Bertone Nuccio

Włoskie biuro projektowe Bertone przedstawiło sportowy koncept mający uświetnić 100 urodziny firmy

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 9Sportowy styl z Włoch

Obraz
© Szymon Jasina

Salon Samochodowy w Genewie to nie tylko premiery samochodów, które wkrótce trafią do sprzedaży. Na targach można było zobaczyć koncepcyjne auta najsłynniejszych światowych projektantów. Prawdziwą wisienką na torcie całej wystawy był samochód zaprezentowany przez Bertone na 100 urodziny firmy.

Nazwany na cześć wieloletniego szefa firmy i syna założyciela, model Nuccio, przykuwał uwagę wszystkich mijających stoisko Bertone. Gdy włoskim stylistom nie stawia się żadnych ograniczeń potrafią oni stworzyć najbardziej niesamowite projekty. Tak też jest w przypadku Nuccio. Niska sylwetka, daleko opadająca przednia szyba i futurystyczna tylna część nadwozia składają się na samochód, który nie pozostawia wątpliwości co do swojego charakteru.

Linia Bertone Nuccio jest na tyle klasyczna, że tworzy coś więcej niż tylko auto koncepcyjne. Nie zawiera zbędnych dodatków stylistycznych, które czyniłyby samochód ciekawym, ale niekoniecznie pożądanym. W przypadku projektu firmy Bertone mamy do czynienia z autem, które bez problemu mogłoby podbić serca klientów.

Za napęd modelu Nuccio odpowiada silnik Ferrari V8 o pojemności 4,3 l i mocy 480 KM. Najprawdopodobniej również pozostałe elementy mechaniczne pochodzą z modelu F430.

/ 9Sportowy styl z Włoch

Obraz
© Szymon Jasina

Salon Samochodowy w Genewie to nie tylko premiery samochodów, które wkrótce trafią do sprzedaży. Na targach można było zobaczyć koncepcyjne auta najsłynniejszych światowych projektantów. Prawdziwą wisienką na torcie całej wystawy był samochód zaprezentowany przez Bertone na 100 urodziny firmy.

Nazwany na cześć wieloletniego szefa firmy i syna założyciela, model Nuccio, przykuwał uwagę wszystkich mijających stoisko Bertone. Gdy włoskim stylistom nie stawia się żadnych ograniczeń potrafią oni stworzyć najbardziej niesamowite projekty. Tak też jest w przypadku Nuccio. Niska sylwetka, daleko opadająca przednia szyba i futurystyczna tylna część nadwozia składają się na samochód, który nie pozostawia wątpliwości co do swojego charakteru.

Linia Bertone Nuccio jest na tyle klasyczna, że tworzy coś więcej niż tylko auto koncepcyjne. Nie zawiera zbędnych dodatków stylistycznych, które czyniłyby samochód ciekawym, ale niekoniecznie pożądanym. W przypadku projektu firmy Bertone mamy do czynienia z autem, które bez problemu mogłoby podbić serca klientów.

Za napęd modelu Nuccio odpowiada silnik Ferrari V8 o pojemności 4,3 l i mocy 480 KM. Najprawdopodobniej również pozostałe elementy mechaniczne pochodzą z modelu F430.

/ 9Sportowy styl z Włoch

Obraz
© Szymon Jasina

Salon Samochodowy w Genewie to nie tylko premiery samochodów, które wkrótce trafią do sprzedaży. Na targach można było zobaczyć koncepcyjne auta najsłynniejszych światowych projektantów. Prawdziwą wisienką na torcie całej wystawy był samochód zaprezentowany przez Bertone na 100 urodziny firmy.

Nazwany na cześć wieloletniego szefa firmy i syna założyciela, model Nuccio, przykuwał uwagę wszystkich mijających stoisko Bertone. Gdy włoskim stylistom nie stawia się żadnych ograniczeń potrafią oni stworzyć najbardziej niesamowite projekty. Tak też jest w przypadku Nuccio. Niska sylwetka, daleko opadająca przednia szyba i futurystyczna tylna część nadwozia składają się na samochód, który nie pozostawia wątpliwości co do swojego charakteru.

Linia Bertone Nuccio jest na tyle klasyczna, że tworzy coś więcej niż tylko auto koncepcyjne. Nie zawiera zbędnych dodatków stylistycznych, które czyniłyby samochód ciekawym, ale niekoniecznie pożądanym. W przypadku projektu firmy Bertone mamy do czynienia z autem, które bez problemu mogłoby podbić serca klientów.

Za napęd modelu Nuccio odpowiada silnik Ferrari V8 o pojemności 4,3 l i mocy 480 KM. Najprawdopodobniej również pozostałe elementy mechaniczne pochodzą z modelu F430.

/ 9Sportowy styl z Włoch

Obraz
© Szymon Jasina

Salon Samochodowy w Genewie to nie tylko premiery samochodów, które wkrótce trafią do sprzedaży. Na targach można było zobaczyć koncepcyjne auta najsłynniejszych światowych projektantów. Prawdziwą wisienką na torcie całej wystawy był samochód zaprezentowany przez Bertone na 100 urodziny firmy.

Nazwany na cześć wieloletniego szefa firmy i syna założyciela, model Nuccio, przykuwał uwagę wszystkich mijających stoisko Bertone. Gdy włoskim stylistom nie stawia się żadnych ograniczeń potrafią oni stworzyć najbardziej niesamowite projekty. Tak też jest w przypadku Nuccio. Niska sylwetka, daleko opadająca przednia szyba i futurystyczna tylna część nadwozia składają się na samochód, który nie pozostawia wątpliwości co do swojego charakteru.

Linia Bertone Nuccio jest na tyle klasyczna, że tworzy coś więcej niż tylko auto koncepcyjne. Nie zawiera zbędnych dodatków stylistycznych, które czyniłyby samochód ciekawym, ale niekoniecznie pożądanym. W przypadku projektu firmy Bertone mamy do czynienia z autem, które bez problemu mogłoby podbić serca klientów.

Za napęd modelu Nuccio odpowiada silnik Ferrari V8 o pojemności 4,3 l i mocy 480 KM. Najprawdopodobniej również pozostałe elementy mechaniczne pochodzą z modelu F430.

/ 9Sportowy styl z Włoch

Obraz
© Szymon Jasina

Salon Samochodowy w Genewie to nie tylko premiery samochodów, które wkrótce trafią do sprzedaży. Na targach można było zobaczyć koncepcyjne auta najsłynniejszych światowych projektantów. Prawdziwą wisienką na torcie całej wystawy był samochód zaprezentowany przez Bertone na 100 urodziny firmy.

Nazwany na cześć wieloletniego szefa firmy i syna założyciela, model Nuccio, przykuwał uwagę wszystkich mijających stoisko Bertone. Gdy włoskim stylistom nie stawia się żadnych ograniczeń potrafią oni stworzyć najbardziej niesamowite projekty. Tak też jest w przypadku Nuccio. Niska sylwetka, daleko opadająca przednia szyba i futurystyczna tylna część nadwozia składają się na samochód, który nie pozostawia wątpliwości co do swojego charakteru.

Linia Bertone Nuccio jest na tyle klasyczna, że tworzy coś więcej niż tylko auto koncepcyjne. Nie zawiera zbędnych dodatków stylistycznych, które czyniłyby samochód ciekawym, ale niekoniecznie pożądanym. W przypadku projektu firmy Bertone mamy do czynienia z autem, które bez problemu mogłoby podbić serca klientów.

Za napęd modelu Nuccio odpowiada silnik Ferrari V8 o pojemności 4,3 l i mocy 480 KM. Najprawdopodobniej również pozostałe elementy mechaniczne pochodzą z modelu F430.

/ 9Sportowy styl z Włoch

Obraz
© Szymon Jasina

Salon Samochodowy w Genewie to nie tylko premiery samochodów, które wkrótce trafią do sprzedaży. Na targach można było zobaczyć koncepcyjne auta najsłynniejszych światowych projektantów. Prawdziwą wisienką na torcie całej wystawy był samochód zaprezentowany przez Bertone na 100 urodziny firmy.

Nazwany na cześć wieloletniego szefa firmy i syna założyciela, model Nuccio, przykuwał uwagę wszystkich mijających stoisko Bertone. Gdy włoskim stylistom nie stawia się żadnych ograniczeń potrafią oni stworzyć najbardziej niesamowite projekty. Tak też jest w przypadku Nuccio. Niska sylwetka, daleko opadająca przednia szyba i futurystyczna tylna część nadwozia składają się na samochód, który nie pozostawia wątpliwości co do swojego charakteru.

Linia Bertone Nuccio jest na tyle klasyczna, że tworzy coś więcej niż tylko auto koncepcyjne. Nie zawiera zbędnych dodatków stylistycznych, które czyniłyby samochód ciekawym, ale niekoniecznie pożądanym. W przypadku projektu firmy Bertone mamy do czynienia z autem, które bez problemu mogłoby podbić serca klientów.

Za napęd modelu Nuccio odpowiada silnik Ferrari V8 o pojemności 4,3 l i mocy 480 KM. Najprawdopodobniej również pozostałe elementy mechaniczne pochodzą z modelu F430.

/ 9Sportowy styl z Włoch

Obraz
© Szymon Jasina

Salon Samochodowy w Genewie to nie tylko premiery samochodów, które wkrótce trafią do sprzedaży. Na targach można było zobaczyć koncepcyjne auta najsłynniejszych światowych projektantów. Prawdziwą wisienką na torcie całej wystawy był samochód zaprezentowany przez Bertone na 100 urodziny firmy.

Nazwany na cześć wieloletniego szefa firmy i syna założyciela, model Nuccio, przykuwał uwagę wszystkich mijających stoisko Bertone. Gdy włoskim stylistom nie stawia się żadnych ograniczeń potrafią oni stworzyć najbardziej niesamowite projekty. Tak też jest w przypadku Nuccio. Niska sylwetka, daleko opadająca przednia szyba i futurystyczna tylna część nadwozia składają się na samochód, który nie pozostawia wątpliwości co do swojego charakteru.

Linia Bertone Nuccio jest na tyle klasyczna, że tworzy coś więcej niż tylko auto koncepcyjne. Nie zawiera zbędnych dodatków stylistycznych, które czyniłyby samochód ciekawym, ale niekoniecznie pożądanym. W przypadku projektu firmy Bertone mamy do czynienia z autem, które bez problemu mogłoby podbić serca klientów.

Za napęd modelu Nuccio odpowiada silnik Ferrari V8 o pojemności 4,3 l i mocy 480 KM. Najprawdopodobniej również pozostałe elementy mechaniczne pochodzą z modelu F430.

/ 9Sportowy styl z Włoch

Obraz
© Szymon Jasina

Salon Samochodowy w Genewie to nie tylko premiery samochodów, które wkrótce trafią do sprzedaży. Na targach można było zobaczyć koncepcyjne auta najsłynniejszych światowych projektantów. Prawdziwą wisienką na torcie całej wystawy był samochód zaprezentowany przez Bertone na 100 urodziny firmy.

Nazwany na cześć wieloletniego szefa firmy i syna założyciela, model Nuccio, przykuwał uwagę wszystkich mijających stoisko Bertone. Gdy włoskim stylistom nie stawia się żadnych ograniczeń potrafią oni stworzyć najbardziej niesamowite projekty. Tak też jest w przypadku Nuccio. Niska sylwetka, daleko opadająca przednia szyba i futurystyczna tylna część nadwozia składają się na samochód, który nie pozostawia wątpliwości co do swojego charakteru.

Linia Bertone Nuccio jest na tyle klasyczna, że tworzy coś więcej niż tylko auto koncepcyjne. Nie zawiera zbędnych dodatków stylistycznych, które czyniłyby samochód ciekawym, ale niekoniecznie pożądanym. W przypadku projektu firmy Bertone mamy do czynienia z autem, które bez problemu mogłoby podbić serca klientów.

Za napęd modelu Nuccio odpowiada silnik Ferrari V8 o pojemności 4,3 l i mocy 480 KM. Najprawdopodobniej również pozostałe elementy mechaniczne pochodzą z modelu F430.

/ 9Sportowy styl z Włoch

Obraz
© Szymon Jasina

Salon Samochodowy w Genewie to nie tylko premiery samochodów, które wkrótce trafią do sprzedaży. Na targach można było zobaczyć koncepcyjne auta najsłynniejszych światowych projektantów. Prawdziwą wisienką na torcie całej wystawy był samochód zaprezentowany przez Bertone na 100 urodziny firmy.

Nazwany na cześć wieloletniego szefa firmy i syna założyciela, model Nuccio, przykuwał uwagę wszystkich mijających stoisko Bertone. Gdy włoskim stylistom nie stawia się żadnych ograniczeń potrafią oni stworzyć najbardziej niesamowite projekty. Tak też jest w przypadku Nuccio. Niska sylwetka, daleko opadająca przednia szyba i futurystyczna tylna część nadwozia składają się na samochód, który nie pozostawia wątpliwości co do swojego charakteru.

Linia Bertone Nuccio jest na tyle klasyczna, że tworzy coś więcej niż tylko auto koncepcyjne. Nie zawiera zbędnych dodatków stylistycznych, które czyniłyby samochód ciekawym, ale niekoniecznie pożądanym. W przypadku projektu firmy Bertone mamy do czynienia z autem, które bez problemu mogłoby podbić serca klientów.

Za napęd modelu Nuccio odpowiada silnik Ferrari V8 o pojemności 4,3 l i mocy 480 KM. Najprawdopodobniej również pozostałe elementy mechaniczne pochodzą z modelu F430.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025