BMW 525d

Świat luksusowych limuzyn i kombi ma się coraz lepiej. Audi niedawno wypuściło A6, Mercedes już szykuje głęboki lifting swojej Klasy E, natomiast BMW zachwyciło świat serią 5. Do tego mamy jeszcze w alternatywie Lexusa GS i Infiniti M. Każdy z tych prestiżowych przedstawicieli żadnego gatunku premium dysponuje zaawansowaną technologią hybrydową i rozwiązaniami, które mógłby rozdzielić między tuziny zwykłych szaraków. Tym razem weźmiemy pod lupę piątkę z doładowanym silnikiem diesla i napędem na obie osie w klasycznym czterodrzwiowym nadwoziu. Zestaw w zupełności wystarczający do potwierdzenia statusu finansowego właściciela i komfortowego przemierzania dziesiątek tysięcy kilometrów.

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 22BMW 525d

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylizacja najnowszej 525d mocno odbiega od swojej poprzedniczki i wyraźnie nawiązuje do jeszcze droższej siódemki. Podobny zabieg przeprowadzono w przypadku serii 3, co jak widać przypadło klientom do gustu.

W przedniej części prezentowanego modelu osadzono dwie potężne nerki z chromowanymi obwódkami i biksenonowe reflektory z charakterystycznymi podwójnymi ringami. Ten typowy już dla aut z Bawarii element, czyni pojazd widocznym ze znacznej odległości, co tym samym istotnie wpływa na bezpieczeństwo. Tylną część zaprojektowano bardziej dystyngowanie i konserwatywnie. Kreślarze skupili się na łagodnie opadającej linii dachu i kloszach zachodzących na błotniki. Całość wieńczy podwójna końcówka układu wydechowego.

/ 22BMW 525d

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylizacja najnowszej 525d mocno odbiega od swojej poprzedniczki i wyraźnie nawiązuje do jeszcze droższej siódemki. Podobny zabieg przeprowadzono w przypadku serii 3, co jak widać przypadło klientom do gustu.

W przedniej części prezentowanego modelu osadzono dwie potężne nerki z chromowanymi obwódkami i biksenonowe reflektory z charakterystycznymi podwójnymi ringami. Ten typowy już dla aut z Bawarii element, czyni pojazd widocznym ze znacznej odległości, co tym samym istotnie wpływa na bezpieczeństwo. Tylną część zaprojektowano bardziej dystyngowanie i konserwatywnie. Kreślarze skupili się na łagodnie opadającej linii dachu i kloszach zachodzących na błotniki. Całość wieńczy podwójna końcówka układu wydechowego.

/ 22BMW 525d

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylizacja najnowszej 525d mocno odbiega od swojej poprzedniczki i wyraźnie nawiązuje do jeszcze droższej siódemki. Podobny zabieg przeprowadzono w przypadku serii 3, co jak widać przypadło klientom do gustu.

W przedniej części prezentowanego modelu osadzono dwie potężne nerki z chromowanymi obwódkami i biksenonowe reflektory z charakterystycznymi podwójnymi ringami. Ten typowy już dla aut z Bawarii element, czyni pojazd widocznym ze znacznej odległości, co tym samym istotnie wpływa na bezpieczeństwo. Tylną część zaprojektowano bardziej dystyngowanie i konserwatywnie. Kreślarze skupili się na łagodnie opadającej linii dachu i kloszach zachodzących na błotniki. Całość wieńczy podwójna końcówka układu wydechowego.

/ 22BMW 525d

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylizacja najnowszej 525d mocno odbiega od swojej poprzedniczki i wyraźnie nawiązuje do jeszcze droższej siódemki. Podobny zabieg przeprowadzono w przypadku serii 3, co jak widać przypadło klientom do gustu.

W przedniej części prezentowanego modelu osadzono dwie potężne nerki z chromowanymi obwódkami i biksenonowe reflektory z charakterystycznymi podwójnymi ringami. Ten typowy już dla aut z Bawarii element, czyni pojazd widocznym ze znacznej odległości, co tym samym istotnie wpływa na bezpieczeństwo. Tylną część zaprojektowano bardziej dystyngowanie i konserwatywnie. Kreślarze skupili się na łagodnie opadającej linii dachu i kloszach zachodzących na błotniki. Całość wieńczy podwójna końcówka układu wydechowego.

/ 22BMW 525d

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylizacja najnowszej 525d mocno odbiega od swojej poprzedniczki i wyraźnie nawiązuje do jeszcze droższej siódemki. Podobny zabieg przeprowadzono w przypadku serii 3, co jak widać przypadło klientom do gustu.

W przedniej części prezentowanego modelu osadzono dwie potężne nerki z chromowanymi obwódkami i biksenonowe reflektory z charakterystycznymi podwójnymi ringami. Ten typowy już dla aut z Bawarii element, czyni pojazd widocznym ze znacznej odległości, co tym samym istotnie wpływa na bezpieczeństwo. Tylną część zaprojektowano bardziej dystyngowanie i konserwatywnie. Kreślarze skupili się na łagodnie opadającej linii dachu i kloszach zachodzących na błotniki. Całość wieńczy podwójna końcówka układu wydechowego.

/ 22BMW 525d

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylizacja najnowszej 525d mocno odbiega od swojej poprzedniczki i wyraźnie nawiązuje do jeszcze droższej siódemki. Podobny zabieg przeprowadzono w przypadku serii 3, co jak widać przypadło klientom do gustu.

W przedniej części prezentowanego modelu osadzono dwie potężne nerki z chromowanymi obwódkami i biksenonowe reflektory z charakterystycznymi podwójnymi ringami. Ten typowy już dla aut z Bawarii element, czyni pojazd widocznym ze znacznej odległości, co tym samym istotnie wpływa na bezpieczeństwo. Tylną część zaprojektowano bardziej dystyngowanie i konserwatywnie. Kreślarze skupili się na łagodnie opadającej linii dachu i kloszach zachodzących na błotniki. Całość wieńczy podwójna końcówka układu wydechowego.

/ 22BMW 525d

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylizacja najnowszej 525d mocno odbiega od swojej poprzedniczki i wyraźnie nawiązuje do jeszcze droższej siódemki. Podobny zabieg przeprowadzono w przypadku serii 3, co jak widać przypadło klientom do gustu.

W przedniej części prezentowanego modelu osadzono dwie potężne nerki z chromowanymi obwódkami i biksenonowe reflektory z charakterystycznymi podwójnymi ringami. Ten typowy już dla aut z Bawarii element, czyni pojazd widocznym ze znacznej odległości, co tym samym istotnie wpływa na bezpieczeństwo. Tylną część zaprojektowano bardziej dystyngowanie i konserwatywnie. Kreślarze skupili się na łagodnie opadającej linii dachu i kloszach zachodzących na błotniki. Całość wieńczy podwójna końcówka układu wydechowego.

/ 22BMW 525d

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylizacja najnowszej 525d mocno odbiega od swojej poprzedniczki i wyraźnie nawiązuje do jeszcze droższej siódemki. Podobny zabieg przeprowadzono w przypadku serii 3, co jak widać przypadło klientom do gustu.

W przedniej części prezentowanego modelu osadzono dwie potężne nerki z chromowanymi obwódkami i biksenonowe reflektory z charakterystycznymi podwójnymi ringami. Ten typowy już dla aut z Bawarii element, czyni pojazd widocznym ze znacznej odległości, co tym samym istotnie wpływa na bezpieczeństwo. Tylną część zaprojektowano bardziej dystyngowanie i konserwatywnie. Kreślarze skupili się na łagodnie opadającej linii dachu i kloszach zachodzących na błotniki. Całość wieńczy podwójna końcówka układu wydechowego.

/ 22BMW 525d

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylizacja najnowszej 525d mocno odbiega od swojej poprzedniczki i wyraźnie nawiązuje do jeszcze droższej siódemki. Podobny zabieg przeprowadzono w przypadku serii 3, co jak widać przypadło klientom do gustu.

W przedniej części prezentowanego modelu osadzono dwie potężne nerki z chromowanymi obwódkami i biksenonowe reflektory z charakterystycznymi podwójnymi ringami. Ten typowy już dla aut z Bawarii element, czyni pojazd widocznym ze znacznej odległości, co tym samym istotnie wpływa na bezpieczeństwo. Tylną część zaprojektowano bardziej dystyngowanie i konserwatywnie. Kreślarze skupili się na łagodnie opadającej linii dachu i kloszach zachodzących na błotniki. Całość wieńczy podwójna końcówka układu wydechowego.

10 / 22BMW 525d

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylizacja najnowszej 525d mocno odbiega od swojej poprzedniczki i wyraźnie nawiązuje do jeszcze droższej siódemki. Podobny zabieg przeprowadzono w przypadku serii 3, co jak widać przypadło klientom do gustu.

W przedniej części prezentowanego modelu osadzono dwie potężne nerki z chromowanymi obwódkami i biksenonowe reflektory z charakterystycznymi podwójnymi ringami. Ten typowy już dla aut z Bawarii element, czyni pojazd widocznym ze znacznej odległości, co tym samym istotnie wpływa na bezpieczeństwo. Tylną część zaprojektowano bardziej dystyngowanie i konserwatywnie. Kreślarze skupili się na łagodnie opadającej linii dachu i kloszach zachodzących na błotniki. Całość wieńczy podwójna końcówka układu wydechowego.

11 / 22BMW 525d

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylizacja najnowszej 525d mocno odbiega od swojej poprzedniczki i wyraźnie nawiązuje do jeszcze droższej siódemki. Podobny zabieg przeprowadzono w przypadku serii 3, co jak widać przypadło klientom do gustu.

W przedniej części prezentowanego modelu osadzono dwie potężne nerki z chromowanymi obwódkami i biksenonowe reflektory z charakterystycznymi podwójnymi ringami. Ten typowy już dla aut z Bawarii element, czyni pojazd widocznym ze znacznej odległości, co tym samym istotnie wpływa na bezpieczeństwo. Tylną część zaprojektowano bardziej dystyngowanie i konserwatywnie. Kreślarze skupili się na łagodnie opadającej linii dachu i kloszach zachodzących na błotniki. Całość wieńczy podwójna końcówka układu wydechowego.

12 / 22BMW 525d

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylizacja najnowszej 525d mocno odbiega od swojej poprzedniczki i wyraźnie nawiązuje do jeszcze droższej siódemki. Podobny zabieg przeprowadzono w przypadku serii 3, co jak widać przypadło klientom do gustu.

W przedniej części prezentowanego modelu osadzono dwie potężne nerki z chromowanymi obwódkami i biksenonowe reflektory z charakterystycznymi podwójnymi ringami. Ten typowy już dla aut z Bawarii element, czyni pojazd widocznym ze znacznej odległości, co tym samym istotnie wpływa na bezpieczeństwo. Tylną część zaprojektowano bardziej dystyngowanie i konserwatywnie. Kreślarze skupili się na łagodnie opadającej linii dachu i kloszach zachodzących na błotniki. Całość wieńczy podwójna końcówka układu wydechowego.

13 / 22BMW 525d

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylizacja najnowszej 525d mocno odbiega od swojej poprzedniczki i wyraźnie nawiązuje do jeszcze droższej siódemki. Podobny zabieg przeprowadzono w przypadku serii 3, co jak widać przypadło klientom do gustu.

W przedniej części prezentowanego modelu osadzono dwie potężne nerki z chromowanymi obwódkami i biksenonowe reflektory z charakterystycznymi podwójnymi ringami. Ten typowy już dla aut z Bawarii element, czyni pojazd widocznym ze znacznej odległości, co tym samym istotnie wpływa na bezpieczeństwo. Tylną część zaprojektowano bardziej dystyngowanie i konserwatywnie. Kreślarze skupili się na łagodnie opadającej linii dachu i kloszach zachodzących na błotniki. Całość wieńczy podwójna końcówka układu wydechowego.

14 / 22BMW 525d

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylizacja najnowszej 525d mocno odbiega od swojej poprzedniczki i wyraźnie nawiązuje do jeszcze droższej siódemki. Podobny zabieg przeprowadzono w przypadku serii 3, co jak widać przypadło klientom do gustu.

W przedniej części prezentowanego modelu osadzono dwie potężne nerki z chromowanymi obwódkami i biksenonowe reflektory z charakterystycznymi podwójnymi ringami. Ten typowy już dla aut z Bawarii element, czyni pojazd widocznym ze znacznej odległości, co tym samym istotnie wpływa na bezpieczeństwo. Tylną część zaprojektowano bardziej dystyngowanie i konserwatywnie. Kreślarze skupili się na łagodnie opadającej linii dachu i kloszach zachodzących na błotniki. Całość wieńczy podwójna końcówka układu wydechowego.

15 / 22BMW 525d

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylizacja najnowszej 525d mocno odbiega od swojej poprzedniczki i wyraźnie nawiązuje do jeszcze droższej siódemki. Podobny zabieg przeprowadzono w przypadku serii 3, co jak widać przypadło klientom do gustu.

W przedniej części prezentowanego modelu osadzono dwie potężne nerki z chromowanymi obwódkami i biksenonowe reflektory z charakterystycznymi podwójnymi ringami. Ten typowy już dla aut z Bawarii element, czyni pojazd widocznym ze znacznej odległości, co tym samym istotnie wpływa na bezpieczeństwo. Tylną część zaprojektowano bardziej dystyngowanie i konserwatywnie. Kreślarze skupili się na łagodnie opadającej linii dachu i kloszach zachodzących na błotniki. Całość wieńczy podwójna końcówka układu wydechowego.

16 / 22BMW 525d

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylizacja najnowszej 525d mocno odbiega od swojej poprzedniczki i wyraźnie nawiązuje do jeszcze droższej siódemki. Podobny zabieg przeprowadzono w przypadku serii 3, co jak widać przypadło klientom do gustu.

W przedniej części prezentowanego modelu osadzono dwie potężne nerki z chromowanymi obwódkami i biksenonowe reflektory z charakterystycznymi podwójnymi ringami. Ten typowy już dla aut z Bawarii element, czyni pojazd widocznym ze znacznej odległości, co tym samym istotnie wpływa na bezpieczeństwo. Tylną część zaprojektowano bardziej dystyngowanie i konserwatywnie. Kreślarze skupili się na łagodnie opadającej linii dachu i kloszach zachodzących na błotniki. Całość wieńczy podwójna końcówka układu wydechowego.

17 / 22BMW 525d

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylizacja najnowszej 525d mocno odbiega od swojej poprzedniczki i wyraźnie nawiązuje do jeszcze droższej siódemki. Podobny zabieg przeprowadzono w przypadku serii 3, co jak widać przypadło klientom do gustu.

W przedniej części prezentowanego modelu osadzono dwie potężne nerki z chromowanymi obwódkami i biksenonowe reflektory z charakterystycznymi podwójnymi ringami. Ten typowy już dla aut z Bawarii element, czyni pojazd widocznym ze znacznej odległości, co tym samym istotnie wpływa na bezpieczeństwo. Tylną część zaprojektowano bardziej dystyngowanie i konserwatywnie. Kreślarze skupili się na łagodnie opadającej linii dachu i kloszach zachodzących na błotniki. Całość wieńczy podwójna końcówka układu wydechowego.

18 / 22BMW 525d

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylizacja najnowszej 525d mocno odbiega od swojej poprzedniczki i wyraźnie nawiązuje do jeszcze droższej siódemki. Podobny zabieg przeprowadzono w przypadku serii 3, co jak widać przypadło klientom do gustu.

W przedniej części prezentowanego modelu osadzono dwie potężne nerki z chromowanymi obwódkami i biksenonowe reflektory z charakterystycznymi podwójnymi ringami. Ten typowy już dla aut z Bawarii element, czyni pojazd widocznym ze znacznej odległości, co tym samym istotnie wpływa na bezpieczeństwo. Tylną część zaprojektowano bardziej dystyngowanie i konserwatywnie. Kreślarze skupili się na łagodnie opadającej linii dachu i kloszach zachodzących na błotniki. Całość wieńczy podwójna końcówka układu wydechowego.

19 / 22BMW 525d

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylizacja najnowszej 525d mocno odbiega od swojej poprzedniczki i wyraźnie nawiązuje do jeszcze droższej siódemki. Podobny zabieg przeprowadzono w przypadku serii 3, co jak widać przypadło klientom do gustu.

W przedniej części prezentowanego modelu osadzono dwie potężne nerki z chromowanymi obwódkami i biksenonowe reflektory z charakterystycznymi podwójnymi ringami. Ten typowy już dla aut z Bawarii element, czyni pojazd widocznym ze znacznej odległości, co tym samym istotnie wpływa na bezpieczeństwo. Tylną część zaprojektowano bardziej dystyngowanie i konserwatywnie. Kreślarze skupili się na łagodnie opadającej linii dachu i kloszach zachodzących na błotniki. Całość wieńczy podwójna końcówka układu wydechowego.

20 / 22BMW 525d

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylizacja najnowszej 525d mocno odbiega od swojej poprzedniczki i wyraźnie nawiązuje do jeszcze droższej siódemki. Podobny zabieg przeprowadzono w przypadku serii 3, co jak widać przypadło klientom do gustu.

W przedniej części prezentowanego modelu osadzono dwie potężne nerki z chromowanymi obwódkami i biksenonowe reflektory z charakterystycznymi podwójnymi ringami. Ten typowy już dla aut z Bawarii element, czyni pojazd widocznym ze znacznej odległości, co tym samym istotnie wpływa na bezpieczeństwo. Tylną część zaprojektowano bardziej dystyngowanie i konserwatywnie. Kreślarze skupili się na łagodnie opadającej linii dachu i kloszach zachodzących na błotniki. Całość wieńczy podwójna końcówka układu wydechowego.

21 / 22BMW 525d

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylizacja najnowszej 525d mocno odbiega od swojej poprzedniczki i wyraźnie nawiązuje do jeszcze droższej siódemki. Podobny zabieg przeprowadzono w przypadku serii 3, co jak widać przypadło klientom do gustu.

W przedniej części prezentowanego modelu osadzono dwie potężne nerki z chromowanymi obwódkami i biksenonowe reflektory z charakterystycznymi podwójnymi ringami. Ten typowy już dla aut z Bawarii element, czyni pojazd widocznym ze znacznej odległości, co tym samym istotnie wpływa na bezpieczeństwo. Tylną część zaprojektowano bardziej dystyngowanie i konserwatywnie. Kreślarze skupili się na łagodnie opadającej linii dachu i kloszach zachodzących na błotniki. Całość wieńczy podwójna końcówka układu wydechowego.

22 / 22BMW 525d

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylizacja najnowszej 525d mocno odbiega od swojej poprzedniczki i wyraźnie nawiązuje do jeszcze droższej siódemki. Podobny zabieg przeprowadzono w przypadku serii 3, co jak widać przypadło klientom do gustu.

W przedniej części prezentowanego modelu osadzono dwie potężne nerki z chromowanymi obwódkami i biksenonowe reflektory z charakterystycznymi podwójnymi ringami. Ten typowy już dla aut z Bawarii element, czyni pojazd widocznym ze znacznej odległości, co tym samym istotnie wpływa na bezpieczeństwo. Tylną część zaprojektowano bardziej dystyngowanie i konserwatywnie. Kreślarze skupili się na łagodnie opadającej linii dachu i kloszach zachodzących na błotniki. Całość wieńczy podwójna końcówka układu wydechowego.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy