BMW na Mille Miglia

W tym roku jego trasa biegła od startu w północnowłoskim Breście przeszło 1600-kilometrową drogą przez Padwę, San Marino, Rzym, Sienę, Pizę i Bolonię z powrotem do Brestu

Obraz
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

/ 15Historyczny rajd

Obraz
© Materiały prasowe

W 60 lat po swym debiucie w Mille Miglia, dwumiejscowy samochodzik BMW Isetta ponownie stanął na starcie legendarnego rajdu po północnych Włoszech. Isetta jest częścią ekipy wystawionej na tegoroczną imprezę przez BMW Group Classic, obejmującej także dwa egzemplarze BMW 507 oraz 4 historyczne auta wyścigowe BMW 328. Tym samym BMW Classic wystawiło w słynnej imprezie modele, które startowały w jej historycznych odsłonach w latach od 1927 do 1957, a tym samym zakwalifikowały się automatycznie do wznowionego w 1977 r. Rajdu. W tym roku jego trasa biegła od startu w północnowłoskim Breście przeszło 1600-kilometrową drogą przez Padwę, San Marino, Rzym, Sienę, Pizę i Bolonię z powrotem do Brestu.

W roku 1954 i 1955 na starcie Rajdu stanęły po 4 egzemplarze BMW Isetta. W roku 1957 – i tylko w tym – także przepiękny roadster BMW 507. Jednak historię sukcesu i wytrwałości powiązać można tylko z BMW 328. W debiucie na starcie Mille Miglia w 1938 r. ten leciutki i błyskotliwie zwinny roadster wygrał swą klasę, a w 1940, w wersji Mille Miglia Touring Coupe – także w klasyfikacji generalnej. Na starcie tegorocznego Rajdu stanął także ten właśnie egzemplarz, który go wygrał w roku 1940. To Coupe na rurowej ramie przestrzennej i nadwoziu Superleggera.

/ 15Historyczny rajd

Obraz
© Materiały prasowe

W 60 lat po swym debiucie w Mille Miglia, dwumiejscowy samochodzik BMW Isetta ponownie stanął na starcie legendarnego rajdu po północnych Włoszech. Isetta jest częścią ekipy wystawionej na tegoroczną imprezę przez BMW Group Classic, obejmującej także dwa egzemplarze BMW 507 oraz 4 historyczne auta wyścigowe BMW 328. Tym samym BMW Classic wystawiło w słynnej imprezie modele, które startowały w jej historycznych odsłonach w latach od 1927 do 1957, a tym samym zakwalifikowały się automatycznie do wznowionego w 1977 r. Rajdu. W tym roku jego trasa biegła od startu w północnowłoskim Breście przeszło 1600-kilometrową drogą przez Padwę, San Marino, Rzym, Sienę, Pizę i Bolonię z powrotem do Brestu.

W roku 1954 i 1955 na starcie Rajdu stanęły po 4 egzemplarze BMW Isetta. W roku 1957 – i tylko w tym – także przepiękny roadster BMW 507. Jednak historię sukcesu i wytrwałości powiązać można tylko z BMW 328. W debiucie na starcie Mille Miglia w 1938 r. ten leciutki i błyskotliwie zwinny roadster wygrał swą klasę, a w 1940, w wersji Mille Miglia Touring Coupe – także w klasyfikacji generalnej. Na starcie tegorocznego Rajdu stanął także ten właśnie egzemplarz, który go wygrał w roku 1940. To Coupe na rurowej ramie przestrzennej i nadwoziu Superleggera.

/ 15Historyczny rajd

Obraz
© Materiały prasowe

W 60 lat po swym debiucie w Mille Miglia, dwumiejscowy samochodzik BMW Isetta ponownie stanął na starcie legendarnego rajdu po północnych Włoszech. Isetta jest częścią ekipy wystawionej na tegoroczną imprezę przez BMW Group Classic, obejmującej także dwa egzemplarze BMW 507 oraz 4 historyczne auta wyścigowe BMW 328. Tym samym BMW Classic wystawiło w słynnej imprezie modele, które startowały w jej historycznych odsłonach w latach od 1927 do 1957, a tym samym zakwalifikowały się automatycznie do wznowionego w 1977 r. Rajdu. W tym roku jego trasa biegła od startu w północnowłoskim Breście przeszło 1600-kilometrową drogą przez Padwę, San Marino, Rzym, Sienę, Pizę i Bolonię z powrotem do Brestu.

W roku 1954 i 1955 na starcie Rajdu stanęły po 4 egzemplarze BMW Isetta. W roku 1957 – i tylko w tym – także przepiękny roadster BMW 507. Jednak historię sukcesu i wytrwałości powiązać można tylko z BMW 328. W debiucie na starcie Mille Miglia w 1938 r. ten leciutki i błyskotliwie zwinny roadster wygrał swą klasę, a w 1940, w wersji Mille Miglia Touring Coupe – także w klasyfikacji generalnej. Na starcie tegorocznego Rajdu stanął także ten właśnie egzemplarz, który go wygrał w roku 1940. To Coupe na rurowej ramie przestrzennej i nadwoziu Superleggera.

/ 15Historyczny rajd

Obraz
© Materiały prasowe

W 60 lat po swym debiucie w Mille Miglia, dwumiejscowy samochodzik BMW Isetta ponownie stanął na starcie legendarnego rajdu po północnych Włoszech. Isetta jest częścią ekipy wystawionej na tegoroczną imprezę przez BMW Group Classic, obejmującej także dwa egzemplarze BMW 507 oraz 4 historyczne auta wyścigowe BMW 328. Tym samym BMW Classic wystawiło w słynnej imprezie modele, które startowały w jej historycznych odsłonach w latach od 1927 do 1957, a tym samym zakwalifikowały się automatycznie do wznowionego w 1977 r. Rajdu. W tym roku jego trasa biegła od startu w północnowłoskim Breście przeszło 1600-kilometrową drogą przez Padwę, San Marino, Rzym, Sienę, Pizę i Bolonię z powrotem do Brestu.

W roku 1954 i 1955 na starcie Rajdu stanęły po 4 egzemplarze BMW Isetta. W roku 1957 – i tylko w tym – także przepiękny roadster BMW 507. Jednak historię sukcesu i wytrwałości powiązać można tylko z BMW 328. W debiucie na starcie Mille Miglia w 1938 r. ten leciutki i błyskotliwie zwinny roadster wygrał swą klasę, a w 1940, w wersji Mille Miglia Touring Coupe – także w klasyfikacji generalnej. Na starcie tegorocznego Rajdu stanął także ten właśnie egzemplarz, który go wygrał w roku 1940. To Coupe na rurowej ramie przestrzennej i nadwoziu Superleggera.

/ 15Historyczny rajd

Obraz
© Materiały prasowe

W 60 lat po swym debiucie w Mille Miglia, dwumiejscowy samochodzik BMW Isetta ponownie stanął na starcie legendarnego rajdu po północnych Włoszech. Isetta jest częścią ekipy wystawionej na tegoroczną imprezę przez BMW Group Classic, obejmującej także dwa egzemplarze BMW 507 oraz 4 historyczne auta wyścigowe BMW 328. Tym samym BMW Classic wystawiło w słynnej imprezie modele, które startowały w jej historycznych odsłonach w latach od 1927 do 1957, a tym samym zakwalifikowały się automatycznie do wznowionego w 1977 r. Rajdu. W tym roku jego trasa biegła od startu w północnowłoskim Breście przeszło 1600-kilometrową drogą przez Padwę, San Marino, Rzym, Sienę, Pizę i Bolonię z powrotem do Brestu.

W roku 1954 i 1955 na starcie Rajdu stanęły po 4 egzemplarze BMW Isetta. W roku 1957 – i tylko w tym – także przepiękny roadster BMW 507. Jednak historię sukcesu i wytrwałości powiązać można tylko z BMW 328. W debiucie na starcie Mille Miglia w 1938 r. ten leciutki i błyskotliwie zwinny roadster wygrał swą klasę, a w 1940, w wersji Mille Miglia Touring Coupe – także w klasyfikacji generalnej. Na starcie tegorocznego Rajdu stanął także ten właśnie egzemplarz, który go wygrał w roku 1940. To Coupe na rurowej ramie przestrzennej i nadwoziu Superleggera.

/ 15Historyczny rajd

Obraz
© Materiały prasowe

W 60 lat po swym debiucie w Mille Miglia, dwumiejscowy samochodzik BMW Isetta ponownie stanął na starcie legendarnego rajdu po północnych Włoszech. Isetta jest częścią ekipy wystawionej na tegoroczną imprezę przez BMW Group Classic, obejmującej także dwa egzemplarze BMW 507 oraz 4 historyczne auta wyścigowe BMW 328. Tym samym BMW Classic wystawiło w słynnej imprezie modele, które startowały w jej historycznych odsłonach w latach od 1927 do 1957, a tym samym zakwalifikowały się automatycznie do wznowionego w 1977 r. Rajdu. W tym roku jego trasa biegła od startu w północnowłoskim Breście przeszło 1600-kilometrową drogą przez Padwę, San Marino, Rzym, Sienę, Pizę i Bolonię z powrotem do Brestu.

W roku 1954 i 1955 na starcie Rajdu stanęły po 4 egzemplarze BMW Isetta. W roku 1957 – i tylko w tym – także przepiękny roadster BMW 507. Jednak historię sukcesu i wytrwałości powiązać można tylko z BMW 328. W debiucie na starcie Mille Miglia w 1938 r. ten leciutki i błyskotliwie zwinny roadster wygrał swą klasę, a w 1940, w wersji Mille Miglia Touring Coupe – także w klasyfikacji generalnej. Na starcie tegorocznego Rajdu stanął także ten właśnie egzemplarz, który go wygrał w roku 1940. To Coupe na rurowej ramie przestrzennej i nadwoziu Superleggera.

/ 15Historyczny rajd

Obraz
© Materiały prasowe

W 60 lat po swym debiucie w Mille Miglia, dwumiejscowy samochodzik BMW Isetta ponownie stanął na starcie legendarnego rajdu po północnych Włoszech. Isetta jest częścią ekipy wystawionej na tegoroczną imprezę przez BMW Group Classic, obejmującej także dwa egzemplarze BMW 507 oraz 4 historyczne auta wyścigowe BMW 328. Tym samym BMW Classic wystawiło w słynnej imprezie modele, które startowały w jej historycznych odsłonach w latach od 1927 do 1957, a tym samym zakwalifikowały się automatycznie do wznowionego w 1977 r. Rajdu. W tym roku jego trasa biegła od startu w północnowłoskim Breście przeszło 1600-kilometrową drogą przez Padwę, San Marino, Rzym, Sienę, Pizę i Bolonię z powrotem do Brestu.

W roku 1954 i 1955 na starcie Rajdu stanęły po 4 egzemplarze BMW Isetta. W roku 1957 – i tylko w tym – także przepiękny roadster BMW 507. Jednak historię sukcesu i wytrwałości powiązać można tylko z BMW 328. W debiucie na starcie Mille Miglia w 1938 r. ten leciutki i błyskotliwie zwinny roadster wygrał swą klasę, a w 1940, w wersji Mille Miglia Touring Coupe – także w klasyfikacji generalnej. Na starcie tegorocznego Rajdu stanął także ten właśnie egzemplarz, który go wygrał w roku 1940. To Coupe na rurowej ramie przestrzennej i nadwoziu Superleggera.

/ 15Historyczny rajd

Obraz
© Materiały prasowe

W 60 lat po swym debiucie w Mille Miglia, dwumiejscowy samochodzik BMW Isetta ponownie stanął na starcie legendarnego rajdu po północnych Włoszech. Isetta jest częścią ekipy wystawionej na tegoroczną imprezę przez BMW Group Classic, obejmującej także dwa egzemplarze BMW 507 oraz 4 historyczne auta wyścigowe BMW 328. Tym samym BMW Classic wystawiło w słynnej imprezie modele, które startowały w jej historycznych odsłonach w latach od 1927 do 1957, a tym samym zakwalifikowały się automatycznie do wznowionego w 1977 r. Rajdu. W tym roku jego trasa biegła od startu w północnowłoskim Breście przeszło 1600-kilometrową drogą przez Padwę, San Marino, Rzym, Sienę, Pizę i Bolonię z powrotem do Brestu.

W roku 1954 i 1955 na starcie Rajdu stanęły po 4 egzemplarze BMW Isetta. W roku 1957 – i tylko w tym – także przepiękny roadster BMW 507. Jednak historię sukcesu i wytrwałości powiązać można tylko z BMW 328. W debiucie na starcie Mille Miglia w 1938 r. ten leciutki i błyskotliwie zwinny roadster wygrał swą klasę, a w 1940, w wersji Mille Miglia Touring Coupe – także w klasyfikacji generalnej. Na starcie tegorocznego Rajdu stanął także ten właśnie egzemplarz, który go wygrał w roku 1940. To Coupe na rurowej ramie przestrzennej i nadwoziu Superleggera.

/ 15Historyczny rajd

Obraz
© Materiały prasowe

W 60 lat po swym debiucie w Mille Miglia, dwumiejscowy samochodzik BMW Isetta ponownie stanął na starcie legendarnego rajdu po północnych Włoszech. Isetta jest częścią ekipy wystawionej na tegoroczną imprezę przez BMW Group Classic, obejmującej także dwa egzemplarze BMW 507 oraz 4 historyczne auta wyścigowe BMW 328. Tym samym BMW Classic wystawiło w słynnej imprezie modele, które startowały w jej historycznych odsłonach w latach od 1927 do 1957, a tym samym zakwalifikowały się automatycznie do wznowionego w 1977 r. Rajdu. W tym roku jego trasa biegła od startu w północnowłoskim Breście przeszło 1600-kilometrową drogą przez Padwę, San Marino, Rzym, Sienę, Pizę i Bolonię z powrotem do Brestu.

W roku 1954 i 1955 na starcie Rajdu stanęły po 4 egzemplarze BMW Isetta. W roku 1957 – i tylko w tym – także przepiękny roadster BMW 507. Jednak historię sukcesu i wytrwałości powiązać można tylko z BMW 328. W debiucie na starcie Mille Miglia w 1938 r. ten leciutki i błyskotliwie zwinny roadster wygrał swą klasę, a w 1940, w wersji Mille Miglia Touring Coupe – także w klasyfikacji generalnej. Na starcie tegorocznego Rajdu stanął także ten właśnie egzemplarz, który go wygrał w roku 1940. To Coupe na rurowej ramie przestrzennej i nadwoziu Superleggera.

10 / 15Historyczny rajd

Obraz
© Materiały prasowe

W 60 lat po swym debiucie w Mille Miglia, dwumiejscowy samochodzik BMW Isetta ponownie stanął na starcie legendarnego rajdu po północnych Włoszech. Isetta jest częścią ekipy wystawionej na tegoroczną imprezę przez BMW Group Classic, obejmującej także dwa egzemplarze BMW 507 oraz 4 historyczne auta wyścigowe BMW 328. Tym samym BMW Classic wystawiło w słynnej imprezie modele, które startowały w jej historycznych odsłonach w latach od 1927 do 1957, a tym samym zakwalifikowały się automatycznie do wznowionego w 1977 r. Rajdu. W tym roku jego trasa biegła od startu w północnowłoskim Breście przeszło 1600-kilometrową drogą przez Padwę, San Marino, Rzym, Sienę, Pizę i Bolonię z powrotem do Brestu.

W roku 1954 i 1955 na starcie Rajdu stanęły po 4 egzemplarze BMW Isetta. W roku 1957 – i tylko w tym – także przepiękny roadster BMW 507. Jednak historię sukcesu i wytrwałości powiązać można tylko z BMW 328. W debiucie na starcie Mille Miglia w 1938 r. ten leciutki i błyskotliwie zwinny roadster wygrał swą klasę, a w 1940, w wersji Mille Miglia Touring Coupe – także w klasyfikacji generalnej. Na starcie tegorocznego Rajdu stanął także ten właśnie egzemplarz, który go wygrał w roku 1940. To Coupe na rurowej ramie przestrzennej i nadwoziu Superleggera.

11 / 15Historyczny rajd

Obraz
© Materiały prasowe

W 60 lat po swym debiucie w Mille Miglia, dwumiejscowy samochodzik BMW Isetta ponownie stanął na starcie legendarnego rajdu po północnych Włoszech. Isetta jest częścią ekipy wystawionej na tegoroczną imprezę przez BMW Group Classic, obejmującej także dwa egzemplarze BMW 507 oraz 4 historyczne auta wyścigowe BMW 328. Tym samym BMW Classic wystawiło w słynnej imprezie modele, które startowały w jej historycznych odsłonach w latach od 1927 do 1957, a tym samym zakwalifikowały się automatycznie do wznowionego w 1977 r. Rajdu. W tym roku jego trasa biegła od startu w północnowłoskim Breście przeszło 1600-kilometrową drogą przez Padwę, San Marino, Rzym, Sienę, Pizę i Bolonię z powrotem do Brestu.

W roku 1954 i 1955 na starcie Rajdu stanęły po 4 egzemplarze BMW Isetta. W roku 1957 – i tylko w tym – także przepiękny roadster BMW 507. Jednak historię sukcesu i wytrwałości powiązać można tylko z BMW 328. W debiucie na starcie Mille Miglia w 1938 r. ten leciutki i błyskotliwie zwinny roadster wygrał swą klasę, a w 1940, w wersji Mille Miglia Touring Coupe – także w klasyfikacji generalnej. Na starcie tegorocznego Rajdu stanął także ten właśnie egzemplarz, który go wygrał w roku 1940. To Coupe na rurowej ramie przestrzennej i nadwoziu Superleggera.

12 / 15Historyczny rajd

Obraz
© Materiały prasowe

W 60 lat po swym debiucie w Mille Miglia, dwumiejscowy samochodzik BMW Isetta ponownie stanął na starcie legendarnego rajdu po północnych Włoszech. Isetta jest częścią ekipy wystawionej na tegoroczną imprezę przez BMW Group Classic, obejmującej także dwa egzemplarze BMW 507 oraz 4 historyczne auta wyścigowe BMW 328. Tym samym BMW Classic wystawiło w słynnej imprezie modele, które startowały w jej historycznych odsłonach w latach od 1927 do 1957, a tym samym zakwalifikowały się automatycznie do wznowionego w 1977 r. Rajdu. W tym roku jego trasa biegła od startu w północnowłoskim Breście przeszło 1600-kilometrową drogą przez Padwę, San Marino, Rzym, Sienę, Pizę i Bolonię z powrotem do Brestu.

W roku 1954 i 1955 na starcie Rajdu stanęły po 4 egzemplarze BMW Isetta. W roku 1957 – i tylko w tym – także przepiękny roadster BMW 507. Jednak historię sukcesu i wytrwałości powiązać można tylko z BMW 328. W debiucie na starcie Mille Miglia w 1938 r. ten leciutki i błyskotliwie zwinny roadster wygrał swą klasę, a w 1940, w wersji Mille Miglia Touring Coupe – także w klasyfikacji generalnej. Na starcie tegorocznego Rajdu stanął także ten właśnie egzemplarz, który go wygrał w roku 1940. To Coupe na rurowej ramie przestrzennej i nadwoziu Superleggera.

13 / 15Historyczny rajd

Obraz
© Materiały prasowe

W 60 lat po swym debiucie w Mille Miglia, dwumiejscowy samochodzik BMW Isetta ponownie stanął na starcie legendarnego rajdu po północnych Włoszech. Isetta jest częścią ekipy wystawionej na tegoroczną imprezę przez BMW Group Classic, obejmującej także dwa egzemplarze BMW 507 oraz 4 historyczne auta wyścigowe BMW 328. Tym samym BMW Classic wystawiło w słynnej imprezie modele, które startowały w jej historycznych odsłonach w latach od 1927 do 1957, a tym samym zakwalifikowały się automatycznie do wznowionego w 1977 r. Rajdu. W tym roku jego trasa biegła od startu w północnowłoskim Breście przeszło 1600-kilometrową drogą przez Padwę, San Marino, Rzym, Sienę, Pizę i Bolonię z powrotem do Brestu.

W roku 1954 i 1955 na starcie Rajdu stanęły po 4 egzemplarze BMW Isetta. W roku 1957 – i tylko w tym – także przepiękny roadster BMW 507. Jednak historię sukcesu i wytrwałości powiązać można tylko z BMW 328. W debiucie na starcie Mille Miglia w 1938 r. ten leciutki i błyskotliwie zwinny roadster wygrał swą klasę, a w 1940, w wersji Mille Miglia Touring Coupe – także w klasyfikacji generalnej. Na starcie tegorocznego Rajdu stanął także ten właśnie egzemplarz, który go wygrał w roku 1940. To Coupe na rurowej ramie przestrzennej i nadwoziu Superleggera.

14 / 15Historyczny rajd

Obraz
© Materiały prasowe

W 60 lat po swym debiucie w Mille Miglia, dwumiejscowy samochodzik BMW Isetta ponownie stanął na starcie legendarnego rajdu po północnych Włoszech. Isetta jest częścią ekipy wystawionej na tegoroczną imprezę przez BMW Group Classic, obejmującej także dwa egzemplarze BMW 507 oraz 4 historyczne auta wyścigowe BMW 328. Tym samym BMW Classic wystawiło w słynnej imprezie modele, które startowały w jej historycznych odsłonach w latach od 1927 do 1957, a tym samym zakwalifikowały się automatycznie do wznowionego w 1977 r. Rajdu. W tym roku jego trasa biegła od startu w północnowłoskim Breście przeszło 1600-kilometrową drogą przez Padwę, San Marino, Rzym, Sienę, Pizę i Bolonię z powrotem do Brestu.

W roku 1954 i 1955 na starcie Rajdu stanęły po 4 egzemplarze BMW Isetta. W roku 1957 – i tylko w tym – także przepiękny roadster BMW 507. Jednak historię sukcesu i wytrwałości powiązać można tylko z BMW 328. W debiucie na starcie Mille Miglia w 1938 r. ten leciutki i błyskotliwie zwinny roadster wygrał swą klasę, a w 1940, w wersji Mille Miglia Touring Coupe – także w klasyfikacji generalnej. Na starcie tegorocznego Rajdu stanął także ten właśnie egzemplarz, który go wygrał w roku 1940. To Coupe na rurowej ramie przestrzennej i nadwoziu Superleggera.

15 / 15Historyczny rajd

Obraz
© Materiały prasowe

W 60 lat po swym debiucie w Mille Miglia, dwumiejscowy samochodzik BMW Isetta ponownie stanął na starcie legendarnego rajdu po północnych Włoszech. Isetta jest częścią ekipy wystawionej na tegoroczną imprezę przez BMW Group Classic, obejmującej także dwa egzemplarze BMW 507 oraz 4 historyczne auta wyścigowe BMW 328. Tym samym BMW Classic wystawiło w słynnej imprezie modele, które startowały w jej historycznych odsłonach w latach od 1927 do 1957, a tym samym zakwalifikowały się automatycznie do wznowionego w 1977 r. Rajdu. W tym roku jego trasa biegła od startu w północnowłoskim Breście przeszło 1600-kilometrową drogą przez Padwę, San Marino, Rzym, Sienę, Pizę i Bolonię z powrotem do Brestu.

W roku 1954 i 1955 na starcie Rajdu stanęły po 4 egzemplarze BMW Isetta. W roku 1957 – i tylko w tym – także przepiękny roadster BMW 507. Jednak historię sukcesu i wytrwałości powiązać można tylko z BMW 328. W debiucie na starcie Mille Miglia w 1938 r. ten leciutki i błyskotliwie zwinny roadster wygrał swą klasę, a w 1940, w wersji Mille Miglia Touring Coupe – także w klasyfikacji generalnej. Na starcie tegorocznego Rajdu stanął także ten właśnie egzemplarz, który go wygrał w roku 1940. To Coupe na rurowej ramie przestrzennej i nadwoziu Superleggera.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy