Bentley Continental GT Speed

None

Obraz

/ 18Bentley Continental GT Speed

Obraz

Największe zmiany poczyniono jednak pod maską. 12-cylindrowy silnik wersji Speed został wykonany z lżejszych elementów, otrzymał inne oprogramowanie i przeprojektowany układ wydechowy. Dołożono również starań, by zmniejszyć tarcie między poruszającymi się częściami. W rezultacie 6-litrowy potwór z dwiema turbosprężarkami produkuje 610 KM, a maksymalne 750 Nm rozwija przy zaledwie 1750 obr./min! Tym samym osiągi na poziomie sportowego samochodu nie stanowią zaskoczenia. „Setka” na liczniku jest kwestią 4,5 sekundy, rozpędzanie do 160 km/h trwa 10,2 s. Prędkość maksymalna to 326 km/h. Jeszcze bardziej imponująca jest elastyczność silnika, która pozwala na rozpędzenie od 80 do 120 km/h w okrągłe 3 sekundy!

/ 18Bentley Continental GT Speed

Obraz

Największe zmiany poczyniono jednak pod maską. 12-cylindrowy silnik wersji Speed został wykonany z lżejszych elementów, otrzymał inne oprogramowanie i przeprojektowany układ wydechowy. Dołożono również starań, by zmniejszyć tarcie między poruszającymi się częściami. W rezultacie 6-litrowy potwór z dwiema turbosprężarkami produkuje 610 KM, a maksymalne 750 Nm rozwija przy zaledwie 1750 obr./min! Tym samym osiągi na poziomie sportowego samochodu nie stanowią zaskoczenia. „Setka” na liczniku jest kwestią 4,5 sekundy, rozpędzanie do 160 km/h trwa 10,2 s. Prędkość maksymalna to 326 km/h. Jeszcze bardziej imponująca jest elastyczność silnika, która pozwala na rozpędzenie od 80 do 120 km/h w okrągłe 3 sekundy!

/ 18Bentley Continental GT Speed

Obraz

Największe zmiany poczyniono jednak pod maską. 12-cylindrowy silnik wersji Speed został wykonany z lżejszych elementów, otrzymał inne oprogramowanie i przeprojektowany układ wydechowy. Dołożono również starań, by zmniejszyć tarcie między poruszającymi się częściami. W rezultacie 6-litrowy potwór z dwiema turbosprężarkami produkuje 610 KM, a maksymalne 750 Nm rozwija przy zaledwie 1750 obr./min! Tym samym osiągi na poziomie sportowego samochodu nie stanowią zaskoczenia. „Setka” na liczniku jest kwestią 4,5 sekundy, rozpędzanie do 160 km/h trwa 10,2 s. Prędkość maksymalna to 326 km/h. Jeszcze bardziej imponująca jest elastyczność silnika, która pozwala na rozpędzenie od 80 do 120 km/h w okrągłe 3 sekundy!

/ 18Bentley Continental GT Speed

Obraz

Największe zmiany poczyniono jednak pod maską. 12-cylindrowy silnik wersji Speed został wykonany z lżejszych elementów, otrzymał inne oprogramowanie i przeprojektowany układ wydechowy. Dołożono również starań, by zmniejszyć tarcie między poruszającymi się częściami. W rezultacie 6-litrowy potwór z dwiema turbosprężarkami produkuje 610 KM, a maksymalne 750 Nm rozwija przy zaledwie 1750 obr./min! Tym samym osiągi na poziomie sportowego samochodu nie stanowią zaskoczenia. „Setka” na liczniku jest kwestią 4,5 sekundy, rozpędzanie do 160 km/h trwa 10,2 s. Prędkość maksymalna to 326 km/h. Jeszcze bardziej imponująca jest elastyczność silnika, która pozwala na rozpędzenie od 80 do 120 km/h w okrągłe 3 sekundy!

/ 18Bentley Continental GT Speed

Obraz

Największe zmiany poczyniono jednak pod maską. 12-cylindrowy silnik wersji Speed został wykonany z lżejszych elementów, otrzymał inne oprogramowanie i przeprojektowany układ wydechowy. Dołożono również starań, by zmniejszyć tarcie między poruszającymi się częściami. W rezultacie 6-litrowy potwór z dwiema turbosprężarkami produkuje 610 KM, a maksymalne 750 Nm rozwija przy zaledwie 1750 obr./min! Tym samym osiągi na poziomie sportowego samochodu nie stanowią zaskoczenia. „Setka” na liczniku jest kwestią 4,5 sekundy, rozpędzanie do 160 km/h trwa 10,2 s. Prędkość maksymalna to 326 km/h. Jeszcze bardziej imponująca jest elastyczność silnika, która pozwala na rozpędzenie od 80 do 120 km/h w okrągłe 3 sekundy!

/ 18Bentley Continental GT Speed

Obraz

Największe zmiany poczyniono jednak pod maską. 12-cylindrowy silnik wersji Speed został wykonany z lżejszych elementów, otrzymał inne oprogramowanie i przeprojektowany układ wydechowy. Dołożono również starań, by zmniejszyć tarcie między poruszającymi się częściami. W rezultacie 6-litrowy potwór z dwiema turbosprężarkami produkuje 610 KM, a maksymalne 750 Nm rozwija przy zaledwie 1750 obr./min! Tym samym osiągi na poziomie sportowego samochodu nie stanowią zaskoczenia. „Setka” na liczniku jest kwestią 4,5 sekundy, rozpędzanie do 160 km/h trwa 10,2 s. Prędkość maksymalna to 326 km/h. Jeszcze bardziej imponująca jest elastyczność silnika, która pozwala na rozpędzenie od 80 do 120 km/h w okrągłe 3 sekundy!

/ 18Bentley Continental GT Speed

Obraz

Największe zmiany poczyniono jednak pod maską. 12-cylindrowy silnik wersji Speed został wykonany z lżejszych elementów, otrzymał inne oprogramowanie i przeprojektowany układ wydechowy. Dołożono również starań, by zmniejszyć tarcie między poruszającymi się częściami. W rezultacie 6-litrowy potwór z dwiema turbosprężarkami produkuje 610 KM, a maksymalne 750 Nm rozwija przy zaledwie 1750 obr./min! Tym samym osiągi na poziomie sportowego samochodu nie stanowią zaskoczenia. „Setka” na liczniku jest kwestią 4,5 sekundy, rozpędzanie do 160 km/h trwa 10,2 s. Prędkość maksymalna to 326 km/h. Jeszcze bardziej imponująca jest elastyczność silnika, która pozwala na rozpędzenie od 80 do 120 km/h w okrągłe 3 sekundy!

/ 18Bentley Continental GT Speed

Obraz

Największe zmiany poczyniono jednak pod maską. 12-cylindrowy silnik wersji Speed został wykonany z lżejszych elementów, otrzymał inne oprogramowanie i przeprojektowany układ wydechowy. Dołożono również starań, by zmniejszyć tarcie między poruszającymi się częściami. W rezultacie 6-litrowy potwór z dwiema turbosprężarkami produkuje 610 KM, a maksymalne 750 Nm rozwija przy zaledwie 1750 obr./min! Tym samym osiągi na poziomie sportowego samochodu nie stanowią zaskoczenia. „Setka” na liczniku jest kwestią 4,5 sekundy, rozpędzanie do 160 km/h trwa 10,2 s. Prędkość maksymalna to 326 km/h. Jeszcze bardziej imponująca jest elastyczność silnika, która pozwala na rozpędzenie od 80 do 120 km/h w okrągłe 3 sekundy!

/ 18Bentley Continental GT Speed

Obraz

Największe zmiany poczyniono jednak pod maską. 12-cylindrowy silnik wersji Speed został wykonany z lżejszych elementów, otrzymał inne oprogramowanie i przeprojektowany układ wydechowy. Dołożono również starań, by zmniejszyć tarcie między poruszającymi się częściami. W rezultacie 6-litrowy potwór z dwiema turbosprężarkami produkuje 610 KM, a maksymalne 750 Nm rozwija przy zaledwie 1750 obr./min! Tym samym osiągi na poziomie sportowego samochodu nie stanowią zaskoczenia. „Setka” na liczniku jest kwestią 4,5 sekundy, rozpędzanie do 160 km/h trwa 10,2 s. Prędkość maksymalna to 326 km/h. Jeszcze bardziej imponująca jest elastyczność silnika, która pozwala na rozpędzenie od 80 do 120 km/h w okrągłe 3 sekundy!

10 / 18Bentley Continental GT Speed

Obraz

Największe zmiany poczyniono jednak pod maską. 12-cylindrowy silnik wersji Speed został wykonany z lżejszych elementów, otrzymał inne oprogramowanie i przeprojektowany układ wydechowy. Dołożono również starań, by zmniejszyć tarcie między poruszającymi się częściami. W rezultacie 6-litrowy potwór z dwiema turbosprężarkami produkuje 610 KM, a maksymalne 750 Nm rozwija przy zaledwie 1750 obr./min! Tym samym osiągi na poziomie sportowego samochodu nie stanowią zaskoczenia. „Setka” na liczniku jest kwestią 4,5 sekundy, rozpędzanie do 160 km/h trwa 10,2 s. Prędkość maksymalna to 326 km/h. Jeszcze bardziej imponująca jest elastyczność silnika, która pozwala na rozpędzenie od 80 do 120 km/h w okrągłe 3 sekundy!

11 / 18Bentley Continental GT Speed

Obraz

Największe zmiany poczyniono jednak pod maską. 12-cylindrowy silnik wersji Speed został wykonany z lżejszych elementów, otrzymał inne oprogramowanie i przeprojektowany układ wydechowy. Dołożono również starań, by zmniejszyć tarcie między poruszającymi się częściami. W rezultacie 6-litrowy potwór z dwiema turbosprężarkami produkuje 610 KM, a maksymalne 750 Nm rozwija przy zaledwie 1750 obr./min! Tym samym osiągi na poziomie sportowego samochodu nie stanowią zaskoczenia. „Setka” na liczniku jest kwestią 4,5 sekundy, rozpędzanie do 160 km/h trwa 10,2 s. Prędkość maksymalna to 326 km/h. Jeszcze bardziej imponująca jest elastyczność silnika, która pozwala na rozpędzenie od 80 do 120 km/h w okrągłe 3 sekundy!

12 / 18Bentley Continental GT Speed

Obraz

Największe zmiany poczyniono jednak pod maską. 12-cylindrowy silnik wersji Speed został wykonany z lżejszych elementów, otrzymał inne oprogramowanie i przeprojektowany układ wydechowy. Dołożono również starań, by zmniejszyć tarcie między poruszającymi się częściami. W rezultacie 6-litrowy potwór z dwiema turbosprężarkami produkuje 610 KM, a maksymalne 750 Nm rozwija przy zaledwie 1750 obr./min! Tym samym osiągi na poziomie sportowego samochodu nie stanowią zaskoczenia. „Setka” na liczniku jest kwestią 4,5 sekundy, rozpędzanie do 160 km/h trwa 10,2 s. Prędkość maksymalna to 326 km/h. Jeszcze bardziej imponująca jest elastyczność silnika, która pozwala na rozpędzenie od 80 do 120 km/h w okrągłe 3 sekundy!

13 / 18Bentley Continental GT Speed

Obraz

Największe zmiany poczyniono jednak pod maską. 12-cylindrowy silnik wersji Speed został wykonany z lżejszych elementów, otrzymał inne oprogramowanie i przeprojektowany układ wydechowy. Dołożono również starań, by zmniejszyć tarcie między poruszającymi się częściami. W rezultacie 6-litrowy potwór z dwiema turbosprężarkami produkuje 610 KM, a maksymalne 750 Nm rozwija przy zaledwie 1750 obr./min! Tym samym osiągi na poziomie sportowego samochodu nie stanowią zaskoczenia. „Setka” na liczniku jest kwestią 4,5 sekundy, rozpędzanie do 160 km/h trwa 10,2 s. Prędkość maksymalna to 326 km/h. Jeszcze bardziej imponująca jest elastyczność silnika, która pozwala na rozpędzenie od 80 do 120 km/h w okrągłe 3 sekundy!

14 / 18Bentley Continental GT Speed

Obraz

Największe zmiany poczyniono jednak pod maską. 12-cylindrowy silnik wersji Speed został wykonany z lżejszych elementów, otrzymał inne oprogramowanie i przeprojektowany układ wydechowy. Dołożono również starań, by zmniejszyć tarcie między poruszającymi się częściami. W rezultacie 6-litrowy potwór z dwiema turbosprężarkami produkuje 610 KM, a maksymalne 750 Nm rozwija przy zaledwie 1750 obr./min! Tym samym osiągi na poziomie sportowego samochodu nie stanowią zaskoczenia. „Setka” na liczniku jest kwestią 4,5 sekundy, rozpędzanie do 160 km/h trwa 10,2 s. Prędkość maksymalna to 326 km/h. Jeszcze bardziej imponująca jest elastyczność silnika, która pozwala na rozpędzenie od 80 do 120 km/h w okrągłe 3 sekundy!

15 / 18Bentley Continental GT Speed

Obraz

Największe zmiany poczyniono jednak pod maską. 12-cylindrowy silnik wersji Speed został wykonany z lżejszych elementów, otrzymał inne oprogramowanie i przeprojektowany układ wydechowy. Dołożono również starań, by zmniejszyć tarcie między poruszającymi się częściami. W rezultacie 6-litrowy potwór z dwiema turbosprężarkami produkuje 610 KM, a maksymalne 750 Nm rozwija przy zaledwie 1750 obr./min! Tym samym osiągi na poziomie sportowego samochodu nie stanowią zaskoczenia. „Setka” na liczniku jest kwestią 4,5 sekundy, rozpędzanie do 160 km/h trwa 10,2 s. Prędkość maksymalna to 326 km/h. Jeszcze bardziej imponująca jest elastyczność silnika, która pozwala na rozpędzenie od 80 do 120 km/h w okrągłe 3 sekundy!

16 / 18Bentley Continental GT Speed

Obraz

Największe zmiany poczyniono jednak pod maską. 12-cylindrowy silnik wersji Speed został wykonany z lżejszych elementów, otrzymał inne oprogramowanie i przeprojektowany układ wydechowy. Dołożono również starań, by zmniejszyć tarcie między poruszającymi się częściami. W rezultacie 6-litrowy potwór z dwiema turbosprężarkami produkuje 610 KM, a maksymalne 750 Nm rozwija przy zaledwie 1750 obr./min! Tym samym osiągi na poziomie sportowego samochodu nie stanowią zaskoczenia. „Setka” na liczniku jest kwestią 4,5 sekundy, rozpędzanie do 160 km/h trwa 10,2 s. Prędkość maksymalna to 326 km/h. Jeszcze bardziej imponująca jest elastyczność silnika, która pozwala na rozpędzenie od 80 do 120 km/h w okrągłe 3 sekundy!

17 / 18Bentley Continental GT Speed

Obraz

Największe zmiany poczyniono jednak pod maską. 12-cylindrowy silnik wersji Speed został wykonany z lżejszych elementów, otrzymał inne oprogramowanie i przeprojektowany układ wydechowy. Dołożono również starań, by zmniejszyć tarcie między poruszającymi się częściami. W rezultacie 6-litrowy potwór z dwiema turbosprężarkami produkuje 610 KM, a maksymalne 750 Nm rozwija przy zaledwie 1750 obr./min! Tym samym osiągi na poziomie sportowego samochodu nie stanowią zaskoczenia. „Setka” na liczniku jest kwestią 4,5 sekundy, rozpędzanie do 160 km/h trwa 10,2 s. Prędkość maksymalna to 326 km/h. Jeszcze bardziej imponująca jest elastyczność silnika, która pozwala na rozpędzenie od 80 do 120 km/h w okrągłe 3 sekundy!

18 / 18Bentley Continental GT Speed

Obraz

Największe zmiany poczyniono jednak pod maską. 12-cylindrowy silnik wersji Speed został wykonany z lżejszych elementów, otrzymał inne oprogramowanie i przeprojektowany układ wydechowy. Dołożono również starań, by zmniejszyć tarcie między poruszającymi się częściami. W rezultacie 6-litrowy potwór z dwiema turbosprężarkami produkuje 610 KM, a maksymalne 750 Nm rozwija przy zaledwie 1750 obr./min! Tym samym osiągi na poziomie sportowego samochodu nie stanowią zaskoczenia. „Setka” na liczniku jest kwestią 4,5 sekundy, rozpędzanie do 160 km/h trwa 10,2 s. Prędkość maksymalna to 326 km/h. Jeszcze bardziej imponująca jest elastyczność silnika, która pozwala na rozpędzenie od 80 do 120 km/h w okrągłe 3 sekundy!

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka