BMW 320d xDrive

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 21Kombi z domieszką sportu

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rodzinne kombi wcale nie musi być nudne, zwłaszcza w klasie premium, gdzie przestronność i właściwości użytkowe schodzą na dalszy plan. Taką właśnie receptę dla szukających sportowych wrażeń ma BMW. Niemiecki producent przy okazji liftingu trójki dodał jej mocy, poprawił właściwości jezdne i wygląd zewnętrzny. Rodzinny samochód z dwulitrowym dieslem potrafi dać sporo radości podczas codziennej eksploatacji.

Trudno przejść obojętnie obok Touringa pokrytego błękitnym lakierem Estoril (3922 zł). Do tego dołożono pakiet sportowy M (21 400 zł) obejmujący 18-calowe obręcze ze stopów lekkich, czarne listwy wokół szyb, aerodynamiczne nakładki na progi oraz przemodelowane zderzaki. Całość uzupełnia dodatkowe oświetlenie zewnętrzne przy klamkach, diodowe światła przeciwmgielne i przyciemnione szyby boczne. Warto dopłacić też 9 tysięcy do w pełni LED-owych reflektorów adaptacyjnych podążających za kierownicą. Ich wydajność docenimy zwłaszcza w nocy. Wymiarami BMW nie odbiega od Mercedesa, czy Audi. Karoseria ma 463 cm długości, 181 szerokości i 143 wysokości. Co ciekawe, klapa bagażnika unoszona za pomocą elektrycznie sterowanych siłowników zyskała niezależnie otwieraną szybę, przez co dostęp do bagażnika staje się jeszcze łatwiejszy i szybszy.

/ 21Kombi z domieszką sportu

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rodzinne kombi wcale nie musi być nudne, zwłaszcza w klasie premium, gdzie przestronność i właściwości użytkowe schodzą na dalszy plan. Taką właśnie receptę dla szukających sportowych wrażeń ma BMW. Niemiecki producent przy okazji liftingu trójki dodał jej mocy, poprawił właściwości jezdne i wygląd zewnętrzny. Rodzinny samochód z dwulitrowym dieslem potrafi dać sporo radości podczas codziennej eksploatacji.

Trudno przejść obojętnie obok Touringa pokrytego błękitnym lakierem Estoril (3922 zł). Do tego dołożono pakiet sportowy M (21 400 zł) obejmujący 18-calowe obręcze ze stopów lekkich, czarne listwy wokół szyb, aerodynamiczne nakładki na progi oraz przemodelowane zderzaki. Całość uzupełnia dodatkowe oświetlenie zewnętrzne przy klamkach, diodowe światła przeciwmgielne i przyciemnione szyby boczne. Warto dopłacić też 9 tysięcy do w pełni LED-owych reflektorów adaptacyjnych podążających za kierownicą. Ich wydajność docenimy zwłaszcza w nocy. Wymiarami BMW nie odbiega od Mercedesa, czy Audi. Karoseria ma 463 cm długości, 181 szerokości i 143 wysokości. Co ciekawe, klapa bagażnika unoszona za pomocą elektrycznie sterowanych siłowników zyskała niezależnie otwieraną szybę, przez co dostęp do bagażnika staje się jeszcze łatwiejszy i szybszy.

/ 21Kombi z domieszką sportu

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rodzinne kombi wcale nie musi być nudne, zwłaszcza w klasie premium, gdzie przestronność i właściwości użytkowe schodzą na dalszy plan. Taką właśnie receptę dla szukających sportowych wrażeń ma BMW. Niemiecki producent przy okazji liftingu trójki dodał jej mocy, poprawił właściwości jezdne i wygląd zewnętrzny. Rodzinny samochód z dwulitrowym dieslem potrafi dać sporo radości podczas codziennej eksploatacji.

Trudno przejść obojętnie obok Touringa pokrytego błękitnym lakierem Estoril (3922 zł). Do tego dołożono pakiet sportowy M (21 400 zł) obejmujący 18-calowe obręcze ze stopów lekkich, czarne listwy wokół szyb, aerodynamiczne nakładki na progi oraz przemodelowane zderzaki. Całość uzupełnia dodatkowe oświetlenie zewnętrzne przy klamkach, diodowe światła przeciwmgielne i przyciemnione szyby boczne. Warto dopłacić też 9 tysięcy do w pełni LED-owych reflektorów adaptacyjnych podążających za kierownicą. Ich wydajność docenimy zwłaszcza w nocy. Wymiarami BMW nie odbiega od Mercedesa, czy Audi. Karoseria ma 463 cm długości, 181 szerokości i 143 wysokości. Co ciekawe, klapa bagażnika unoszona za pomocą elektrycznie sterowanych siłowników zyskała niezależnie otwieraną szybę, przez co dostęp do bagażnika staje się jeszcze łatwiejszy i szybszy.

/ 21Kombi z domieszką sportu

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rodzinne kombi wcale nie musi być nudne, zwłaszcza w klasie premium, gdzie przestronność i właściwości użytkowe schodzą na dalszy plan. Taką właśnie receptę dla szukających sportowych wrażeń ma BMW. Niemiecki producent przy okazji liftingu trójki dodał jej mocy, poprawił właściwości jezdne i wygląd zewnętrzny. Rodzinny samochód z dwulitrowym dieslem potrafi dać sporo radości podczas codziennej eksploatacji.

Trudno przejść obojętnie obok Touringa pokrytego błękitnym lakierem Estoril (3922 zł). Do tego dołożono pakiet sportowy M (21 400 zł) obejmujący 18-calowe obręcze ze stopów lekkich, czarne listwy wokół szyb, aerodynamiczne nakładki na progi oraz przemodelowane zderzaki. Całość uzupełnia dodatkowe oświetlenie zewnętrzne przy klamkach, diodowe światła przeciwmgielne i przyciemnione szyby boczne. Warto dopłacić też 9 tysięcy do w pełni LED-owych reflektorów adaptacyjnych podążających za kierownicą. Ich wydajność docenimy zwłaszcza w nocy. Wymiarami BMW nie odbiega od Mercedesa, czy Audi. Karoseria ma 463 cm długości, 181 szerokości i 143 wysokości. Co ciekawe, klapa bagażnika unoszona za pomocą elektrycznie sterowanych siłowników zyskała niezależnie otwieraną szybę, przez co dostęp do bagażnika staje się jeszcze łatwiejszy i szybszy.

/ 21Kombi z domieszką sportu

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rodzinne kombi wcale nie musi być nudne, zwłaszcza w klasie premium, gdzie przestronność i właściwości użytkowe schodzą na dalszy plan. Taką właśnie receptę dla szukających sportowych wrażeń ma BMW. Niemiecki producent przy okazji liftingu trójki dodał jej mocy, poprawił właściwości jezdne i wygląd zewnętrzny. Rodzinny samochód z dwulitrowym dieslem potrafi dać sporo radości podczas codziennej eksploatacji.

Trudno przejść obojętnie obok Touringa pokrytego błękitnym lakierem Estoril (3922 zł). Do tego dołożono pakiet sportowy M (21 400 zł) obejmujący 18-calowe obręcze ze stopów lekkich, czarne listwy wokół szyb, aerodynamiczne nakładki na progi oraz przemodelowane zderzaki. Całość uzupełnia dodatkowe oświetlenie zewnętrzne przy klamkach, diodowe światła przeciwmgielne i przyciemnione szyby boczne. Warto dopłacić też 9 tysięcy do w pełni LED-owych reflektorów adaptacyjnych podążających za kierownicą. Ich wydajność docenimy zwłaszcza w nocy. Wymiarami BMW nie odbiega od Mercedesa, czy Audi. Karoseria ma 463 cm długości, 181 szerokości i 143 wysokości. Co ciekawe, klapa bagażnika unoszona za pomocą elektrycznie sterowanych siłowników zyskała niezależnie otwieraną szybę, przez co dostęp do bagażnika staje się jeszcze łatwiejszy i szybszy.

/ 21Kombi z domieszką sportu

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rodzinne kombi wcale nie musi być nudne, zwłaszcza w klasie premium, gdzie przestronność i właściwości użytkowe schodzą na dalszy plan. Taką właśnie receptę dla szukających sportowych wrażeń ma BMW. Niemiecki producent przy okazji liftingu trójki dodał jej mocy, poprawił właściwości jezdne i wygląd zewnętrzny. Rodzinny samochód z dwulitrowym dieslem potrafi dać sporo radości podczas codziennej eksploatacji.

Trudno przejść obojętnie obok Touringa pokrytego błękitnym lakierem Estoril (3922 zł). Do tego dołożono pakiet sportowy M (21 400 zł) obejmujący 18-calowe obręcze ze stopów lekkich, czarne listwy wokół szyb, aerodynamiczne nakładki na progi oraz przemodelowane zderzaki. Całość uzupełnia dodatkowe oświetlenie zewnętrzne przy klamkach, diodowe światła przeciwmgielne i przyciemnione szyby boczne. Warto dopłacić też 9 tysięcy do w pełni LED-owych reflektorów adaptacyjnych podążających za kierownicą. Ich wydajność docenimy zwłaszcza w nocy. Wymiarami BMW nie odbiega od Mercedesa, czy Audi. Karoseria ma 463 cm długości, 181 szerokości i 143 wysokości. Co ciekawe, klapa bagażnika unoszona za pomocą elektrycznie sterowanych siłowników zyskała niezależnie otwieraną szybę, przez co dostęp do bagażnika staje się jeszcze łatwiejszy i szybszy.

/ 21Kombi z domieszką sportu

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rodzinne kombi wcale nie musi być nudne, zwłaszcza w klasie premium, gdzie przestronność i właściwości użytkowe schodzą na dalszy plan. Taką właśnie receptę dla szukających sportowych wrażeń ma BMW. Niemiecki producent przy okazji liftingu trójki dodał jej mocy, poprawił właściwości jezdne i wygląd zewnętrzny. Rodzinny samochód z dwulitrowym dieslem potrafi dać sporo radości podczas codziennej eksploatacji.

Trudno przejść obojętnie obok Touringa pokrytego błękitnym lakierem Estoril (3922 zł). Do tego dołożono pakiet sportowy M (21 400 zł) obejmujący 18-calowe obręcze ze stopów lekkich, czarne listwy wokół szyb, aerodynamiczne nakładki na progi oraz przemodelowane zderzaki. Całość uzupełnia dodatkowe oświetlenie zewnętrzne przy klamkach, diodowe światła przeciwmgielne i przyciemnione szyby boczne. Warto dopłacić też 9 tysięcy do w pełni LED-owych reflektorów adaptacyjnych podążających za kierownicą. Ich wydajność docenimy zwłaszcza w nocy. Wymiarami BMW nie odbiega od Mercedesa, czy Audi. Karoseria ma 463 cm długości, 181 szerokości i 143 wysokości. Co ciekawe, klapa bagażnika unoszona za pomocą elektrycznie sterowanych siłowników zyskała niezależnie otwieraną szybę, przez co dostęp do bagażnika staje się jeszcze łatwiejszy i szybszy.

/ 21Kombi z domieszką sportu

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rodzinne kombi wcale nie musi być nudne, zwłaszcza w klasie premium, gdzie przestronność i właściwości użytkowe schodzą na dalszy plan. Taką właśnie receptę dla szukających sportowych wrażeń ma BMW. Niemiecki producent przy okazji liftingu trójki dodał jej mocy, poprawił właściwości jezdne i wygląd zewnętrzny. Rodzinny samochód z dwulitrowym dieslem potrafi dać sporo radości podczas codziennej eksploatacji.

Trudno przejść obojętnie obok Touringa pokrytego błękitnym lakierem Estoril (3922 zł). Do tego dołożono pakiet sportowy M (21 400 zł) obejmujący 18-calowe obręcze ze stopów lekkich, czarne listwy wokół szyb, aerodynamiczne nakładki na progi oraz przemodelowane zderzaki. Całość uzupełnia dodatkowe oświetlenie zewnętrzne przy klamkach, diodowe światła przeciwmgielne i przyciemnione szyby boczne. Warto dopłacić też 9 tysięcy do w pełni LED-owych reflektorów adaptacyjnych podążających za kierownicą. Ich wydajność docenimy zwłaszcza w nocy. Wymiarami BMW nie odbiega od Mercedesa, czy Audi. Karoseria ma 463 cm długości, 181 szerokości i 143 wysokości. Co ciekawe, klapa bagażnika unoszona za pomocą elektrycznie sterowanych siłowników zyskała niezależnie otwieraną szybę, przez co dostęp do bagażnika staje się jeszcze łatwiejszy i szybszy.

/ 21Kombi z domieszką sportu

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rodzinne kombi wcale nie musi być nudne, zwłaszcza w klasie premium, gdzie przestronność i właściwości użytkowe schodzą na dalszy plan. Taką właśnie receptę dla szukających sportowych wrażeń ma BMW. Niemiecki producent przy okazji liftingu trójki dodał jej mocy, poprawił właściwości jezdne i wygląd zewnętrzny. Rodzinny samochód z dwulitrowym dieslem potrafi dać sporo radości podczas codziennej eksploatacji.

Trudno przejść obojętnie obok Touringa pokrytego błękitnym lakierem Estoril (3922 zł). Do tego dołożono pakiet sportowy M (21 400 zł) obejmujący 18-calowe obręcze ze stopów lekkich, czarne listwy wokół szyb, aerodynamiczne nakładki na progi oraz przemodelowane zderzaki. Całość uzupełnia dodatkowe oświetlenie zewnętrzne przy klamkach, diodowe światła przeciwmgielne i przyciemnione szyby boczne. Warto dopłacić też 9 tysięcy do w pełni LED-owych reflektorów adaptacyjnych podążających za kierownicą. Ich wydajność docenimy zwłaszcza w nocy. Wymiarami BMW nie odbiega od Mercedesa, czy Audi. Karoseria ma 463 cm długości, 181 szerokości i 143 wysokości. Co ciekawe, klapa bagażnika unoszona za pomocą elektrycznie sterowanych siłowników zyskała niezależnie otwieraną szybę, przez co dostęp do bagażnika staje się jeszcze łatwiejszy i szybszy.

10 / 21Kombi z domieszką sportu

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rodzinne kombi wcale nie musi być nudne, zwłaszcza w klasie premium, gdzie przestronność i właściwości użytkowe schodzą na dalszy plan. Taką właśnie receptę dla szukających sportowych wrażeń ma BMW. Niemiecki producent przy okazji liftingu trójki dodał jej mocy, poprawił właściwości jezdne i wygląd zewnętrzny. Rodzinny samochód z dwulitrowym dieslem potrafi dać sporo radości podczas codziennej eksploatacji.

Trudno przejść obojętnie obok Touringa pokrytego błękitnym lakierem Estoril (3922 zł). Do tego dołożono pakiet sportowy M (21 400 zł) obejmujący 18-calowe obręcze ze stopów lekkich, czarne listwy wokół szyb, aerodynamiczne nakładki na progi oraz przemodelowane zderzaki. Całość uzupełnia dodatkowe oświetlenie zewnętrzne przy klamkach, diodowe światła przeciwmgielne i przyciemnione szyby boczne. Warto dopłacić też 9 tysięcy do w pełni LED-owych reflektorów adaptacyjnych podążających za kierownicą. Ich wydajność docenimy zwłaszcza w nocy. Wymiarami BMW nie odbiega od Mercedesa, czy Audi. Karoseria ma 463 cm długości, 181 szerokości i 143 wysokości. Co ciekawe, klapa bagażnika unoszona za pomocą elektrycznie sterowanych siłowników zyskała niezależnie otwieraną szybę, przez co dostęp do bagażnika staje się jeszcze łatwiejszy i szybszy.

11 / 21Kombi z domieszką sportu

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rodzinne kombi wcale nie musi być nudne, zwłaszcza w klasie premium, gdzie przestronność i właściwości użytkowe schodzą na dalszy plan. Taką właśnie receptę dla szukających sportowych wrażeń ma BMW. Niemiecki producent przy okazji liftingu trójki dodał jej mocy, poprawił właściwości jezdne i wygląd zewnętrzny. Rodzinny samochód z dwulitrowym dieslem potrafi dać sporo radości podczas codziennej eksploatacji.

Trudno przejść obojętnie obok Touringa pokrytego błękitnym lakierem Estoril (3922 zł). Do tego dołożono pakiet sportowy M (21 400 zł) obejmujący 18-calowe obręcze ze stopów lekkich, czarne listwy wokół szyb, aerodynamiczne nakładki na progi oraz przemodelowane zderzaki. Całość uzupełnia dodatkowe oświetlenie zewnętrzne przy klamkach, diodowe światła przeciwmgielne i przyciemnione szyby boczne. Warto dopłacić też 9 tysięcy do w pełni LED-owych reflektorów adaptacyjnych podążających za kierownicą. Ich wydajność docenimy zwłaszcza w nocy. Wymiarami BMW nie odbiega od Mercedesa, czy Audi. Karoseria ma 463 cm długości, 181 szerokości i 143 wysokości. Co ciekawe, klapa bagażnika unoszona za pomocą elektrycznie sterowanych siłowników zyskała niezależnie otwieraną szybę, przez co dostęp do bagażnika staje się jeszcze łatwiejszy i szybszy.

12 / 21Kombi z domieszką sportu

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rodzinne kombi wcale nie musi być nudne, zwłaszcza w klasie premium, gdzie przestronność i właściwości użytkowe schodzą na dalszy plan. Taką właśnie receptę dla szukających sportowych wrażeń ma BMW. Niemiecki producent przy okazji liftingu trójki dodał jej mocy, poprawił właściwości jezdne i wygląd zewnętrzny. Rodzinny samochód z dwulitrowym dieslem potrafi dać sporo radości podczas codziennej eksploatacji.

Trudno przejść obojętnie obok Touringa pokrytego błękitnym lakierem Estoril (3922 zł). Do tego dołożono pakiet sportowy M (21 400 zł) obejmujący 18-calowe obręcze ze stopów lekkich, czarne listwy wokół szyb, aerodynamiczne nakładki na progi oraz przemodelowane zderzaki. Całość uzupełnia dodatkowe oświetlenie zewnętrzne przy klamkach, diodowe światła przeciwmgielne i przyciemnione szyby boczne. Warto dopłacić też 9 tysięcy do w pełni LED-owych reflektorów adaptacyjnych podążających za kierownicą. Ich wydajność docenimy zwłaszcza w nocy. Wymiarami BMW nie odbiega od Mercedesa, czy Audi. Karoseria ma 463 cm długości, 181 szerokości i 143 wysokości. Co ciekawe, klapa bagażnika unoszona za pomocą elektrycznie sterowanych siłowników zyskała niezależnie otwieraną szybę, przez co dostęp do bagażnika staje się jeszcze łatwiejszy i szybszy.

13 / 21Kombi z domieszką sportu

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rodzinne kombi wcale nie musi być nudne, zwłaszcza w klasie premium, gdzie przestronność i właściwości użytkowe schodzą na dalszy plan. Taką właśnie receptę dla szukających sportowych wrażeń ma BMW. Niemiecki producent przy okazji liftingu trójki dodał jej mocy, poprawił właściwości jezdne i wygląd zewnętrzny. Rodzinny samochód z dwulitrowym dieslem potrafi dać sporo radości podczas codziennej eksploatacji.

Trudno przejść obojętnie obok Touringa pokrytego błękitnym lakierem Estoril (3922 zł). Do tego dołożono pakiet sportowy M (21 400 zł) obejmujący 18-calowe obręcze ze stopów lekkich, czarne listwy wokół szyb, aerodynamiczne nakładki na progi oraz przemodelowane zderzaki. Całość uzupełnia dodatkowe oświetlenie zewnętrzne przy klamkach, diodowe światła przeciwmgielne i przyciemnione szyby boczne. Warto dopłacić też 9 tysięcy do w pełni LED-owych reflektorów adaptacyjnych podążających za kierownicą. Ich wydajność docenimy zwłaszcza w nocy. Wymiarami BMW nie odbiega od Mercedesa, czy Audi. Karoseria ma 463 cm długości, 181 szerokości i 143 wysokości. Co ciekawe, klapa bagażnika unoszona za pomocą elektrycznie sterowanych siłowników zyskała niezależnie otwieraną szybę, przez co dostęp do bagażnika staje się jeszcze łatwiejszy i szybszy.

14 / 21Kombi z domieszką sportu

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rodzinne kombi wcale nie musi być nudne, zwłaszcza w klasie premium, gdzie przestronność i właściwości użytkowe schodzą na dalszy plan. Taką właśnie receptę dla szukających sportowych wrażeń ma BMW. Niemiecki producent przy okazji liftingu trójki dodał jej mocy, poprawił właściwości jezdne i wygląd zewnętrzny. Rodzinny samochód z dwulitrowym dieslem potrafi dać sporo radości podczas codziennej eksploatacji.

Trudno przejść obojętnie obok Touringa pokrytego błękitnym lakierem Estoril (3922 zł). Do tego dołożono pakiet sportowy M (21 400 zł) obejmujący 18-calowe obręcze ze stopów lekkich, czarne listwy wokół szyb, aerodynamiczne nakładki na progi oraz przemodelowane zderzaki. Całość uzupełnia dodatkowe oświetlenie zewnętrzne przy klamkach, diodowe światła przeciwmgielne i przyciemnione szyby boczne. Warto dopłacić też 9 tysięcy do w pełni LED-owych reflektorów adaptacyjnych podążających za kierownicą. Ich wydajność docenimy zwłaszcza w nocy. Wymiarami BMW nie odbiega od Mercedesa, czy Audi. Karoseria ma 463 cm długości, 181 szerokości i 143 wysokości. Co ciekawe, klapa bagażnika unoszona za pomocą elektrycznie sterowanych siłowników zyskała niezależnie otwieraną szybę, przez co dostęp do bagażnika staje się jeszcze łatwiejszy i szybszy.

15 / 21Kombi z domieszką sportu

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rodzinne kombi wcale nie musi być nudne, zwłaszcza w klasie premium, gdzie przestronność i właściwości użytkowe schodzą na dalszy plan. Taką właśnie receptę dla szukających sportowych wrażeń ma BMW. Niemiecki producent przy okazji liftingu trójki dodał jej mocy, poprawił właściwości jezdne i wygląd zewnętrzny. Rodzinny samochód z dwulitrowym dieslem potrafi dać sporo radości podczas codziennej eksploatacji.

Trudno przejść obojętnie obok Touringa pokrytego błękitnym lakierem Estoril (3922 zł). Do tego dołożono pakiet sportowy M (21 400 zł) obejmujący 18-calowe obręcze ze stopów lekkich, czarne listwy wokół szyb, aerodynamiczne nakładki na progi oraz przemodelowane zderzaki. Całość uzupełnia dodatkowe oświetlenie zewnętrzne przy klamkach, diodowe światła przeciwmgielne i przyciemnione szyby boczne. Warto dopłacić też 9 tysięcy do w pełni LED-owych reflektorów adaptacyjnych podążających za kierownicą. Ich wydajność docenimy zwłaszcza w nocy. Wymiarami BMW nie odbiega od Mercedesa, czy Audi. Karoseria ma 463 cm długości, 181 szerokości i 143 wysokości. Co ciekawe, klapa bagażnika unoszona za pomocą elektrycznie sterowanych siłowników zyskała niezależnie otwieraną szybę, przez co dostęp do bagażnika staje się jeszcze łatwiejszy i szybszy.

16 / 21Kombi z domieszką sportu

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rodzinne kombi wcale nie musi być nudne, zwłaszcza w klasie premium, gdzie przestronność i właściwości użytkowe schodzą na dalszy plan. Taką właśnie receptę dla szukających sportowych wrażeń ma BMW. Niemiecki producent przy okazji liftingu trójki dodał jej mocy, poprawił właściwości jezdne i wygląd zewnętrzny. Rodzinny samochód z dwulitrowym dieslem potrafi dać sporo radości podczas codziennej eksploatacji.

Trudno przejść obojętnie obok Touringa pokrytego błękitnym lakierem Estoril (3922 zł). Do tego dołożono pakiet sportowy M (21 400 zł) obejmujący 18-calowe obręcze ze stopów lekkich, czarne listwy wokół szyb, aerodynamiczne nakładki na progi oraz przemodelowane zderzaki. Całość uzupełnia dodatkowe oświetlenie zewnętrzne przy klamkach, diodowe światła przeciwmgielne i przyciemnione szyby boczne. Warto dopłacić też 9 tysięcy do w pełni LED-owych reflektorów adaptacyjnych podążających za kierownicą. Ich wydajność docenimy zwłaszcza w nocy. Wymiarami BMW nie odbiega od Mercedesa, czy Audi. Karoseria ma 463 cm długości, 181 szerokości i 143 wysokości. Co ciekawe, klapa bagażnika unoszona za pomocą elektrycznie sterowanych siłowników zyskała niezależnie otwieraną szybę, przez co dostęp do bagażnika staje się jeszcze łatwiejszy i szybszy.

17 / 21Kombi z domieszką sportu

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rodzinne kombi wcale nie musi być nudne, zwłaszcza w klasie premium, gdzie przestronność i właściwości użytkowe schodzą na dalszy plan. Taką właśnie receptę dla szukających sportowych wrażeń ma BMW. Niemiecki producent przy okazji liftingu trójki dodał jej mocy, poprawił właściwości jezdne i wygląd zewnętrzny. Rodzinny samochód z dwulitrowym dieslem potrafi dać sporo radości podczas codziennej eksploatacji.

Trudno przejść obojętnie obok Touringa pokrytego błękitnym lakierem Estoril (3922 zł). Do tego dołożono pakiet sportowy M (21 400 zł) obejmujący 18-calowe obręcze ze stopów lekkich, czarne listwy wokół szyb, aerodynamiczne nakładki na progi oraz przemodelowane zderzaki. Całość uzupełnia dodatkowe oświetlenie zewnętrzne przy klamkach, diodowe światła przeciwmgielne i przyciemnione szyby boczne. Warto dopłacić też 9 tysięcy do w pełni LED-owych reflektorów adaptacyjnych podążających za kierownicą. Ich wydajność docenimy zwłaszcza w nocy. Wymiarami BMW nie odbiega od Mercedesa, czy Audi. Karoseria ma 463 cm długości, 181 szerokości i 143 wysokości. Co ciekawe, klapa bagażnika unoszona za pomocą elektrycznie sterowanych siłowników zyskała niezależnie otwieraną szybę, przez co dostęp do bagażnika staje się jeszcze łatwiejszy i szybszy.

18 / 21Kombi z domieszką sportu

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rodzinne kombi wcale nie musi być nudne, zwłaszcza w klasie premium, gdzie przestronność i właściwości użytkowe schodzą na dalszy plan. Taką właśnie receptę dla szukających sportowych wrażeń ma BMW. Niemiecki producent przy okazji liftingu trójki dodał jej mocy, poprawił właściwości jezdne i wygląd zewnętrzny. Rodzinny samochód z dwulitrowym dieslem potrafi dać sporo radości podczas codziennej eksploatacji.

Trudno przejść obojętnie obok Touringa pokrytego błękitnym lakierem Estoril (3922 zł). Do tego dołożono pakiet sportowy M (21 400 zł) obejmujący 18-calowe obręcze ze stopów lekkich, czarne listwy wokół szyb, aerodynamiczne nakładki na progi oraz przemodelowane zderzaki. Całość uzupełnia dodatkowe oświetlenie zewnętrzne przy klamkach, diodowe światła przeciwmgielne i przyciemnione szyby boczne. Warto dopłacić też 9 tysięcy do w pełni LED-owych reflektorów adaptacyjnych podążających za kierownicą. Ich wydajność docenimy zwłaszcza w nocy. Wymiarami BMW nie odbiega od Mercedesa, czy Audi. Karoseria ma 463 cm długości, 181 szerokości i 143 wysokości. Co ciekawe, klapa bagażnika unoszona za pomocą elektrycznie sterowanych siłowników zyskała niezależnie otwieraną szybę, przez co dostęp do bagażnika staje się jeszcze łatwiejszy i szybszy.

19 / 21Kombi z domieszką sportu

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rodzinne kombi wcale nie musi być nudne, zwłaszcza w klasie premium, gdzie przestronność i właściwości użytkowe schodzą na dalszy plan. Taką właśnie receptę dla szukających sportowych wrażeń ma BMW. Niemiecki producent przy okazji liftingu trójki dodał jej mocy, poprawił właściwości jezdne i wygląd zewnętrzny. Rodzinny samochód z dwulitrowym dieslem potrafi dać sporo radości podczas codziennej eksploatacji.

Trudno przejść obojętnie obok Touringa pokrytego błękitnym lakierem Estoril (3922 zł). Do tego dołożono pakiet sportowy M (21 400 zł) obejmujący 18-calowe obręcze ze stopów lekkich, czarne listwy wokół szyb, aerodynamiczne nakładki na progi oraz przemodelowane zderzaki. Całość uzupełnia dodatkowe oświetlenie zewnętrzne przy klamkach, diodowe światła przeciwmgielne i przyciemnione szyby boczne. Warto dopłacić też 9 tysięcy do w pełni LED-owych reflektorów adaptacyjnych podążających za kierownicą. Ich wydajność docenimy zwłaszcza w nocy. Wymiarami BMW nie odbiega od Mercedesa, czy Audi. Karoseria ma 463 cm długości, 181 szerokości i 143 wysokości. Co ciekawe, klapa bagażnika unoszona za pomocą elektrycznie sterowanych siłowników zyskała niezależnie otwieraną szybę, przez co dostęp do bagażnika staje się jeszcze łatwiejszy i szybszy.

20 / 21Kombi z domieszką sportu

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rodzinne kombi wcale nie musi być nudne, zwłaszcza w klasie premium, gdzie przestronność i właściwości użytkowe schodzą na dalszy plan. Taką właśnie receptę dla szukających sportowych wrażeń ma BMW. Niemiecki producent przy okazji liftingu trójki dodał jej mocy, poprawił właściwości jezdne i wygląd zewnętrzny. Rodzinny samochód z dwulitrowym dieslem potrafi dać sporo radości podczas codziennej eksploatacji.

Trudno przejść obojętnie obok Touringa pokrytego błękitnym lakierem Estoril (3922 zł). Do tego dołożono pakiet sportowy M (21 400 zł) obejmujący 18-calowe obręcze ze stopów lekkich, czarne listwy wokół szyb, aerodynamiczne nakładki na progi oraz przemodelowane zderzaki. Całość uzupełnia dodatkowe oświetlenie zewnętrzne przy klamkach, diodowe światła przeciwmgielne i przyciemnione szyby boczne. Warto dopłacić też 9 tysięcy do w pełni LED-owych reflektorów adaptacyjnych podążających za kierownicą. Ich wydajność docenimy zwłaszcza w nocy. Wymiarami BMW nie odbiega od Mercedesa, czy Audi. Karoseria ma 463 cm długości, 181 szerokości i 143 wysokości. Co ciekawe, klapa bagażnika unoszona za pomocą elektrycznie sterowanych siłowników zyskała niezależnie otwieraną szybę, przez co dostęp do bagażnika staje się jeszcze łatwiejszy i szybszy.

21 / 21Kombi z domieszką sportu

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rodzinne kombi wcale nie musi być nudne, zwłaszcza w klasie premium, gdzie przestronność i właściwości użytkowe schodzą na dalszy plan. Taką właśnie receptę dla szukających sportowych wrażeń ma BMW. Niemiecki producent przy okazji liftingu trójki dodał jej mocy, poprawił właściwości jezdne i wygląd zewnętrzny. Rodzinny samochód z dwulitrowym dieslem potrafi dać sporo radości podczas codziennej eksploatacji.

Trudno przejść obojętnie obok Touringa pokrytego błękitnym lakierem Estoril (3922 zł). Do tego dołożono pakiet sportowy M (21 400 zł) obejmujący 18-calowe obręcze ze stopów lekkich, czarne listwy wokół szyb, aerodynamiczne nakładki na progi oraz przemodelowane zderzaki. Całość uzupełnia dodatkowe oświetlenie zewnętrzne przy klamkach, diodowe światła przeciwmgielne i przyciemnione szyby boczne. Warto dopłacić też 9 tysięcy do w pełni LED-owych reflektorów adaptacyjnych podążających za kierownicą. Ich wydajność docenimy zwłaszcza w nocy. Wymiarami BMW nie odbiega od Mercedesa, czy Audi. Karoseria ma 463 cm długości, 181 szerokości i 143 wysokości. Co ciekawe, klapa bagażnika unoszona za pomocą elektrycznie sterowanych siłowników zyskała niezależnie otwieraną szybę, przez co dostęp do bagażnika staje się jeszcze łatwiejszy i szybszy.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka