, który na sprint do "setki" potrzebuje 6,2 s. Oszczędni kierowcy natomiast będą mogli wybrać silnik Diesla - wersja 420d oferuje 184 KM.

/ 20Zastąpić "trójkę"

Obraz
© zdjęcie producenta

Seria 4 stylistycznie mocno przypomina nową serię 3, z której się wywodzi. Styliści jednak zadbali o szczegóły, dzięki którym jest bardziej sportowo i agresywnie. Zmieniono zderzaki, a charakterystyczna osłona chłodnicy jest wyraźniej zaznaczona. Na przednich błotnikach znalazły się wloty powietrza, które dodatkowo podkreślają sportowy charakter serii 4. Nowe BMW 4 Cabrio jest większe niż stara seria 3 bez dachu. Zwiększono rozstawy kół i osi, dzięki czemu samochód jest bardziej przestronny. Kabriolet serii 4 mierzy 4638 mm długości, 1825 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2810 mm.

W dniu wprowadzenia nowego modelu do salonów dostępne będą trzy jednostki napędowe. Najmocniejsza opcja 435i zostanie wyposażony w klasyczny dla BMW 6-cylindrowy silnik rzędowy. Model ten dostarcza 306 KM, co przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w około 5,5 s. Słabszą alternatywą jest czterocylindrowy silnik modelu 428i, który na sprint do "setki" potrzebuje 6,2 s. Oszczędni kierowcy natomiast będą mogli wybrać silnik Diesla - wersja 420d oferuje 184 KM.

/ 20Zastąpić "trójkę"

Obraz
© zdjęcie producenta

Seria 4 stylistycznie mocno przypomina nową serię 3, z której się wywodzi. Styliści jednak zadbali o szczegóły, dzięki którym jest bardziej sportowo i agresywnie. Zmieniono zderzaki, a charakterystyczna osłona chłodnicy jest wyraźniej zaznaczona. Na przednich błotnikach znalazły się wloty powietrza, które dodatkowo podkreślają sportowy charakter serii 4. Nowe BMW 4 Cabrio jest większe niż stara seria 3 bez dachu. Zwiększono rozstawy kół i osi, dzięki czemu samochód jest bardziej przestronny. Kabriolet serii 4 mierzy 4638 mm długości, 1825 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2810 mm.

W dniu wprowadzenia nowego modelu do salonów dostępne będą trzy jednostki napędowe. Najmocniejsza opcja 435i zostanie wyposażony w klasyczny dla BMW 6-cylindrowy silnik rzędowy. Model ten dostarcza 306 KM, co przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w około 5,5 s. Słabszą alternatywą jest czterocylindrowy silnik modelu 428i, który na sprint do "setki" potrzebuje 6,2 s. Oszczędni kierowcy natomiast będą mogli wybrać silnik Diesla - wersja 420d oferuje 184 KM.

/ 20Zastąpić "trójkę"

Obraz
© zdjęcie producenta

Seria 4 stylistycznie mocno przypomina nową serię 3, z której się wywodzi. Styliści jednak zadbali o szczegóły, dzięki którym jest bardziej sportowo i agresywnie. Zmieniono zderzaki, a charakterystyczna osłona chłodnicy jest wyraźniej zaznaczona. Na przednich błotnikach znalazły się wloty powietrza, które dodatkowo podkreślają sportowy charakter serii 4. Nowe BMW 4 Cabrio jest większe niż stara seria 3 bez dachu. Zwiększono rozstawy kół i osi, dzięki czemu samochód jest bardziej przestronny. Kabriolet serii 4 mierzy 4638 mm długości, 1825 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2810 mm.

W dniu wprowadzenia nowego modelu do salonów dostępne będą trzy jednostki napędowe. Najmocniejsza opcja 435i zostanie wyposażony w klasyczny dla BMW 6-cylindrowy silnik rzędowy. Model ten dostarcza 306 KM, co przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w około 5,5 s. Słabszą alternatywą jest czterocylindrowy silnik modelu 428i, który na sprint do "setki" potrzebuje 6,2 s. Oszczędni kierowcy natomiast będą mogli wybrać silnik Diesla - wersja 420d oferuje 184 KM.

10 / 20Zastąpić "trójkę"

Obraz
© zdjęcie producenta

Seria 4 stylistycznie mocno przypomina nową serię 3, z której się wywodzi. Styliści jednak zadbali o szczegóły, dzięki którym jest bardziej sportowo i agresywnie. Zmieniono zderzaki, a charakterystyczna osłona chłodnicy jest wyraźniej zaznaczona. Na przednich błotnikach znalazły się wloty powietrza, które dodatkowo podkreślają sportowy charakter serii 4. Nowe BMW 4 Cabrio jest większe niż stara seria 3 bez dachu. Zwiększono rozstawy kół i osi, dzięki czemu samochód jest bardziej przestronny. Kabriolet serii 4 mierzy 4638 mm długości, 1825 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2810 mm.

W dniu wprowadzenia nowego modelu do salonów dostępne będą trzy jednostki napędowe. Najmocniejsza opcja 435i zostanie wyposażony w klasyczny dla BMW 6-cylindrowy silnik rzędowy. Model ten dostarcza 306 KM, co przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w około 5,5 s. Słabszą alternatywą jest czterocylindrowy silnik modelu 428i, który na sprint do "setki" potrzebuje 6,2 s. Oszczędni kierowcy natomiast będą mogli wybrać silnik Diesla - wersja 420d oferuje 184 KM.

11 / 20Zastąpić "trójkę"

Obraz
© zdjęcie producenta

Seria 4 stylistycznie mocno przypomina nową serię 3, z której się wywodzi. Styliści jednak zadbali o szczegóły, dzięki którym jest bardziej sportowo i agresywnie. Zmieniono zderzaki, a charakterystyczna osłona chłodnicy jest wyraźniej zaznaczona. Na przednich błotnikach znalazły się wloty powietrza, które dodatkowo podkreślają sportowy charakter serii 4. Nowe BMW 4 Cabrio jest większe niż stara seria 3 bez dachu. Zwiększono rozstawy kół i osi, dzięki czemu samochód jest bardziej przestronny. Kabriolet serii 4 mierzy 4638 mm długości, 1825 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2810 mm.

W dniu wprowadzenia nowego modelu do salonów dostępne będą trzy jednostki napędowe. Najmocniejsza opcja 435i zostanie wyposażony w klasyczny dla BMW 6-cylindrowy silnik rzędowy. Model ten dostarcza 306 KM, co przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w około 5,5 s. Słabszą alternatywą jest czterocylindrowy silnik modelu 428i, który na sprint do "setki" potrzebuje 6,2 s. Oszczędni kierowcy natomiast będą mogli wybrać silnik Diesla - wersja 420d oferuje 184 KM.

12 / 20Zastąpić "trójkę"

Obraz
© zdjęcie producenta

Seria 4 stylistycznie mocno przypomina nową serię 3, z której się wywodzi. Styliści jednak zadbali o szczegóły, dzięki którym jest bardziej sportowo i agresywnie. Zmieniono zderzaki, a charakterystyczna osłona chłodnicy jest wyraźniej zaznaczona. Na przednich błotnikach znalazły się wloty powietrza, które dodatkowo podkreślają sportowy charakter serii 4. Nowe BMW 4 Cabrio jest większe niż stara seria 3 bez dachu. Zwiększono rozstawy kół i osi, dzięki czemu samochód jest bardziej przestronny. Kabriolet serii 4 mierzy 4638 mm długości, 1825 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2810 mm.

W dniu wprowadzenia nowego modelu do salonów dostępne będą trzy jednostki napędowe. Najmocniejsza opcja 435i zostanie wyposażony w klasyczny dla BMW 6-cylindrowy silnik rzędowy. Model ten dostarcza 306 KM, co przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w około 5,5 s. Słabszą alternatywą jest czterocylindrowy silnik modelu 428i, który na sprint do "setki" potrzebuje 6,2 s. Oszczędni kierowcy natomiast będą mogli wybrać silnik Diesla - wersja 420d oferuje 184 KM.

13 / 20Zastąpić "trójkę"

Obraz
© zdjęcie producenta

Seria 4 stylistycznie mocno przypomina nową serię 3, z której się wywodzi. Styliści jednak zadbali o szczegóły, dzięki którym jest bardziej sportowo i agresywnie. Zmieniono zderzaki, a charakterystyczna osłona chłodnicy jest wyraźniej zaznaczona. Na przednich błotnikach znalazły się wloty powietrza, które dodatkowo podkreślają sportowy charakter serii 4. Nowe BMW 4 Cabrio jest większe niż stara seria 3 bez dachu. Zwiększono rozstawy kół i osi, dzięki czemu samochód jest bardziej przestronny. Kabriolet serii 4 mierzy 4638 mm długości, 1825 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2810 mm.

W dniu wprowadzenia nowego modelu do salonów dostępne będą trzy jednostki napędowe. Najmocniejsza opcja 435i zostanie wyposażony w klasyczny dla BMW 6-cylindrowy silnik rzędowy. Model ten dostarcza 306 KM, co przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w około 5,5 s. Słabszą alternatywą jest czterocylindrowy silnik modelu 428i, który na sprint do "setki" potrzebuje 6,2 s. Oszczędni kierowcy natomiast będą mogli wybrać silnik Diesla - wersja 420d oferuje 184 KM.

14 / 20Zastąpić "trójkę"

Obraz
© zdjęcie producenta

Seria 4 stylistycznie mocno przypomina nową serię 3, z której się wywodzi. Styliści jednak zadbali o szczegóły, dzięki którym jest bardziej sportowo i agresywnie. Zmieniono zderzaki, a charakterystyczna osłona chłodnicy jest wyraźniej zaznaczona. Na przednich błotnikach znalazły się wloty powietrza, które dodatkowo podkreślają sportowy charakter serii 4. Nowe BMW 4 Cabrio jest większe niż stara seria 3 bez dachu. Zwiększono rozstawy kół i osi, dzięki czemu samochód jest bardziej przestronny. Kabriolet serii 4 mierzy 4638 mm długości, 1825 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2810 mm.

W dniu wprowadzenia nowego modelu do salonów dostępne będą trzy jednostki napędowe. Najmocniejsza opcja 435i zostanie wyposażony w klasyczny dla BMW 6-cylindrowy silnik rzędowy. Model ten dostarcza 306 KM, co przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w około 5,5 s. Słabszą alternatywą jest czterocylindrowy silnik modelu 428i, który na sprint do "setki" potrzebuje 6,2 s. Oszczędni kierowcy natomiast będą mogli wybrać silnik Diesla - wersja 420d oferuje 184 KM.

15 / 20Zastąpić "trójkę"

Obraz
© zdjęcie producenta

Seria 4 stylistycznie mocno przypomina nową serię 3, z której się wywodzi. Styliści jednak zadbali o szczegóły, dzięki którym jest bardziej sportowo i agresywnie. Zmieniono zderzaki, a charakterystyczna osłona chłodnicy jest wyraźniej zaznaczona. Na przednich błotnikach znalazły się wloty powietrza, które dodatkowo podkreślają sportowy charakter serii 4. Nowe BMW 4 Cabrio jest większe niż stara seria 3 bez dachu. Zwiększono rozstawy kół i osi, dzięki czemu samochód jest bardziej przestronny. Kabriolet serii 4 mierzy 4638 mm długości, 1825 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2810 mm.

W dniu wprowadzenia nowego modelu do salonów dostępne będą trzy jednostki napędowe. Najmocniejsza opcja 435i zostanie wyposażony w klasyczny dla BMW 6-cylindrowy silnik rzędowy. Model ten dostarcza 306 KM, co przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w około 5,5 s. Słabszą alternatywą jest czterocylindrowy silnik modelu 428i, który na sprint do "setki" potrzebuje 6,2 s. Oszczędni kierowcy natomiast będą mogli wybrać silnik Diesla - wersja 420d oferuje 184 KM.

16 / 20Zastąpić "trójkę"

Obraz
© zdjęcie producenta

Seria 4 stylistycznie mocno przypomina nową serię 3, z której się wywodzi. Styliści jednak zadbali o szczegóły, dzięki którym jest bardziej sportowo i agresywnie. Zmieniono zderzaki, a charakterystyczna osłona chłodnicy jest wyraźniej zaznaczona. Na przednich błotnikach znalazły się wloty powietrza, które dodatkowo podkreślają sportowy charakter serii 4. Nowe BMW 4 Cabrio jest większe niż stara seria 3 bez dachu. Zwiększono rozstawy kół i osi, dzięki czemu samochód jest bardziej przestronny. Kabriolet serii 4 mierzy 4638 mm długości, 1825 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2810 mm.

W dniu wprowadzenia nowego modelu do salonów dostępne będą trzy jednostki napędowe. Najmocniejsza opcja 435i zostanie wyposażony w klasyczny dla BMW 6-cylindrowy silnik rzędowy. Model ten dostarcza 306 KM, co przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w około 5,5 s. Słabszą alternatywą jest czterocylindrowy silnik modelu 428i, który na sprint do "setki" potrzebuje 6,2 s. Oszczędni kierowcy natomiast będą mogli wybrać silnik Diesla - wersja 420d oferuje 184 KM.

17 / 20Zastąpić "trójkę"

Obraz
© zdjęcie producenta

Seria 4 stylistycznie mocno przypomina nową serię 3, z której się wywodzi. Styliści jednak zadbali o szczegóły, dzięki którym jest bardziej sportowo i agresywnie. Zmieniono zderzaki, a charakterystyczna osłona chłodnicy jest wyraźniej zaznaczona. Na przednich błotnikach znalazły się wloty powietrza, które dodatkowo podkreślają sportowy charakter serii 4. Nowe BMW 4 Cabrio jest większe niż stara seria 3 bez dachu. Zwiększono rozstawy kół i osi, dzięki czemu samochód jest bardziej przestronny. Kabriolet serii 4 mierzy 4638 mm długości, 1825 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2810 mm.

W dniu wprowadzenia nowego modelu do salonów dostępne będą trzy jednostki napędowe. Najmocniejsza opcja 435i zostanie wyposażony w klasyczny dla BMW 6-cylindrowy silnik rzędowy. Model ten dostarcza 306 KM, co przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w około 5,5 s. Słabszą alternatywą jest czterocylindrowy silnik modelu 428i, który na sprint do "setki" potrzebuje 6,2 s. Oszczędni kierowcy natomiast będą mogli wybrać silnik Diesla - wersja 420d oferuje 184 KM.

18 / 20Zastąpić "trójkę"

Obraz
© zdjęcie producenta

Seria 4 stylistycznie mocno przypomina nową serię 3, z której się wywodzi. Styliści jednak zadbali o szczegóły, dzięki którym jest bardziej sportowo i agresywnie. Zmieniono zderzaki, a charakterystyczna osłona chłodnicy jest wyraźniej zaznaczona. Na przednich błotnikach znalazły się wloty powietrza, które dodatkowo podkreślają sportowy charakter serii 4. Nowe BMW 4 Cabrio jest większe niż stara seria 3 bez dachu. Zwiększono rozstawy kół i osi, dzięki czemu samochód jest bardziej przestronny. Kabriolet serii 4 mierzy 4638 mm długości, 1825 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2810 mm.

W dniu wprowadzenia nowego modelu do salonów dostępne będą trzy jednostki napędowe. Najmocniejsza opcja 435i zostanie wyposażony w klasyczny dla BMW 6-cylindrowy silnik rzędowy. Model ten dostarcza 306 KM, co przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w około 5,5 s. Słabszą alternatywą jest czterocylindrowy silnik modelu 428i, który na sprint do "setki" potrzebuje 6,2 s. Oszczędni kierowcy natomiast będą mogli wybrać silnik Diesla - wersja 420d oferuje 184 KM.

19 / 20Zastąpić "trójkę"

Obraz
© zdjęcie producenta

Seria 4 stylistycznie mocno przypomina nową serię 3, z której się wywodzi. Styliści jednak zadbali o szczegóły, dzięki którym jest bardziej sportowo i agresywnie. Zmieniono zderzaki, a charakterystyczna osłona chłodnicy jest wyraźniej zaznaczona. Na przednich błotnikach znalazły się wloty powietrza, które dodatkowo podkreślają sportowy charakter serii 4. Nowe BMW 4 Cabrio jest większe niż stara seria 3 bez dachu. Zwiększono rozstawy kół i osi, dzięki czemu samochód jest bardziej przestronny. Kabriolet serii 4 mierzy 4638 mm długości, 1825 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2810 mm.

W dniu wprowadzenia nowego modelu do salonów dostępne będą trzy jednostki napędowe. Najmocniejsza opcja 435i zostanie wyposażony w klasyczny dla BMW 6-cylindrowy silnik rzędowy. Model ten dostarcza 306 KM, co przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w około 5,5 s. Słabszą alternatywą jest czterocylindrowy silnik modelu 428i, który na sprint do "setki" potrzebuje 6,2 s. Oszczędni kierowcy natomiast będą mogli wybrać silnik Diesla - wersja 420d oferuje 184 KM.

20 / 20Zastąpić "trójkę"

Obraz
© zdjęcie producenta

Seria 4 stylistycznie mocno przypomina nową serię 3, z której się wywodzi. Styliści jednak zadbali o szczegóły, dzięki którym jest bardziej sportowo i agresywnie. Zmieniono zderzaki, a charakterystyczna osłona chłodnicy jest wyraźniej zaznaczona. Na przednich błotnikach znalazły się wloty powietrza, które dodatkowo podkreślają sportowy charakter serii 4. Nowe BMW 4 Cabrio jest większe niż stara seria 3 bez dachu. Zwiększono rozstawy kół i osi, dzięki czemu samochód jest bardziej przestronny. Kabriolet serii 4 mierzy 4638 mm długości, 1825 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2810 mm.

W dniu wprowadzenia nowego modelu do salonów dostępne będą trzy jednostki napędowe. Najmocniejsza opcja 435i zostanie wyposażony w klasyczny dla BMW 6-cylindrowy silnik rzędowy. Model ten dostarcza 306 KM, co przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w około 5,5 s. Słabszą alternatywą jest czterocylindrowy silnik modelu 428i, który na sprint do "setki" potrzebuje 6,2 s. Oszczędni kierowcy natomiast będą mogli wybrać silnik Diesla - wersja 420d oferuje 184 KM.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka