BMW ASC5 GT 530d AC Schnitzer

None

Obraz

/ 17Do twarzy jej w bieli

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY
SILNIK: wysokoprężny o pojemności 3.0 l, zmodyfikowane oprogramowanie, moc 286 KM.
KOŁA/ZAWIESZENIE: felgi Type V przód 9,5x22 (275/25/R22), tył 10x22 (295/25/R22), sportowe sprężyny.
NADWOZIE: nowe elementy AC Schnitzer: spojler z przodu, wloty na masce, progi, spojler z tyłu, lotka górna z tyłu, spojler na bagażniku.
WNĘTRZE: pokrętło iDrive, nakładki na pedały, dywaniki, wstawki z czarnego aluminium – wszystko AC Schnizter.

/ 17Do twarzy jej w bieli

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY
SILNIK: wysokoprężny o pojemności 3.0 l, zmodyfikowane oprogramowanie, moc 286 KM.
KOŁA/ZAWIESZENIE: felgi Type V przód 9,5x22 (275/25/R22), tył 10x22 (295/25/R22), sportowe sprężyny.
NADWOZIE: nowe elementy AC Schnitzer: spojler z przodu, wloty na masce, progi, spojler z tyłu, lotka górna z tyłu, spojler na bagażniku.
WNĘTRZE: pokrętło iDrive, nakładki na pedały, dywaniki, wstawki z czarnego aluminium – wszystko AC Schnizter.

/ 17Do twarzy jej w bieli

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY
SILNIK: wysokoprężny o pojemności 3.0 l, zmodyfikowane oprogramowanie, moc 286 KM.
KOŁA/ZAWIESZENIE: felgi Type V przód 9,5x22 (275/25/R22), tył 10x22 (295/25/R22), sportowe sprężyny.
NADWOZIE: nowe elementy AC Schnitzer: spojler z przodu, wloty na masce, progi, spojler z tyłu, lotka górna z tyłu, spojler na bagażniku.
WNĘTRZE: pokrętło iDrive, nakładki na pedały, dywaniki, wstawki z czarnego aluminium – wszystko AC Schnizter.

/ 17Do twarzy jej w bieli

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY
SILNIK: wysokoprężny o pojemności 3.0 l, zmodyfikowane oprogramowanie, moc 286 KM.
KOŁA/ZAWIESZENIE: felgi Type V przód 9,5x22 (275/25/R22), tył 10x22 (295/25/R22), sportowe sprężyny.
NADWOZIE: nowe elementy AC Schnitzer: spojler z przodu, wloty na masce, progi, spojler z tyłu, lotka górna z tyłu, spojler na bagażniku.
WNĘTRZE: pokrętło iDrive, nakładki na pedały, dywaniki, wstawki z czarnego aluminium – wszystko AC Schnizter.

/ 17Do twarzy jej w bieli

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY
SILNIK: wysokoprężny o pojemności 3.0 l, zmodyfikowane oprogramowanie, moc 286 KM.
KOŁA/ZAWIESZENIE: felgi Type V przód 9,5x22 (275/25/R22), tył 10x22 (295/25/R22), sportowe sprężyny.
NADWOZIE: nowe elementy AC Schnitzer: spojler z przodu, wloty na masce, progi, spojler z tyłu, lotka górna z tyłu, spojler na bagażniku.
WNĘTRZE: pokrętło iDrive, nakładki na pedały, dywaniki, wstawki z czarnego aluminium – wszystko AC Schnizter.

/ 17Do twarzy jej w bieli

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY
SILNIK: wysokoprężny o pojemności 3.0 l, zmodyfikowane oprogramowanie, moc 286 KM.
KOŁA/ZAWIESZENIE: felgi Type V przód 9,5x22 (275/25/R22), tył 10x22 (295/25/R22), sportowe sprężyny.
NADWOZIE: nowe elementy AC Schnitzer: spojler z przodu, wloty na masce, progi, spojler z tyłu, lotka górna z tyłu, spojler na bagażniku.
WNĘTRZE: pokrętło iDrive, nakładki na pedały, dywaniki, wstawki z czarnego aluminium – wszystko AC Schnizter.

/ 17Do twarzy jej w bieli

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY
SILNIK: wysokoprężny o pojemności 3.0 l, zmodyfikowane oprogramowanie, moc 286 KM.
KOŁA/ZAWIESZENIE: felgi Type V przód 9,5x22 (275/25/R22), tył 10x22 (295/25/R22), sportowe sprężyny.
NADWOZIE: nowe elementy AC Schnitzer: spojler z przodu, wloty na masce, progi, spojler z tyłu, lotka górna z tyłu, spojler na bagażniku.
WNĘTRZE: pokrętło iDrive, nakładki na pedały, dywaniki, wstawki z czarnego aluminium – wszystko AC Schnizter.

/ 17Do twarzy jej w bieli

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY
SILNIK: wysokoprężny o pojemności 3.0 l, zmodyfikowane oprogramowanie, moc 286 KM.
KOŁA/ZAWIESZENIE: felgi Type V przód 9,5x22 (275/25/R22), tył 10x22 (295/25/R22), sportowe sprężyny.
NADWOZIE: nowe elementy AC Schnitzer: spojler z przodu, wloty na masce, progi, spojler z tyłu, lotka górna z tyłu, spojler na bagażniku.
WNĘTRZE: pokrętło iDrive, nakładki na pedały, dywaniki, wstawki z czarnego aluminium – wszystko AC Schnizter.

/ 17Do twarzy jej w bieli

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY
SILNIK: wysokoprężny o pojemności 3.0 l, zmodyfikowane oprogramowanie, moc 286 KM.
KOŁA/ZAWIESZENIE: felgi Type V przód 9,5x22 (275/25/R22), tył 10x22 (295/25/R22), sportowe sprężyny.
NADWOZIE: nowe elementy AC Schnitzer: spojler z przodu, wloty na masce, progi, spojler z tyłu, lotka górna z tyłu, spojler na bagażniku.
WNĘTRZE: pokrętło iDrive, nakładki na pedały, dywaniki, wstawki z czarnego aluminium – wszystko AC Schnizter.

10 / 17Do twarzy jej w bieli

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY
SILNIK: wysokoprężny o pojemności 3.0 l, zmodyfikowane oprogramowanie, moc 286 KM.
KOŁA/ZAWIESZENIE: felgi Type V przód 9,5x22 (275/25/R22), tył 10x22 (295/25/R22), sportowe sprężyny.
NADWOZIE: nowe elementy AC Schnitzer: spojler z przodu, wloty na masce, progi, spojler z tyłu, lotka górna z tyłu, spojler na bagażniku.
WNĘTRZE: pokrętło iDrive, nakładki na pedały, dywaniki, wstawki z czarnego aluminium – wszystko AC Schnizter.

11 / 17Do twarzy jej w bieli

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY
SILNIK: wysokoprężny o pojemności 3.0 l, zmodyfikowane oprogramowanie, moc 286 KM.
KOŁA/ZAWIESZENIE: felgi Type V przód 9,5x22 (275/25/R22), tył 10x22 (295/25/R22), sportowe sprężyny.
NADWOZIE: nowe elementy AC Schnitzer: spojler z przodu, wloty na masce, progi, spojler z tyłu, lotka górna z tyłu, spojler na bagażniku.
WNĘTRZE: pokrętło iDrive, nakładki na pedały, dywaniki, wstawki z czarnego aluminium – wszystko AC Schnizter.

12 / 17Do twarzy jej w bieli

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY
SILNIK: wysokoprężny o pojemności 3.0 l, zmodyfikowane oprogramowanie, moc 286 KM.
KOŁA/ZAWIESZENIE: felgi Type V przód 9,5x22 (275/25/R22), tył 10x22 (295/25/R22), sportowe sprężyny.
NADWOZIE: nowe elementy AC Schnitzer: spojler z przodu, wloty na masce, progi, spojler z tyłu, lotka górna z tyłu, spojler na bagażniku.
WNĘTRZE: pokrętło iDrive, nakładki na pedały, dywaniki, wstawki z czarnego aluminium – wszystko AC Schnizter.

13 / 17Do twarzy jej w bieli

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY
SILNIK: wysokoprężny o pojemności 3.0 l, zmodyfikowane oprogramowanie, moc 286 KM.
KOŁA/ZAWIESZENIE: felgi Type V przód 9,5x22 (275/25/R22), tył 10x22 (295/25/R22), sportowe sprężyny.
NADWOZIE: nowe elementy AC Schnitzer: spojler z przodu, wloty na masce, progi, spojler z tyłu, lotka górna z tyłu, spojler na bagażniku.
WNĘTRZE: pokrętło iDrive, nakładki na pedały, dywaniki, wstawki z czarnego aluminium – wszystko AC Schnizter.

14 / 17Do twarzy jej w bieli

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY
SILNIK: wysokoprężny o pojemności 3.0 l, zmodyfikowane oprogramowanie, moc 286 KM.
KOŁA/ZAWIESZENIE: felgi Type V przód 9,5x22 (275/25/R22), tył 10x22 (295/25/R22), sportowe sprężyny.
NADWOZIE: nowe elementy AC Schnitzer: spojler z przodu, wloty na masce, progi, spojler z tyłu, lotka górna z tyłu, spojler na bagażniku.
WNĘTRZE: pokrętło iDrive, nakładki na pedały, dywaniki, wstawki z czarnego aluminium – wszystko AC Schnizter.

15 / 17Do twarzy jej w bieli

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY
SILNIK: wysokoprężny o pojemności 3.0 l, zmodyfikowane oprogramowanie, moc 286 KM.
KOŁA/ZAWIESZENIE: felgi Type V przód 9,5x22 (275/25/R22), tył 10x22 (295/25/R22), sportowe sprężyny.
NADWOZIE: nowe elementy AC Schnitzer: spojler z przodu, wloty na masce, progi, spojler z tyłu, lotka górna z tyłu, spojler na bagażniku.
WNĘTRZE: pokrętło iDrive, nakładki na pedały, dywaniki, wstawki z czarnego aluminium – wszystko AC Schnizter.

16 / 17Do twarzy jej w bieli

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY
SILNIK: wysokoprężny o pojemności 3.0 l, zmodyfikowane oprogramowanie, moc 286 KM.
KOŁA/ZAWIESZENIE: felgi Type V przód 9,5x22 (275/25/R22), tył 10x22 (295/25/R22), sportowe sprężyny.
NADWOZIE: nowe elementy AC Schnitzer: spojler z przodu, wloty na masce, progi, spojler z tyłu, lotka górna z tyłu, spojler na bagażniku.
WNĘTRZE: pokrętło iDrive, nakładki na pedały, dywaniki, wstawki z czarnego aluminium – wszystko AC Schnizter.

17 / 17Do twarzy jej w bieli

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY
SILNIK: wysokoprężny o pojemności 3.0 l, zmodyfikowane oprogramowanie, moc 286 KM.
KOŁA/ZAWIESZENIE: felgi Type V przód 9,5x22 (275/25/R22), tył 10x22 (295/25/R22), sportowe sprężyny.
NADWOZIE: nowe elementy AC Schnitzer: spojler z przodu, wloty na masce, progi, spojler z tyłu, lotka górna z tyłu, spojler na bagażniku.
WNĘTRZE: pokrętło iDrive, nakładki na pedały, dywaniki, wstawki z czarnego aluminium – wszystko AC Schnizter.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025