BMW M6 E24 Highline S38

None

Obraz

/ 26BMW M6 E24 Highline S38

Obraz

Spoglądając na klasyczne BMW M6 z 1988 roku trudno uznać nowe samochody za piękne. Ostro zakończona maska oraz smukłe linie nadwozia bawarskiej limuzyny pozostaną aktualne przez lata. Również osiągi nie pozostawiają wiele do życzenia, ponieważ sześciocylindrowy silnik generuje 260 KM. Ekskluzywność samochody wynika nie tylko z jego wieku. Prezentowane auto jest jednym z 437 egzemplarzy wyprodukowanych w 1988 roku…

/ 26BMW M6 E24 Highline S38

Obraz

Spoglądając na klasyczne BMW M6 z 1988 roku trudno uznać nowe samochody za piękne. Ostro zakończona maska oraz smukłe linie nadwozia bawarskiej limuzyny pozostaną aktualne przez lata. Również osiągi nie pozostawiają wiele do życzenia, ponieważ sześciocylindrowy silnik generuje 260 KM. Ekskluzywność samochody wynika nie tylko z jego wieku. Prezentowane auto jest jednym z 437 egzemplarzy wyprodukowanych w 1988 roku…

/ 26BMW M6 E24 Highline S38

Obraz

Spoglądając na klasyczne BMW M6 z 1988 roku trudno uznać nowe samochody za piękne. Ostro zakończona maska oraz smukłe linie nadwozia bawarskiej limuzyny pozostaną aktualne przez lata. Również osiągi nie pozostawiają wiele do życzenia, ponieważ sześciocylindrowy silnik generuje 260 KM. Ekskluzywność samochody wynika nie tylko z jego wieku. Prezentowane auto jest jednym z 437 egzemplarzy wyprodukowanych w 1988 roku…

/ 26BMW M6 E24 Highline S38

Obraz

Spoglądając na klasyczne BMW M6 z 1988 roku trudno uznać nowe samochody za piękne. Ostro zakończona maska oraz smukłe linie nadwozia bawarskiej limuzyny pozostaną aktualne przez lata. Również osiągi nie pozostawiają wiele do życzenia, ponieważ sześciocylindrowy silnik generuje 260 KM. Ekskluzywność samochody wynika nie tylko z jego wieku. Prezentowane auto jest jednym z 437 egzemplarzy wyprodukowanych w 1988 roku…

/ 26BMW M6 E24 Highline S38

Obraz

Spoglądając na klasyczne BMW M6 z 1988 roku trudno uznać nowe samochody za piękne. Ostro zakończona maska oraz smukłe linie nadwozia bawarskiej limuzyny pozostaną aktualne przez lata. Również osiągi nie pozostawiają wiele do życzenia, ponieważ sześciocylindrowy silnik generuje 260 KM. Ekskluzywność samochody wynika nie tylko z jego wieku. Prezentowane auto jest jednym z 437 egzemplarzy wyprodukowanych w 1988 roku…

/ 26BMW M6 E24 Highline S38

Obraz

Spoglądając na klasyczne BMW M6 z 1988 roku trudno uznać nowe samochody za piękne. Ostro zakończona maska oraz smukłe linie nadwozia bawarskiej limuzyny pozostaną aktualne przez lata. Również osiągi nie pozostawiają wiele do życzenia, ponieważ sześciocylindrowy silnik generuje 260 KM. Ekskluzywność samochody wynika nie tylko z jego wieku. Prezentowane auto jest jednym z 437 egzemplarzy wyprodukowanych w 1988 roku…

/ 26BMW M6 E24 Highline S38

Obraz

Spoglądając na klasyczne BMW M6 z 1988 roku trudno uznać nowe samochody za piękne. Ostro zakończona maska oraz smukłe linie nadwozia bawarskiej limuzyny pozostaną aktualne przez lata. Również osiągi nie pozostawiają wiele do życzenia, ponieważ sześciocylindrowy silnik generuje 260 KM. Ekskluzywność samochody wynika nie tylko z jego wieku. Prezentowane auto jest jednym z 437 egzemplarzy wyprodukowanych w 1988 roku…

/ 26BMW M6 E24 Highline S38

Obraz

Spoglądając na klasyczne BMW M6 z 1988 roku trudno uznać nowe samochody za piękne. Ostro zakończona maska oraz smukłe linie nadwozia bawarskiej limuzyny pozostaną aktualne przez lata. Również osiągi nie pozostawiają wiele do życzenia, ponieważ sześciocylindrowy silnik generuje 260 KM. Ekskluzywność samochody wynika nie tylko z jego wieku. Prezentowane auto jest jednym z 437 egzemplarzy wyprodukowanych w 1988 roku…

/ 26BMW M6 E24 Highline S38

Obraz

Spoglądając na klasyczne BMW M6 z 1988 roku trudno uznać nowe samochody za piękne. Ostro zakończona maska oraz smukłe linie nadwozia bawarskiej limuzyny pozostaną aktualne przez lata. Również osiągi nie pozostawiają wiele do życzenia, ponieważ sześciocylindrowy silnik generuje 260 KM. Ekskluzywność samochody wynika nie tylko z jego wieku. Prezentowane auto jest jednym z 437 egzemplarzy wyprodukowanych w 1988 roku…

10 / 26BMW M6 E24 Highline S38

Obraz

Spoglądając na klasyczne BMW M6 z 1988 roku trudno uznać nowe samochody za piękne. Ostro zakończona maska oraz smukłe linie nadwozia bawarskiej limuzyny pozostaną aktualne przez lata. Również osiągi nie pozostawiają wiele do życzenia, ponieważ sześciocylindrowy silnik generuje 260 KM. Ekskluzywność samochody wynika nie tylko z jego wieku. Prezentowane auto jest jednym z 437 egzemplarzy wyprodukowanych w 1988 roku…

11 / 26BMW M6 E24 Highline S38

Obraz

Spoglądając na klasyczne BMW M6 z 1988 roku trudno uznać nowe samochody za piękne. Ostro zakończona maska oraz smukłe linie nadwozia bawarskiej limuzyny pozostaną aktualne przez lata. Również osiągi nie pozostawiają wiele do życzenia, ponieważ sześciocylindrowy silnik generuje 260 KM. Ekskluzywność samochody wynika nie tylko z jego wieku. Prezentowane auto jest jednym z 437 egzemplarzy wyprodukowanych w 1988 roku…

12 / 26BMW M6 E24 Highline S38

Obraz

Spoglądając na klasyczne BMW M6 z 1988 roku trudno uznać nowe samochody za piękne. Ostro zakończona maska oraz smukłe linie nadwozia bawarskiej limuzyny pozostaną aktualne przez lata. Również osiągi nie pozostawiają wiele do życzenia, ponieważ sześciocylindrowy silnik generuje 260 KM. Ekskluzywność samochody wynika nie tylko z jego wieku. Prezentowane auto jest jednym z 437 egzemplarzy wyprodukowanych w 1988 roku…

13 / 26BMW M6 E24 Highline S38

Obraz

Spoglądając na klasyczne BMW M6 z 1988 roku trudno uznać nowe samochody za piękne. Ostro zakończona maska oraz smukłe linie nadwozia bawarskiej limuzyny pozostaną aktualne przez lata. Również osiągi nie pozostawiają wiele do życzenia, ponieważ sześciocylindrowy silnik generuje 260 KM. Ekskluzywność samochody wynika nie tylko z jego wieku. Prezentowane auto jest jednym z 437 egzemplarzy wyprodukowanych w 1988 roku…

14 / 26BMW M6 E24 Highline S38

Obraz

Spoglądając na klasyczne BMW M6 z 1988 roku trudno uznać nowe samochody za piękne. Ostro zakończona maska oraz smukłe linie nadwozia bawarskiej limuzyny pozostaną aktualne przez lata. Również osiągi nie pozostawiają wiele do życzenia, ponieważ sześciocylindrowy silnik generuje 260 KM. Ekskluzywność samochody wynika nie tylko z jego wieku. Prezentowane auto jest jednym z 437 egzemplarzy wyprodukowanych w 1988 roku…

15 / 26BMW M6 E24 Highline S38

Obraz

Spoglądając na klasyczne BMW M6 z 1988 roku trudno uznać nowe samochody za piękne. Ostro zakończona maska oraz smukłe linie nadwozia bawarskiej limuzyny pozostaną aktualne przez lata. Również osiągi nie pozostawiają wiele do życzenia, ponieważ sześciocylindrowy silnik generuje 260 KM. Ekskluzywność samochody wynika nie tylko z jego wieku. Prezentowane auto jest jednym z 437 egzemplarzy wyprodukowanych w 1988 roku…

16 / 26BMW M6 E24 Highline S38

Obraz

Spoglądając na klasyczne BMW M6 z 1988 roku trudno uznać nowe samochody za piękne. Ostro zakończona maska oraz smukłe linie nadwozia bawarskiej limuzyny pozostaną aktualne przez lata. Również osiągi nie pozostawiają wiele do życzenia, ponieważ sześciocylindrowy silnik generuje 260 KM. Ekskluzywność samochody wynika nie tylko z jego wieku. Prezentowane auto jest jednym z 437 egzemplarzy wyprodukowanych w 1988 roku…

17 / 26BMW M6 E24 Highline S38

Obraz

Spoglądając na klasyczne BMW M6 z 1988 roku trudno uznać nowe samochody za piękne. Ostro zakończona maska oraz smukłe linie nadwozia bawarskiej limuzyny pozostaną aktualne przez lata. Również osiągi nie pozostawiają wiele do życzenia, ponieważ sześciocylindrowy silnik generuje 260 KM. Ekskluzywność samochody wynika nie tylko z jego wieku. Prezentowane auto jest jednym z 437 egzemplarzy wyprodukowanych w 1988 roku…

18 / 26BMW M6 E24 Highline S38

Obraz

Spoglądając na klasyczne BMW M6 z 1988 roku trudno uznać nowe samochody za piękne. Ostro zakończona maska oraz smukłe linie nadwozia bawarskiej limuzyny pozostaną aktualne przez lata. Również osiągi nie pozostawiają wiele do życzenia, ponieważ sześciocylindrowy silnik generuje 260 KM. Ekskluzywność samochody wynika nie tylko z jego wieku. Prezentowane auto jest jednym z 437 egzemplarzy wyprodukowanych w 1988 roku…

19 / 26BMW M6 E24 Highline S38

Obraz

Spoglądając na klasyczne BMW M6 z 1988 roku trudno uznać nowe samochody za piękne. Ostro zakończona maska oraz smukłe linie nadwozia bawarskiej limuzyny pozostaną aktualne przez lata. Również osiągi nie pozostawiają wiele do życzenia, ponieważ sześciocylindrowy silnik generuje 260 KM. Ekskluzywność samochody wynika nie tylko z jego wieku. Prezentowane auto jest jednym z 437 egzemplarzy wyprodukowanych w 1988 roku…

20 / 26BMW M6 E24 Highline S38

Obraz

Spoglądając na klasyczne BMW M6 z 1988 roku trudno uznać nowe samochody za piękne. Ostro zakończona maska oraz smukłe linie nadwozia bawarskiej limuzyny pozostaną aktualne przez lata. Również osiągi nie pozostawiają wiele do życzenia, ponieważ sześciocylindrowy silnik generuje 260 KM. Ekskluzywność samochody wynika nie tylko z jego wieku. Prezentowane auto jest jednym z 437 egzemplarzy wyprodukowanych w 1988 roku…

21 / 26BMW M6 E24 Highline S38

Obraz

Spoglądając na klasyczne BMW M6 z 1988 roku trudno uznać nowe samochody za piękne. Ostro zakończona maska oraz smukłe linie nadwozia bawarskiej limuzyny pozostaną aktualne przez lata. Również osiągi nie pozostawiają wiele do życzenia, ponieważ sześciocylindrowy silnik generuje 260 KM. Ekskluzywność samochody wynika nie tylko z jego wieku. Prezentowane auto jest jednym z 437 egzemplarzy wyprodukowanych w 1988 roku…

22 / 26BMW M6 E24 Highline S38

Obraz

Spoglądając na klasyczne BMW M6 z 1988 roku trudno uznać nowe samochody za piękne. Ostro zakończona maska oraz smukłe linie nadwozia bawarskiej limuzyny pozostaną aktualne przez lata. Również osiągi nie pozostawiają wiele do życzenia, ponieważ sześciocylindrowy silnik generuje 260 KM. Ekskluzywność samochody wynika nie tylko z jego wieku. Prezentowane auto jest jednym z 437 egzemplarzy wyprodukowanych w 1988 roku…

23 / 26BMW M6 E24 Highline S38

Obraz

Spoglądając na klasyczne BMW M6 z 1988 roku trudno uznać nowe samochody za piękne. Ostro zakończona maska oraz smukłe linie nadwozia bawarskiej limuzyny pozostaną aktualne przez lata. Również osiągi nie pozostawiają wiele do życzenia, ponieważ sześciocylindrowy silnik generuje 260 KM. Ekskluzywność samochody wynika nie tylko z jego wieku. Prezentowane auto jest jednym z 437 egzemplarzy wyprodukowanych w 1988 roku…

24 / 26BMW M6 E24 Highline S38

Obraz

Spoglądając na klasyczne BMW M6 z 1988 roku trudno uznać nowe samochody za piękne. Ostro zakończona maska oraz smukłe linie nadwozia bawarskiej limuzyny pozostaną aktualne przez lata. Również osiągi nie pozostawiają wiele do życzenia, ponieważ sześciocylindrowy silnik generuje 260 KM. Ekskluzywność samochody wynika nie tylko z jego wieku. Prezentowane auto jest jednym z 437 egzemplarzy wyprodukowanych w 1988 roku…

25 / 26BMW M6 E24 Highline S38

Obraz

Spoglądając na klasyczne BMW M6 z 1988 roku trudno uznać nowe samochody za piękne. Ostro zakończona maska oraz smukłe linie nadwozia bawarskiej limuzyny pozostaną aktualne przez lata. Również osiągi nie pozostawiają wiele do życzenia, ponieważ sześciocylindrowy silnik generuje 260 KM. Ekskluzywność samochody wynika nie tylko z jego wieku. Prezentowane auto jest jednym z 437 egzemplarzy wyprodukowanych w 1988 roku…

26 / 26BMW M6 E24 Highline S38

Obraz

Spoglądając na klasyczne BMW M6 z 1988 roku trudno uznać nowe samochody za piękne. Ostro zakończona maska oraz smukłe linie nadwozia bawarskiej limuzyny pozostaną aktualne przez lata. Również osiągi nie pozostawiają wiele do życzenia, ponieważ sześciocylindrowy silnik generuje 260 KM. Ekskluzywność samochody wynika nie tylko z jego wieku. Prezentowane auto jest jednym z 437 egzemplarzy wyprodukowanych w 1988 roku…

Wybrane dla Ciebie
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji