WAŻNE
TERAZ

Tajne posiedzenie Sejmu. Tusk zwrócił się do Czarzastego

BMW M5 

None

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 29Osiem cylindrów i turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Popularny ostatnio downsizing nie ominął też nowej wersji modelu M5. Nie należy się jednak obawiać. Mimo, iż pod maską znalazł się „tylko” silnik V8 o pojemności 4,4l, to kierowcy nie powinni narzekać. Dzięki dwóm turbinom produkuje on 580 koni mechanicznych. Oczywiście, jak to w BMW, cała ta moc przenoszona będzie na tylną oś. Odpowiadać za to będzie dwusprzęgłowa siedmiobiegowa skrzynia specjalnie zmodyfikowana dla tego samochodu. BMW zapewnia, że nowa jednostka napędowa, mimo znacznie większej mocy, będzie palić 25 proc. mniej paliwa, a także będzie dużo bardziej przyjazna środowisku (między innymi dzięki funkcji Auto Start Stop).

/ 29Osiem cylindrów i turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Popularny ostatnio downsizing nie ominął też nowej wersji modelu M5. Nie należy się jednak obawiać. Mimo, iż pod maską znalazł się „tylko” silnik V8 o pojemności 4,4l, to kierowcy nie powinni narzekać. Dzięki dwóm turbinom produkuje on 580 koni mechanicznych. Oczywiście, jak to w BMW, cała ta moc przenoszona będzie na tylną oś. Odpowiadać za to będzie dwusprzęgłowa siedmiobiegowa skrzynia specjalnie zmodyfikowana dla tego samochodu. BMW zapewnia, że nowa jednostka napędowa, mimo znacznie większej mocy, będzie palić 25 proc. mniej paliwa, a także będzie dużo bardziej przyjazna środowisku (między innymi dzięki funkcji Auto Start Stop).

/ 29Osiem cylindrów i turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Popularny ostatnio downsizing nie ominął też nowej wersji modelu M5. Nie należy się jednak obawiać. Mimo, iż pod maską znalazł się „tylko” silnik V8 o pojemności 4,4l, to kierowcy nie powinni narzekać. Dzięki dwóm turbinom produkuje on 580 koni mechanicznych. Oczywiście, jak to w BMW, cała ta moc przenoszona będzie na tylną oś. Odpowiadać za to będzie dwusprzęgłowa siedmiobiegowa skrzynia specjalnie zmodyfikowana dla tego samochodu. BMW zapewnia, że nowa jednostka napędowa, mimo znacznie większej mocy, będzie palić 25 proc. mniej paliwa, a także będzie dużo bardziej przyjazna środowisku (między innymi dzięki funkcji Auto Start Stop).

/ 29Osiem cylindrów i turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Popularny ostatnio downsizing nie ominął też nowej wersji modelu M5. Nie należy się jednak obawiać. Mimo, iż pod maską znalazł się „tylko” silnik V8 o pojemności 4,4l, to kierowcy nie powinni narzekać. Dzięki dwóm turbinom produkuje on 580 koni mechanicznych. Oczywiście, jak to w BMW, cała ta moc przenoszona będzie na tylną oś. Odpowiadać za to będzie dwusprzęgłowa siedmiobiegowa skrzynia specjalnie zmodyfikowana dla tego samochodu. BMW zapewnia, że nowa jednostka napędowa, mimo znacznie większej mocy, będzie palić 25 proc. mniej paliwa, a także będzie dużo bardziej przyjazna środowisku (między innymi dzięki funkcji Auto Start Stop).

/ 29Osiem cylindrów i turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Popularny ostatnio downsizing nie ominął też nowej wersji modelu M5. Nie należy się jednak obawiać. Mimo, iż pod maską znalazł się „tylko” silnik V8 o pojemności 4,4l, to kierowcy nie powinni narzekać. Dzięki dwóm turbinom produkuje on 580 koni mechanicznych. Oczywiście, jak to w BMW, cała ta moc przenoszona będzie na tylną oś. Odpowiadać za to będzie dwusprzęgłowa siedmiobiegowa skrzynia specjalnie zmodyfikowana dla tego samochodu. BMW zapewnia, że nowa jednostka napędowa, mimo znacznie większej mocy, będzie palić 25 proc. mniej paliwa, a także będzie dużo bardziej przyjazna środowisku (między innymi dzięki funkcji Auto Start Stop).

/ 29Osiem cylindrów i turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Popularny ostatnio downsizing nie ominął też nowej wersji modelu M5. Nie należy się jednak obawiać. Mimo, iż pod maską znalazł się „tylko” silnik V8 o pojemności 4,4l, to kierowcy nie powinni narzekać. Dzięki dwóm turbinom produkuje on 580 koni mechanicznych. Oczywiście, jak to w BMW, cała ta moc przenoszona będzie na tylną oś. Odpowiadać za to będzie dwusprzęgłowa siedmiobiegowa skrzynia specjalnie zmodyfikowana dla tego samochodu. BMW zapewnia, że nowa jednostka napędowa, mimo znacznie większej mocy, będzie palić 25 proc. mniej paliwa, a także będzie dużo bardziej przyjazna środowisku (między innymi dzięki funkcji Auto Start Stop).

/ 29Osiem cylindrów i turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Popularny ostatnio downsizing nie ominął też nowej wersji modelu M5. Nie należy się jednak obawiać. Mimo, iż pod maską znalazł się „tylko” silnik V8 o pojemności 4,4l, to kierowcy nie powinni narzekać. Dzięki dwóm turbinom produkuje on 580 koni mechanicznych. Oczywiście, jak to w BMW, cała ta moc przenoszona będzie na tylną oś. Odpowiadać za to będzie dwusprzęgłowa siedmiobiegowa skrzynia specjalnie zmodyfikowana dla tego samochodu. BMW zapewnia, że nowa jednostka napędowa, mimo znacznie większej mocy, będzie palić 25 proc. mniej paliwa, a także będzie dużo bardziej przyjazna środowisku (między innymi dzięki funkcji Auto Start Stop).

/ 29Osiem cylindrów i turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Popularny ostatnio downsizing nie ominął też nowej wersji modelu M5. Nie należy się jednak obawiać. Mimo, iż pod maską znalazł się „tylko” silnik V8 o pojemności 4,4l, to kierowcy nie powinni narzekać. Dzięki dwóm turbinom produkuje on 580 koni mechanicznych. Oczywiście, jak to w BMW, cała ta moc przenoszona będzie na tylną oś. Odpowiadać za to będzie dwusprzęgłowa siedmiobiegowa skrzynia specjalnie zmodyfikowana dla tego samochodu. BMW zapewnia, że nowa jednostka napędowa, mimo znacznie większej mocy, będzie palić 25 proc. mniej paliwa, a także będzie dużo bardziej przyjazna środowisku (między innymi dzięki funkcji Auto Start Stop).

/ 29Osiem cylindrów i turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Popularny ostatnio downsizing nie ominął też nowej wersji modelu M5. Nie należy się jednak obawiać. Mimo, iż pod maską znalazł się „tylko” silnik V8 o pojemności 4,4l, to kierowcy nie powinni narzekać. Dzięki dwóm turbinom produkuje on 580 koni mechanicznych. Oczywiście, jak to w BMW, cała ta moc przenoszona będzie na tylną oś. Odpowiadać za to będzie dwusprzęgłowa siedmiobiegowa skrzynia specjalnie zmodyfikowana dla tego samochodu. BMW zapewnia, że nowa jednostka napędowa, mimo znacznie większej mocy, będzie palić 25 proc. mniej paliwa, a także będzie dużo bardziej przyjazna środowisku (między innymi dzięki funkcji Auto Start Stop).

10 / 29Osiem cylindrów i turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Popularny ostatnio downsizing nie ominął też nowej wersji modelu M5. Nie należy się jednak obawiać. Mimo, iż pod maską znalazł się „tylko” silnik V8 o pojemności 4,4l, to kierowcy nie powinni narzekać. Dzięki dwóm turbinom produkuje on 580 koni mechanicznych. Oczywiście, jak to w BMW, cała ta moc przenoszona będzie na tylną oś. Odpowiadać za to będzie dwusprzęgłowa siedmiobiegowa skrzynia specjalnie zmodyfikowana dla tego samochodu. BMW zapewnia, że nowa jednostka napędowa, mimo znacznie większej mocy, będzie palić 25 proc. mniej paliwa, a także będzie dużo bardziej przyjazna środowisku (między innymi dzięki funkcji Auto Start Stop).

11 / 29Osiem cylindrów i turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Popularny ostatnio downsizing nie ominął też nowej wersji modelu M5. Nie należy się jednak obawiać. Mimo, iż pod maską znalazł się „tylko” silnik V8 o pojemności 4,4l, to kierowcy nie powinni narzekać. Dzięki dwóm turbinom produkuje on 580 koni mechanicznych. Oczywiście, jak to w BMW, cała ta moc przenoszona będzie na tylną oś. Odpowiadać za to będzie dwusprzęgłowa siedmiobiegowa skrzynia specjalnie zmodyfikowana dla tego samochodu. BMW zapewnia, że nowa jednostka napędowa, mimo znacznie większej mocy, będzie palić 25 proc. mniej paliwa, a także będzie dużo bardziej przyjazna środowisku (między innymi dzięki funkcji Auto Start Stop).

12 / 29Osiem cylindrów i turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Popularny ostatnio downsizing nie ominął też nowej wersji modelu M5. Nie należy się jednak obawiać. Mimo, iż pod maską znalazł się „tylko” silnik V8 o pojemności 4,4l, to kierowcy nie powinni narzekać. Dzięki dwóm turbinom produkuje on 580 koni mechanicznych. Oczywiście, jak to w BMW, cała ta moc przenoszona będzie na tylną oś. Odpowiadać za to będzie dwusprzęgłowa siedmiobiegowa skrzynia specjalnie zmodyfikowana dla tego samochodu. BMW zapewnia, że nowa jednostka napędowa, mimo znacznie większej mocy, będzie palić 25 proc. mniej paliwa, a także będzie dużo bardziej przyjazna środowisku (między innymi dzięki funkcji Auto Start Stop).

13 / 29Osiem cylindrów i turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Popularny ostatnio downsizing nie ominął też nowej wersji modelu M5. Nie należy się jednak obawiać. Mimo, iż pod maską znalazł się „tylko” silnik V8 o pojemności 4,4l, to kierowcy nie powinni narzekać. Dzięki dwóm turbinom produkuje on 580 koni mechanicznych. Oczywiście, jak to w BMW, cała ta moc przenoszona będzie na tylną oś. Odpowiadać za to będzie dwusprzęgłowa siedmiobiegowa skrzynia specjalnie zmodyfikowana dla tego samochodu. BMW zapewnia, że nowa jednostka napędowa, mimo znacznie większej mocy, będzie palić 25 proc. mniej paliwa, a także będzie dużo bardziej przyjazna środowisku (między innymi dzięki funkcji Auto Start Stop).

14 / 29Osiem cylindrów i turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Popularny ostatnio downsizing nie ominął też nowej wersji modelu M5. Nie należy się jednak obawiać. Mimo, iż pod maską znalazł się „tylko” silnik V8 o pojemności 4,4l, to kierowcy nie powinni narzekać. Dzięki dwóm turbinom produkuje on 580 koni mechanicznych. Oczywiście, jak to w BMW, cała ta moc przenoszona będzie na tylną oś. Odpowiadać za to będzie dwusprzęgłowa siedmiobiegowa skrzynia specjalnie zmodyfikowana dla tego samochodu. BMW zapewnia, że nowa jednostka napędowa, mimo znacznie większej mocy, będzie palić 25 proc. mniej paliwa, a także będzie dużo bardziej przyjazna środowisku (między innymi dzięki funkcji Auto Start Stop).

15 / 29Osiem cylindrów i turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Popularny ostatnio downsizing nie ominął też nowej wersji modelu M5. Nie należy się jednak obawiać. Mimo, iż pod maską znalazł się „tylko” silnik V8 o pojemności 4,4l, to kierowcy nie powinni narzekać. Dzięki dwóm turbinom produkuje on 580 koni mechanicznych. Oczywiście, jak to w BMW, cała ta moc przenoszona będzie na tylną oś. Odpowiadać za to będzie dwusprzęgłowa siedmiobiegowa skrzynia specjalnie zmodyfikowana dla tego samochodu. BMW zapewnia, że nowa jednostka napędowa, mimo znacznie większej mocy, będzie palić 25 proc. mniej paliwa, a także będzie dużo bardziej przyjazna środowisku (między innymi dzięki funkcji Auto Start Stop).

16 / 29Osiem cylindrów i turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Popularny ostatnio downsizing nie ominął też nowej wersji modelu M5. Nie należy się jednak obawiać. Mimo, iż pod maską znalazł się „tylko” silnik V8 o pojemności 4,4l, to kierowcy nie powinni narzekać. Dzięki dwóm turbinom produkuje on 580 koni mechanicznych. Oczywiście, jak to w BMW, cała ta moc przenoszona będzie na tylną oś. Odpowiadać za to będzie dwusprzęgłowa siedmiobiegowa skrzynia specjalnie zmodyfikowana dla tego samochodu. BMW zapewnia, że nowa jednostka napędowa, mimo znacznie większej mocy, będzie palić 25 proc. mniej paliwa, a także będzie dużo bardziej przyjazna środowisku (między innymi dzięki funkcji Auto Start Stop).

17 / 29Osiem cylindrów i turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Popularny ostatnio downsizing nie ominął też nowej wersji modelu M5. Nie należy się jednak obawiać. Mimo, iż pod maską znalazł się „tylko” silnik V8 o pojemności 4,4l, to kierowcy nie powinni narzekać. Dzięki dwóm turbinom produkuje on 580 koni mechanicznych. Oczywiście, jak to w BMW, cała ta moc przenoszona będzie na tylną oś. Odpowiadać za to będzie dwusprzęgłowa siedmiobiegowa skrzynia specjalnie zmodyfikowana dla tego samochodu. BMW zapewnia, że nowa jednostka napędowa, mimo znacznie większej mocy, będzie palić 25 proc. mniej paliwa, a także będzie dużo bardziej przyjazna środowisku (między innymi dzięki funkcji Auto Start Stop).

18 / 29Osiem cylindrów i turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Popularny ostatnio downsizing nie ominął też nowej wersji modelu M5. Nie należy się jednak obawiać. Mimo, iż pod maską znalazł się „tylko” silnik V8 o pojemności 4,4l, to kierowcy nie powinni narzekać. Dzięki dwóm turbinom produkuje on 580 koni mechanicznych. Oczywiście, jak to w BMW, cała ta moc przenoszona będzie na tylną oś. Odpowiadać za to będzie dwusprzęgłowa siedmiobiegowa skrzynia specjalnie zmodyfikowana dla tego samochodu. BMW zapewnia, że nowa jednostka napędowa, mimo znacznie większej mocy, będzie palić 25 proc. mniej paliwa, a także będzie dużo bardziej przyjazna środowisku (między innymi dzięki funkcji Auto Start Stop).

19 / 29Osiem cylindrów i turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Popularny ostatnio downsizing nie ominął też nowej wersji modelu M5. Nie należy się jednak obawiać. Mimo, iż pod maską znalazł się „tylko” silnik V8 o pojemności 4,4l, to kierowcy nie powinni narzekać. Dzięki dwóm turbinom produkuje on 580 koni mechanicznych. Oczywiście, jak to w BMW, cała ta moc przenoszona będzie na tylną oś. Odpowiadać za to będzie dwusprzęgłowa siedmiobiegowa skrzynia specjalnie zmodyfikowana dla tego samochodu. BMW zapewnia, że nowa jednostka napędowa, mimo znacznie większej mocy, będzie palić 25 proc. mniej paliwa, a także będzie dużo bardziej przyjazna środowisku (między innymi dzięki funkcji Auto Start Stop).

20 / 29Osiem cylindrów i turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Popularny ostatnio downsizing nie ominął też nowej wersji modelu M5. Nie należy się jednak obawiać. Mimo, iż pod maską znalazł się „tylko” silnik V8 o pojemności 4,4l, to kierowcy nie powinni narzekać. Dzięki dwóm turbinom produkuje on 580 koni mechanicznych. Oczywiście, jak to w BMW, cała ta moc przenoszona będzie na tylną oś. Odpowiadać za to będzie dwusprzęgłowa siedmiobiegowa skrzynia specjalnie zmodyfikowana dla tego samochodu. BMW zapewnia, że nowa jednostka napędowa, mimo znacznie większej mocy, będzie palić 25 proc. mniej paliwa, a także będzie dużo bardziej przyjazna środowisku (między innymi dzięki funkcji Auto Start Stop).

21 / 29Osiem cylindrów i turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Popularny ostatnio downsizing nie ominął też nowej wersji modelu M5. Nie należy się jednak obawiać. Mimo, iż pod maską znalazł się „tylko” silnik V8 o pojemności 4,4l, to kierowcy nie powinni narzekać. Dzięki dwóm turbinom produkuje on 580 koni mechanicznych. Oczywiście, jak to w BMW, cała ta moc przenoszona będzie na tylną oś. Odpowiadać za to będzie dwusprzęgłowa siedmiobiegowa skrzynia specjalnie zmodyfikowana dla tego samochodu. BMW zapewnia, że nowa jednostka napędowa, mimo znacznie większej mocy, będzie palić 25 proc. mniej paliwa, a także będzie dużo bardziej przyjazna środowisku (między innymi dzięki funkcji Auto Start Stop).

22 / 29Osiem cylindrów i turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Popularny ostatnio downsizing nie ominął też nowej wersji modelu M5. Nie należy się jednak obawiać. Mimo, iż pod maską znalazł się „tylko” silnik V8 o pojemności 4,4l, to kierowcy nie powinni narzekać. Dzięki dwóm turbinom produkuje on 580 koni mechanicznych. Oczywiście, jak to w BMW, cała ta moc przenoszona będzie na tylną oś. Odpowiadać za to będzie dwusprzęgłowa siedmiobiegowa skrzynia specjalnie zmodyfikowana dla tego samochodu. BMW zapewnia, że nowa jednostka napędowa, mimo znacznie większej mocy, będzie palić 25 proc. mniej paliwa, a także będzie dużo bardziej przyjazna środowisku (między innymi dzięki funkcji Auto Start Stop).

23 / 29Osiem cylindrów i turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Popularny ostatnio downsizing nie ominął też nowej wersji modelu M5. Nie należy się jednak obawiać. Mimo, iż pod maską znalazł się „tylko” silnik V8 o pojemności 4,4l, to kierowcy nie powinni narzekać. Dzięki dwóm turbinom produkuje on 580 koni mechanicznych. Oczywiście, jak to w BMW, cała ta moc przenoszona będzie na tylną oś. Odpowiadać za to będzie dwusprzęgłowa siedmiobiegowa skrzynia specjalnie zmodyfikowana dla tego samochodu. BMW zapewnia, że nowa jednostka napędowa, mimo znacznie większej mocy, będzie palić 25 proc. mniej paliwa, a także będzie dużo bardziej przyjazna środowisku (między innymi dzięki funkcji Auto Start Stop).

24 / 29Osiem cylindrów i turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Popularny ostatnio downsizing nie ominął też nowej wersji modelu M5. Nie należy się jednak obawiać. Mimo, iż pod maską znalazł się „tylko” silnik V8 o pojemności 4,4l, to kierowcy nie powinni narzekać. Dzięki dwóm turbinom produkuje on 580 koni mechanicznych. Oczywiście, jak to w BMW, cała ta moc przenoszona będzie na tylną oś. Odpowiadać za to będzie dwusprzęgłowa siedmiobiegowa skrzynia specjalnie zmodyfikowana dla tego samochodu. BMW zapewnia, że nowa jednostka napędowa, mimo znacznie większej mocy, będzie palić 25 proc. mniej paliwa, a także będzie dużo bardziej przyjazna środowisku (między innymi dzięki funkcji Auto Start Stop).

25 / 29Osiem cylindrów i turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Popularny ostatnio downsizing nie ominął też nowej wersji modelu M5. Nie należy się jednak obawiać. Mimo, iż pod maską znalazł się „tylko” silnik V8 o pojemności 4,4l, to kierowcy nie powinni narzekać. Dzięki dwóm turbinom produkuje on 580 koni mechanicznych. Oczywiście, jak to w BMW, cała ta moc przenoszona będzie na tylną oś. Odpowiadać za to będzie dwusprzęgłowa siedmiobiegowa skrzynia specjalnie zmodyfikowana dla tego samochodu. BMW zapewnia, że nowa jednostka napędowa, mimo znacznie większej mocy, będzie palić 25 proc. mniej paliwa, a także będzie dużo bardziej przyjazna środowisku (między innymi dzięki funkcji Auto Start Stop).

26 / 29Osiem cylindrów i turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Popularny ostatnio downsizing nie ominął też nowej wersji modelu M5. Nie należy się jednak obawiać. Mimo, iż pod maską znalazł się „tylko” silnik V8 o pojemności 4,4l, to kierowcy nie powinni narzekać. Dzięki dwóm turbinom produkuje on 580 koni mechanicznych. Oczywiście, jak to w BMW, cała ta moc przenoszona będzie na tylną oś. Odpowiadać za to będzie dwusprzęgłowa siedmiobiegowa skrzynia specjalnie zmodyfikowana dla tego samochodu. BMW zapewnia, że nowa jednostka napędowa, mimo znacznie większej mocy, będzie palić 25 proc. mniej paliwa, a także będzie dużo bardziej przyjazna środowisku (między innymi dzięki funkcji Auto Start Stop).

27 / 29Osiem cylindrów i turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Popularny ostatnio downsizing nie ominął też nowej wersji modelu M5. Nie należy się jednak obawiać. Mimo, iż pod maską znalazł się „tylko” silnik V8 o pojemności 4,4l, to kierowcy nie powinni narzekać. Dzięki dwóm turbinom produkuje on 580 koni mechanicznych. Oczywiście, jak to w BMW, cała ta moc przenoszona będzie na tylną oś. Odpowiadać za to będzie dwusprzęgłowa siedmiobiegowa skrzynia specjalnie zmodyfikowana dla tego samochodu. BMW zapewnia, że nowa jednostka napędowa, mimo znacznie większej mocy, będzie palić 25 proc. mniej paliwa, a także będzie dużo bardziej przyjazna środowisku (między innymi dzięki funkcji Auto Start Stop).

28 / 29Osiem cylindrów i turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Popularny ostatnio downsizing nie ominął też nowej wersji modelu M5. Nie należy się jednak obawiać. Mimo, iż pod maską znalazł się „tylko” silnik V8 o pojemności 4,4l, to kierowcy nie powinni narzekać. Dzięki dwóm turbinom produkuje on 580 koni mechanicznych. Oczywiście, jak to w BMW, cała ta moc przenoszona będzie na tylną oś. Odpowiadać za to będzie dwusprzęgłowa siedmiobiegowa skrzynia specjalnie zmodyfikowana dla tego samochodu. BMW zapewnia, że nowa jednostka napędowa, mimo znacznie większej mocy, będzie palić 25 proc. mniej paliwa, a także będzie dużo bardziej przyjazna środowisku (między innymi dzięki funkcji Auto Start Stop).

29 / 29Osiem cylindrów i turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Popularny ostatnio downsizing nie ominął też nowej wersji modelu M5. Nie należy się jednak obawiać. Mimo, iż pod maską znalazł się „tylko” silnik V8 o pojemności 4,4l, to kierowcy nie powinni narzekać. Dzięki dwóm turbinom produkuje on 580 koni mechanicznych. Oczywiście, jak to w BMW, cała ta moc przenoszona będzie na tylną oś. Odpowiadać za to będzie dwusprzęgłowa siedmiobiegowa skrzynia specjalnie zmodyfikowana dla tego samochodu. BMW zapewnia, że nowa jednostka napędowa, mimo znacznie większej mocy, będzie palić 25 proc. mniej paliwa, a także będzie dużo bardziej przyjazna środowisku (między innymi dzięki funkcji Auto Start Stop).

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka