WAŻNE
TERAZ

Szef KOWR z PSL spotykał się z założycielem Dawtony tuż przed wybuchem afery CPK

BMW Concept Roadster

Zaprezentwany podczas Concorso d'Eleganza Villa d'Este motocykl jest typowym roadsterem BMW z dwucylindrowym silnikiem przeciwsobnym

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 14Klasyka i nowoczesność

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany podczas Concorso d'Eleganza Villa d'Este motocykl jest typowym roadsterem BMW z dwucylindrowym silnikiem przeciwsobnym, jednostronnym wahaczem z wałem napędowym i lekką, rurową ramą przestrzenną. Silnik ma tu pojemność 1170 ccm, rozwija 92 kW/125 KM przy 7750 obr./min oraz 125 Nm/6500 obr./min. Silnik jest nie tylko napędem, to również centralny punkt wizualny BMW Concept Roadstera, który dzięki kompaktowym proporcjom – niskim przód i wysoki tył – robi dynamiczne wrażenie nawet gdy stoi.

Lampa główna motocykla Concept Roadster to nowoczesna, dynamiczna interpretacja klasycznej okrągłej lampy, choć technologicznie – dzięki zastosowaniu w pełni diodowego oświetlenia LED – to nowoczesne źródło światła. Cała tylna część posiada lśniące powierzchnie z aluminium, z zaprojektowanymi jako industrialnie nagie strukturami szkieletu.

Nie mniejsze znaczenie mają elementy osłonowe i aerodynamiczne, których formy wzbudzają grę światła i cieni z klasycznymi barwami motocykli tej marki.

/ 14Klasyka i nowoczesność

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany podczas Concorso d'Eleganza Villa d'Este motocykl jest typowym roadsterem BMW z dwucylindrowym silnikiem przeciwsobnym, jednostronnym wahaczem z wałem napędowym i lekką, rurową ramą przestrzenną. Silnik ma tu pojemność 1170 ccm, rozwija 92 kW/125 KM przy 7750 obr./min oraz 125 Nm/6500 obr./min. Silnik jest nie tylko napędem, to również centralny punkt wizualny BMW Concept Roadstera, który dzięki kompaktowym proporcjom – niskim przód i wysoki tył – robi dynamiczne wrażenie nawet gdy stoi.

Lampa główna motocykla Concept Roadster to nowoczesna, dynamiczna interpretacja klasycznej okrągłej lampy, choć technologicznie – dzięki zastosowaniu w pełni diodowego oświetlenia LED – to nowoczesne źródło światła. Cała tylna część posiada lśniące powierzchnie z aluminium, z zaprojektowanymi jako industrialnie nagie strukturami szkieletu.

Nie mniejsze znaczenie mają elementy osłonowe i aerodynamiczne, których formy wzbudzają grę światła i cieni z klasycznymi barwami motocykli tej marki.

/ 14Klasyka i nowoczesność

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany podczas Concorso d'Eleganza Villa d'Este motocykl jest typowym roadsterem BMW z dwucylindrowym silnikiem przeciwsobnym, jednostronnym wahaczem z wałem napędowym i lekką, rurową ramą przestrzenną. Silnik ma tu pojemność 1170 ccm, rozwija 92 kW/125 KM przy 7750 obr./min oraz 125 Nm/6500 obr./min. Silnik jest nie tylko napędem, to również centralny punkt wizualny BMW Concept Roadstera, który dzięki kompaktowym proporcjom – niskim przód i wysoki tył – robi dynamiczne wrażenie nawet gdy stoi.

Lampa główna motocykla Concept Roadster to nowoczesna, dynamiczna interpretacja klasycznej okrągłej lampy, choć technologicznie – dzięki zastosowaniu w pełni diodowego oświetlenia LED – to nowoczesne źródło światła. Cała tylna część posiada lśniące powierzchnie z aluminium, z zaprojektowanymi jako industrialnie nagie strukturami szkieletu.

Nie mniejsze znaczenie mają elementy osłonowe i aerodynamiczne, których formy wzbudzają grę światła i cieni z klasycznymi barwami motocykli tej marki.

/ 14Klasyka i nowoczesność

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany podczas Concorso d'Eleganza Villa d'Este motocykl jest typowym roadsterem BMW z dwucylindrowym silnikiem przeciwsobnym, jednostronnym wahaczem z wałem napędowym i lekką, rurową ramą przestrzenną. Silnik ma tu pojemność 1170 ccm, rozwija 92 kW/125 KM przy 7750 obr./min oraz 125 Nm/6500 obr./min. Silnik jest nie tylko napędem, to również centralny punkt wizualny BMW Concept Roadstera, który dzięki kompaktowym proporcjom – niskim przód i wysoki tył – robi dynamiczne wrażenie nawet gdy stoi.

Lampa główna motocykla Concept Roadster to nowoczesna, dynamiczna interpretacja klasycznej okrągłej lampy, choć technologicznie – dzięki zastosowaniu w pełni diodowego oświetlenia LED – to nowoczesne źródło światła. Cała tylna część posiada lśniące powierzchnie z aluminium, z zaprojektowanymi jako industrialnie nagie strukturami szkieletu.

Nie mniejsze znaczenie mają elementy osłonowe i aerodynamiczne, których formy wzbudzają grę światła i cieni z klasycznymi barwami motocykli tej marki.

/ 14Klasyka i nowoczesność

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany podczas Concorso d'Eleganza Villa d'Este motocykl jest typowym roadsterem BMW z dwucylindrowym silnikiem przeciwsobnym, jednostronnym wahaczem z wałem napędowym i lekką, rurową ramą przestrzenną. Silnik ma tu pojemność 1170 ccm, rozwija 92 kW/125 KM przy 7750 obr./min oraz 125 Nm/6500 obr./min. Silnik jest nie tylko napędem, to również centralny punkt wizualny BMW Concept Roadstera, który dzięki kompaktowym proporcjom – niskim przód i wysoki tył – robi dynamiczne wrażenie nawet gdy stoi.

Lampa główna motocykla Concept Roadster to nowoczesna, dynamiczna interpretacja klasycznej okrągłej lampy, choć technologicznie – dzięki zastosowaniu w pełni diodowego oświetlenia LED – to nowoczesne źródło światła. Cała tylna część posiada lśniące powierzchnie z aluminium, z zaprojektowanymi jako industrialnie nagie strukturami szkieletu.

Nie mniejsze znaczenie mają elementy osłonowe i aerodynamiczne, których formy wzbudzają grę światła i cieni z klasycznymi barwami motocykli tej marki.

/ 14Klasyka i nowoczesność

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany podczas Concorso d'Eleganza Villa d'Este motocykl jest typowym roadsterem BMW z dwucylindrowym silnikiem przeciwsobnym, jednostronnym wahaczem z wałem napędowym i lekką, rurową ramą przestrzenną. Silnik ma tu pojemność 1170 ccm, rozwija 92 kW/125 KM przy 7750 obr./min oraz 125 Nm/6500 obr./min. Silnik jest nie tylko napędem, to również centralny punkt wizualny BMW Concept Roadstera, który dzięki kompaktowym proporcjom – niskim przód i wysoki tył – robi dynamiczne wrażenie nawet gdy stoi.

Lampa główna motocykla Concept Roadster to nowoczesna, dynamiczna interpretacja klasycznej okrągłej lampy, choć technologicznie – dzięki zastosowaniu w pełni diodowego oświetlenia LED – to nowoczesne źródło światła. Cała tylna część posiada lśniące powierzchnie z aluminium, z zaprojektowanymi jako industrialnie nagie strukturami szkieletu.

Nie mniejsze znaczenie mają elementy osłonowe i aerodynamiczne, których formy wzbudzają grę światła i cieni z klasycznymi barwami motocykli tej marki.

/ 14Klasyka i nowoczesność

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany podczas Concorso d'Eleganza Villa d'Este motocykl jest typowym roadsterem BMW z dwucylindrowym silnikiem przeciwsobnym, jednostronnym wahaczem z wałem napędowym i lekką, rurową ramą przestrzenną. Silnik ma tu pojemność 1170 ccm, rozwija 92 kW/125 KM przy 7750 obr./min oraz 125 Nm/6500 obr./min. Silnik jest nie tylko napędem, to również centralny punkt wizualny BMW Concept Roadstera, który dzięki kompaktowym proporcjom – niskim przód i wysoki tył – robi dynamiczne wrażenie nawet gdy stoi.

Lampa główna motocykla Concept Roadster to nowoczesna, dynamiczna interpretacja klasycznej okrągłej lampy, choć technologicznie – dzięki zastosowaniu w pełni diodowego oświetlenia LED – to nowoczesne źródło światła. Cała tylna część posiada lśniące powierzchnie z aluminium, z zaprojektowanymi jako industrialnie nagie strukturami szkieletu.

Nie mniejsze znaczenie mają elementy osłonowe i aerodynamiczne, których formy wzbudzają grę światła i cieni z klasycznymi barwami motocykli tej marki.

/ 14Klasyka i nowoczesność

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany podczas Concorso d'Eleganza Villa d'Este motocykl jest typowym roadsterem BMW z dwucylindrowym silnikiem przeciwsobnym, jednostronnym wahaczem z wałem napędowym i lekką, rurową ramą przestrzenną. Silnik ma tu pojemność 1170 ccm, rozwija 92 kW/125 KM przy 7750 obr./min oraz 125 Nm/6500 obr./min. Silnik jest nie tylko napędem, to również centralny punkt wizualny BMW Concept Roadstera, który dzięki kompaktowym proporcjom – niskim przód i wysoki tył – robi dynamiczne wrażenie nawet gdy stoi.

Lampa główna motocykla Concept Roadster to nowoczesna, dynamiczna interpretacja klasycznej okrągłej lampy, choć technologicznie – dzięki zastosowaniu w pełni diodowego oświetlenia LED – to nowoczesne źródło światła. Cała tylna część posiada lśniące powierzchnie z aluminium, z zaprojektowanymi jako industrialnie nagie strukturami szkieletu.

Nie mniejsze znaczenie mają elementy osłonowe i aerodynamiczne, których formy wzbudzają grę światła i cieni z klasycznymi barwami motocykli tej marki.

/ 14Klasyka i nowoczesność

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany podczas Concorso d'Eleganza Villa d'Este motocykl jest typowym roadsterem BMW z dwucylindrowym silnikiem przeciwsobnym, jednostronnym wahaczem z wałem napędowym i lekką, rurową ramą przestrzenną. Silnik ma tu pojemność 1170 ccm, rozwija 92 kW/125 KM przy 7750 obr./min oraz 125 Nm/6500 obr./min. Silnik jest nie tylko napędem, to również centralny punkt wizualny BMW Concept Roadstera, który dzięki kompaktowym proporcjom – niskim przód i wysoki tył – robi dynamiczne wrażenie nawet gdy stoi.

Lampa główna motocykla Concept Roadster to nowoczesna, dynamiczna interpretacja klasycznej okrągłej lampy, choć technologicznie – dzięki zastosowaniu w pełni diodowego oświetlenia LED – to nowoczesne źródło światła. Cała tylna część posiada lśniące powierzchnie z aluminium, z zaprojektowanymi jako industrialnie nagie strukturami szkieletu.

Nie mniejsze znaczenie mają elementy osłonowe i aerodynamiczne, których formy wzbudzają grę światła i cieni z klasycznymi barwami motocykli tej marki.

10 / 14Klasyka i nowoczesność

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany podczas Concorso d'Eleganza Villa d'Este motocykl jest typowym roadsterem BMW z dwucylindrowym silnikiem przeciwsobnym, jednostronnym wahaczem z wałem napędowym i lekką, rurową ramą przestrzenną. Silnik ma tu pojemność 1170 ccm, rozwija 92 kW/125 KM przy 7750 obr./min oraz 125 Nm/6500 obr./min. Silnik jest nie tylko napędem, to również centralny punkt wizualny BMW Concept Roadstera, który dzięki kompaktowym proporcjom – niskim przód i wysoki tył – robi dynamiczne wrażenie nawet gdy stoi.

Lampa główna motocykla Concept Roadster to nowoczesna, dynamiczna interpretacja klasycznej okrągłej lampy, choć technologicznie – dzięki zastosowaniu w pełni diodowego oświetlenia LED – to nowoczesne źródło światła. Cała tylna część posiada lśniące powierzchnie z aluminium, z zaprojektowanymi jako industrialnie nagie strukturami szkieletu.

Nie mniejsze znaczenie mają elementy osłonowe i aerodynamiczne, których formy wzbudzają grę światła i cieni z klasycznymi barwami motocykli tej marki.

11 / 14Klasyka i nowoczesność

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany podczas Concorso d'Eleganza Villa d'Este motocykl jest typowym roadsterem BMW z dwucylindrowym silnikiem przeciwsobnym, jednostronnym wahaczem z wałem napędowym i lekką, rurową ramą przestrzenną. Silnik ma tu pojemność 1170 ccm, rozwija 92 kW/125 KM przy 7750 obr./min oraz 125 Nm/6500 obr./min. Silnik jest nie tylko napędem, to również centralny punkt wizualny BMW Concept Roadstera, który dzięki kompaktowym proporcjom – niskim przód i wysoki tył – robi dynamiczne wrażenie nawet gdy stoi.

Lampa główna motocykla Concept Roadster to nowoczesna, dynamiczna interpretacja klasycznej okrągłej lampy, choć technologicznie – dzięki zastosowaniu w pełni diodowego oświetlenia LED – to nowoczesne źródło światła. Cała tylna część posiada lśniące powierzchnie z aluminium, z zaprojektowanymi jako industrialnie nagie strukturami szkieletu.

Nie mniejsze znaczenie mają elementy osłonowe i aerodynamiczne, których formy wzbudzają grę światła i cieni z klasycznymi barwami motocykli tej marki.

12 / 14Klasyka i nowoczesność

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany podczas Concorso d'Eleganza Villa d'Este motocykl jest typowym roadsterem BMW z dwucylindrowym silnikiem przeciwsobnym, jednostronnym wahaczem z wałem napędowym i lekką, rurową ramą przestrzenną. Silnik ma tu pojemność 1170 ccm, rozwija 92 kW/125 KM przy 7750 obr./min oraz 125 Nm/6500 obr./min. Silnik jest nie tylko napędem, to również centralny punkt wizualny BMW Concept Roadstera, który dzięki kompaktowym proporcjom – niskim przód i wysoki tył – robi dynamiczne wrażenie nawet gdy stoi.

Lampa główna motocykla Concept Roadster to nowoczesna, dynamiczna interpretacja klasycznej okrągłej lampy, choć technologicznie – dzięki zastosowaniu w pełni diodowego oświetlenia LED – to nowoczesne źródło światła. Cała tylna część posiada lśniące powierzchnie z aluminium, z zaprojektowanymi jako industrialnie nagie strukturami szkieletu.

Nie mniejsze znaczenie mają elementy osłonowe i aerodynamiczne, których formy wzbudzają grę światła i cieni z klasycznymi barwami motocykli tej marki.

13 / 14Klasyka i nowoczesność

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany podczas Concorso d'Eleganza Villa d'Este motocykl jest typowym roadsterem BMW z dwucylindrowym silnikiem przeciwsobnym, jednostronnym wahaczem z wałem napędowym i lekką, rurową ramą przestrzenną. Silnik ma tu pojemność 1170 ccm, rozwija 92 kW/125 KM przy 7750 obr./min oraz 125 Nm/6500 obr./min. Silnik jest nie tylko napędem, to również centralny punkt wizualny BMW Concept Roadstera, który dzięki kompaktowym proporcjom – niskim przód i wysoki tył – robi dynamiczne wrażenie nawet gdy stoi.

Lampa główna motocykla Concept Roadster to nowoczesna, dynamiczna interpretacja klasycznej okrągłej lampy, choć technologicznie – dzięki zastosowaniu w pełni diodowego oświetlenia LED – to nowoczesne źródło światła. Cała tylna część posiada lśniące powierzchnie z aluminium, z zaprojektowanymi jako industrialnie nagie strukturami szkieletu.

Nie mniejsze znaczenie mają elementy osłonowe i aerodynamiczne, których formy wzbudzają grę światła i cieni z klasycznymi barwami motocykli tej marki.

14 / 14Klasyka i nowoczesność

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany podczas Concorso d'Eleganza Villa d'Este motocykl jest typowym roadsterem BMW z dwucylindrowym silnikiem przeciwsobnym, jednostronnym wahaczem z wałem napędowym i lekką, rurową ramą przestrzenną. Silnik ma tu pojemność 1170 ccm, rozwija 92 kW/125 KM przy 7750 obr./min oraz 125 Nm/6500 obr./min. Silnik jest nie tylko napędem, to również centralny punkt wizualny BMW Concept Roadstera, który dzięki kompaktowym proporcjom – niskim przód i wysoki tył – robi dynamiczne wrażenie nawet gdy stoi.

Lampa główna motocykla Concept Roadster to nowoczesna, dynamiczna interpretacja klasycznej okrągłej lampy, choć technologicznie – dzięki zastosowaniu w pełni diodowego oświetlenia LED – to nowoczesne źródło światła. Cała tylna część posiada lśniące powierzchnie z aluminium, z zaprojektowanymi jako industrialnie nagie strukturami szkieletu.

Nie mniejsze znaczenie mają elementy osłonowe i aerodynamiczne, których formy wzbudzają grę światła i cieni z klasycznymi barwami motocykli tej marki.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy