BMW i3 

W dzisiejszych czasach szczególnie premiowane są takie rozwiązania motoryzacyjne, które łagodnie - przynajmniej na pierwszy rzut oka - obchodzą się z przyrodą

Obraz
Źródło zdjęć: © Tomasz Budzik

/ 10Elektrycznie i z klasą

Obraz
© Tomasz Budzik

W dzisiejszych czasach szczególnie premiowane są takie rozwiązania motoryzacyjne, które łagodnie - przynajmniej na pierwszy rzut oka - obchodzą się z przyrodą. Jednym z nich są samochody o napędzie elektrycznym. W rozwiązaniu tym przodują Japończycy, Amerykanie i Francuzi, ale i Niemcy mają co nieco do powiedzenia. Nowe BMW i3 ma być otwarciem bawarskiej firmy na tym niełatwym rynku.

Firma BMW zapowiada, że elektryczny model i3 trafi do sprzedaży pod koniec 2013 roku. Na razie gotowy jest jego koncepcyjny egzemplarz. To pierwszy samochód bawarskiej marki o napędzie elektrycznym. Nowoczesność ma swoje odbicie również w jego wyglądzie. Miejski i3 ma zwartą sylwetkę. Przód samochodu nie pozostawia wątpliwości co do przynależności i3 do rodziny BMW. Po obu stronach charakterystycznych dla tej marki "nerek" na osłonie chłodnicy, znalazły się ciekawie zaprojektowany zespół reflektorów. Uwagę przyciągają przede wszystkim lampy do jazdy dziennej wykonane z wyprofilowanej tafli przezroczystego tworzywa, które przewodzi światło. Krótka maska szybko przechodzi w przednią szybę pochylonej pod ostrzejszym kątem, niż można byłoby się spodziewać w samochodzie miejskim.

Interesująco przedstawia się również wnętrze. Kokpit pozbawiony jest środkowego tunelu i zegarów. Zamiast nich kierowca ma do dyspozycji dwa ekrany. Mniejszy, który znajduje się za kierownicą i prostym kształcie, pokazuje najważniejsze dane dotyczące jazdy. Drugi, większy i umieszczony centralnie, może służyć do wyświetlania wskazań nawigacji. Ekologiczny charakter samochodu mają podkreślić drewniane wstawki na desce rozdzielczej.

/ 10Elektrycznie i z klasą

Obraz
© Tomasz Budzik

W dzisiejszych czasach szczególnie premiowane są takie rozwiązania motoryzacyjne, które łagodnie - przynajmniej na pierwszy rzut oka - obchodzą się z przyrodą. Jednym z nich są samochody o napędzie elektrycznym. W rozwiązaniu tym przodują Japończycy, Amerykanie i Francuzi, ale i Niemcy mają co nieco do powiedzenia. Nowe BMW i3 ma być otwarciem bawarskiej firmy na tym niełatwym rynku.

Firma BMW zapowiada, że elektryczny model i3 trafi do sprzedaży pod koniec 2013 roku. Na razie gotowy jest jego koncepcyjny egzemplarz. To pierwszy samochód bawarskiej marki o napędzie elektrycznym. Nowoczesność ma swoje odbicie również w jego wyglądzie. Miejski i3 ma zwartą sylwetkę. Przód samochodu nie pozostawia wątpliwości co do przynależności i3 do rodziny BMW. Po obu stronach charakterystycznych dla tej marki "nerek" na osłonie chłodnicy, znalazły się ciekawie zaprojektowany zespół reflektorów. Uwagę przyciągają przede wszystkim lampy do jazdy dziennej wykonane z wyprofilowanej tafli przezroczystego tworzywa, które przewodzi światło. Krótka maska szybko przechodzi w przednią szybę pochylonej pod ostrzejszym kątem, niż można byłoby się spodziewać w samochodzie miejskim.

Interesująco przedstawia się również wnętrze. Kokpit pozbawiony jest środkowego tunelu i zegarów. Zamiast nich kierowca ma do dyspozycji dwa ekrany. Mniejszy, który znajduje się za kierownicą i prostym kształcie, pokazuje najważniejsze dane dotyczące jazdy. Drugi, większy i umieszczony centralnie, może służyć do wyświetlania wskazań nawigacji. Ekologiczny charakter samochodu mają podkreślić drewniane wstawki na desce rozdzielczej.

/ 10Elektrycznie i z klasą

Obraz
© Tomasz Budzik

W dzisiejszych czasach szczególnie premiowane są takie rozwiązania motoryzacyjne, które łagodnie - przynajmniej na pierwszy rzut oka - obchodzą się z przyrodą. Jednym z nich są samochody o napędzie elektrycznym. W rozwiązaniu tym przodują Japończycy, Amerykanie i Francuzi, ale i Niemcy mają co nieco do powiedzenia. Nowe BMW i3 ma być otwarciem bawarskiej firmy na tym niełatwym rynku.

Firma BMW zapowiada, że elektryczny model i3 trafi do sprzedaży pod koniec 2013 roku. Na razie gotowy jest jego koncepcyjny egzemplarz. To pierwszy samochód bawarskiej marki o napędzie elektrycznym. Nowoczesność ma swoje odbicie również w jego wyglądzie. Miejski i3 ma zwartą sylwetkę. Przód samochodu nie pozostawia wątpliwości co do przynależności i3 do rodziny BMW. Po obu stronach charakterystycznych dla tej marki "nerek" na osłonie chłodnicy, znalazły się ciekawie zaprojektowany zespół reflektorów. Uwagę przyciągają przede wszystkim lampy do jazdy dziennej wykonane z wyprofilowanej tafli przezroczystego tworzywa, które przewodzi światło. Krótka maska szybko przechodzi w przednią szybę pochylonej pod ostrzejszym kątem, niż można byłoby się spodziewać w samochodzie miejskim.

Interesująco przedstawia się również wnętrze. Kokpit pozbawiony jest środkowego tunelu i zegarów. Zamiast nich kierowca ma do dyspozycji dwa ekrany. Mniejszy, który znajduje się za kierownicą i prostym kształcie, pokazuje najważniejsze dane dotyczące jazdy. Drugi, większy i umieszczony centralnie, może służyć do wyświetlania wskazań nawigacji. Ekologiczny charakter samochodu mają podkreślić drewniane wstawki na desce rozdzielczej.

/ 10Elektrycznie i z klasą

Obraz
© Tomasz Budzik

W dzisiejszych czasach szczególnie premiowane są takie rozwiązania motoryzacyjne, które łagodnie - przynajmniej na pierwszy rzut oka - obchodzą się z przyrodą. Jednym z nich są samochody o napędzie elektrycznym. W rozwiązaniu tym przodują Japończycy, Amerykanie i Francuzi, ale i Niemcy mają co nieco do powiedzenia. Nowe BMW i3 ma być otwarciem bawarskiej firmy na tym niełatwym rynku.

Firma BMW zapowiada, że elektryczny model i3 trafi do sprzedaży pod koniec 2013 roku. Na razie gotowy jest jego koncepcyjny egzemplarz. To pierwszy samochód bawarskiej marki o napędzie elektrycznym. Nowoczesność ma swoje odbicie również w jego wyglądzie. Miejski i3 ma zwartą sylwetkę. Przód samochodu nie pozostawia wątpliwości co do przynależności i3 do rodziny BMW. Po obu stronach charakterystycznych dla tej marki "nerek" na osłonie chłodnicy, znalazły się ciekawie zaprojektowany zespół reflektorów. Uwagę przyciągają przede wszystkim lampy do jazdy dziennej wykonane z wyprofilowanej tafli przezroczystego tworzywa, które przewodzi światło. Krótka maska szybko przechodzi w przednią szybę pochylonej pod ostrzejszym kątem, niż można byłoby się spodziewać w samochodzie miejskim.

Interesująco przedstawia się również wnętrze. Kokpit pozbawiony jest środkowego tunelu i zegarów. Zamiast nich kierowca ma do dyspozycji dwa ekrany. Mniejszy, który znajduje się za kierownicą i prostym kształcie, pokazuje najważniejsze dane dotyczące jazdy. Drugi, większy i umieszczony centralnie, może służyć do wyświetlania wskazań nawigacji. Ekologiczny charakter samochodu mają podkreślić drewniane wstawki na desce rozdzielczej.

/ 10Elektrycznie i z klasą

Obraz
© Tomasz Budzik

W dzisiejszych czasach szczególnie premiowane są takie rozwiązania motoryzacyjne, które łagodnie - przynajmniej na pierwszy rzut oka - obchodzą się z przyrodą. Jednym z nich są samochody o napędzie elektrycznym. W rozwiązaniu tym przodują Japończycy, Amerykanie i Francuzi, ale i Niemcy mają co nieco do powiedzenia. Nowe BMW i3 ma być otwarciem bawarskiej firmy na tym niełatwym rynku.

Firma BMW zapowiada, że elektryczny model i3 trafi do sprzedaży pod koniec 2013 roku. Na razie gotowy jest jego koncepcyjny egzemplarz. To pierwszy samochód bawarskiej marki o napędzie elektrycznym. Nowoczesność ma swoje odbicie również w jego wyglądzie. Miejski i3 ma zwartą sylwetkę. Przód samochodu nie pozostawia wątpliwości co do przynależności i3 do rodziny BMW. Po obu stronach charakterystycznych dla tej marki "nerek" na osłonie chłodnicy, znalazły się ciekawie zaprojektowany zespół reflektorów. Uwagę przyciągają przede wszystkim lampy do jazdy dziennej wykonane z wyprofilowanej tafli przezroczystego tworzywa, które przewodzi światło. Krótka maska szybko przechodzi w przednią szybę pochylonej pod ostrzejszym kątem, niż można byłoby się spodziewać w samochodzie miejskim.

Interesująco przedstawia się również wnętrze. Kokpit pozbawiony jest środkowego tunelu i zegarów. Zamiast nich kierowca ma do dyspozycji dwa ekrany. Mniejszy, który znajduje się za kierownicą i prostym kształcie, pokazuje najważniejsze dane dotyczące jazdy. Drugi, większy i umieszczony centralnie, może służyć do wyświetlania wskazań nawigacji. Ekologiczny charakter samochodu mają podkreślić drewniane wstawki na desce rozdzielczej.

/ 10Elektrycznie i z klasą

Obraz
© Tomasz Budzik

W dzisiejszych czasach szczególnie premiowane są takie rozwiązania motoryzacyjne, które łagodnie - przynajmniej na pierwszy rzut oka - obchodzą się z przyrodą. Jednym z nich są samochody o napędzie elektrycznym. W rozwiązaniu tym przodują Japończycy, Amerykanie i Francuzi, ale i Niemcy mają co nieco do powiedzenia. Nowe BMW i3 ma być otwarciem bawarskiej firmy na tym niełatwym rynku.

Firma BMW zapowiada, że elektryczny model i3 trafi do sprzedaży pod koniec 2013 roku. Na razie gotowy jest jego koncepcyjny egzemplarz. To pierwszy samochód bawarskiej marki o napędzie elektrycznym. Nowoczesność ma swoje odbicie również w jego wyglądzie. Miejski i3 ma zwartą sylwetkę. Przód samochodu nie pozostawia wątpliwości co do przynależności i3 do rodziny BMW. Po obu stronach charakterystycznych dla tej marki "nerek" na osłonie chłodnicy, znalazły się ciekawie zaprojektowany zespół reflektorów. Uwagę przyciągają przede wszystkim lampy do jazdy dziennej wykonane z wyprofilowanej tafli przezroczystego tworzywa, które przewodzi światło. Krótka maska szybko przechodzi w przednią szybę pochylonej pod ostrzejszym kątem, niż można byłoby się spodziewać w samochodzie miejskim.

Interesująco przedstawia się również wnętrze. Kokpit pozbawiony jest środkowego tunelu i zegarów. Zamiast nich kierowca ma do dyspozycji dwa ekrany. Mniejszy, który znajduje się za kierownicą i prostym kształcie, pokazuje najważniejsze dane dotyczące jazdy. Drugi, większy i umieszczony centralnie, może służyć do wyświetlania wskazań nawigacji. Ekologiczny charakter samochodu mają podkreślić drewniane wstawki na desce rozdzielczej.

/ 10Elektrycznie i z klasą

Obraz
© Tomasz Budzik

W dzisiejszych czasach szczególnie premiowane są takie rozwiązania motoryzacyjne, które łagodnie - przynajmniej na pierwszy rzut oka - obchodzą się z przyrodą. Jednym z nich są samochody o napędzie elektrycznym. W rozwiązaniu tym przodują Japończycy, Amerykanie i Francuzi, ale i Niemcy mają co nieco do powiedzenia. Nowe BMW i3 ma być otwarciem bawarskiej firmy na tym niełatwym rynku.

Firma BMW zapowiada, że elektryczny model i3 trafi do sprzedaży pod koniec 2013 roku. Na razie gotowy jest jego koncepcyjny egzemplarz. To pierwszy samochód bawarskiej marki o napędzie elektrycznym. Nowoczesność ma swoje odbicie również w jego wyglądzie. Miejski i3 ma zwartą sylwetkę. Przód samochodu nie pozostawia wątpliwości co do przynależności i3 do rodziny BMW. Po obu stronach charakterystycznych dla tej marki "nerek" na osłonie chłodnicy, znalazły się ciekawie zaprojektowany zespół reflektorów. Uwagę przyciągają przede wszystkim lampy do jazdy dziennej wykonane z wyprofilowanej tafli przezroczystego tworzywa, które przewodzi światło. Krótka maska szybko przechodzi w przednią szybę pochylonej pod ostrzejszym kątem, niż można byłoby się spodziewać w samochodzie miejskim.

Interesująco przedstawia się również wnętrze. Kokpit pozbawiony jest środkowego tunelu i zegarów. Zamiast nich kierowca ma do dyspozycji dwa ekrany. Mniejszy, który znajduje się za kierownicą i prostym kształcie, pokazuje najważniejsze dane dotyczące jazdy. Drugi, większy i umieszczony centralnie, może służyć do wyświetlania wskazań nawigacji. Ekologiczny charakter samochodu mają podkreślić drewniane wstawki na desce rozdzielczej.

/ 10Elektrycznie i z klasą

Obraz
© Tomasz Budzik

W dzisiejszych czasach szczególnie premiowane są takie rozwiązania motoryzacyjne, które łagodnie - przynajmniej na pierwszy rzut oka - obchodzą się z przyrodą. Jednym z nich są samochody o napędzie elektrycznym. W rozwiązaniu tym przodują Japończycy, Amerykanie i Francuzi, ale i Niemcy mają co nieco do powiedzenia. Nowe BMW i3 ma być otwarciem bawarskiej firmy na tym niełatwym rynku.

Firma BMW zapowiada, że elektryczny model i3 trafi do sprzedaży pod koniec 2013 roku. Na razie gotowy jest jego koncepcyjny egzemplarz. To pierwszy samochód bawarskiej marki o napędzie elektrycznym. Nowoczesność ma swoje odbicie również w jego wyglądzie. Miejski i3 ma zwartą sylwetkę. Przód samochodu nie pozostawia wątpliwości co do przynależności i3 do rodziny BMW. Po obu stronach charakterystycznych dla tej marki "nerek" na osłonie chłodnicy, znalazły się ciekawie zaprojektowany zespół reflektorów. Uwagę przyciągają przede wszystkim lampy do jazdy dziennej wykonane z wyprofilowanej tafli przezroczystego tworzywa, które przewodzi światło. Krótka maska szybko przechodzi w przednią szybę pochylonej pod ostrzejszym kątem, niż można byłoby się spodziewać w samochodzie miejskim.

Interesująco przedstawia się również wnętrze. Kokpit pozbawiony jest środkowego tunelu i zegarów. Zamiast nich kierowca ma do dyspozycji dwa ekrany. Mniejszy, który znajduje się za kierownicą i prostym kształcie, pokazuje najważniejsze dane dotyczące jazdy. Drugi, większy i umieszczony centralnie, może służyć do wyświetlania wskazań nawigacji. Ekologiczny charakter samochodu mają podkreślić drewniane wstawki na desce rozdzielczej.

/ 10Elektrycznie i z klasą

Obraz
© Tomasz Budzik

W dzisiejszych czasach szczególnie premiowane są takie rozwiązania motoryzacyjne, które łagodnie - przynajmniej na pierwszy rzut oka - obchodzą się z przyrodą. Jednym z nich są samochody o napędzie elektrycznym. W rozwiązaniu tym przodują Japończycy, Amerykanie i Francuzi, ale i Niemcy mają co nieco do powiedzenia. Nowe BMW i3 ma być otwarciem bawarskiej firmy na tym niełatwym rynku.

Firma BMW zapowiada, że elektryczny model i3 trafi do sprzedaży pod koniec 2013 roku. Na razie gotowy jest jego koncepcyjny egzemplarz. To pierwszy samochód bawarskiej marki o napędzie elektrycznym. Nowoczesność ma swoje odbicie również w jego wyglądzie. Miejski i3 ma zwartą sylwetkę. Przód samochodu nie pozostawia wątpliwości co do przynależności i3 do rodziny BMW. Po obu stronach charakterystycznych dla tej marki "nerek" na osłonie chłodnicy, znalazły się ciekawie zaprojektowany zespół reflektorów. Uwagę przyciągają przede wszystkim lampy do jazdy dziennej wykonane z wyprofilowanej tafli przezroczystego tworzywa, które przewodzi światło. Krótka maska szybko przechodzi w przednią szybę pochylonej pod ostrzejszym kątem, niż można byłoby się spodziewać w samochodzie miejskim.

Interesująco przedstawia się również wnętrze. Kokpit pozbawiony jest środkowego tunelu i zegarów. Zamiast nich kierowca ma do dyspozycji dwa ekrany. Mniejszy, który znajduje się za kierownicą i prostym kształcie, pokazuje najważniejsze dane dotyczące jazdy. Drugi, większy i umieszczony centralnie, może służyć do wyświetlania wskazań nawigacji. Ekologiczny charakter samochodu mają podkreślić drewniane wstawki na desce rozdzielczej.

10 / 10Elektrycznie i z klasą

Obraz
© Tomasz Budzik

W dzisiejszych czasach szczególnie premiowane są takie rozwiązania motoryzacyjne, które łagodnie - przynajmniej na pierwszy rzut oka - obchodzą się z przyrodą. Jednym z nich są samochody o napędzie elektrycznym. W rozwiązaniu tym przodują Japończycy, Amerykanie i Francuzi, ale i Niemcy mają co nieco do powiedzenia. Nowe BMW i3 ma być otwarciem bawarskiej firmy na tym niełatwym rynku.

Firma BMW zapowiada, że elektryczny model i3 trafi do sprzedaży pod koniec 2013 roku. Na razie gotowy jest jego koncepcyjny egzemplarz. To pierwszy samochód bawarskiej marki o napędzie elektrycznym. Nowoczesność ma swoje odbicie również w jego wyglądzie. Miejski i3 ma zwartą sylwetkę. Przód samochodu nie pozostawia wątpliwości co do przynależności i3 do rodziny BMW. Po obu stronach charakterystycznych dla tej marki "nerek" na osłonie chłodnicy, znalazły się ciekawie zaprojektowany zespół reflektorów. Uwagę przyciągają przede wszystkim lampy do jazdy dziennej wykonane z wyprofilowanej tafli przezroczystego tworzywa, które przewodzi światło. Krótka maska szybko przechodzi w przednią szybę pochylonej pod ostrzejszym kątem, niż można byłoby się spodziewać w samochodzie miejskim.

Interesująco przedstawia się również wnętrze. Kokpit pozbawiony jest środkowego tunelu i zegarów. Zamiast nich kierowca ma do dyspozycji dwa ekrany. Mniejszy, który znajduje się za kierownicą i prostym kształcie, pokazuje najważniejsze dane dotyczące jazdy. Drugi, większy i umieszczony centralnie, może służyć do wyświetlania wskazań nawigacji. Ekologiczny charakter samochodu mają podkreślić drewniane wstawki na desce rozdzielczej.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro