BMW R nineT
Uczcić historię
W nineT zastosowano silnik przeciwsobny o pojemności skokowej 1170 cm3 z chłodzeniem powietrzno-olejowym. Rozwija on 110 KM i 119 Nm
BMW R nineT, który stworzono dla uczczenia 90-lecia produkcji motocykli przez BMW cechuje wygląd nawiązujący do bogatej historii niemieckiej marki. Połączono w nim charakter silnika typu bokser oraz kąski stylistyczne z różnych okresów historii motocykli z najnowocześniejszą techniką oraz modularną konstrukcją, dającą użytkownikowi swobodę w personalizacji. Prosta stylistyka nawiązująca do klasycznych cafe racerów nadaje jubileuszowemu modelowi wyjątkowy charakter.
Podobnie jak pierwszy motocykl BMW z roku 1923 (R 32), nineT napędza klasyczny silnik typu bokser. Ten rodzaj napędu jest już od 90 lat podstawą konstrukcyjną marki, zapewniając typowy dla niej design, potężny moment obrotowy i jedyne w swoim rodzaju brzmienie. W nineT zastosowano silnik przeciwsobny o pojemności skokowej 1170 cm3 z chłodzeniem powietrzno-olejowym. Rozwija on moc 110 KM przy 7750 obr./min i maksymalny moment obrotowy o wartości 119 Nm przy 6000 obr./min.