Trwa ładowanie...

BMW liderem polskiego segmentu premium

BMW liderem polskiego segmentu premiumŹródło: zdjęcie producenta
d2xqs7l
d2xqs7l

W ciągu pierwszych 6 miesięcy 2014 roku marka BMW osiągnęła wzrost na poziomie 43 proc. z rekordową liczbą 4215 rejestracji. Wynik ten daje BMW pozycję lidera w segmencie premium. Mini wjeżdża w drugą połowę roku z 475 zarejestrowanymi autami (wzrost o 40 proc.). BMW Motorrad także zanotował znaczący wzrost: 643 motocykle, czyli o 37 proc. więcej niż przed rokiem.

W ofercie modelowej BMW najpopularniejsze okazało się nowe BMW X5 z imponującym wynikiem 928 rejestracji. Kolejnym modelem jest BMW X3 - zarejestrowano 839 sztuk, zaś trzecie miejsce zajęło BMW serii 5 z 643 zarejestrowanymi autami. Bardzo dobre wyniki zanotowały auta klasy kompaktowej – liczba rejestracji BMW X1 wzrosła o 89 proc. do 440 sztuk, zaś BMW serii 1 znalazło 319 nowych właścicieli, co oznacza wzrost o 32 proc. Elektryczne BMW i3 sprzedano w liczbie 16 sztuk, co jest niezłym wynikiem w tym raczkującym u nas segmencie rynku.

Do czerwca najpopularniejszym modelem w gamie Mini pozostaje Countryman z 325 rejestracjami. Aż połowa z nich otrzymała najmocniejsze silniki Cooper S i Cooper SD, zaś 60 proc. napęd na cztery koła Mini All4. Zarówno Mini Countryman, jak i Paceman od lipca będą dostępne w nowych wersjach. Jesienią kolejna nowość: pięciodrzwiowa odmiana MINI Hatch.

BMW Motorrad świętuje pozycję lidera w segmencie motocykli powyżej 500 cm3. Wśród najpopularniejszych modeli w tej klasie niemal połowa nosi logo BMW. Na szczycie tabeli BMW Motorrad znalazł się R1200GS/Adventure z 272 rejestracjami. Kolejne popularne motocykle to F800GS/Adventure, K1600GT/GTL, R1200RT i S1000RR. BMW Motorrad zanotowała do czerwca 2014 łącznie 643 rejestracje oraz osiągnęła 23,86 proc. udziału w rynku.

d2xqs7l
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2xqs7l
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj