BMW S 1000 R 

Modyfikując 4-cylindrowy silnik o pojemności 999 cm3 pochodzący z modelu S 1000 RR, inżynierowie położyli szczególny nacisk na bardziej równomiernie dostarczane osiągi

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 16Z genami sportowca

Obraz
© zdjęcie producenta

Dynamika jazdy motocykla superbike i pełna emocji stylistyka roadstera - oto najważniejsze cechy nowego BMW S 1000 R. Nowy naked bike produkcji BMW jest oparty bezpośrednio na S 1000 RR i dysponuje dokładnie tą samą techniką, przy czym bardziej miejski model jest o 33 KM słabszy, ale i tak oznacza to, że BMW oddaje do dyspozycji aż 160 KM i to przy masie 207 kg.

Modyfikując 4-cylindrowy silnik o pojemności 999 cm3 pochodzący z modelu S 1000 RR, inżynierowie położyli szczególny nacisk na bardziej równomiernie dostarczane osiągi w całym zakresie obrotów. Aby dostosować charakterystykę do miejskiej jazdy podnieśli parametry mocy i momentu obrotowego w niskim i średnim zakresie obrotów. Zarazem obniżyli maksymalną prędkość obrotową o ok. 2000/min. Maksymalna moc 160 KM jest teraz osiągana przy 11 000 obr./min, a maksymalny moment obrotowy 112 Nm - przy 9250 obr./min.

/ 16Z genami sportowca

Obraz
© zdjęcie producenta

Dynamika jazdy motocykla superbike i pełna emocji stylistyka roadstera - oto najważniejsze cechy nowego BMW S 1000 R. Nowy naked bike produkcji BMW jest oparty bezpośrednio na S 1000 RR i dysponuje dokładnie tą samą techniką, przy czym bardziej miejski model jest o 33 KM słabszy, ale i tak oznacza to, że BMW oddaje do dyspozycji aż 160 KM i to przy masie 207 kg.

Modyfikując 4-cylindrowy silnik o pojemności 999 cm3 pochodzący z modelu S 1000 RR, inżynierowie położyli szczególny nacisk na bardziej równomiernie dostarczane osiągi w całym zakresie obrotów. Aby dostosować charakterystykę do miejskiej jazdy podnieśli parametry mocy i momentu obrotowego w niskim i średnim zakresie obrotów. Zarazem obniżyli maksymalną prędkość obrotową o ok. 2000/min. Maksymalna moc 160 KM jest teraz osiągana przy 11 000 obr./min, a maksymalny moment obrotowy 112 Nm - przy 9250 obr./min.

/ 16Z genami sportowca

Obraz
© zdjęcie producenta

Dynamika jazdy motocykla superbike i pełna emocji stylistyka roadstera - oto najważniejsze cechy nowego BMW S 1000 R. Nowy naked bike produkcji BMW jest oparty bezpośrednio na S 1000 RR i dysponuje dokładnie tą samą techniką, przy czym bardziej miejski model jest o 33 KM słabszy, ale i tak oznacza to, że BMW oddaje do dyspozycji aż 160 KM i to przy masie 207 kg.

Modyfikując 4-cylindrowy silnik o pojemności 999 cm3 pochodzący z modelu S 1000 RR, inżynierowie położyli szczególny nacisk na bardziej równomiernie dostarczane osiągi w całym zakresie obrotów. Aby dostosować charakterystykę do miejskiej jazdy podnieśli parametry mocy i momentu obrotowego w niskim i średnim zakresie obrotów. Zarazem obniżyli maksymalną prędkość obrotową o ok. 2000/min. Maksymalna moc 160 KM jest teraz osiągana przy 11 000 obr./min, a maksymalny moment obrotowy 112 Nm - przy 9250 obr./min.

/ 16Z genami sportowca

Obraz
© zdjęcie producenta

Dynamika jazdy motocykla superbike i pełna emocji stylistyka roadstera - oto najważniejsze cechy nowego BMW S 1000 R. Nowy naked bike produkcji BMW jest oparty bezpośrednio na S 1000 RR i dysponuje dokładnie tą samą techniką, przy czym bardziej miejski model jest o 33 KM słabszy, ale i tak oznacza to, że BMW oddaje do dyspozycji aż 160 KM i to przy masie 207 kg.

Modyfikując 4-cylindrowy silnik o pojemności 999 cm3 pochodzący z modelu S 1000 RR, inżynierowie położyli szczególny nacisk na bardziej równomiernie dostarczane osiągi w całym zakresie obrotów. Aby dostosować charakterystykę do miejskiej jazdy podnieśli parametry mocy i momentu obrotowego w niskim i średnim zakresie obrotów. Zarazem obniżyli maksymalną prędkość obrotową o ok. 2000/min. Maksymalna moc 160 KM jest teraz osiągana przy 11 000 obr./min, a maksymalny moment obrotowy 112 Nm - przy 9250 obr./min.

/ 16Z genami sportowca

Obraz
© zdjęcie producenta

Dynamika jazdy motocykla superbike i pełna emocji stylistyka roadstera - oto najważniejsze cechy nowego BMW S 1000 R. Nowy naked bike produkcji BMW jest oparty bezpośrednio na S 1000 RR i dysponuje dokładnie tą samą techniką, przy czym bardziej miejski model jest o 33 KM słabszy, ale i tak oznacza to, że BMW oddaje do dyspozycji aż 160 KM i to przy masie 207 kg.

Modyfikując 4-cylindrowy silnik o pojemności 999 cm3 pochodzący z modelu S 1000 RR, inżynierowie położyli szczególny nacisk na bardziej równomiernie dostarczane osiągi w całym zakresie obrotów. Aby dostosować charakterystykę do miejskiej jazdy podnieśli parametry mocy i momentu obrotowego w niskim i średnim zakresie obrotów. Zarazem obniżyli maksymalną prędkość obrotową o ok. 2000/min. Maksymalna moc 160 KM jest teraz osiągana przy 11 000 obr./min, a maksymalny moment obrotowy 112 Nm - przy 9250 obr./min.

/ 16Z genami sportowca

Obraz
© zdjęcie producenta

Dynamika jazdy motocykla superbike i pełna emocji stylistyka roadstera - oto najważniejsze cechy nowego BMW S 1000 R. Nowy naked bike produkcji BMW jest oparty bezpośrednio na S 1000 RR i dysponuje dokładnie tą samą techniką, przy czym bardziej miejski model jest o 33 KM słabszy, ale i tak oznacza to, że BMW oddaje do dyspozycji aż 160 KM i to przy masie 207 kg.

Modyfikując 4-cylindrowy silnik o pojemności 999 cm3 pochodzący z modelu S 1000 RR, inżynierowie położyli szczególny nacisk na bardziej równomiernie dostarczane osiągi w całym zakresie obrotów. Aby dostosować charakterystykę do miejskiej jazdy podnieśli parametry mocy i momentu obrotowego w niskim i średnim zakresie obrotów. Zarazem obniżyli maksymalną prędkość obrotową o ok. 2000/min. Maksymalna moc 160 KM jest teraz osiągana przy 11 000 obr./min, a maksymalny moment obrotowy 112 Nm - przy 9250 obr./min.

/ 16Z genami sportowca

Obraz
© zdjęcie producenta

Dynamika jazdy motocykla superbike i pełna emocji stylistyka roadstera - oto najważniejsze cechy nowego BMW S 1000 R. Nowy naked bike produkcji BMW jest oparty bezpośrednio na S 1000 RR i dysponuje dokładnie tą samą techniką, przy czym bardziej miejski model jest o 33 KM słabszy, ale i tak oznacza to, że BMW oddaje do dyspozycji aż 160 KM i to przy masie 207 kg.

Modyfikując 4-cylindrowy silnik o pojemności 999 cm3 pochodzący z modelu S 1000 RR, inżynierowie położyli szczególny nacisk na bardziej równomiernie dostarczane osiągi w całym zakresie obrotów. Aby dostosować charakterystykę do miejskiej jazdy podnieśli parametry mocy i momentu obrotowego w niskim i średnim zakresie obrotów. Zarazem obniżyli maksymalną prędkość obrotową o ok. 2000/min. Maksymalna moc 160 KM jest teraz osiągana przy 11 000 obr./min, a maksymalny moment obrotowy 112 Nm - przy 9250 obr./min.

/ 16Z genami sportowca

Obraz
© zdjęcie producenta

Dynamika jazdy motocykla superbike i pełna emocji stylistyka roadstera - oto najważniejsze cechy nowego BMW S 1000 R. Nowy naked bike produkcji BMW jest oparty bezpośrednio na S 1000 RR i dysponuje dokładnie tą samą techniką, przy czym bardziej miejski model jest o 33 KM słabszy, ale i tak oznacza to, że BMW oddaje do dyspozycji aż 160 KM i to przy masie 207 kg.

Modyfikując 4-cylindrowy silnik o pojemności 999 cm3 pochodzący z modelu S 1000 RR, inżynierowie położyli szczególny nacisk na bardziej równomiernie dostarczane osiągi w całym zakresie obrotów. Aby dostosować charakterystykę do miejskiej jazdy podnieśli parametry mocy i momentu obrotowego w niskim i średnim zakresie obrotów. Zarazem obniżyli maksymalną prędkość obrotową o ok. 2000/min. Maksymalna moc 160 KM jest teraz osiągana przy 11 000 obr./min, a maksymalny moment obrotowy 112 Nm - przy 9250 obr./min.

/ 16Z genami sportowca

Obraz
© zdjęcie producenta

Dynamika jazdy motocykla superbike i pełna emocji stylistyka roadstera - oto najważniejsze cechy nowego BMW S 1000 R. Nowy naked bike produkcji BMW jest oparty bezpośrednio na S 1000 RR i dysponuje dokładnie tą samą techniką, przy czym bardziej miejski model jest o 33 KM słabszy, ale i tak oznacza to, że BMW oddaje do dyspozycji aż 160 KM i to przy masie 207 kg.

Modyfikując 4-cylindrowy silnik o pojemności 999 cm3 pochodzący z modelu S 1000 RR, inżynierowie położyli szczególny nacisk na bardziej równomiernie dostarczane osiągi w całym zakresie obrotów. Aby dostosować charakterystykę do miejskiej jazdy podnieśli parametry mocy i momentu obrotowego w niskim i średnim zakresie obrotów. Zarazem obniżyli maksymalną prędkość obrotową o ok. 2000/min. Maksymalna moc 160 KM jest teraz osiągana przy 11 000 obr./min, a maksymalny moment obrotowy 112 Nm - przy 9250 obr./min.

10 / 16Z genami sportowca

Obraz
© zdjęcie producenta

Dynamika jazdy motocykla superbike i pełna emocji stylistyka roadstera - oto najważniejsze cechy nowego BMW S 1000 R. Nowy naked bike produkcji BMW jest oparty bezpośrednio na S 1000 RR i dysponuje dokładnie tą samą techniką, przy czym bardziej miejski model jest o 33 KM słabszy, ale i tak oznacza to, że BMW oddaje do dyspozycji aż 160 KM i to przy masie 207 kg.

Modyfikując 4-cylindrowy silnik o pojemności 999 cm3 pochodzący z modelu S 1000 RR, inżynierowie położyli szczególny nacisk na bardziej równomiernie dostarczane osiągi w całym zakresie obrotów. Aby dostosować charakterystykę do miejskiej jazdy podnieśli parametry mocy i momentu obrotowego w niskim i średnim zakresie obrotów. Zarazem obniżyli maksymalną prędkość obrotową o ok. 2000/min. Maksymalna moc 160 KM jest teraz osiągana przy 11 000 obr./min, a maksymalny moment obrotowy 112 Nm - przy 9250 obr./min.

11 / 16Z genami sportowca

Obraz
© zdjęcie producenta

Dynamika jazdy motocykla superbike i pełna emocji stylistyka roadstera - oto najważniejsze cechy nowego BMW S 1000 R. Nowy naked bike produkcji BMW jest oparty bezpośrednio na S 1000 RR i dysponuje dokładnie tą samą techniką, przy czym bardziej miejski model jest o 33 KM słabszy, ale i tak oznacza to, że BMW oddaje do dyspozycji aż 160 KM i to przy masie 207 kg.

Modyfikując 4-cylindrowy silnik o pojemności 999 cm3 pochodzący z modelu S 1000 RR, inżynierowie położyli szczególny nacisk na bardziej równomiernie dostarczane osiągi w całym zakresie obrotów. Aby dostosować charakterystykę do miejskiej jazdy podnieśli parametry mocy i momentu obrotowego w niskim i średnim zakresie obrotów. Zarazem obniżyli maksymalną prędkość obrotową o ok. 2000/min. Maksymalna moc 160 KM jest teraz osiągana przy 11 000 obr./min, a maksymalny moment obrotowy 112 Nm - przy 9250 obr./min.

12 / 16Z genami sportowca

Obraz
© zdjęcie producenta

Dynamika jazdy motocykla superbike i pełna emocji stylistyka roadstera - oto najważniejsze cechy nowego BMW S 1000 R. Nowy naked bike produkcji BMW jest oparty bezpośrednio na S 1000 RR i dysponuje dokładnie tą samą techniką, przy czym bardziej miejski model jest o 33 KM słabszy, ale i tak oznacza to, że BMW oddaje do dyspozycji aż 160 KM i to przy masie 207 kg.

Modyfikując 4-cylindrowy silnik o pojemności 999 cm3 pochodzący z modelu S 1000 RR, inżynierowie położyli szczególny nacisk na bardziej równomiernie dostarczane osiągi w całym zakresie obrotów. Aby dostosować charakterystykę do miejskiej jazdy podnieśli parametry mocy i momentu obrotowego w niskim i średnim zakresie obrotów. Zarazem obniżyli maksymalną prędkość obrotową o ok. 2000/min. Maksymalna moc 160 KM jest teraz osiągana przy 11 000 obr./min, a maksymalny moment obrotowy 112 Nm - przy 9250 obr./min.

13 / 16Z genami sportowca

Obraz
© zdjęcie producenta

Dynamika jazdy motocykla superbike i pełna emocji stylistyka roadstera - oto najważniejsze cechy nowego BMW S 1000 R. Nowy naked bike produkcji BMW jest oparty bezpośrednio na S 1000 RR i dysponuje dokładnie tą samą techniką, przy czym bardziej miejski model jest o 33 KM słabszy, ale i tak oznacza to, że BMW oddaje do dyspozycji aż 160 KM i to przy masie 207 kg.

Modyfikując 4-cylindrowy silnik o pojemności 999 cm3 pochodzący z modelu S 1000 RR, inżynierowie położyli szczególny nacisk na bardziej równomiernie dostarczane osiągi w całym zakresie obrotów. Aby dostosować charakterystykę do miejskiej jazdy podnieśli parametry mocy i momentu obrotowego w niskim i średnim zakresie obrotów. Zarazem obniżyli maksymalną prędkość obrotową o ok. 2000/min. Maksymalna moc 160 KM jest teraz osiągana przy 11 000 obr./min, a maksymalny moment obrotowy 112 Nm - przy 9250 obr./min.

14 / 16Z genami sportowca

Obraz
© zdjęcie producenta

Dynamika jazdy motocykla superbike i pełna emocji stylistyka roadstera - oto najważniejsze cechy nowego BMW S 1000 R. Nowy naked bike produkcji BMW jest oparty bezpośrednio na S 1000 RR i dysponuje dokładnie tą samą techniką, przy czym bardziej miejski model jest o 33 KM słabszy, ale i tak oznacza to, że BMW oddaje do dyspozycji aż 160 KM i to przy masie 207 kg.

Modyfikując 4-cylindrowy silnik o pojemności 999 cm3 pochodzący z modelu S 1000 RR, inżynierowie położyli szczególny nacisk na bardziej równomiernie dostarczane osiągi w całym zakresie obrotów. Aby dostosować charakterystykę do miejskiej jazdy podnieśli parametry mocy i momentu obrotowego w niskim i średnim zakresie obrotów. Zarazem obniżyli maksymalną prędkość obrotową o ok. 2000/min. Maksymalna moc 160 KM jest teraz osiągana przy 11 000 obr./min, a maksymalny moment obrotowy 112 Nm - przy 9250 obr./min.

15 / 16Z genami sportowca

Obraz
© zdjęcie producenta

Dynamika jazdy motocykla superbike i pełna emocji stylistyka roadstera - oto najważniejsze cechy nowego BMW S 1000 R. Nowy naked bike produkcji BMW jest oparty bezpośrednio na S 1000 RR i dysponuje dokładnie tą samą techniką, przy czym bardziej miejski model jest o 33 KM słabszy, ale i tak oznacza to, że BMW oddaje do dyspozycji aż 160 KM i to przy masie 207 kg.

Modyfikując 4-cylindrowy silnik o pojemności 999 cm3 pochodzący z modelu S 1000 RR, inżynierowie położyli szczególny nacisk na bardziej równomiernie dostarczane osiągi w całym zakresie obrotów. Aby dostosować charakterystykę do miejskiej jazdy podnieśli parametry mocy i momentu obrotowego w niskim i średnim zakresie obrotów. Zarazem obniżyli maksymalną prędkość obrotową o ok. 2000/min. Maksymalna moc 160 KM jest teraz osiągana przy 11 000 obr./min, a maksymalny moment obrotowy 112 Nm - przy 9250 obr./min.

16 / 16Z genami sportowca

Obraz
© zdjęcie producenta

Dynamika jazdy motocykla superbike i pełna emocji stylistyka roadstera - oto najważniejsze cechy nowego BMW S 1000 R. Nowy naked bike produkcji BMW jest oparty bezpośrednio na S 1000 RR i dysponuje dokładnie tą samą techniką, przy czym bardziej miejski model jest o 33 KM słabszy, ale i tak oznacza to, że BMW oddaje do dyspozycji aż 160 KM i to przy masie 207 kg.

Modyfikując 4-cylindrowy silnik o pojemności 999 cm3 pochodzący z modelu S 1000 RR, inżynierowie położyli szczególny nacisk na bardziej równomiernie dostarczane osiągi w całym zakresie obrotów. Aby dostosować charakterystykę do miejskiej jazdy podnieśli parametry mocy i momentu obrotowego w niskim i średnim zakresie obrotów. Zarazem obniżyli maksymalną prędkość obrotową o ok. 2000/min. Maksymalna moc 160 KM jest teraz osiągana przy 11 000 obr./min, a maksymalny moment obrotowy 112 Nm - przy 9250 obr./min.

Wybrane dla Ciebie
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne