Bez kompromisów - Kawasaki ZZR 1400

Obraz

|

Obraz

|
| --- |
Sukces zawodowy pchnął Cię w ramiona jedynego, słusznego rozwiązania w świecie motoryzacji - Porsche 911. Wychodziłeś do pracy wyjątkowo wcześnie, a powrót za każdym razem liczył kilkadziesiąt kilometrów więcej, niż powinien... Nieskrępowana radość trwała do czasu, gdy na pasie obok stanął Viper. Wszystkie oczy zwróciły się ku ostentacyjnemu wyglądowi okraszonemu toporną techniką. Na domiar złego przedwczoraj sąsiad "podkręcił" plebejskiego Lancera Evolution i dostałeś w kość pod światłami... Czas skończyć z kompromisami! Pora na prawdziwą maszynę dla prawdziwych mężczyzn. Czas być ponownie w centrum uwagi i pożądliwych spojrzeń.

Obraz

Wyszperaj schowane na czarną godzinę 56 tysięcy złotych, czym prędzej zlokalizuj salon Kawasaki i wskaż na najnowsze ZZR 1400. Nie musisz nic mówić... Sprzedawca zrozumie... Wizja stada 190 KM czule obejmowanego kolanami odbiera głos nawet najtwardszym. Podczas rozpędzania ZZR nabiera mocy, dzięki układowi dynamicznego doładowania. Wykorzystanie zjawiska sprężenia powietrza w okolicach przedniej owiewki dodaje całe 10 KM gdy prędkość zbliża się do maksymalnej. Krótko mówiąc - im szybciej jedziesz... tym szybciej jedziesz!

Dla praworządnego obywatela Polski wystarczy z powodzeniem pierwszy bieg. Niestety, również i on nie jest gwarantem poszanowania przepisów, bowiem już 2.7 sekundy od startu na liczniku widnieje 100 km/h, a konieczność wrzucenia "dwójki" pojawia się przy 160 km/h.

Tylko od Ciebie zależy, czy użyjesz do tego manewru sprzęgła. Umiejętnie operując nogą i dłonią sprawisz, że będzie pomocne jedynie przy ruszeniu. O trwałość trybów i zębatek nie musisz się martwić. Kawasaki zadbało, aby przetrzymały Twoje zabawy. Bateria czterech reflektorów jest w stanie rozświetlić egipskie ciemności, a przy okazji skutecznie spędza samochody z lewego pasa autostrady.

Gdy warunki pozwolą, ZZR-a można pogonić do 299 km/h.

Obraz

Sztuczną barierę ustanowiono, by zamknąć usta przeciwnikom coraz szybszych motocykli. Za niewielką dopłatą specjaliści usuną ogranicznik i popędzisz grubo ponad 300 km/h. Żaden seryjny motocykl nie potrafi więcej.

Ujarzmienie takiego pocisku ułatwiają potężne hamulce. By czuć się bezpiecznie, możesz zamówić ABS. Za kilka kolejnych setek otrzymasz wyścigowy wydech, obwieszczający o Twoim przybyciu zanim ktokolwiek zdoła Cię zobaczyć. Niebagatelna pojemność 1.4 litra i 154 Nm sprawią, że mocy nie zabraknie nawet, gdy obładujesz "Kawę" pasażerką i kuframi. Odważysz się...?

Łukasz Szewczyk

Źródło artykułu: WP Moto
Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy