BMW 525d

Świat luksusowych limuzyn i kombi ma się coraz lepiej. Audi niedawno wypuściło A6, Mercedes już szykuje głęboki lifting swojej Klasy E, natomiast BMW zachwyciło świat serią 5. Do tego mamy jeszcze w alternatywie Lexusa GS i Infiniti M. Każdy z tych prestiżowych przedstawicieli żadnego gatunku premium dysponuje zaawansowaną technologią hybrydową i rozwiązaniami, które mógłby rozdzielić między tuziny zwykłych szaraków. Tym razem weźmiemy pod lupę piątkę z doładowanym silnikiem diesla i napędem na obie osie w klasycznym czterodrzwiowym nadwoziu. Zestaw w zupełności wystarczający do potwierdzenia statusu finansowego właściciela i komfortowego przemierzania dziesiątek tysięcy kilometrów.

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 22BMW 525d

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylizacja najnowszej 525d mocno odbiega od swojej poprzedniczki i wyraźnie nawiązuje do jeszcze droższej siódemki. Podobny zabieg przeprowadzono w przypadku serii 3, co jak widać przypadło klientom do gustu.

W przedniej części prezentowanego modelu osadzono dwie potężne nerki z chromowanymi obwódkami i biksenonowe reflektory z charakterystycznymi podwójnymi ringami. Ten typowy już dla aut z Bawarii element, czyni pojazd widocznym ze znacznej odległości, co tym samym istotnie wpływa na bezpieczeństwo. Tylną część zaprojektowano bardziej dystyngowanie i konserwatywnie. Kreślarze skupili się na łagodnie opadającej linii dachu i kloszach zachodzących na błotniki. Całość wieńczy podwójna końcówka układu wydechowego.

/ 22BMW 525d

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylizacja najnowszej 525d mocno odbiega od swojej poprzedniczki i wyraźnie nawiązuje do jeszcze droższej siódemki. Podobny zabieg przeprowadzono w przypadku serii 3, co jak widać przypadło klientom do gustu.

W przedniej części prezentowanego modelu osadzono dwie potężne nerki z chromowanymi obwódkami i biksenonowe reflektory z charakterystycznymi podwójnymi ringami. Ten typowy już dla aut z Bawarii element, czyni pojazd widocznym ze znacznej odległości, co tym samym istotnie wpływa na bezpieczeństwo. Tylną część zaprojektowano bardziej dystyngowanie i konserwatywnie. Kreślarze skupili się na łagodnie opadającej linii dachu i kloszach zachodzących na błotniki. Całość wieńczy podwójna końcówka układu wydechowego.

/ 22BMW 525d

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylizacja najnowszej 525d mocno odbiega od swojej poprzedniczki i wyraźnie nawiązuje do jeszcze droższej siódemki. Podobny zabieg przeprowadzono w przypadku serii 3, co jak widać przypadło klientom do gustu.

W przedniej części prezentowanego modelu osadzono dwie potężne nerki z chromowanymi obwódkami i biksenonowe reflektory z charakterystycznymi podwójnymi ringami. Ten typowy już dla aut z Bawarii element, czyni pojazd widocznym ze znacznej odległości, co tym samym istotnie wpływa na bezpieczeństwo. Tylną część zaprojektowano bardziej dystyngowanie i konserwatywnie. Kreślarze skupili się na łagodnie opadającej linii dachu i kloszach zachodzących na błotniki. Całość wieńczy podwójna końcówka układu wydechowego.

/ 22BMW 525d

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylizacja najnowszej 525d mocno odbiega od swojej poprzedniczki i wyraźnie nawiązuje do jeszcze droższej siódemki. Podobny zabieg przeprowadzono w przypadku serii 3, co jak widać przypadło klientom do gustu.

W przedniej części prezentowanego modelu osadzono dwie potężne nerki z chromowanymi obwódkami i biksenonowe reflektory z charakterystycznymi podwójnymi ringami. Ten typowy już dla aut z Bawarii element, czyni pojazd widocznym ze znacznej odległości, co tym samym istotnie wpływa na bezpieczeństwo. Tylną część zaprojektowano bardziej dystyngowanie i konserwatywnie. Kreślarze skupili się na łagodnie opadającej linii dachu i kloszach zachodzących na błotniki. Całość wieńczy podwójna końcówka układu wydechowego.

/ 22BMW 525d

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylizacja najnowszej 525d mocno odbiega od swojej poprzedniczki i wyraźnie nawiązuje do jeszcze droższej siódemki. Podobny zabieg przeprowadzono w przypadku serii 3, co jak widać przypadło klientom do gustu.

W przedniej części prezentowanego modelu osadzono dwie potężne nerki z chromowanymi obwódkami i biksenonowe reflektory z charakterystycznymi podwójnymi ringami. Ten typowy już dla aut z Bawarii element, czyni pojazd widocznym ze znacznej odległości, co tym samym istotnie wpływa na bezpieczeństwo. Tylną część zaprojektowano bardziej dystyngowanie i konserwatywnie. Kreślarze skupili się na łagodnie opadającej linii dachu i kloszach zachodzących na błotniki. Całość wieńczy podwójna końcówka układu wydechowego.

/ 22BMW 525d

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylizacja najnowszej 525d mocno odbiega od swojej poprzedniczki i wyraźnie nawiązuje do jeszcze droższej siódemki. Podobny zabieg przeprowadzono w przypadku serii 3, co jak widać przypadło klientom do gustu.

W przedniej części prezentowanego modelu osadzono dwie potężne nerki z chromowanymi obwódkami i biksenonowe reflektory z charakterystycznymi podwójnymi ringami. Ten typowy już dla aut z Bawarii element, czyni pojazd widocznym ze znacznej odległości, co tym samym istotnie wpływa na bezpieczeństwo. Tylną część zaprojektowano bardziej dystyngowanie i konserwatywnie. Kreślarze skupili się na łagodnie opadającej linii dachu i kloszach zachodzących na błotniki. Całość wieńczy podwójna końcówka układu wydechowego.

/ 22BMW 525d

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylizacja najnowszej 525d mocno odbiega od swojej poprzedniczki i wyraźnie nawiązuje do jeszcze droższej siódemki. Podobny zabieg przeprowadzono w przypadku serii 3, co jak widać przypadło klientom do gustu.

W przedniej części prezentowanego modelu osadzono dwie potężne nerki z chromowanymi obwódkami i biksenonowe reflektory z charakterystycznymi podwójnymi ringami. Ten typowy już dla aut z Bawarii element, czyni pojazd widocznym ze znacznej odległości, co tym samym istotnie wpływa na bezpieczeństwo. Tylną część zaprojektowano bardziej dystyngowanie i konserwatywnie. Kreślarze skupili się na łagodnie opadającej linii dachu i kloszach zachodzących na błotniki. Całość wieńczy podwójna końcówka układu wydechowego.

/ 22BMW 525d

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylizacja najnowszej 525d mocno odbiega od swojej poprzedniczki i wyraźnie nawiązuje do jeszcze droższej siódemki. Podobny zabieg przeprowadzono w przypadku serii 3, co jak widać przypadło klientom do gustu.

W przedniej części prezentowanego modelu osadzono dwie potężne nerki z chromowanymi obwódkami i biksenonowe reflektory z charakterystycznymi podwójnymi ringami. Ten typowy już dla aut z Bawarii element, czyni pojazd widocznym ze znacznej odległości, co tym samym istotnie wpływa na bezpieczeństwo. Tylną część zaprojektowano bardziej dystyngowanie i konserwatywnie. Kreślarze skupili się na łagodnie opadającej linii dachu i kloszach zachodzących na błotniki. Całość wieńczy podwójna końcówka układu wydechowego.

/ 22BMW 525d

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylizacja najnowszej 525d mocno odbiega od swojej poprzedniczki i wyraźnie nawiązuje do jeszcze droższej siódemki. Podobny zabieg przeprowadzono w przypadku serii 3, co jak widać przypadło klientom do gustu.

W przedniej części prezentowanego modelu osadzono dwie potężne nerki z chromowanymi obwódkami i biksenonowe reflektory z charakterystycznymi podwójnymi ringami. Ten typowy już dla aut z Bawarii element, czyni pojazd widocznym ze znacznej odległości, co tym samym istotnie wpływa na bezpieczeństwo. Tylną część zaprojektowano bardziej dystyngowanie i konserwatywnie. Kreślarze skupili się na łagodnie opadającej linii dachu i kloszach zachodzących na błotniki. Całość wieńczy podwójna końcówka układu wydechowego.

10 / 22BMW 525d

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylizacja najnowszej 525d mocno odbiega od swojej poprzedniczki i wyraźnie nawiązuje do jeszcze droższej siódemki. Podobny zabieg przeprowadzono w przypadku serii 3, co jak widać przypadło klientom do gustu.

W przedniej części prezentowanego modelu osadzono dwie potężne nerki z chromowanymi obwódkami i biksenonowe reflektory z charakterystycznymi podwójnymi ringami. Ten typowy już dla aut z Bawarii element, czyni pojazd widocznym ze znacznej odległości, co tym samym istotnie wpływa na bezpieczeństwo. Tylną część zaprojektowano bardziej dystyngowanie i konserwatywnie. Kreślarze skupili się na łagodnie opadającej linii dachu i kloszach zachodzących na błotniki. Całość wieńczy podwójna końcówka układu wydechowego.

11 / 22BMW 525d

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylizacja najnowszej 525d mocno odbiega od swojej poprzedniczki i wyraźnie nawiązuje do jeszcze droższej siódemki. Podobny zabieg przeprowadzono w przypadku serii 3, co jak widać przypadło klientom do gustu.

W przedniej części prezentowanego modelu osadzono dwie potężne nerki z chromowanymi obwódkami i biksenonowe reflektory z charakterystycznymi podwójnymi ringami. Ten typowy już dla aut z Bawarii element, czyni pojazd widocznym ze znacznej odległości, co tym samym istotnie wpływa na bezpieczeństwo. Tylną część zaprojektowano bardziej dystyngowanie i konserwatywnie. Kreślarze skupili się na łagodnie opadającej linii dachu i kloszach zachodzących na błotniki. Całość wieńczy podwójna końcówka układu wydechowego.

12 / 22BMW 525d

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylizacja najnowszej 525d mocno odbiega od swojej poprzedniczki i wyraźnie nawiązuje do jeszcze droższej siódemki. Podobny zabieg przeprowadzono w przypadku serii 3, co jak widać przypadło klientom do gustu.

W przedniej części prezentowanego modelu osadzono dwie potężne nerki z chromowanymi obwódkami i biksenonowe reflektory z charakterystycznymi podwójnymi ringami. Ten typowy już dla aut z Bawarii element, czyni pojazd widocznym ze znacznej odległości, co tym samym istotnie wpływa na bezpieczeństwo. Tylną część zaprojektowano bardziej dystyngowanie i konserwatywnie. Kreślarze skupili się na łagodnie opadającej linii dachu i kloszach zachodzących na błotniki. Całość wieńczy podwójna końcówka układu wydechowego.

13 / 22BMW 525d

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylizacja najnowszej 525d mocno odbiega od swojej poprzedniczki i wyraźnie nawiązuje do jeszcze droższej siódemki. Podobny zabieg przeprowadzono w przypadku serii 3, co jak widać przypadło klientom do gustu.

W przedniej części prezentowanego modelu osadzono dwie potężne nerki z chromowanymi obwódkami i biksenonowe reflektory z charakterystycznymi podwójnymi ringami. Ten typowy już dla aut z Bawarii element, czyni pojazd widocznym ze znacznej odległości, co tym samym istotnie wpływa na bezpieczeństwo. Tylną część zaprojektowano bardziej dystyngowanie i konserwatywnie. Kreślarze skupili się na łagodnie opadającej linii dachu i kloszach zachodzących na błotniki. Całość wieńczy podwójna końcówka układu wydechowego.

14 / 22BMW 525d

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylizacja najnowszej 525d mocno odbiega od swojej poprzedniczki i wyraźnie nawiązuje do jeszcze droższej siódemki. Podobny zabieg przeprowadzono w przypadku serii 3, co jak widać przypadło klientom do gustu.

W przedniej części prezentowanego modelu osadzono dwie potężne nerki z chromowanymi obwódkami i biksenonowe reflektory z charakterystycznymi podwójnymi ringami. Ten typowy już dla aut z Bawarii element, czyni pojazd widocznym ze znacznej odległości, co tym samym istotnie wpływa na bezpieczeństwo. Tylną część zaprojektowano bardziej dystyngowanie i konserwatywnie. Kreślarze skupili się na łagodnie opadającej linii dachu i kloszach zachodzących na błotniki. Całość wieńczy podwójna końcówka układu wydechowego.

15 / 22BMW 525d

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylizacja najnowszej 525d mocno odbiega od swojej poprzedniczki i wyraźnie nawiązuje do jeszcze droższej siódemki. Podobny zabieg przeprowadzono w przypadku serii 3, co jak widać przypadło klientom do gustu.

W przedniej części prezentowanego modelu osadzono dwie potężne nerki z chromowanymi obwódkami i biksenonowe reflektory z charakterystycznymi podwójnymi ringami. Ten typowy już dla aut z Bawarii element, czyni pojazd widocznym ze znacznej odległości, co tym samym istotnie wpływa na bezpieczeństwo. Tylną część zaprojektowano bardziej dystyngowanie i konserwatywnie. Kreślarze skupili się na łagodnie opadającej linii dachu i kloszach zachodzących na błotniki. Całość wieńczy podwójna końcówka układu wydechowego.

16 / 22BMW 525d

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylizacja najnowszej 525d mocno odbiega od swojej poprzedniczki i wyraźnie nawiązuje do jeszcze droższej siódemki. Podobny zabieg przeprowadzono w przypadku serii 3, co jak widać przypadło klientom do gustu.

W przedniej części prezentowanego modelu osadzono dwie potężne nerki z chromowanymi obwódkami i biksenonowe reflektory z charakterystycznymi podwójnymi ringami. Ten typowy już dla aut z Bawarii element, czyni pojazd widocznym ze znacznej odległości, co tym samym istotnie wpływa na bezpieczeństwo. Tylną część zaprojektowano bardziej dystyngowanie i konserwatywnie. Kreślarze skupili się na łagodnie opadającej linii dachu i kloszach zachodzących na błotniki. Całość wieńczy podwójna końcówka układu wydechowego.

17 / 22BMW 525d

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylizacja najnowszej 525d mocno odbiega od swojej poprzedniczki i wyraźnie nawiązuje do jeszcze droższej siódemki. Podobny zabieg przeprowadzono w przypadku serii 3, co jak widać przypadło klientom do gustu.

W przedniej części prezentowanego modelu osadzono dwie potężne nerki z chromowanymi obwódkami i biksenonowe reflektory z charakterystycznymi podwójnymi ringami. Ten typowy już dla aut z Bawarii element, czyni pojazd widocznym ze znacznej odległości, co tym samym istotnie wpływa na bezpieczeństwo. Tylną część zaprojektowano bardziej dystyngowanie i konserwatywnie. Kreślarze skupili się na łagodnie opadającej linii dachu i kloszach zachodzących na błotniki. Całość wieńczy podwójna końcówka układu wydechowego.

18 / 22BMW 525d

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylizacja najnowszej 525d mocno odbiega od swojej poprzedniczki i wyraźnie nawiązuje do jeszcze droższej siódemki. Podobny zabieg przeprowadzono w przypadku serii 3, co jak widać przypadło klientom do gustu.

W przedniej części prezentowanego modelu osadzono dwie potężne nerki z chromowanymi obwódkami i biksenonowe reflektory z charakterystycznymi podwójnymi ringami. Ten typowy już dla aut z Bawarii element, czyni pojazd widocznym ze znacznej odległości, co tym samym istotnie wpływa na bezpieczeństwo. Tylną część zaprojektowano bardziej dystyngowanie i konserwatywnie. Kreślarze skupili się na łagodnie opadającej linii dachu i kloszach zachodzących na błotniki. Całość wieńczy podwójna końcówka układu wydechowego.

19 / 22BMW 525d

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylizacja najnowszej 525d mocno odbiega od swojej poprzedniczki i wyraźnie nawiązuje do jeszcze droższej siódemki. Podobny zabieg przeprowadzono w przypadku serii 3, co jak widać przypadło klientom do gustu.

W przedniej części prezentowanego modelu osadzono dwie potężne nerki z chromowanymi obwódkami i biksenonowe reflektory z charakterystycznymi podwójnymi ringami. Ten typowy już dla aut z Bawarii element, czyni pojazd widocznym ze znacznej odległości, co tym samym istotnie wpływa na bezpieczeństwo. Tylną część zaprojektowano bardziej dystyngowanie i konserwatywnie. Kreślarze skupili się na łagodnie opadającej linii dachu i kloszach zachodzących na błotniki. Całość wieńczy podwójna końcówka układu wydechowego.

20 / 22BMW 525d

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylizacja najnowszej 525d mocno odbiega od swojej poprzedniczki i wyraźnie nawiązuje do jeszcze droższej siódemki. Podobny zabieg przeprowadzono w przypadku serii 3, co jak widać przypadło klientom do gustu.

W przedniej części prezentowanego modelu osadzono dwie potężne nerki z chromowanymi obwódkami i biksenonowe reflektory z charakterystycznymi podwójnymi ringami. Ten typowy już dla aut z Bawarii element, czyni pojazd widocznym ze znacznej odległości, co tym samym istotnie wpływa na bezpieczeństwo. Tylną część zaprojektowano bardziej dystyngowanie i konserwatywnie. Kreślarze skupili się na łagodnie opadającej linii dachu i kloszach zachodzących na błotniki. Całość wieńczy podwójna końcówka układu wydechowego.

21 / 22BMW 525d

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylizacja najnowszej 525d mocno odbiega od swojej poprzedniczki i wyraźnie nawiązuje do jeszcze droższej siódemki. Podobny zabieg przeprowadzono w przypadku serii 3, co jak widać przypadło klientom do gustu.

W przedniej części prezentowanego modelu osadzono dwie potężne nerki z chromowanymi obwódkami i biksenonowe reflektory z charakterystycznymi podwójnymi ringami. Ten typowy już dla aut z Bawarii element, czyni pojazd widocznym ze znacznej odległości, co tym samym istotnie wpływa na bezpieczeństwo. Tylną część zaprojektowano bardziej dystyngowanie i konserwatywnie. Kreślarze skupili się na łagodnie opadającej linii dachu i kloszach zachodzących na błotniki. Całość wieńczy podwójna końcówka układu wydechowego.

22 / 22BMW 525d

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylizacja najnowszej 525d mocno odbiega od swojej poprzedniczki i wyraźnie nawiązuje do jeszcze droższej siódemki. Podobny zabieg przeprowadzono w przypadku serii 3, co jak widać przypadło klientom do gustu.

W przedniej części prezentowanego modelu osadzono dwie potężne nerki z chromowanymi obwódkami i biksenonowe reflektory z charakterystycznymi podwójnymi ringami. Ten typowy już dla aut z Bawarii element, czyni pojazd widocznym ze znacznej odległości, co tym samym istotnie wpływa na bezpieczeństwo. Tylną część zaprojektowano bardziej dystyngowanie i konserwatywnie. Kreślarze skupili się na łagodnie opadającej linii dachu i kloszach zachodzących na błotniki. Całość wieńczy podwójna końcówka układu wydechowego.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka