BMW M6 E24 Highline S38

None

Obraz

/ 26BMW M6 E24 Highline S38

Obraz

Spoglądając na klasyczne BMW M6 z 1988 roku trudno uznać nowe samochody za piękne. Ostro zakończona maska oraz smukłe linie nadwozia bawarskiej limuzyny pozostaną aktualne przez lata. Również osiągi nie pozostawiają wiele do życzenia, ponieważ sześciocylindrowy silnik generuje 260 KM. Ekskluzywność samochody wynika nie tylko z jego wieku. Prezentowane auto jest jednym z 437 egzemplarzy wyprodukowanych w 1988 roku…

/ 26BMW M6 E24 Highline S38

Obraz

Spoglądając na klasyczne BMW M6 z 1988 roku trudno uznać nowe samochody za piękne. Ostro zakończona maska oraz smukłe linie nadwozia bawarskiej limuzyny pozostaną aktualne przez lata. Również osiągi nie pozostawiają wiele do życzenia, ponieważ sześciocylindrowy silnik generuje 260 KM. Ekskluzywność samochody wynika nie tylko z jego wieku. Prezentowane auto jest jednym z 437 egzemplarzy wyprodukowanych w 1988 roku…

/ 26BMW M6 E24 Highline S38

Obraz

Spoglądając na klasyczne BMW M6 z 1988 roku trudno uznać nowe samochody za piękne. Ostro zakończona maska oraz smukłe linie nadwozia bawarskiej limuzyny pozostaną aktualne przez lata. Również osiągi nie pozostawiają wiele do życzenia, ponieważ sześciocylindrowy silnik generuje 260 KM. Ekskluzywność samochody wynika nie tylko z jego wieku. Prezentowane auto jest jednym z 437 egzemplarzy wyprodukowanych w 1988 roku…

/ 26BMW M6 E24 Highline S38

Obraz

Spoglądając na klasyczne BMW M6 z 1988 roku trudno uznać nowe samochody za piękne. Ostro zakończona maska oraz smukłe linie nadwozia bawarskiej limuzyny pozostaną aktualne przez lata. Również osiągi nie pozostawiają wiele do życzenia, ponieważ sześciocylindrowy silnik generuje 260 KM. Ekskluzywność samochody wynika nie tylko z jego wieku. Prezentowane auto jest jednym z 437 egzemplarzy wyprodukowanych w 1988 roku…

/ 26BMW M6 E24 Highline S38

Obraz

Spoglądając na klasyczne BMW M6 z 1988 roku trudno uznać nowe samochody za piękne. Ostro zakończona maska oraz smukłe linie nadwozia bawarskiej limuzyny pozostaną aktualne przez lata. Również osiągi nie pozostawiają wiele do życzenia, ponieważ sześciocylindrowy silnik generuje 260 KM. Ekskluzywność samochody wynika nie tylko z jego wieku. Prezentowane auto jest jednym z 437 egzemplarzy wyprodukowanych w 1988 roku…

/ 26BMW M6 E24 Highline S38

Obraz

Spoglądając na klasyczne BMW M6 z 1988 roku trudno uznać nowe samochody za piękne. Ostro zakończona maska oraz smukłe linie nadwozia bawarskiej limuzyny pozostaną aktualne przez lata. Również osiągi nie pozostawiają wiele do życzenia, ponieważ sześciocylindrowy silnik generuje 260 KM. Ekskluzywność samochody wynika nie tylko z jego wieku. Prezentowane auto jest jednym z 437 egzemplarzy wyprodukowanych w 1988 roku…

/ 26BMW M6 E24 Highline S38

Obraz

Spoglądając na klasyczne BMW M6 z 1988 roku trudno uznać nowe samochody za piękne. Ostro zakończona maska oraz smukłe linie nadwozia bawarskiej limuzyny pozostaną aktualne przez lata. Również osiągi nie pozostawiają wiele do życzenia, ponieważ sześciocylindrowy silnik generuje 260 KM. Ekskluzywność samochody wynika nie tylko z jego wieku. Prezentowane auto jest jednym z 437 egzemplarzy wyprodukowanych w 1988 roku…

/ 26BMW M6 E24 Highline S38

Obraz

Spoglądając na klasyczne BMW M6 z 1988 roku trudno uznać nowe samochody za piękne. Ostro zakończona maska oraz smukłe linie nadwozia bawarskiej limuzyny pozostaną aktualne przez lata. Również osiągi nie pozostawiają wiele do życzenia, ponieważ sześciocylindrowy silnik generuje 260 KM. Ekskluzywność samochody wynika nie tylko z jego wieku. Prezentowane auto jest jednym z 437 egzemplarzy wyprodukowanych w 1988 roku…

/ 26BMW M6 E24 Highline S38

Obraz

Spoglądając na klasyczne BMW M6 z 1988 roku trudno uznać nowe samochody za piękne. Ostro zakończona maska oraz smukłe linie nadwozia bawarskiej limuzyny pozostaną aktualne przez lata. Również osiągi nie pozostawiają wiele do życzenia, ponieważ sześciocylindrowy silnik generuje 260 KM. Ekskluzywność samochody wynika nie tylko z jego wieku. Prezentowane auto jest jednym z 437 egzemplarzy wyprodukowanych w 1988 roku…

10 / 26BMW M6 E24 Highline S38

Obraz

Spoglądając na klasyczne BMW M6 z 1988 roku trudno uznać nowe samochody za piękne. Ostro zakończona maska oraz smukłe linie nadwozia bawarskiej limuzyny pozostaną aktualne przez lata. Również osiągi nie pozostawiają wiele do życzenia, ponieważ sześciocylindrowy silnik generuje 260 KM. Ekskluzywność samochody wynika nie tylko z jego wieku. Prezentowane auto jest jednym z 437 egzemplarzy wyprodukowanych w 1988 roku…

11 / 26BMW M6 E24 Highline S38

Obraz

Spoglądając na klasyczne BMW M6 z 1988 roku trudno uznać nowe samochody za piękne. Ostro zakończona maska oraz smukłe linie nadwozia bawarskiej limuzyny pozostaną aktualne przez lata. Również osiągi nie pozostawiają wiele do życzenia, ponieważ sześciocylindrowy silnik generuje 260 KM. Ekskluzywność samochody wynika nie tylko z jego wieku. Prezentowane auto jest jednym z 437 egzemplarzy wyprodukowanych w 1988 roku…

12 / 26BMW M6 E24 Highline S38

Obraz

Spoglądając na klasyczne BMW M6 z 1988 roku trudno uznać nowe samochody za piękne. Ostro zakończona maska oraz smukłe linie nadwozia bawarskiej limuzyny pozostaną aktualne przez lata. Również osiągi nie pozostawiają wiele do życzenia, ponieważ sześciocylindrowy silnik generuje 260 KM. Ekskluzywność samochody wynika nie tylko z jego wieku. Prezentowane auto jest jednym z 437 egzemplarzy wyprodukowanych w 1988 roku…

13 / 26BMW M6 E24 Highline S38

Obraz

Spoglądając na klasyczne BMW M6 z 1988 roku trudno uznać nowe samochody za piękne. Ostro zakończona maska oraz smukłe linie nadwozia bawarskiej limuzyny pozostaną aktualne przez lata. Również osiągi nie pozostawiają wiele do życzenia, ponieważ sześciocylindrowy silnik generuje 260 KM. Ekskluzywność samochody wynika nie tylko z jego wieku. Prezentowane auto jest jednym z 437 egzemplarzy wyprodukowanych w 1988 roku…

14 / 26BMW M6 E24 Highline S38

Obraz

Spoglądając na klasyczne BMW M6 z 1988 roku trudno uznać nowe samochody za piękne. Ostro zakończona maska oraz smukłe linie nadwozia bawarskiej limuzyny pozostaną aktualne przez lata. Również osiągi nie pozostawiają wiele do życzenia, ponieważ sześciocylindrowy silnik generuje 260 KM. Ekskluzywność samochody wynika nie tylko z jego wieku. Prezentowane auto jest jednym z 437 egzemplarzy wyprodukowanych w 1988 roku…

15 / 26BMW M6 E24 Highline S38

Obraz

Spoglądając na klasyczne BMW M6 z 1988 roku trudno uznać nowe samochody za piękne. Ostro zakończona maska oraz smukłe linie nadwozia bawarskiej limuzyny pozostaną aktualne przez lata. Również osiągi nie pozostawiają wiele do życzenia, ponieważ sześciocylindrowy silnik generuje 260 KM. Ekskluzywność samochody wynika nie tylko z jego wieku. Prezentowane auto jest jednym z 437 egzemplarzy wyprodukowanych w 1988 roku…

16 / 26BMW M6 E24 Highline S38

Obraz

Spoglądając na klasyczne BMW M6 z 1988 roku trudno uznać nowe samochody za piękne. Ostro zakończona maska oraz smukłe linie nadwozia bawarskiej limuzyny pozostaną aktualne przez lata. Również osiągi nie pozostawiają wiele do życzenia, ponieważ sześciocylindrowy silnik generuje 260 KM. Ekskluzywność samochody wynika nie tylko z jego wieku. Prezentowane auto jest jednym z 437 egzemplarzy wyprodukowanych w 1988 roku…

17 / 26BMW M6 E24 Highline S38

Obraz

Spoglądając na klasyczne BMW M6 z 1988 roku trudno uznać nowe samochody za piękne. Ostro zakończona maska oraz smukłe linie nadwozia bawarskiej limuzyny pozostaną aktualne przez lata. Również osiągi nie pozostawiają wiele do życzenia, ponieważ sześciocylindrowy silnik generuje 260 KM. Ekskluzywność samochody wynika nie tylko z jego wieku. Prezentowane auto jest jednym z 437 egzemplarzy wyprodukowanych w 1988 roku…

18 / 26BMW M6 E24 Highline S38

Obraz

Spoglądając na klasyczne BMW M6 z 1988 roku trudno uznać nowe samochody za piękne. Ostro zakończona maska oraz smukłe linie nadwozia bawarskiej limuzyny pozostaną aktualne przez lata. Również osiągi nie pozostawiają wiele do życzenia, ponieważ sześciocylindrowy silnik generuje 260 KM. Ekskluzywność samochody wynika nie tylko z jego wieku. Prezentowane auto jest jednym z 437 egzemplarzy wyprodukowanych w 1988 roku…

19 / 26BMW M6 E24 Highline S38

Obraz

Spoglądając na klasyczne BMW M6 z 1988 roku trudno uznać nowe samochody za piękne. Ostro zakończona maska oraz smukłe linie nadwozia bawarskiej limuzyny pozostaną aktualne przez lata. Również osiągi nie pozostawiają wiele do życzenia, ponieważ sześciocylindrowy silnik generuje 260 KM. Ekskluzywność samochody wynika nie tylko z jego wieku. Prezentowane auto jest jednym z 437 egzemplarzy wyprodukowanych w 1988 roku…

20 / 26BMW M6 E24 Highline S38

Obraz

Spoglądając na klasyczne BMW M6 z 1988 roku trudno uznać nowe samochody za piękne. Ostro zakończona maska oraz smukłe linie nadwozia bawarskiej limuzyny pozostaną aktualne przez lata. Również osiągi nie pozostawiają wiele do życzenia, ponieważ sześciocylindrowy silnik generuje 260 KM. Ekskluzywność samochody wynika nie tylko z jego wieku. Prezentowane auto jest jednym z 437 egzemplarzy wyprodukowanych w 1988 roku…

21 / 26BMW M6 E24 Highline S38

Obraz

Spoglądając na klasyczne BMW M6 z 1988 roku trudno uznać nowe samochody za piękne. Ostro zakończona maska oraz smukłe linie nadwozia bawarskiej limuzyny pozostaną aktualne przez lata. Również osiągi nie pozostawiają wiele do życzenia, ponieważ sześciocylindrowy silnik generuje 260 KM. Ekskluzywność samochody wynika nie tylko z jego wieku. Prezentowane auto jest jednym z 437 egzemplarzy wyprodukowanych w 1988 roku…

22 / 26BMW M6 E24 Highline S38

Obraz

Spoglądając na klasyczne BMW M6 z 1988 roku trudno uznać nowe samochody za piękne. Ostro zakończona maska oraz smukłe linie nadwozia bawarskiej limuzyny pozostaną aktualne przez lata. Również osiągi nie pozostawiają wiele do życzenia, ponieważ sześciocylindrowy silnik generuje 260 KM. Ekskluzywność samochody wynika nie tylko z jego wieku. Prezentowane auto jest jednym z 437 egzemplarzy wyprodukowanych w 1988 roku…

23 / 26BMW M6 E24 Highline S38

Obraz

Spoglądając na klasyczne BMW M6 z 1988 roku trudno uznać nowe samochody za piękne. Ostro zakończona maska oraz smukłe linie nadwozia bawarskiej limuzyny pozostaną aktualne przez lata. Również osiągi nie pozostawiają wiele do życzenia, ponieważ sześciocylindrowy silnik generuje 260 KM. Ekskluzywność samochody wynika nie tylko z jego wieku. Prezentowane auto jest jednym z 437 egzemplarzy wyprodukowanych w 1988 roku…

24 / 26BMW M6 E24 Highline S38

Obraz

Spoglądając na klasyczne BMW M6 z 1988 roku trudno uznać nowe samochody za piękne. Ostro zakończona maska oraz smukłe linie nadwozia bawarskiej limuzyny pozostaną aktualne przez lata. Również osiągi nie pozostawiają wiele do życzenia, ponieważ sześciocylindrowy silnik generuje 260 KM. Ekskluzywność samochody wynika nie tylko z jego wieku. Prezentowane auto jest jednym z 437 egzemplarzy wyprodukowanych w 1988 roku…

25 / 26BMW M6 E24 Highline S38

Obraz

Spoglądając na klasyczne BMW M6 z 1988 roku trudno uznać nowe samochody za piękne. Ostro zakończona maska oraz smukłe linie nadwozia bawarskiej limuzyny pozostaną aktualne przez lata. Również osiągi nie pozostawiają wiele do życzenia, ponieważ sześciocylindrowy silnik generuje 260 KM. Ekskluzywność samochody wynika nie tylko z jego wieku. Prezentowane auto jest jednym z 437 egzemplarzy wyprodukowanych w 1988 roku…

26 / 26BMW M6 E24 Highline S38

Obraz

Spoglądając na klasyczne BMW M6 z 1988 roku trudno uznać nowe samochody za piękne. Ostro zakończona maska oraz smukłe linie nadwozia bawarskiej limuzyny pozostaną aktualne przez lata. Również osiągi nie pozostawiają wiele do życzenia, ponieważ sześciocylindrowy silnik generuje 260 KM. Ekskluzywność samochody wynika nie tylko z jego wieku. Prezentowane auto jest jednym z 437 egzemplarzy wyprodukowanych w 1988 roku…

Wybrane dla Ciebie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3