BMW M6 Coupe

BMW zdradziło szczegóły nowych modeli M6 Coupe, M6 Cabrio i M6 Gran Coupe. Te wyczynowe auta mają charakteryzować się najwyższym poziomem luksusu

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 17BMW M6 Coupe

Obraz
© zdjęcie producenta

Sportową żyłkę zdradzają atletycznie uformowane nadwozia, seryjne lampy główne w technologii full-LED, duży "fartuch" przedniego spoilera z wlotami powietrza, rozdęte błotniki, 19-calowe koła aluminiowe M, muskularne burty oraz tylny pas z dwoma podwójnymi wylotami wydechu M.

W odmianach Coupe i Gran Coupe dopełnieniem są wykonane z karbonu dachy. We wnętrzach znalazły się kubełkowe, obszyte skórą fotele z regulacją elektryczną. Sportowa, skórzana kierownica oferuje sterowanie nastawami trybu jazdy Drivelogic M Drive oraz łopatki do ręcznego sterowania zautomatyzowaną skrzynią biegów M DCT. Nie zabrakło też wyświetlacza przeziernego Head-Up Display, podświetlanych progów czy podnóżka.

/ 17BMW M6 Coupe

Obraz
© zdjęcie producenta

Sportową żyłkę zdradzają atletycznie uformowane nadwozia, seryjne lampy główne w technologii full-LED, duży "fartuch" przedniego spoilera z wlotami powietrza, rozdęte błotniki, 19-calowe koła aluminiowe M, muskularne burty oraz tylny pas z dwoma podwójnymi wylotami wydechu M. W odmianach Coupe i Gran Coupe dopełnieniem są wykonane z karbonu dachy. We wnętrzach znalazły się kubełkowe, obszyte skórą fotele z regulacją elektryczną. Sportowa, skórzana kierownica oferuje sterowanie nastawami trybu jazdy Drivelogic M Drive oraz łopatki do ręcznego sterowania zautomatyzowaną skrzynią biegów M DCT. Nie zabrakło też wyświetlacza przeziernego Head-Up Display, podświetlanych progów czy podnóżka.

/ 17BMW M6 Coupe

Obraz
© zdjęcie producenta

Sportową żyłkę zdradzają atletycznie uformowane nadwozia, seryjne lampy główne w technologii full-LED, duży "fartuch" przedniego spoilera z wlotami powietrza, rozdęte błotniki, 19-calowe koła aluminiowe M, muskularne burty oraz tylny pas z dwoma podwójnymi wylotami wydechu M. W odmianach Coupe i Gran Coupe dopełnieniem są wykonane z karbonu dachy. We wnętrzach znalazły się kubełkowe, obszyte skórą fotele z regulacją elektryczną. Sportowa, skórzana kierownica oferuje sterowanie nastawami trybu jazdy Drivelogic M Drive oraz łopatki do ręcznego sterowania zautomatyzowaną skrzynią biegów M DCT. Nie zabrakło też wyświetlacza przeziernego Head-Up Display, podświetlanych progów czy podnóżka.

/ 17BMW M6 Coupe

Obraz
© zdjęcie producenta

Sportową żyłkę zdradzają atletycznie uformowane nadwozia, seryjne lampy główne w technologii full-LED, duży "fartuch" przedniego spoilera z wlotami powietrza, rozdęte błotniki, 19-calowe koła aluminiowe M, muskularne burty oraz tylny pas z dwoma podwójnymi wylotami wydechu M. W odmianach Coupe i Gran Coupe dopełnieniem są wykonane z karbonu dachy. We wnętrzach znalazły się kubełkowe, obszyte skórą fotele z regulacją elektryczną. Sportowa, skórzana kierownica oferuje sterowanie nastawami trybu jazdy Drivelogic M Drive oraz łopatki do ręcznego sterowania zautomatyzowaną skrzynią biegów M DCT. Nie zabrakło też wyświetlacza przeziernego Head-Up Display, podświetlanych progów czy podnóżka.

/ 17BMW M6 Coupe

Obraz
© zdjęcie producenta

Sportową żyłkę zdradzają atletycznie uformowane nadwozia, seryjne lampy główne w technologii full-LED, duży "fartuch" przedniego spoilera z wlotami powietrza, rozdęte błotniki, 19-calowe koła aluminiowe M, muskularne burty oraz tylny pas z dwoma podwójnymi wylotami wydechu M. W odmianach Coupe i Gran Coupe dopełnieniem są wykonane z karbonu dachy. We wnętrzach znalazły się kubełkowe, obszyte skórą fotele z regulacją elektryczną. Sportowa, skórzana kierownica oferuje sterowanie nastawami trybu jazdy Drivelogic M Drive oraz łopatki do ręcznego sterowania zautomatyzowaną skrzynią biegów M DCT. Nie zabrakło też wyświetlacza przeziernego Head-Up Display, podświetlanych progów czy podnóżka.

/ 17BMW M6 Coupe

Obraz
© zdjęcie producenta

Sportową żyłkę zdradzają atletycznie uformowane nadwozia, seryjne lampy główne w technologii full-LED, duży "fartuch" przedniego spoilera z wlotami powietrza, rozdęte błotniki, 19-calowe koła aluminiowe M, muskularne burty oraz tylny pas z dwoma podwójnymi wylotami wydechu M. W odmianach Coupe i Gran Coupe dopełnieniem są wykonane z karbonu dachy. We wnętrzach znalazły się kubełkowe, obszyte skórą fotele z regulacją elektryczną. Sportowa, skórzana kierownica oferuje sterowanie nastawami trybu jazdy Drivelogic M Drive oraz łopatki do ręcznego sterowania zautomatyzowaną skrzynią biegów M DCT. Nie zabrakło też wyświetlacza przeziernego Head-Up Display, podświetlanych progów czy podnóżka.

/ 17BMW M6 Coupe

Obraz
© zdjęcie producenta

Sportową żyłkę zdradzają atletycznie uformowane nadwozia, seryjne lampy główne w technologii full-LED, duży "fartuch" przedniego spoilera z wlotami powietrza, rozdęte błotniki, 19-calowe koła aluminiowe M, muskularne burty oraz tylny pas z dwoma podwójnymi wylotami wydechu M. W odmianach Coupe i Gran Coupe dopełnieniem są wykonane z karbonu dachy. We wnętrzach znalazły się kubełkowe, obszyte skórą fotele z regulacją elektryczną. Sportowa, skórzana kierownica oferuje sterowanie nastawami trybu jazdy Drivelogic M Drive oraz łopatki do ręcznego sterowania zautomatyzowaną skrzynią biegów M DCT. Nie zabrakło też wyświetlacza przeziernego Head-Up Display, podświetlanych progów czy podnóżka.

/ 17BMW M6 Coupe

Obraz
© zdjęcie producenta

Sportową żyłkę zdradzają atletycznie uformowane nadwozia, seryjne lampy główne w technologii full-LED, duży "fartuch" przedniego spoilera z wlotami powietrza, rozdęte błotniki, 19-calowe koła aluminiowe M, muskularne burty oraz tylny pas z dwoma podwójnymi wylotami wydechu M. W odmianach Coupe i Gran Coupe dopełnieniem są wykonane z karbonu dachy. We wnętrzach znalazły się kubełkowe, obszyte skórą fotele z regulacją elektryczną. Sportowa, skórzana kierownica oferuje sterowanie nastawami trybu jazdy Drivelogic M Drive oraz łopatki do ręcznego sterowania zautomatyzowaną skrzynią biegów M DCT. Nie zabrakło też wyświetlacza przeziernego Head-Up Display, podświetlanych progów czy podnóżka.

/ 17BMW M6 Coupe

Obraz
© zdjęcie producenta

Sportową żyłkę zdradzają atletycznie uformowane nadwozia, seryjne lampy główne w technologii full-LED, duży "fartuch" przedniego spoilera z wlotami powietrza, rozdęte błotniki, 19-calowe koła aluminiowe M, muskularne burty oraz tylny pas z dwoma podwójnymi wylotami wydechu M. W odmianach Coupe i Gran Coupe dopełnieniem są wykonane z karbonu dachy. We wnętrzach znalazły się kubełkowe, obszyte skórą fotele z regulacją elektryczną. Sportowa, skórzana kierownica oferuje sterowanie nastawami trybu jazdy Drivelogic M Drive oraz łopatki do ręcznego sterowania zautomatyzowaną skrzynią biegów M DCT. Nie zabrakło też wyświetlacza przeziernego Head-Up Display, podświetlanych progów czy podnóżka.

10 / 17BMW M6 Coupe

Obraz
© zdjęcie producenta

Sportową żyłkę zdradzają atletycznie uformowane nadwozia, seryjne lampy główne w technologii full-LED, duży "fartuch" przedniego spoilera z wlotami powietrza, rozdęte błotniki, 19-calowe koła aluminiowe M, muskularne burty oraz tylny pas z dwoma podwójnymi wylotami wydechu M. W odmianach Coupe i Gran Coupe dopełnieniem są wykonane z karbonu dachy. We wnętrzach znalazły się kubełkowe, obszyte skórą fotele z regulacją elektryczną. Sportowa, skórzana kierownica oferuje sterowanie nastawami trybu jazdy Drivelogic M Drive oraz łopatki do ręcznego sterowania zautomatyzowaną skrzynią biegów M DCT. Nie zabrakło też wyświetlacza przeziernego Head-Up Display, podświetlanych progów czy podnóżka.

11 / 17BMW M6 Coupe

Obraz
© zdjęcie producenta

Sportową żyłkę zdradzają atletycznie uformowane nadwozia, seryjne lampy główne w technologii full-LED, duży "fartuch" przedniego spoilera z wlotami powietrza, rozdęte błotniki, 19-calowe koła aluminiowe M, muskularne burty oraz tylny pas z dwoma podwójnymi wylotami wydechu M. W odmianach Coupe i Gran Coupe dopełnieniem są wykonane z karbonu dachy. We wnętrzach znalazły się kubełkowe, obszyte skórą fotele z regulacją elektryczną. Sportowa, skórzana kierownica oferuje sterowanie nastawami trybu jazdy Drivelogic M Drive oraz łopatki do ręcznego sterowania zautomatyzowaną skrzynią biegów M DCT. Nie zabrakło też wyświetlacza przeziernego Head-Up Display, podświetlanych progów czy podnóżka.

12 / 17BMW M6 Coupe

Obraz
© zdjęcie producenta

Sportową żyłkę zdradzają atletycznie uformowane nadwozia, seryjne lampy główne w technologii full-LED, duży "fartuch" przedniego spoilera z wlotami powietrza, rozdęte błotniki, 19-calowe koła aluminiowe M, muskularne burty oraz tylny pas z dwoma podwójnymi wylotami wydechu M. W odmianach Coupe i Gran Coupe dopełnieniem są wykonane z karbonu dachy. We wnętrzach znalazły się kubełkowe, obszyte skórą fotele z regulacją elektryczną. Sportowa, skórzana kierownica oferuje sterowanie nastawami trybu jazdy Drivelogic M Drive oraz łopatki do ręcznego sterowania zautomatyzowaną skrzynią biegów M DCT. Nie zabrakło też wyświetlacza przeziernego Head-Up Display, podświetlanych progów czy podnóżka.

13 / 17BMW M6 Coupe

Obraz
© zdjęcie producenta

Sportową żyłkę zdradzają atletycznie uformowane nadwozia, seryjne lampy główne w technologii full-LED, duży "fartuch" przedniego spoilera z wlotami powietrza, rozdęte błotniki, 19-calowe koła aluminiowe M, muskularne burty oraz tylny pas z dwoma podwójnymi wylotami wydechu M. W odmianach Coupe i Gran Coupe dopełnieniem są wykonane z karbonu dachy. We wnętrzach znalazły się kubełkowe, obszyte skórą fotele z regulacją elektryczną. Sportowa, skórzana kierownica oferuje sterowanie nastawami trybu jazdy Drivelogic M Drive oraz łopatki do ręcznego sterowania zautomatyzowaną skrzynią biegów M DCT. Nie zabrakło też wyświetlacza przeziernego Head-Up Display, podświetlanych progów czy podnóżka.

14 / 17BMW M6 Coupe

Obraz
© zdjęcie producenta

Sportową żyłkę zdradzają atletycznie uformowane nadwozia, seryjne lampy główne w technologii full-LED, duży "fartuch" przedniego spoilera z wlotami powietrza, rozdęte błotniki, 19-calowe koła aluminiowe M, muskularne burty oraz tylny pas z dwoma podwójnymi wylotami wydechu M. W odmianach Coupe i Gran Coupe dopełnieniem są wykonane z karbonu dachy. We wnętrzach znalazły się kubełkowe, obszyte skórą fotele z regulacją elektryczną. Sportowa, skórzana kierownica oferuje sterowanie nastawami trybu jazdy Drivelogic M Drive oraz łopatki do ręcznego sterowania zautomatyzowaną skrzynią biegów M DCT. Nie zabrakło też wyświetlacza przeziernego Head-Up Display, podświetlanych progów czy podnóżka.

15 / 17BMW M6 Coupe

Obraz
© zdjęcie producenta

Sportową żyłkę zdradzają atletycznie uformowane nadwozia, seryjne lampy główne w technologii full-LED, duży "fartuch" przedniego spoilera z wlotami powietrza, rozdęte błotniki, 19-calowe koła aluminiowe M, muskularne burty oraz tylny pas z dwoma podwójnymi wylotami wydechu M. W odmianach Coupe i Gran Coupe dopełnieniem są wykonane z karbonu dachy. We wnętrzach znalazły się kubełkowe, obszyte skórą fotele z regulacją elektryczną. Sportowa, skórzana kierownica oferuje sterowanie nastawami trybu jazdy Drivelogic M Drive oraz łopatki do ręcznego sterowania zautomatyzowaną skrzynią biegów M DCT. Nie zabrakło też wyświetlacza przeziernego Head-Up Display, podświetlanych progów czy podnóżka.

16 / 17BMW M6 Coupe

Obraz
© zdjęcie producenta

Sportową żyłkę zdradzają atletycznie uformowane nadwozia, seryjne lampy główne w technologii full-LED, duży "fartuch" przedniego spoilera z wlotami powietrza, rozdęte błotniki, 19-calowe koła aluminiowe M, muskularne burty oraz tylny pas z dwoma podwójnymi wylotami wydechu M. W odmianach Coupe i Gran Coupe dopełnieniem są wykonane z karbonu dachy. We wnętrzach znalazły się kubełkowe, obszyte skórą fotele z regulacją elektryczną. Sportowa, skórzana kierownica oferuje sterowanie nastawami trybu jazdy Drivelogic M Drive oraz łopatki do ręcznego sterowania zautomatyzowaną skrzynią biegów M DCT. Nie zabrakło też wyświetlacza przeziernego Head-Up Display, podświetlanych progów czy podnóżka.

17 / 17BMW M6 Coupe

Obraz
© zdjęcie producenta

Sportową żyłkę zdradzają atletycznie uformowane nadwozia, seryjne lampy główne w technologii full-LED, duży "fartuch" przedniego spoilera z wlotami powietrza, rozdęte błotniki, 19-calowe koła aluminiowe M, muskularne burty oraz tylny pas z dwoma podwójnymi wylotami wydechu M.

W odmianach Coupe i Gran Coupe dopełnieniem są wykonane z karbonu dachy. We wnętrzach znalazły się kubełkowe, obszyte skórą fotele z regulacją elektryczną. Sportowa, skórzana kierownica oferuje sterowanie nastawami trybu jazdy Drivelogic M Drive oraz łopatki do ręcznego sterowania zautomatyzowaną skrzynią biegów M DCT. Nie zabrakło też wyświetlacza przeziernego Head-Up Display, podświetlanych progów czy podnóżka.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka