BMW Concept Active Tourer Outdoor

Swoim kształtem Active Tourer Outdoor prezentuje połączenie hatchbacka, kombi, vana, a nawet SUV-a

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 15Hybryda dla rowerzystów

Obraz
© zdjęcie producenta

Swoim kształtem Active Tourer Outdoor prezentuje połączenie hatchbacka, kombi, vana, a nawet SUV-a. Takie nadwozie związane jest z funkcjonalnością tego modelu, który pozwala na wygodnie przewiezienie dwóch rowerów we wnętrzu. Po złożeniu tylnej kanapy uzyskujemy miejsce na rowery i bagaż przydatny podczas dłuższego wypadu.

Za napęd koncepcyjnego BMW odpowiada układ hybrydowy typu plug-in. Pod maską znalazł się trzycylindrowy, turbodoładowany silnik o pojemności 1,5 l, który współpracuje z jednostką elektryczną podłączoną do akumulatorów znajdujących pod podłogą w tylnej części auta. Taki system dostarcza 190 KM, co pozwala na rozpędzenie auta do 100 km/h w czasie poniżej 8 sekund i osiągnięcie 200 km/h. BMW zapewnia, że mimo takich osiągów, samochód zadowala się średnio jedynie 2,5 l/100 km.

/ 15Hybryda dla rowerzystów

Obraz
© zdjęcie producenta

Swoim kształtem Active Tourer Outdoor prezentuje połączenie hatchbacka, kombi, vana, a nawet SUV-a. Takie nadwozie związane jest z funkcjonalnością tego modelu, który pozwala na wygodnie przewiezienie dwóch rowerów we wnętrzu. Po złożeniu tylnej kanapy uzyskujemy miejsce na rowery i bagaż przydatny podczas dłuższego wypadu.

Za napęd koncepcyjnego BMW odpowiada układ hybrydowy typu plug-in. Pod maską znalazł się trzycylindrowy, turbodoładowany silnik o pojemności 1,5 l, który współpracuje z jednostką elektryczną podłączoną do akumulatorów znajdujących pod podłogą w tylnej części auta. Taki system dostarcza 190 KM, co pozwala na rozpędzenie auta do 100 km/h w czasie poniżej 8 sekund i osiągnięcie 200 km/h. BMW zapewnia, że mimo takich osiągów, samochód zadowala się średnio jedynie 2,5 l/100 km.

/ 15Hybryda dla rowerzystów

Obraz
© zdjęcie producenta

Swoim kształtem Active Tourer Outdoor prezentuje połączenie hatchbacka, kombi, vana, a nawet SUV-a. Takie nadwozie związane jest z funkcjonalnością tego modelu, który pozwala na wygodnie przewiezienie dwóch rowerów we wnętrzu. Po złożeniu tylnej kanapy uzyskujemy miejsce na rowery i bagaż przydatny podczas dłuższego wypadu.

Za napęd koncepcyjnego BMW odpowiada układ hybrydowy typu plug-in. Pod maską znalazł się trzycylindrowy, turbodoładowany silnik o pojemności 1,5 l, który współpracuje z jednostką elektryczną podłączoną do akumulatorów znajdujących pod podłogą w tylnej części auta. Taki system dostarcza 190 KM, co pozwala na rozpędzenie auta do 100 km/h w czasie poniżej 8 sekund i osiągnięcie 200 km/h. BMW zapewnia, że mimo takich osiągów, samochód zadowala się średnio jedynie 2,5 l/100 km.

/ 15Hybryda dla rowerzystów

Obraz
© zdjęcie producenta

Swoim kształtem Active Tourer Outdoor prezentuje połączenie hatchbacka, kombi, vana, a nawet SUV-a. Takie nadwozie związane jest z funkcjonalnością tego modelu, który pozwala na wygodnie przewiezienie dwóch rowerów we wnętrzu. Po złożeniu tylnej kanapy uzyskujemy miejsce na rowery i bagaż przydatny podczas dłuższego wypadu.

Za napęd koncepcyjnego BMW odpowiada układ hybrydowy typu plug-in. Pod maską znalazł się trzycylindrowy, turbodoładowany silnik o pojemności 1,5 l, który współpracuje z jednostką elektryczną podłączoną do akumulatorów znajdujących pod podłogą w tylnej części auta. Taki system dostarcza 190 KM, co pozwala na rozpędzenie auta do 100 km/h w czasie poniżej 8 sekund i osiągnięcie 200 km/h. BMW zapewnia, że mimo takich osiągów, samochód zadowala się średnio jedynie 2,5 l/100 km.

/ 15Hybryda dla rowerzystów

Obraz
© zdjęcie producenta

Swoim kształtem Active Tourer Outdoor prezentuje połączenie hatchbacka, kombi, vana, a nawet SUV-a. Takie nadwozie związane jest z funkcjonalnością tego modelu, który pozwala na wygodnie przewiezienie dwóch rowerów we wnętrzu. Po złożeniu tylnej kanapy uzyskujemy miejsce na rowery i bagaż przydatny podczas dłuższego wypadu.

Za napęd koncepcyjnego BMW odpowiada układ hybrydowy typu plug-in. Pod maską znalazł się trzycylindrowy, turbodoładowany silnik o pojemności 1,5 l, który współpracuje z jednostką elektryczną podłączoną do akumulatorów znajdujących pod podłogą w tylnej części auta. Taki system dostarcza 190 KM, co pozwala na rozpędzenie auta do 100 km/h w czasie poniżej 8 sekund i osiągnięcie 200 km/h. BMW zapewnia, że mimo takich osiągów, samochód zadowala się średnio jedynie 2,5 l/100 km.

/ 15Hybryda dla rowerzystów

Obraz
© zdjęcie producenta

Swoim kształtem Active Tourer Outdoor prezentuje połączenie hatchbacka, kombi, vana, a nawet SUV-a. Takie nadwozie związane jest z funkcjonalnością tego modelu, który pozwala na wygodnie przewiezienie dwóch rowerów we wnętrzu. Po złożeniu tylnej kanapy uzyskujemy miejsce na rowery i bagaż przydatny podczas dłuższego wypadu.

Za napęd koncepcyjnego BMW odpowiada układ hybrydowy typu plug-in. Pod maską znalazł się trzycylindrowy, turbodoładowany silnik o pojemności 1,5 l, który współpracuje z jednostką elektryczną podłączoną do akumulatorów znajdujących pod podłogą w tylnej części auta. Taki system dostarcza 190 KM, co pozwala na rozpędzenie auta do 100 km/h w czasie poniżej 8 sekund i osiągnięcie 200 km/h. BMW zapewnia, że mimo takich osiągów, samochód zadowala się średnio jedynie 2,5 l/100 km.

/ 15Hybryda dla rowerzystów

Obraz
© zdjęcie producenta

Swoim kształtem Active Tourer Outdoor prezentuje połączenie hatchbacka, kombi, vana, a nawet SUV-a. Takie nadwozie związane jest z funkcjonalnością tego modelu, który pozwala na wygodnie przewiezienie dwóch rowerów we wnętrzu. Po złożeniu tylnej kanapy uzyskujemy miejsce na rowery i bagaż przydatny podczas dłuższego wypadu.

Za napęd koncepcyjnego BMW odpowiada układ hybrydowy typu plug-in. Pod maską znalazł się trzycylindrowy, turbodoładowany silnik o pojemności 1,5 l, który współpracuje z jednostką elektryczną podłączoną do akumulatorów znajdujących pod podłogą w tylnej części auta. Taki system dostarcza 190 KM, co pozwala na rozpędzenie auta do 100 km/h w czasie poniżej 8 sekund i osiągnięcie 200 km/h. BMW zapewnia, że mimo takich osiągów, samochód zadowala się średnio jedynie 2,5 l/100 km.

/ 15Hybryda dla rowerzystów

Obraz
© zdjęcie producenta

Swoim kształtem Active Tourer Outdoor prezentuje połączenie hatchbacka, kombi, vana, a nawet SUV-a. Takie nadwozie związane jest z funkcjonalnością tego modelu, który pozwala na wygodnie przewiezienie dwóch rowerów we wnętrzu. Po złożeniu tylnej kanapy uzyskujemy miejsce na rowery i bagaż przydatny podczas dłuższego wypadu.

Za napęd koncepcyjnego BMW odpowiada układ hybrydowy typu plug-in. Pod maską znalazł się trzycylindrowy, turbodoładowany silnik o pojemności 1,5 l, który współpracuje z jednostką elektryczną podłączoną do akumulatorów znajdujących pod podłogą w tylnej części auta. Taki system dostarcza 190 KM, co pozwala na rozpędzenie auta do 100 km/h w czasie poniżej 8 sekund i osiągnięcie 200 km/h. BMW zapewnia, że mimo takich osiągów, samochód zadowala się średnio jedynie 2,5 l/100 km.

/ 15Hybryda dla rowerzystów

Obraz
© zdjęcie producenta

Swoim kształtem Active Tourer Outdoor prezentuje połączenie hatchbacka, kombi, vana, a nawet SUV-a. Takie nadwozie związane jest z funkcjonalnością tego modelu, który pozwala na wygodnie przewiezienie dwóch rowerów we wnętrzu. Po złożeniu tylnej kanapy uzyskujemy miejsce na rowery i bagaż przydatny podczas dłuższego wypadu.

Za napęd koncepcyjnego BMW odpowiada układ hybrydowy typu plug-in. Pod maską znalazł się trzycylindrowy, turbodoładowany silnik o pojemności 1,5 l, który współpracuje z jednostką elektryczną podłączoną do akumulatorów znajdujących pod podłogą w tylnej części auta. Taki system dostarcza 190 KM, co pozwala na rozpędzenie auta do 100 km/h w czasie poniżej 8 sekund i osiągnięcie 200 km/h. BMW zapewnia, że mimo takich osiągów, samochód zadowala się średnio jedynie 2,5 l/100 km.

10 / 15Hybryda dla rowerzystów

Obraz
© zdjęcie producenta

Swoim kształtem Active Tourer Outdoor prezentuje połączenie hatchbacka, kombi, vana, a nawet SUV-a. Takie nadwozie związane jest z funkcjonalnością tego modelu, który pozwala na wygodnie przewiezienie dwóch rowerów we wnętrzu. Po złożeniu tylnej kanapy uzyskujemy miejsce na rowery i bagaż przydatny podczas dłuższego wypadu.

Za napęd koncepcyjnego BMW odpowiada układ hybrydowy typu plug-in. Pod maską znalazł się trzycylindrowy, turbodoładowany silnik o pojemności 1,5 l, który współpracuje z jednostką elektryczną podłączoną do akumulatorów znajdujących pod podłogą w tylnej części auta. Taki system dostarcza 190 KM, co pozwala na rozpędzenie auta do 100 km/h w czasie poniżej 8 sekund i osiągnięcie 200 km/h. BMW zapewnia, że mimo takich osiągów, samochód zadowala się średnio jedynie 2,5 l/100 km.

11 / 15Hybryda dla rowerzystów

Obraz
© zdjęcie producenta

Swoim kształtem Active Tourer Outdoor prezentuje połączenie hatchbacka, kombi, vana, a nawet SUV-a. Takie nadwozie związane jest z funkcjonalnością tego modelu, który pozwala na wygodnie przewiezienie dwóch rowerów we wnętrzu. Po złożeniu tylnej kanapy uzyskujemy miejsce na rowery i bagaż przydatny podczas dłuższego wypadu.

Za napęd koncepcyjnego BMW odpowiada układ hybrydowy typu plug-in. Pod maską znalazł się trzycylindrowy, turbodoładowany silnik o pojemności 1,5 l, który współpracuje z jednostką elektryczną podłączoną do akumulatorów znajdujących pod podłogą w tylnej części auta. Taki system dostarcza 190 KM, co pozwala na rozpędzenie auta do 100 km/h w czasie poniżej 8 sekund i osiągnięcie 200 km/h. BMW zapewnia, że mimo takich osiągów, samochód zadowala się średnio jedynie 2,5 l/100 km.

12 / 15Hybryda dla rowerzystów

Obraz
© zdjęcie producenta

Swoim kształtem Active Tourer Outdoor prezentuje połączenie hatchbacka, kombi, vana, a nawet SUV-a. Takie nadwozie związane jest z funkcjonalnością tego modelu, który pozwala na wygodnie przewiezienie dwóch rowerów we wnętrzu. Po złożeniu tylnej kanapy uzyskujemy miejsce na rowery i bagaż przydatny podczas dłuższego wypadu.

Za napęd koncepcyjnego BMW odpowiada układ hybrydowy typu plug-in. Pod maską znalazł się trzycylindrowy, turbodoładowany silnik o pojemności 1,5 l, który współpracuje z jednostką elektryczną podłączoną do akumulatorów znajdujących pod podłogą w tylnej części auta. Taki system dostarcza 190 KM, co pozwala na rozpędzenie auta do 100 km/h w czasie poniżej 8 sekund i osiągnięcie 200 km/h. BMW zapewnia, że mimo takich osiągów, samochód zadowala się średnio jedynie 2,5 l/100 km.

13 / 15Hybryda dla rowerzystów

Obraz
© zdjęcie producenta

Swoim kształtem Active Tourer Outdoor prezentuje połączenie hatchbacka, kombi, vana, a nawet SUV-a. Takie nadwozie związane jest z funkcjonalnością tego modelu, który pozwala na wygodnie przewiezienie dwóch rowerów we wnętrzu. Po złożeniu tylnej kanapy uzyskujemy miejsce na rowery i bagaż przydatny podczas dłuższego wypadu.

Za napęd koncepcyjnego BMW odpowiada układ hybrydowy typu plug-in. Pod maską znalazł się trzycylindrowy, turbodoładowany silnik o pojemności 1,5 l, który współpracuje z jednostką elektryczną podłączoną do akumulatorów znajdujących pod podłogą w tylnej części auta. Taki system dostarcza 190 KM, co pozwala na rozpędzenie auta do 100 km/h w czasie poniżej 8 sekund i osiągnięcie 200 km/h. BMW zapewnia, że mimo takich osiągów, samochód zadowala się średnio jedynie 2,5 l/100 km.

14 / 15Hybryda dla rowerzystów

Obraz
© zdjęcie producenta

Swoim kształtem Active Tourer Outdoor prezentuje połączenie hatchbacka, kombi, vana, a nawet SUV-a. Takie nadwozie związane jest z funkcjonalnością tego modelu, który pozwala na wygodnie przewiezienie dwóch rowerów we wnętrzu. Po złożeniu tylnej kanapy uzyskujemy miejsce na rowery i bagaż przydatny podczas dłuższego wypadu.

Za napęd koncepcyjnego BMW odpowiada układ hybrydowy typu plug-in. Pod maską znalazł się trzycylindrowy, turbodoładowany silnik o pojemności 1,5 l, który współpracuje z jednostką elektryczną podłączoną do akumulatorów znajdujących pod podłogą w tylnej części auta. Taki system dostarcza 190 KM, co pozwala na rozpędzenie auta do 100 km/h w czasie poniżej 8 sekund i osiągnięcie 200 km/h. BMW zapewnia, że mimo takich osiągów, samochód zadowala się średnio jedynie 2,5 l/100 km.

15 / 15Hybryda dla rowerzystów

Obraz
© zdjęcie producenta

Swoim kształtem Active Tourer Outdoor prezentuje połączenie hatchbacka, kombi, vana, a nawet SUV-a. Takie nadwozie związane jest z funkcjonalnością tego modelu, który pozwala na wygodnie przewiezienie dwóch rowerów we wnętrzu. Po złożeniu tylnej kanapy uzyskujemy miejsce na rowery i bagaż przydatny podczas dłuższego wypadu.

Za napęd koncepcyjnego BMW odpowiada układ hybrydowy typu plug-in. Pod maską znalazł się trzycylindrowy, turbodoładowany silnik o pojemności 1,5 l, który współpracuje z jednostką elektryczną podłączoną do akumulatorów znajdujących pod podłogą w tylnej części auta. Taki system dostarcza 190 KM, co pozwala na rozpędzenie auta do 100 km/h w czasie poniżej 8 sekund i osiągnięcie 200 km/h. BMW zapewnia, że mimo takich osiągów, samochód zadowala się średnio jedynie 2,5 l/100 km.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy