BMW serii 4 

Stylistycznie seria 4 mocno przypomina serię 3, ale zarazem jest bardziej agresywna i sportowa

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 15Oddzielić się od "trójki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Stylistycznie seria 4 mocno przypomina serię 3, ale zarazem jest bardziej agresywna i sportowa. Coupe otrzymało dynamicznie prezentującą się osłonę chłodnicy i wloty powietrza za przednimi kołami. Mimo zachowania takiego samego rozstawu osi co sedan serii 3, nowe coupe jest 2,5 mm dłuższe, 15 mm szersze i aż 68,5 mm niższe. Sylwetka samochodu przypomina natomiast większą serię 6.

Seria 4 będzie dostępna w sześciu wariantach - trzech benzynowych i trzech wysokoprężnych. Podstawowe modele 420i oraz 420d będą oferować 181 KM. Kolejna odmiana benzynowa, 428i to 242 KM z turbodoładowanego silnika o pojemności 2 litrów. Najmocniejszy benzyniak w wersji 435i to już 6-cylindrowa 3-litrowa jednostka o mocy 302 KM. Gamę uzupełnią odmiany 430d (254 KM) i 435d (309 KM). Najmocniejszy diesel będzie oferowany jedynie z napędem na cztery koła, a w innych wersjach klienci będą mogli wybrać pomiędzy mocą przekazywaną na tył i napędem xDrive.

/ 15Oddzielić się od "trójki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Stylistycznie seria 4 mocno przypomina serię 3, ale zarazem jest bardziej agresywna i sportowa. Coupe otrzymało dynamicznie prezentującą się osłonę chłodnicy i wloty powietrza za przednimi kołami. Mimo zachowania takiego samego rozstawu osi co sedan serii 3, nowe coupe jest 2,5 mm dłuższe, 15 mm szersze i aż 68,5 mm niższe. Sylwetka samochodu przypomina natomiast większą serię 6.

Seria 4 będzie dostępna w sześciu wariantach - trzech benzynowych i trzech wysokoprężnych. Podstawowe modele 420i oraz 420d będą oferować 181 KM. Kolejna odmiana benzynowa, 428i to 242 KM z turbodoładowanego silnika o pojemności 2 litrów. Najmocniejszy benzyniak w wersji 435i to już 6-cylindrowa 3-litrowa jednostka o mocy 302 KM. Gamę uzupełnią odmiany 430d (254 KM) i 435d (309 KM). Najmocniejszy diesel będzie oferowany jedynie z napędem na cztery koła, a w innych wersjach klienci będą mogli wybrać pomiędzy mocą przekazywaną na tył i napędem xDrive.

/ 15Oddzielić się od "trójki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Stylistycznie seria 4 mocno przypomina serię 3, ale zarazem jest bardziej agresywna i sportowa. Coupe otrzymało dynamicznie prezentującą się osłonę chłodnicy i wloty powietrza za przednimi kołami. Mimo zachowania takiego samego rozstawu osi co sedan serii 3, nowe coupe jest 2,5 mm dłuższe, 15 mm szersze i aż 68,5 mm niższe. Sylwetka samochodu przypomina natomiast większą serię 6.

Seria 4 będzie dostępna w sześciu wariantach - trzech benzynowych i trzech wysokoprężnych. Podstawowe modele 420i oraz 420d będą oferować 181 KM. Kolejna odmiana benzynowa, 428i to 242 KM z turbodoładowanego silnika o pojemności 2 litrów. Najmocniejszy benzyniak w wersji 435i to już 6-cylindrowa 3-litrowa jednostka o mocy 302 KM. Gamę uzupełnią odmiany 430d (254 KM) i 435d (309 KM). Najmocniejszy diesel będzie oferowany jedynie z napędem na cztery koła, a w innych wersjach klienci będą mogli wybrać pomiędzy mocą przekazywaną na tył i napędem xDrive.

/ 15Oddzielić się od "trójki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Stylistycznie seria 4 mocno przypomina serię 3, ale zarazem jest bardziej agresywna i sportowa. Coupe otrzymało dynamicznie prezentującą się osłonę chłodnicy i wloty powietrza za przednimi kołami. Mimo zachowania takiego samego rozstawu osi co sedan serii 3, nowe coupe jest 2,5 mm dłuższe, 15 mm szersze i aż 68,5 mm niższe. Sylwetka samochodu przypomina natomiast większą serię 6.

Seria 4 będzie dostępna w sześciu wariantach - trzech benzynowych i trzech wysokoprężnych. Podstawowe modele 420i oraz 420d będą oferować 181 KM. Kolejna odmiana benzynowa, 428i to 242 KM z turbodoładowanego silnika o pojemności 2 litrów. Najmocniejszy benzyniak w wersji 435i to już 6-cylindrowa 3-litrowa jednostka o mocy 302 KM. Gamę uzupełnią odmiany 430d (254 KM) i 435d (309 KM). Najmocniejszy diesel będzie oferowany jedynie z napędem na cztery koła, a w innych wersjach klienci będą mogli wybrać pomiędzy mocą przekazywaną na tył i napędem xDrive.

/ 15Oddzielić się od "trójki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Stylistycznie seria 4 mocno przypomina serię 3, ale zarazem jest bardziej agresywna i sportowa. Coupe otrzymało dynamicznie prezentującą się osłonę chłodnicy i wloty powietrza za przednimi kołami. Mimo zachowania takiego samego rozstawu osi co sedan serii 3, nowe coupe jest 2,5 mm dłuższe, 15 mm szersze i aż 68,5 mm niższe. Sylwetka samochodu przypomina natomiast większą serię 6.

Seria 4 będzie dostępna w sześciu wariantach - trzech benzynowych i trzech wysokoprężnych. Podstawowe modele 420i oraz 420d będą oferować 181 KM. Kolejna odmiana benzynowa, 428i to 242 KM z turbodoładowanego silnika o pojemności 2 litrów. Najmocniejszy benzyniak w wersji 435i to już 6-cylindrowa 3-litrowa jednostka o mocy 302 KM. Gamę uzupełnią odmiany 430d (254 KM) i 435d (309 KM). Najmocniejszy diesel będzie oferowany jedynie z napędem na cztery koła, a w innych wersjach klienci będą mogli wybrać pomiędzy mocą przekazywaną na tył i napędem xDrive.

/ 15Oddzielić się od "trójki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Stylistycznie seria 4 mocno przypomina serię 3, ale zarazem jest bardziej agresywna i sportowa. Coupe otrzymało dynamicznie prezentującą się osłonę chłodnicy i wloty powietrza za przednimi kołami. Mimo zachowania takiego samego rozstawu osi co sedan serii 3, nowe coupe jest 2,5 mm dłuższe, 15 mm szersze i aż 68,5 mm niższe. Sylwetka samochodu przypomina natomiast większą serię 6.

Seria 4 będzie dostępna w sześciu wariantach - trzech benzynowych i trzech wysokoprężnych. Podstawowe modele 420i oraz 420d będą oferować 181 KM. Kolejna odmiana benzynowa, 428i to 242 KM z turbodoładowanego silnika o pojemności 2 litrów. Najmocniejszy benzyniak w wersji 435i to już 6-cylindrowa 3-litrowa jednostka o mocy 302 KM. Gamę uzupełnią odmiany 430d (254 KM) i 435d (309 KM). Najmocniejszy diesel będzie oferowany jedynie z napędem na cztery koła, a w innych wersjach klienci będą mogli wybrać pomiędzy mocą przekazywaną na tył i napędem xDrive.

/ 15Oddzielić się od "trójki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Stylistycznie seria 4 mocno przypomina serię 3, ale zarazem jest bardziej agresywna i sportowa. Coupe otrzymało dynamicznie prezentującą się osłonę chłodnicy i wloty powietrza za przednimi kołami. Mimo zachowania takiego samego rozstawu osi co sedan serii 3, nowe coupe jest 2,5 mm dłuższe, 15 mm szersze i aż 68,5 mm niższe. Sylwetka samochodu przypomina natomiast większą serię 6.

Seria 4 będzie dostępna w sześciu wariantach - trzech benzynowych i trzech wysokoprężnych. Podstawowe modele 420i oraz 420d będą oferować 181 KM. Kolejna odmiana benzynowa, 428i to 242 KM z turbodoładowanego silnika o pojemności 2 litrów. Najmocniejszy benzyniak w wersji 435i to już 6-cylindrowa 3-litrowa jednostka o mocy 302 KM. Gamę uzupełnią odmiany 430d (254 KM) i 435d (309 KM). Najmocniejszy diesel będzie oferowany jedynie z napędem na cztery koła, a w innych wersjach klienci będą mogli wybrać pomiędzy mocą przekazywaną na tył i napędem xDrive.

/ 15Oddzielić się od "trójki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Stylistycznie seria 4 mocno przypomina serię 3, ale zarazem jest bardziej agresywna i sportowa. Coupe otrzymało dynamicznie prezentującą się osłonę chłodnicy i wloty powietrza za przednimi kołami. Mimo zachowania takiego samego rozstawu osi co sedan serii 3, nowe coupe jest 2,5 mm dłuższe, 15 mm szersze i aż 68,5 mm niższe. Sylwetka samochodu przypomina natomiast większą serię 6.

Seria 4 będzie dostępna w sześciu wariantach - trzech benzynowych i trzech wysokoprężnych. Podstawowe modele 420i oraz 420d będą oferować 181 KM. Kolejna odmiana benzynowa, 428i to 242 KM z turbodoładowanego silnika o pojemności 2 litrów. Najmocniejszy benzyniak w wersji 435i to już 6-cylindrowa 3-litrowa jednostka o mocy 302 KM. Gamę uzupełnią odmiany 430d (254 KM) i 435d (309 KM). Najmocniejszy diesel będzie oferowany jedynie z napędem na cztery koła, a w innych wersjach klienci będą mogli wybrać pomiędzy mocą przekazywaną na tył i napędem xDrive.

/ 15Oddzielić się od "trójki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Stylistycznie seria 4 mocno przypomina serię 3, ale zarazem jest bardziej agresywna i sportowa. Coupe otrzymało dynamicznie prezentującą się osłonę chłodnicy i wloty powietrza za przednimi kołami. Mimo zachowania takiego samego rozstawu osi co sedan serii 3, nowe coupe jest 2,5 mm dłuższe, 15 mm szersze i aż 68,5 mm niższe. Sylwetka samochodu przypomina natomiast większą serię 6.

Seria 4 będzie dostępna w sześciu wariantach - trzech benzynowych i trzech wysokoprężnych. Podstawowe modele 420i oraz 420d będą oferować 181 KM. Kolejna odmiana benzynowa, 428i to 242 KM z turbodoładowanego silnika o pojemności 2 litrów. Najmocniejszy benzyniak w wersji 435i to już 6-cylindrowa 3-litrowa jednostka o mocy 302 KM. Gamę uzupełnią odmiany 430d (254 KM) i 435d (309 KM). Najmocniejszy diesel będzie oferowany jedynie z napędem na cztery koła, a w innych wersjach klienci będą mogli wybrać pomiędzy mocą przekazywaną na tył i napędem xDrive.

10 / 15Oddzielić się od "trójki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Stylistycznie seria 4 mocno przypomina serię 3, ale zarazem jest bardziej agresywna i sportowa. Coupe otrzymało dynamicznie prezentującą się osłonę chłodnicy i wloty powietrza za przednimi kołami. Mimo zachowania takiego samego rozstawu osi co sedan serii 3, nowe coupe jest 2,5 mm dłuższe, 15 mm szersze i aż 68,5 mm niższe. Sylwetka samochodu przypomina natomiast większą serię 6.

Seria 4 będzie dostępna w sześciu wariantach - trzech benzynowych i trzech wysokoprężnych. Podstawowe modele 420i oraz 420d będą oferować 181 KM. Kolejna odmiana benzynowa, 428i to 242 KM z turbodoładowanego silnika o pojemności 2 litrów. Najmocniejszy benzyniak w wersji 435i to już 6-cylindrowa 3-litrowa jednostka o mocy 302 KM. Gamę uzupełnią odmiany 430d (254 KM) i 435d (309 KM). Najmocniejszy diesel będzie oferowany jedynie z napędem na cztery koła, a w innych wersjach klienci będą mogli wybrać pomiędzy mocą przekazywaną na tył i napędem xDrive.

11 / 15Oddzielić się od "trójki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Stylistycznie seria 4 mocno przypomina serię 3, ale zarazem jest bardziej agresywna i sportowa. Coupe otrzymało dynamicznie prezentującą się osłonę chłodnicy i wloty powietrza za przednimi kołami. Mimo zachowania takiego samego rozstawu osi co sedan serii 3, nowe coupe jest 2,5 mm dłuższe, 15 mm szersze i aż 68,5 mm niższe. Sylwetka samochodu przypomina natomiast większą serię 6.

Seria 4 będzie dostępna w sześciu wariantach - trzech benzynowych i trzech wysokoprężnych. Podstawowe modele 420i oraz 420d będą oferować 181 KM. Kolejna odmiana benzynowa, 428i to 242 KM z turbodoładowanego silnika o pojemności 2 litrów. Najmocniejszy benzyniak w wersji 435i to już 6-cylindrowa 3-litrowa jednostka o mocy 302 KM. Gamę uzupełnią odmiany 430d (254 KM) i 435d (309 KM). Najmocniejszy diesel będzie oferowany jedynie z napędem na cztery koła, a w innych wersjach klienci będą mogli wybrać pomiędzy mocą przekazywaną na tył i napędem xDrive.

12 / 15Oddzielić się od "trójki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Stylistycznie seria 4 mocno przypomina serię 3, ale zarazem jest bardziej agresywna i sportowa. Coupe otrzymało dynamicznie prezentującą się osłonę chłodnicy i wloty powietrza za przednimi kołami. Mimo zachowania takiego samego rozstawu osi co sedan serii 3, nowe coupe jest 2,5 mm dłuższe, 15 mm szersze i aż 68,5 mm niższe. Sylwetka samochodu przypomina natomiast większą serię 6.

Seria 4 będzie dostępna w sześciu wariantach - trzech benzynowych i trzech wysokoprężnych. Podstawowe modele 420i oraz 420d będą oferować 181 KM. Kolejna odmiana benzynowa, 428i to 242 KM z turbodoładowanego silnika o pojemności 2 litrów. Najmocniejszy benzyniak w wersji 435i to już 6-cylindrowa 3-litrowa jednostka o mocy 302 KM. Gamę uzupełnią odmiany 430d (254 KM) i 435d (309 KM). Najmocniejszy diesel będzie oferowany jedynie z napędem na cztery koła, a w innych wersjach klienci będą mogli wybrać pomiędzy mocą przekazywaną na tył i napędem xDrive.

13 / 15Oddzielić się od "trójki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Stylistycznie seria 4 mocno przypomina serię 3, ale zarazem jest bardziej agresywna i sportowa. Coupe otrzymało dynamicznie prezentującą się osłonę chłodnicy i wloty powietrza za przednimi kołami. Mimo zachowania takiego samego rozstawu osi co sedan serii 3, nowe coupe jest 2,5 mm dłuższe, 15 mm szersze i aż 68,5 mm niższe. Sylwetka samochodu przypomina natomiast większą serię 6.

Seria 4 będzie dostępna w sześciu wariantach - trzech benzynowych i trzech wysokoprężnych. Podstawowe modele 420i oraz 420d będą oferować 181 KM. Kolejna odmiana benzynowa, 428i to 242 KM z turbodoładowanego silnika o pojemności 2 litrów. Najmocniejszy benzyniak w wersji 435i to już 6-cylindrowa 3-litrowa jednostka o mocy 302 KM. Gamę uzupełnią odmiany 430d (254 KM) i 435d (309 KM). Najmocniejszy diesel będzie oferowany jedynie z napędem na cztery koła, a w innych wersjach klienci będą mogli wybrać pomiędzy mocą przekazywaną na tył i napędem xDrive.

14 / 15Oddzielić się od "trójki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Stylistycznie seria 4 mocno przypomina serię 3, ale zarazem jest bardziej agresywna i sportowa. Coupe otrzymało dynamicznie prezentującą się osłonę chłodnicy i wloty powietrza za przednimi kołami. Mimo zachowania takiego samego rozstawu osi co sedan serii 3, nowe coupe jest 2,5 mm dłuższe, 15 mm szersze i aż 68,5 mm niższe. Sylwetka samochodu przypomina natomiast większą serię 6.

Seria 4 będzie dostępna w sześciu wariantach - trzech benzynowych i trzech wysokoprężnych. Podstawowe modele 420i oraz 420d będą oferować 181 KM. Kolejna odmiana benzynowa, 428i to 242 KM z turbodoładowanego silnika o pojemności 2 litrów. Najmocniejszy benzyniak w wersji 435i to już 6-cylindrowa 3-litrowa jednostka o mocy 302 KM. Gamę uzupełnią odmiany 430d (254 KM) i 435d (309 KM). Najmocniejszy diesel będzie oferowany jedynie z napędem na cztery koła, a w innych wersjach klienci będą mogli wybrać pomiędzy mocą przekazywaną na tył i napędem xDrive.

15 / 15Oddzielić się od "trójki"

Obraz
© zdjęcie producenta

Stylistycznie seria 4 mocno przypomina serię 3, ale zarazem jest bardziej agresywna i sportowa. Coupe otrzymało dynamicznie prezentującą się osłonę chłodnicy i wloty powietrza za przednimi kołami. Mimo zachowania takiego samego rozstawu osi co sedan serii 3, nowe coupe jest 2,5 mm dłuższe, 15 mm szersze i aż 68,5 mm niższe. Sylwetka samochodu przypomina natomiast większą serię 6.

Seria 4 będzie dostępna w sześciu wariantach - trzech benzynowych i trzech wysokoprężnych. Podstawowe modele 420i oraz 420d będą oferować 181 KM. Kolejna odmiana benzynowa, 428i to 242 KM z turbodoładowanego silnika o pojemności 2 litrów. Najmocniejszy benzyniak w wersji 435i to już 6-cylindrowa 3-litrowa jednostka o mocy 302 KM. Gamę uzupełnią odmiany 430d (254 KM) i 435d (309 KM). Najmocniejszy diesel będzie oferowany jedynie z napędem na cztery koła, a w innych wersjach klienci będą mogli wybrać pomiędzy mocą przekazywaną na tył i napędem xDrive.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy