BMW serii 4 Cabrio

Seria 4 stylistycznie mocno przypomina nową serię 3, z której się wywodzi. Styliści jednak zadbali o szczegóły, dzięki którym jest bardziej sportowo i agresywnie

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 20Zastąpić "trójkę"

Obraz
© zdjęcie producenta

Seria 4 stylistycznie mocno przypomina nową serię 3, z której się wywodzi. Styliści jednak zadbali o szczegóły, dzięki którym jest bardziej sportowo i agresywnie. Zmieniono zderzaki, a charakterystyczna osłona chłodnicy jest wyraźniej zaznaczona. Na przednich błotnikach znalazły się wloty powietrza, które dodatkowo podkreślają sportowy charakter serii 4. Nowe BMW 4 Cabrio jest większe niż stara seria 3 bez dachu. Zwiększono rozstawy kół i osi, dzięki czemu samochód jest bardziej przestronny. Kabriolet serii 4 mierzy 4638 mm długości, 1825 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2810 mm.

W dniu wprowadzenia nowego modelu do salonów dostępne będą trzy jednostki napędowe. Najmocniejsza opcja 435i zostanie wyposażony w klasyczny dla BMW 6-cylindrowy silnik rzędowy. Model ten dostarcza 306 KM, co przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w około 5,5 s. Słabszą alternatywą jest czterocylindrowy silnik modelu 428i, który na sprint do "setki" potrzebuje 6,2 s. Oszczędni kierowcy natomiast będą mogli wybrać silnik Diesla - wersja 420d oferuje 184 KM.

/ 20Zastąpić "trójkę"

Obraz
© zdjęcie producenta

Seria 4 stylistycznie mocno przypomina nową serię 3, z której się wywodzi. Styliści jednak zadbali o szczegóły, dzięki którym jest bardziej sportowo i agresywnie. Zmieniono zderzaki, a charakterystyczna osłona chłodnicy jest wyraźniej zaznaczona. Na przednich błotnikach znalazły się wloty powietrza, które dodatkowo podkreślają sportowy charakter serii 4. Nowe BMW 4 Cabrio jest większe niż stara seria 3 bez dachu. Zwiększono rozstawy kół i osi, dzięki czemu samochód jest bardziej przestronny. Kabriolet serii 4 mierzy 4638 mm długości, 1825 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2810 mm.

W dniu wprowadzenia nowego modelu do salonów dostępne będą trzy jednostki napędowe. Najmocniejsza opcja 435i zostanie wyposażony w klasyczny dla BMW 6-cylindrowy silnik rzędowy. Model ten dostarcza 306 KM, co przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w około 5,5 s. Słabszą alternatywą jest czterocylindrowy silnik modelu 428i, który na sprint do "setki" potrzebuje 6,2 s. Oszczędni kierowcy natomiast będą mogli wybrać silnik Diesla - wersja 420d oferuje 184 KM.

/ 20Zastąpić "trójkę"

Obraz
© zdjęcie producenta

Seria 4 stylistycznie mocno przypomina nową serię 3, z której się wywodzi. Styliści jednak zadbali o szczegóły, dzięki którym jest bardziej sportowo i agresywnie. Zmieniono zderzaki, a charakterystyczna osłona chłodnicy jest wyraźniej zaznaczona. Na przednich błotnikach znalazły się wloty powietrza, które dodatkowo podkreślają sportowy charakter serii 4. Nowe BMW 4 Cabrio jest większe niż stara seria 3 bez dachu. Zwiększono rozstawy kół i osi, dzięki czemu samochód jest bardziej przestronny. Kabriolet serii 4 mierzy 4638 mm długości, 1825 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2810 mm.

W dniu wprowadzenia nowego modelu do salonów dostępne będą trzy jednostki napędowe. Najmocniejsza opcja 435i zostanie wyposażony w klasyczny dla BMW 6-cylindrowy silnik rzędowy. Model ten dostarcza 306 KM, co przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w około 5,5 s. Słabszą alternatywą jest czterocylindrowy silnik modelu 428i, który na sprint do "setki" potrzebuje 6,2 s. Oszczędni kierowcy natomiast będą mogli wybrać silnik Diesla - wersja 420d oferuje 184 KM.

/ 20Zastąpić "trójkę"

Obraz
© zdjęcie producenta

Seria 4 stylistycznie mocno przypomina nową serię 3, z której się wywodzi. Styliści jednak zadbali o szczegóły, dzięki którym jest bardziej sportowo i agresywnie. Zmieniono zderzaki, a charakterystyczna osłona chłodnicy jest wyraźniej zaznaczona. Na przednich błotnikach znalazły się wloty powietrza, które dodatkowo podkreślają sportowy charakter serii 4. Nowe BMW 4 Cabrio jest większe niż stara seria 3 bez dachu. Zwiększono rozstawy kół i osi, dzięki czemu samochód jest bardziej przestronny. Kabriolet serii 4 mierzy 4638 mm długości, 1825 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2810 mm.

W dniu wprowadzenia nowego modelu do salonów dostępne będą trzy jednostki napędowe. Najmocniejsza opcja 435i zostanie wyposażony w klasyczny dla BMW 6-cylindrowy silnik rzędowy. Model ten dostarcza 306 KM, co przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w około 5,5 s. Słabszą alternatywą jest czterocylindrowy silnik modelu 428i, który na sprint do "setki" potrzebuje 6,2 s. Oszczędni kierowcy natomiast będą mogli wybrać silnik Diesla - wersja 420d oferuje 184 KM.

/ 20Zastąpić "trójkę"

Obraz
© zdjęcie producenta

Seria 4 stylistycznie mocno przypomina nową serię 3, z której się wywodzi. Styliści jednak zadbali o szczegóły, dzięki którym jest bardziej sportowo i agresywnie. Zmieniono zderzaki, a charakterystyczna osłona chłodnicy jest wyraźniej zaznaczona. Na przednich błotnikach znalazły się wloty powietrza, które dodatkowo podkreślają sportowy charakter serii 4. Nowe BMW 4 Cabrio jest większe niż stara seria 3 bez dachu. Zwiększono rozstawy kół i osi, dzięki czemu samochód jest bardziej przestronny. Kabriolet serii 4 mierzy 4638 mm długości, 1825 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2810 mm.

W dniu wprowadzenia nowego modelu do salonów dostępne będą trzy jednostki napędowe. Najmocniejsza opcja 435i zostanie wyposażony w klasyczny dla BMW 6-cylindrowy silnik rzędowy. Model ten dostarcza 306 KM, co przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w około 5,5 s. Słabszą alternatywą jest czterocylindrowy silnik modelu 428i, który na sprint do "setki" potrzebuje 6,2 s. Oszczędni kierowcy natomiast będą mogli wybrać silnik Diesla - wersja 420d oferuje 184 KM.

/ 20Zastąpić "trójkę"

Obraz
© zdjęcie producenta

Seria 4 stylistycznie mocno przypomina nową serię 3, z której się wywodzi. Styliści jednak zadbali o szczegóły, dzięki którym jest bardziej sportowo i agresywnie. Zmieniono zderzaki, a charakterystyczna osłona chłodnicy jest wyraźniej zaznaczona. Na przednich błotnikach znalazły się wloty powietrza, które dodatkowo podkreślają sportowy charakter serii 4. Nowe BMW 4 Cabrio jest większe niż stara seria 3 bez dachu. Zwiększono rozstawy kół i osi, dzięki czemu samochód jest bardziej przestronny. Kabriolet serii 4 mierzy 4638 mm długości, 1825 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2810 mm.

W dniu wprowadzenia nowego modelu do salonów dostępne będą trzy jednostki napędowe. Najmocniejsza opcja 435i zostanie wyposażony w klasyczny dla BMW 6-cylindrowy silnik rzędowy. Model ten dostarcza 306 KM, co przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w około 5,5 s. Słabszą alternatywą jest czterocylindrowy silnik modelu 428i, który na sprint do "setki" potrzebuje 6,2 s. Oszczędni kierowcy natomiast będą mogli wybrać silnik Diesla - wersja 420d oferuje 184 KM.

/ 20Zastąpić "trójkę"

Obraz
© zdjęcie producenta

Seria 4 stylistycznie mocno przypomina nową serię 3, z której się wywodzi. Styliści jednak zadbali o szczegóły, dzięki którym jest bardziej sportowo i agresywnie. Zmieniono zderzaki, a charakterystyczna osłona chłodnicy jest wyraźniej zaznaczona. Na przednich błotnikach znalazły się wloty powietrza, które dodatkowo podkreślają sportowy charakter serii 4. Nowe BMW 4 Cabrio jest większe niż stara seria 3 bez dachu. Zwiększono rozstawy kół i osi, dzięki czemu samochód jest bardziej przestronny. Kabriolet serii 4 mierzy 4638 mm długości, 1825 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2810 mm.

W dniu wprowadzenia nowego modelu do salonów dostępne będą trzy jednostki napędowe. Najmocniejsza opcja 435i zostanie wyposażony w klasyczny dla BMW 6-cylindrowy silnik rzędowy. Model ten dostarcza 306 KM, co przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w około 5,5 s. Słabszą alternatywą jest czterocylindrowy silnik modelu 428i, który na sprint do "setki" potrzebuje 6,2 s. Oszczędni kierowcy natomiast będą mogli wybrać silnik Diesla - wersja 420d oferuje 184 KM.

/ 20Zastąpić "trójkę"

Obraz
© zdjęcie producenta

Seria 4 stylistycznie mocno przypomina nową serię 3, z której się wywodzi. Styliści jednak zadbali o szczegóły, dzięki którym jest bardziej sportowo i agresywnie. Zmieniono zderzaki, a charakterystyczna osłona chłodnicy jest wyraźniej zaznaczona. Na przednich błotnikach znalazły się wloty powietrza, które dodatkowo podkreślają sportowy charakter serii 4. Nowe BMW 4 Cabrio jest większe niż stara seria 3 bez dachu. Zwiększono rozstawy kół i osi, dzięki czemu samochód jest bardziej przestronny. Kabriolet serii 4 mierzy 4638 mm długości, 1825 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2810 mm.

W dniu wprowadzenia nowego modelu do salonów dostępne będą trzy jednostki napędowe. Najmocniejsza opcja 435i zostanie wyposażony w klasyczny dla BMW 6-cylindrowy silnik rzędowy. Model ten dostarcza 306 KM, co przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w około 5,5 s. Słabszą alternatywą jest czterocylindrowy silnik modelu 428i, który na sprint do "setki" potrzebuje 6,2 s. Oszczędni kierowcy natomiast będą mogli wybrać silnik Diesla - wersja 420d oferuje 184 KM.

/ 20Zastąpić "trójkę"

Obraz
© zdjęcie producenta

Seria 4 stylistycznie mocno przypomina nową serię 3, z której się wywodzi. Styliści jednak zadbali o szczegóły, dzięki którym jest bardziej sportowo i agresywnie. Zmieniono zderzaki, a charakterystyczna osłona chłodnicy jest wyraźniej zaznaczona. Na przednich błotnikach znalazły się wloty powietrza, które dodatkowo podkreślają sportowy charakter serii 4. Nowe BMW 4 Cabrio jest większe niż stara seria 3 bez dachu. Zwiększono rozstawy kół i osi, dzięki czemu samochód jest bardziej przestronny. Kabriolet serii 4 mierzy 4638 mm długości, 1825 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2810 mm.

W dniu wprowadzenia nowego modelu do salonów dostępne będą trzy jednostki napędowe. Najmocniejsza opcja 435i zostanie wyposażony w klasyczny dla BMW 6-cylindrowy silnik rzędowy. Model ten dostarcza 306 KM, co przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w około 5,5 s. Słabszą alternatywą jest czterocylindrowy silnik modelu 428i, który na sprint do "setki" potrzebuje 6,2 s. Oszczędni kierowcy natomiast będą mogli wybrać silnik Diesla - wersja 420d oferuje 184 KM.

10 / 20Zastąpić "trójkę"

Obraz
© zdjęcie producenta

Seria 4 stylistycznie mocno przypomina nową serię 3, z której się wywodzi. Styliści jednak zadbali o szczegóły, dzięki którym jest bardziej sportowo i agresywnie. Zmieniono zderzaki, a charakterystyczna osłona chłodnicy jest wyraźniej zaznaczona. Na przednich błotnikach znalazły się wloty powietrza, które dodatkowo podkreślają sportowy charakter serii 4. Nowe BMW 4 Cabrio jest większe niż stara seria 3 bez dachu. Zwiększono rozstawy kół i osi, dzięki czemu samochód jest bardziej przestronny. Kabriolet serii 4 mierzy 4638 mm długości, 1825 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2810 mm.

W dniu wprowadzenia nowego modelu do salonów dostępne będą trzy jednostki napędowe. Najmocniejsza opcja 435i zostanie wyposażony w klasyczny dla BMW 6-cylindrowy silnik rzędowy. Model ten dostarcza 306 KM, co przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w około 5,5 s. Słabszą alternatywą jest czterocylindrowy silnik modelu 428i, który na sprint do "setki" potrzebuje 6,2 s. Oszczędni kierowcy natomiast będą mogli wybrać silnik Diesla - wersja 420d oferuje 184 KM.

11 / 20Zastąpić "trójkę"

Obraz
© zdjęcie producenta

Seria 4 stylistycznie mocno przypomina nową serię 3, z której się wywodzi. Styliści jednak zadbali o szczegóły, dzięki którym jest bardziej sportowo i agresywnie. Zmieniono zderzaki, a charakterystyczna osłona chłodnicy jest wyraźniej zaznaczona. Na przednich błotnikach znalazły się wloty powietrza, które dodatkowo podkreślają sportowy charakter serii 4. Nowe BMW 4 Cabrio jest większe niż stara seria 3 bez dachu. Zwiększono rozstawy kół i osi, dzięki czemu samochód jest bardziej przestronny. Kabriolet serii 4 mierzy 4638 mm długości, 1825 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2810 mm.

W dniu wprowadzenia nowego modelu do salonów dostępne będą trzy jednostki napędowe. Najmocniejsza opcja 435i zostanie wyposażony w klasyczny dla BMW 6-cylindrowy silnik rzędowy. Model ten dostarcza 306 KM, co przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w około 5,5 s. Słabszą alternatywą jest czterocylindrowy silnik modelu 428i, który na sprint do "setki" potrzebuje 6,2 s. Oszczędni kierowcy natomiast będą mogli wybrać silnik Diesla - wersja 420d oferuje 184 KM.

12 / 20Zastąpić "trójkę"

Obraz
© zdjęcie producenta

Seria 4 stylistycznie mocno przypomina nową serię 3, z której się wywodzi. Styliści jednak zadbali o szczegóły, dzięki którym jest bardziej sportowo i agresywnie. Zmieniono zderzaki, a charakterystyczna osłona chłodnicy jest wyraźniej zaznaczona. Na przednich błotnikach znalazły się wloty powietrza, które dodatkowo podkreślają sportowy charakter serii 4. Nowe BMW 4 Cabrio jest większe niż stara seria 3 bez dachu. Zwiększono rozstawy kół i osi, dzięki czemu samochód jest bardziej przestronny. Kabriolet serii 4 mierzy 4638 mm długości, 1825 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2810 mm.

W dniu wprowadzenia nowego modelu do salonów dostępne będą trzy jednostki napędowe. Najmocniejsza opcja 435i zostanie wyposażony w klasyczny dla BMW 6-cylindrowy silnik rzędowy. Model ten dostarcza 306 KM, co przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w około 5,5 s. Słabszą alternatywą jest czterocylindrowy silnik modelu 428i, który na sprint do "setki" potrzebuje 6,2 s. Oszczędni kierowcy natomiast będą mogli wybrać silnik Diesla - wersja 420d oferuje 184 KM.

13 / 20Zastąpić "trójkę"

Obraz
© zdjęcie producenta

Seria 4 stylistycznie mocno przypomina nową serię 3, z której się wywodzi. Styliści jednak zadbali o szczegóły, dzięki którym jest bardziej sportowo i agresywnie. Zmieniono zderzaki, a charakterystyczna osłona chłodnicy jest wyraźniej zaznaczona. Na przednich błotnikach znalazły się wloty powietrza, które dodatkowo podkreślają sportowy charakter serii 4. Nowe BMW 4 Cabrio jest większe niż stara seria 3 bez dachu. Zwiększono rozstawy kół i osi, dzięki czemu samochód jest bardziej przestronny. Kabriolet serii 4 mierzy 4638 mm długości, 1825 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2810 mm.

W dniu wprowadzenia nowego modelu do salonów dostępne będą trzy jednostki napędowe. Najmocniejsza opcja 435i zostanie wyposażony w klasyczny dla BMW 6-cylindrowy silnik rzędowy. Model ten dostarcza 306 KM, co przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w około 5,5 s. Słabszą alternatywą jest czterocylindrowy silnik modelu 428i, który na sprint do "setki" potrzebuje 6,2 s. Oszczędni kierowcy natomiast będą mogli wybrać silnik Diesla - wersja 420d oferuje 184 KM.

14 / 20Zastąpić "trójkę"

Obraz
© zdjęcie producenta

Seria 4 stylistycznie mocno przypomina nową serię 3, z której się wywodzi. Styliści jednak zadbali o szczegóły, dzięki którym jest bardziej sportowo i agresywnie. Zmieniono zderzaki, a charakterystyczna osłona chłodnicy jest wyraźniej zaznaczona. Na przednich błotnikach znalazły się wloty powietrza, które dodatkowo podkreślają sportowy charakter serii 4. Nowe BMW 4 Cabrio jest większe niż stara seria 3 bez dachu. Zwiększono rozstawy kół i osi, dzięki czemu samochód jest bardziej przestronny. Kabriolet serii 4 mierzy 4638 mm długości, 1825 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2810 mm.

W dniu wprowadzenia nowego modelu do salonów dostępne będą trzy jednostki napędowe. Najmocniejsza opcja 435i zostanie wyposażony w klasyczny dla BMW 6-cylindrowy silnik rzędowy. Model ten dostarcza 306 KM, co przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w około 5,5 s. Słabszą alternatywą jest czterocylindrowy silnik modelu 428i, który na sprint do "setki" potrzebuje 6,2 s. Oszczędni kierowcy natomiast będą mogli wybrać silnik Diesla - wersja 420d oferuje 184 KM.

15 / 20Zastąpić "trójkę"

Obraz
© zdjęcie producenta

Seria 4 stylistycznie mocno przypomina nową serię 3, z której się wywodzi. Styliści jednak zadbali o szczegóły, dzięki którym jest bardziej sportowo i agresywnie. Zmieniono zderzaki, a charakterystyczna osłona chłodnicy jest wyraźniej zaznaczona. Na przednich błotnikach znalazły się wloty powietrza, które dodatkowo podkreślają sportowy charakter serii 4. Nowe BMW 4 Cabrio jest większe niż stara seria 3 bez dachu. Zwiększono rozstawy kół i osi, dzięki czemu samochód jest bardziej przestronny. Kabriolet serii 4 mierzy 4638 mm długości, 1825 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2810 mm.

W dniu wprowadzenia nowego modelu do salonów dostępne będą trzy jednostki napędowe. Najmocniejsza opcja 435i zostanie wyposażony w klasyczny dla BMW 6-cylindrowy silnik rzędowy. Model ten dostarcza 306 KM, co przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w około 5,5 s. Słabszą alternatywą jest czterocylindrowy silnik modelu 428i, który na sprint do "setki" potrzebuje 6,2 s. Oszczędni kierowcy natomiast będą mogli wybrać silnik Diesla - wersja 420d oferuje 184 KM.

16 / 20Zastąpić "trójkę"

Obraz
© zdjęcie producenta

Seria 4 stylistycznie mocno przypomina nową serię 3, z której się wywodzi. Styliści jednak zadbali o szczegóły, dzięki którym jest bardziej sportowo i agresywnie. Zmieniono zderzaki, a charakterystyczna osłona chłodnicy jest wyraźniej zaznaczona. Na przednich błotnikach znalazły się wloty powietrza, które dodatkowo podkreślają sportowy charakter serii 4. Nowe BMW 4 Cabrio jest większe niż stara seria 3 bez dachu. Zwiększono rozstawy kół i osi, dzięki czemu samochód jest bardziej przestronny. Kabriolet serii 4 mierzy 4638 mm długości, 1825 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2810 mm.

W dniu wprowadzenia nowego modelu do salonów dostępne będą trzy jednostki napędowe. Najmocniejsza opcja 435i zostanie wyposażony w klasyczny dla BMW 6-cylindrowy silnik rzędowy. Model ten dostarcza 306 KM, co przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w około 5,5 s. Słabszą alternatywą jest czterocylindrowy silnik modelu 428i, który na sprint do "setki" potrzebuje 6,2 s. Oszczędni kierowcy natomiast będą mogli wybrać silnik Diesla - wersja 420d oferuje 184 KM.

17 / 20Zastąpić "trójkę"

Obraz
© zdjęcie producenta

Seria 4 stylistycznie mocno przypomina nową serię 3, z której się wywodzi. Styliści jednak zadbali o szczegóły, dzięki którym jest bardziej sportowo i agresywnie. Zmieniono zderzaki, a charakterystyczna osłona chłodnicy jest wyraźniej zaznaczona. Na przednich błotnikach znalazły się wloty powietrza, które dodatkowo podkreślają sportowy charakter serii 4. Nowe BMW 4 Cabrio jest większe niż stara seria 3 bez dachu. Zwiększono rozstawy kół i osi, dzięki czemu samochód jest bardziej przestronny. Kabriolet serii 4 mierzy 4638 mm długości, 1825 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2810 mm.

W dniu wprowadzenia nowego modelu do salonów dostępne będą trzy jednostki napędowe. Najmocniejsza opcja 435i zostanie wyposażony w klasyczny dla BMW 6-cylindrowy silnik rzędowy. Model ten dostarcza 306 KM, co przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w około 5,5 s. Słabszą alternatywą jest czterocylindrowy silnik modelu 428i, który na sprint do "setki" potrzebuje 6,2 s. Oszczędni kierowcy natomiast będą mogli wybrać silnik Diesla - wersja 420d oferuje 184 KM.

18 / 20Zastąpić "trójkę"

Obraz
© zdjęcie producenta

Seria 4 stylistycznie mocno przypomina nową serię 3, z której się wywodzi. Styliści jednak zadbali o szczegóły, dzięki którym jest bardziej sportowo i agresywnie. Zmieniono zderzaki, a charakterystyczna osłona chłodnicy jest wyraźniej zaznaczona. Na przednich błotnikach znalazły się wloty powietrza, które dodatkowo podkreślają sportowy charakter serii 4. Nowe BMW 4 Cabrio jest większe niż stara seria 3 bez dachu. Zwiększono rozstawy kół i osi, dzięki czemu samochód jest bardziej przestronny. Kabriolet serii 4 mierzy 4638 mm długości, 1825 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2810 mm.

W dniu wprowadzenia nowego modelu do salonów dostępne będą trzy jednostki napędowe. Najmocniejsza opcja 435i zostanie wyposażony w klasyczny dla BMW 6-cylindrowy silnik rzędowy. Model ten dostarcza 306 KM, co przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w około 5,5 s. Słabszą alternatywą jest czterocylindrowy silnik modelu 428i, który na sprint do "setki" potrzebuje 6,2 s. Oszczędni kierowcy natomiast będą mogli wybrać silnik Diesla - wersja 420d oferuje 184 KM.

19 / 20Zastąpić "trójkę"

Obraz
© zdjęcie producenta

Seria 4 stylistycznie mocno przypomina nową serię 3, z której się wywodzi. Styliści jednak zadbali o szczegóły, dzięki którym jest bardziej sportowo i agresywnie. Zmieniono zderzaki, a charakterystyczna osłona chłodnicy jest wyraźniej zaznaczona. Na przednich błotnikach znalazły się wloty powietrza, które dodatkowo podkreślają sportowy charakter serii 4. Nowe BMW 4 Cabrio jest większe niż stara seria 3 bez dachu. Zwiększono rozstawy kół i osi, dzięki czemu samochód jest bardziej przestronny. Kabriolet serii 4 mierzy 4638 mm długości, 1825 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2810 mm.

W dniu wprowadzenia nowego modelu do salonów dostępne będą trzy jednostki napędowe. Najmocniejsza opcja 435i zostanie wyposażony w klasyczny dla BMW 6-cylindrowy silnik rzędowy. Model ten dostarcza 306 KM, co przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w około 5,5 s. Słabszą alternatywą jest czterocylindrowy silnik modelu 428i, który na sprint do "setki" potrzebuje 6,2 s. Oszczędni kierowcy natomiast będą mogli wybrać silnik Diesla - wersja 420d oferuje 184 KM.

20 / 20Zastąpić "trójkę"

Obraz
© zdjęcie producenta

Seria 4 stylistycznie mocno przypomina nową serię 3, z której się wywodzi. Styliści jednak zadbali o szczegóły, dzięki którym jest bardziej sportowo i agresywnie. Zmieniono zderzaki, a charakterystyczna osłona chłodnicy jest wyraźniej zaznaczona. Na przednich błotnikach znalazły się wloty powietrza, które dodatkowo podkreślają sportowy charakter serii 4. Nowe BMW 4 Cabrio jest większe niż stara seria 3 bez dachu. Zwiększono rozstawy kół i osi, dzięki czemu samochód jest bardziej przestronny. Kabriolet serii 4 mierzy 4638 mm długości, 1825 mm szerokości, a rozstaw osi wynosi 2810 mm.

W dniu wprowadzenia nowego modelu do salonów dostępne będą trzy jednostki napędowe. Najmocniejsza opcja 435i zostanie wyposażony w klasyczny dla BMW 6-cylindrowy silnik rzędowy. Model ten dostarcza 306 KM, co przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w około 5,5 s. Słabszą alternatywą jest czterocylindrowy silnik modelu 428i, który na sprint do "setki" potrzebuje 6,2 s. Oszczędni kierowcy natomiast będą mogli wybrać silnik Diesla - wersja 420d oferuje 184 KM.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025